"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 77,8kg
Muutos/vko: -200g
BMI: 26,9 (26,9)


Alkaa näköjään tuo painon putoaminen hiljentyä mulla. Oli kuitenkin 200g lähteny. ;) No, mutta eipä mulla vielä kiirettä ole. Imettämisen jälkeen kerkeän hyvin ottaa tehospurtin päälle. :D Jäikö kaikki muut imettäjän nyt tauolle? Mulla maidontuotanto pysyny hyvänä vaikka muutama kilo onkin lähteny.

Kuinka moni uskoo pääsevänsä tavoitteeseensa heinäkuuhun mennessä? Mie en rehellisesti usko pääseväni. Jos edes tuonne lähempää 70kg pääsisi, niin olisin tyytyväinen. :whistle: Mutta näillä mennään eteenpäin. =)
 
Mie täällä! :wave:

Viime viikonlopun reissu ja siellä nautiskelu saivat sen aikaan, että tulos oli tällä viikolla +-nolla, mutta ei se mitään, pääasia on se, että ei ole tullut takaisin! Tiukkasin kyllä muuten viikolla, vaan en lenkille päässyt, kun oli vatsatautia ja kaikkea mahdollista ohjelmaa ihan koko viikon. Joka ilta jotain lentämistä jonnekin....ja tänään on vielä viimeinen ponnistus ennen viikonlopun alkua!
=)

Miulla on syömiset nyt sillä lailla hallussa, että tiedän suurinpiirtein, miten miun pitää syödä, että olo on hyvä ja kalorit kestää kurissa.... itse asiassa tää painonpudotus on ihan hauskaa ja mie voin paljon paremmin, kun olen jättänyt sen makean mässyttämisen.

Nyt viikonlopun aion olla tiukkana ja ens viikollakin pitää kovin kurin ittelle, niin ens perjantaina saan nauttia sitten kunnon miikka-tuloksesta!

NN tuossa kyseli, kuka uskoo pääsevänsä tavoitteeseensa, ja MIE USKON!! =)

Mukavaa viikonloppua kaikille ja nauttikaahan kivoista ja keväisistä säistä. Meillä paistoi tänään aurinko tosi nätisti, tosin ei paista enää. Jos huomenna on kiva keli, taidankin lähteä vaikka hiihtämään, kun mieskin on kerrankin kotona!

Joo ja se tärkein meinas unohtua:

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,8 kg
BMI 26,7 (sama)
Muutos/vko: +-nolla.
 
Meillä oli viime yönä käynyt "maanjäristys" vaatehuoneessa.... kokonainen vaatetangollinen paitoja,housuja, takkeja jne... oli sortunut ja sekamelska oli sen mukainen! :eek:

Mutta jotain hyvääkin oli tästä seurauksena: mie aloin siivoamaan tätä sotkua, ja löysin sieltä ihania paitoja, jotka olivat viime kesänä liian ahtaita - ja nyt ihan sopivia!! Muutama ihana paitapuserokin siellä oli, ja kun nipistän tavoitteeseeni, niin se ihan varmasti mahtuu päälle!! Mikä motivaatiopotku sieltä tulikaan näin lauantain kunniaksi!! =)

Että näin! Ja tsemppiä kaikille nollaajille, joihin ittekin kuulun! Ensi viikko kaiken kääntää!!!!
 

Yhteistyössä