Hyvää perjantaita :wave:
Mulla aika hyvä mieli kun huomasin kanssa et'painoa pudonnu vaikka luulin tän menkkaviikon nostavan tai ainaki pitävän painon samoissa lukemissa...
Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,0
Muutos/viikko:-400g
BMI:26,6(26,4)
Mulla kanssa ollu tota samaa mistä
pitkä kiekko puhui,eli on jääny ruokailuja väliin :ashamed: Oon sitte keittäny vaikka kupposen kahvia tai teetä ja koittanu täyttää mahaani silleen vaan...Tiiän et'ei sekään hyvä tapa oo,mut kun ei aina viitti olla syömässäkään... |O Eilen juttelin serkkuni kanssa tosta painon pudottamisesta...Sillä ei siis mitään tarvetta olis kyllä laihduttaa,mut tietty tarkkailee painoaan niin ku me naiset yleensäkin
Mutta se kanssa sano että ihan vaan perussyömisellä katsoo tota painon pudotusta/laskua,ettei mitkään dieetit oo sen mieleen ja siinä suhteessa ollaan serkukset samalla linjalla!!Ens ma.olis tarkotus sen kanssa sit sinne kuntosalille-VIHDOINKIN!-rynnistää.Tänään se on jo menossa,mut mulla on muita menoja etten ehdi...!?
:ashamed: Tämmöstähän tää aina on.....
Pitkä kiekko vielä jos saa kysyä niin mitens sun kuopus jakselee?Ja onko jotain vakavaakin sairautta?Halit sinne ja voimia :hug:
Kaikille muillekin mukavaa viikonloppua :flower: =)