"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

jäi eilinen väliin, kun oltiin miehen kanssa viettämässä vuosipäivää :)

aloitus paino:72kg
paino nyt:70,5 kg

meinaa epätoivo iskee, kun ei tuo paino mene millään sinne 60kg puolelle :/ no ens vkolla kyllä skarppaan tosissani ja koitan saada sen uudelle kymmenelle |O
 
Mulla plus/miinus nolla viikko eli samoilla mennään, onneks ei oo tullut takasin. Nyt viime yönä iski vatsatauti että saattoi hiukan tuo paino laskea.

Hienosti on monella tippunut, onnittelut siitä :flower: .
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 83.9 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema): 28,4 (28,4)


Menkat alkoi ja siks varmaan tuo pudotuskin noin pieni. Vatsataudista selvitty ja nyt pitäis töihin lähtee.
 
Tinttu: Miekii olin kahtomassa perjantaina siskon wanhojen tanssit. Oi, niitä aikoja :heart: . Jos pääsisin niitä viel tanssimaan, ni kyl askeleet muistuisi mieleen :D. Ihan kuin olisi ollut linnan juhlissa. Aivan mahtavaa pukuloistoa!

Pitkästä aikaa normipainon puolella.

hammyy: Onnittelut vuosipäivän johdosta! :flower:

Selis: Onhan sitä ees vähän pudonnut! Hyvähän se on, että edes vähän! :hug:
 
Ja taas vähän jälkijunassa ilmoittelen tulokset.

Aloituspaino: 66 kg
Paino nyt: 63,0 kg
Muutos/Viikko: -600g

Pahoin pelkään että ens viikolla voi tulla lisää grammoja kun on vaikka mitä herkkujuhlia tiedossa ja masentaa! No koitan pitää itseni kurissa. Nyt haen vielä yhden keksin ku kaapissa on vielä yksi... :ashamed: :snotty: Huomenna en uskalla puntarille, tuli tänään syötyä vaikka mitä! ääää |O
 
Kävin tänään parilla jumppatunnilla ja aikomus oli mennä vielä spinnaamaan. Ihan kunnossa en ole, sykkeet nousee tosi korkealle (epätavallisen korkealle) ja hiukan huippaa välillä :/ Tosin mulla on todella matala verenpaine ihan luomusti ja sen sivuvaikutuksena on juuri tuo huimaus silloin tällöin. Mutta hyvin, hyvin harvoin kesken minkään liikkumisen sellaista sattuu. Ja jos/kun sattuu, niin tietää että joku mättää; Ei ole syönyt tarpeeksi tai oikein on se yleisin syy, seuraavana sitten se, että sairastuu. On varmaan vielä jotain jäänteitä taudista, vaikka olo pääosin on ihan flunssaton. Tilasin lääkärinkin, jotta katsotaan tulehdusarvot ainakin.

En siis jaksanut mennä spinnaamaan, ei huvittanut. Mikä on sekin äärimmäisen outoa käytöstä mulle :/ Uusi yritys keskiviikkona, silloin on se puolitoistatuntinen spinni. Ja saliohjelman painelen myös läpi silloin. Ti ja to on lihaskuntotreeniä 90min, pe joku jumppa, sali ja spin, lauantaina minä ja mr. J.Bon Jovi käymme taas pitkällä juoksulenkillä (loistavaa juoksumusaa! :D), sunnuntai lepoa. Että tällaista tällä viikolla.

Painon suhteen on taas nousua odotettavissa; Se pms-viikko onkin nyt :p Vaikka viimeksi kirjoitin että seuraava, niin ei, katsoin väärin. Taas mittari heilahtaa ylöspäin, hyvin todennäköisesti. Pah.

Mutta ei lannistuta, laskee se pmsturvotuskin ja sitten on taas toivottavasti pienempi luku mittarissa :)
 
Huomenta!Oon joka päivä käyny täälä lukemassa mitä uutta teille kuuluu ja hienostihan kaikilla taas on menny,onnea :flower: =) Hienoja pudotuksia!!
Nytkin kun luin tota tintun tekstiä,niin iski vaan sellanen laiskuuden tunne siis että mä oon tosiaankin laiska!!! |O Siis kun en oo saanu vieläkääään aikaseks mennä salille :ashamed: Tai mulla on toisaalta se"ongelma"että mies käy kaksvuoro-töissä,joten en pääsis esim.joka ilta salille,siis samoina iltoina,säännöllisesti.Tiiän tiiän että voishan sitä sit käydä vaikka aamupäivisinkin ja sit ku pääsee niin iltapäivisin jne.Mutta VIELÄ en oo alottanu....Mun serkkuni just eilen kerto puhelimessa että osti kuntosalikortin viikko sitte ja pyysi mua mukaansa =) Joten jospa mä saisin sitten itestäni irti tässä joku päivä ja lähtisin sen mukaan...?!Tarkotus olis juu kova! :whistle: Mutta kun lukee teiän toisten miltei joka päiväsiä kuntosali,jumppa käyntejä,niin voi että kun tulee alemmuuden tunne kun en ite ehdi noin paljoa.....Enkä viitti äitiäni joka ilta pyytää lastenvahdiksi sillon ku mies on töissä....Se on joka toinen ti.pienten lastenvahtina jo,kun käyn isomman tytön kanssa tallilla(se ratsastaa,mä vaan katselen :LOL: )Koitan että sillon ku tarvitaan miehen kanssa ns.omia menoja,niin jompikumpi hoitaa lapsia..tai hoitaa ja hoitaa,on omien lastensa kanssa siis =) !
Mutta katotaan nyt miten toi serkkuni saa mut mukaansa ja jospa se into siitä tarttuu muhunkin kunhan vaan pääsen sinne salille :D Tai intoa olis,mut.....Nyt meneillään menkkaviikko joten muutenki olo aikast turhautunu... :( Ja toi mummoni kuolema yms.Mieli aika alhaalla ja kaikenlaista..Mut koitetaan jaksaa silti :/ =)
 
Ei pidä verrata itseään toisiin =) Kaikilla meillä on erilainen elämä, ei kaikkea voi, eikä ole tarviskaan tehdä samanlailla. En itsekään liikkunut tällä tahdilla silloin kun lapset olivat pieniä, ehei. Tosin silloin liikkui mies, kun urheili "työkseen" siihen aikaan vielä.

Mies se täällä on lasten kanssa nuo liikuntaan menevät ajat. On oikeastaan vähän niinkuin mun vuorokin tässä kohtaa elämää kulkea hikoilemassa :D Liikkuu tuo toki itsekin, mutta pari-kolme kertaa viikossa enää. Meillä on asiat siinä suhteessa hyvin, että entisenä sm-tason urheilijana mies ymmärtää liikkumisen ja sen, että se vie aikaa. Ei turhaudu lastensa kanssa olemiseen tai satunnaiseen ruuanlaittoon =) Eikä noi lapset enää ihan pikkuisiakaan ole; 18,15,14,10 ja 3,5 :heart: Tosin murheetkin on sitten isompia kuin pikkulasten kanssa, muttei niitä nyt enää niin hoitaa tarvitse :D Paitsi kolmenvanhaa, mutta isä nauttii poikansa kanssa ajanvietosta, ei koe pakkopullana.

Itse välillä koen huonoa omaatuntoa siitä, että olen paljon pois :| Mutta hyvin ehtii rakentamaan legoilla kolmeween kanssa vaikka olisikin käynyt salilla/jumpassa samana päivänä, saati sitten jos on muuten vapaapäivä ja käy vaikka lenkillä. Helpottaa syyllisyydentuntemista. Ja totuuden nimissä, eipä sitä tullut kotiäiti-sohvaperuna -aikoinakaan juur enempiä lasten kanssa leikittyä, vaikka menoja oli kyllä huikeasti vähemmän :whistle: Kyllä minä saisin oikein hyvin sen ajan, mitä liikkumiseen menee kulutettua kotona sohvalla telkkua tuijottaen tai koneella kökkien :D :ashamed: Tingin niistä sitten ja kaveri/sukulaissuhteiden hoito kyllä kieltämättä kärsii, mutta ei ne sukulaiset mihinkään häviä ja tosiystävät jaksavat kyllä =)
 
Nyt tuli jälleen muutoksia minun liikuntaharrastuksiin. Poika on jo pitkään puhunut että haluaisi käydä jääkiekkoharkoissa. Maanantaina löysin hälle varusteita kirppikseltä ja niin tuli pojan haave mahdolliseksi! Mulle lankeaa kuskin rooli näihin harkkoihin. Ne ovat kaksi kertaa viikossa ja lisäksi taitaa olla vielä pelejä. Tämä tarkoittaa sitä että en pysty osallistumaan Body Pumppiin kun sit tulisi jo liikaa iltamenoja minun kohdalleni. Samaan aikaa jääkiekkoharkkojen kanssa on vesijumppa joten osallistun siihen todennäköisesti. Ainakin sitten kun poika oppii laittamaan varusteet itsenäisesti päälleen. Näin ne suunnitelmat muuttuvat. Olen kuitenkin iloinen että poika pääsee haluamaansa harrastukseen. :heart:
Pääasia että jossakin ohjatussa ryhmässä pääsee käymään.
 
Miun urheilut ovat kyllä jääneet aikasta minimiin. Kuopus on tosi kipeänä jo kait kolmatta viikkoa ja huoli hänen parantumisestaan on ihan kauhean iso... tuntuu, että se syö kaiken energian.... :'(

Viikonloppuna oltiin reissussa ja se oli kyllä tälle pienelle neidolle liian kova koitos, nyt on sitten ihan reporanka tyttö meillä. Mie olen varmaan myötätunnosta syömättä mitään, onneksi tänään töissä työkaverit tuputtivat puuroa, että jotain muistin syödä.

Onko teillä muilla muuten sitä, että kun huomaatte, miten helposti voi olla syömättä juur mitään, niin jätätte tavallaan sen vähäisenkin syömättä vaikka kalorit riittäisi?? Huomaan rääkkääväni itseäni näin.... ja tämä on juur sitä, että syön liian vähän. Onneksi olen sitten ottanut esim. viikonloppuna vähän rennommin ja nauttinut jotain "hyvää", että kroppa saa polttoainetta ja alkaa taas jauhamaan rasvoja.......

Kamalan sekavasti selostettu, toivottavasti ymmärsitte. Nyt potilas kutsuu - täytyy mennä.

Tsemppiä kaikille ja tavataan viim. perjantaina! :wave:
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82.9 kg
Muutos/Viikko: -1000 g
BMI (edellinen lukema): 28 (28,4)

Vähäks on hyvät fiilikset. On ollu menkat ja flunssa, silti paino on tippunut! Tosi tyytyväinen oon tähän viikkoon!
 
Hyvää perjantaita :wave:

Mulla aika hyvä mieli kun huomasin kanssa et'painoa pudonnu vaikka luulin tän menkkaviikon nostavan tai ainaki pitävän painon samoissa lukemissa...

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,0
Muutos/viikko:-400g
BMI:26,6(26,4)


Mulla kanssa ollu tota samaa mistä pitkä kiekko puhui,eli on jääny ruokailuja väliin :ashamed: Oon sitte keittäny vaikka kupposen kahvia tai teetä ja koittanu täyttää mahaani silleen vaan...Tiiän et'ei sekään hyvä tapa oo,mut kun ei aina viitti olla syömässäkään... |O Eilen juttelin serkkuni kanssa tosta painon pudottamisesta...Sillä ei siis mitään tarvetta olis kyllä laihduttaa,mut tietty tarkkailee painoaan niin ku me naiset yleensäkin :D Mutta se kanssa sano että ihan vaan perussyömisellä katsoo tota painon pudotusta/laskua,ettei mitkään dieetit oo sen mieleen ja siinä suhteessa ollaan serkukset samalla linjalla!!Ens ma.olis tarkotus sen kanssa sit sinne kuntosalille-VIHDOINKIN!-rynnistää.Tänään se on jo menossa,mut mulla on muita menoja etten ehdi...!? :eek: :ashamed: Tämmöstähän tää aina on.....

Pitkä kiekko vielä jos saa kysyä niin mitens sun kuopus jakselee?Ja onko jotain vakavaakin sairautta?Halit sinne ja voimia :hug:

Kaikille muillekin mukavaa viikonloppua :flower: =)
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 77,7kg
Muutos/vko: -400g
BMI: 26,8 (27)


Paino putoaa hitaasti, mutta varmasti. Anoppi huomasi minun hoikistuneen olemukseni ja tokaisi, että "Vauvako sinusta kaiken imee pois?". :LOL:

Täällä ollaan oltu onneksi terveinä (koputtaa puuta). Tuota ei ikinä pitäisi mainostaa koska sitten ollaan heti muutaman päivän päästä sairaana. :kieh:

Selis: Sullahan on hyvin pudonnu! :D
 
Hellurei!

Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 65,4 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 25,5 (25,9)

Onnittelut kaikille pudottajille! Hienosti on kulunut viikko menny teillä..
Ite en oo jaksanu oikeen tsempata tällä viikolla, syöny miten sattuu ja mitä sattuu.. Mut ei se mitään, viikko sinne tai tänne. Katsotaan oiskos ens viikolla parempi fiilis. =)

Ei muuta tällä kertaa...
 
Heippa!

Täällä hormoonimonsuuni menossa. Mieliala matalalla, masentaa ja itkettää. Tapeltiin miehen kans toissa iltana. Se onneks saatiin jo selvitettyä. Eilen ja tänään sit ruokailut olleet ihan mitä sattuu. Huomenna laitan taas itseni järjestykseen. Tänään olisi jo tarkoitus rueta liikkumaan. Liikkuminenkin jäänyt vähälle selkäkivun vuoksi. Eli kaikki mahdollinen taas kerralla. Tsempillä eteenpäin vaan!

Onnea kaikille jotka ovat tehneet hyviä tuloksia :flower:
 
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64,8 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,5)

Ihme, että paino on pudonnut. Seuraava paino tavoite olisi 63 kg, jospa mie sen joskus tavoitan.

Tänään oon saanut viikkosiivouksen tehtyä. Ollut muutaman päivän tekemättä mitään. On ollut voimaton, masentunut ja väsynyt olo. Menkat tuloillaan, joten johtuneeko niistä sitten.

Hyvin on teillä paino tippunut :flower:

 
:wave:
tere, juu aamulla vaaka näytti samaa kuin viikko sitten eli tasan 60,0 kg eli nyt just ei oo tapahtunut mitään, no ois ollukin ihme koska olin alku viikon yksin lasten kanssa, mies reissussa niin ihan oli PAKKO iltasella sitten palkita itseä kun täyteläinen touhupäivä oli lopullaan ja koti hiljainen...kaikki kolme oli nukkumassa klo 20.00.
huh.

Ihanaa kun alkaa viikonloppu!
leivottiin mummun kanssa valmiiks laskiaispullia, nam!
no tiristetään sit taas ens viikosta, ei ainakaan ole tullut takas, se on pääasia.
ja olen kyllä tosi tyytyväinen tähänkin painoon!
palaillaan...

Aloituspaino: 63,0 kg
Paino nyt: 60,0 kg
Muutos/Viikko: +-

 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen myös:
Hyvää perjantaita :wave:

Mulla aika hyvä mieli kun huomasin kanssa et'painoa pudonnu vaikka luulin tän menkkaviikon nostavan tai ainaki pitävän painon samoissa lukemissa...

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,0
Muutos/viikko:-400g
BMI:26,6(26,4)


Mulla kanssa ollu tota samaa mistä pitkä kiekko puhui,eli on jääny ruokailuja väliin :ashamed: Oon sitte keittäny vaikka kupposen kahvia tai teetä ja koittanu täyttää mahaani silleen vaan...Tiiän et'ei sekään hyvä tapa oo,mut kun ei aina viitti olla syömässäkään... |O Eilen juttelin serkkuni kanssa tosta painon pudottamisesta...Sillä ei siis mitään tarvetta olis kyllä laihduttaa,mut tietty tarkkailee painoaan niin ku me naiset yleensäkin :D Mutta se kanssa sano että ihan vaan perussyömisellä katsoo tota painon pudotusta/laskua,ettei mitkään dieetit oo sen mieleen ja siinä suhteessa ollaan serkukset samalla linjalla!!Ens ma.olis tarkotus sen kanssa sit sinne kuntosalille-VIHDOINKIN!-rynnistää.Tänään se on jo menossa,mut mulla on muita menoja etten ehdi...!? :eek: :ashamed: Tämmöstähän tää aina on.....

Pitkä kiekko vielä jos saa kysyä niin mitens sun kuopus jakselee?Ja onko jotain vakavaakin sairautta?Halit sinne ja voimia :hug:

Kaikille muillekin mukavaa viikonloppua :flower: =)
Iltoja!

Mie arvasin tän, heti kun huomio suuntautuu pois ittestä (lapsen sairastamiseen), niin painon pudotus tyssää ...

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73,3 kg
Muutos/vko: +300g
BMI jotain.....

:ashamed:

Meidän kuopus on ollut koko helmikuun tosi kipeänä. Välillä kuume on käynyt liki neljässä kympissä ja sitten taas tyttö ollut ihan terve. Eli just kun olen kuvitellut, että tämä kuumetauti hellittää, niin tytölle on jälleen noussut uusi, kamala kuume. Tätä sahausta on ollut koko kuukausi.

Nyt kaikkien kommelluksien jälkeen tyttärellä on lääkekuuri menossa ja lääkäri oli sitä mieltä, että lääke puree ja tyttö tästä hienosti paranee ( keuhkokuume- epäily) ....vaan kun äsken laitoin tytön nukkumaan, hän itki toista korvaansa sydäntä särkevästi! :(

Mutta tästä ojasta vielä noustaan ja ens viikko tsempataan taas miinukselle!
 
Onnittelut miinustaneille :flower: :flower: Hyvä leidit! =)

Mun kävi vanhanaikaisesti, vaaka piiputti. Tai patteri siis :kieh: Eikä tietenkään yhtään sopivaa koko talossa :(

No nyt on, mutta käyn vasta aamulla. Laitan päivitystä siis huomenna, vaikkei yhtään mieli tekisi; Plussaa on kun menkkaviikko :p Sormet ja varpaat ristissä, ettei olisi paljon bd bd bd

Tämä viikko on ollut aikas raskas, liikuntaa on tullut reilut 10 tuntia viidessä päivässä. Huomenna vielä se lenkki JBJ:n kanssa ja urakka on pihvi :D Voi sitten ensi viikon ottaa hieman löysemmin, lapsillakin loma kaikilla =)
 
No voi &¤&%#/%%"#!!!!

Unohdin käydä aamulla vaa'alla, täysin autuaasti. Kävin kuitenkin, mutta olin jo ehtinyt syödä kaksi paahtoleipää juoda kaksi mukillista kahvia ja 3,5dl vettä :ashamed: :D MITEN VOI unohtaa???!!

Vaaka näytti 70.9 :| Mutta se nyt ei ole vertailukelpoinen tulos. Huomenaamulla en punnitse, tänään vapaailta baarissa :saint: Jäi siis väliin tämä viikko. Sorry.
 

Yhteistyössä