'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Toukokuussa'

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,3kg
Muutos/vk.:-100g
BMI:....en taaskaan jaksanu laskea



Aurinkoista kesän alkua!Ihanaa kun koululaisillakin alkoi loma näin ihanalla ilmalla...Toivottavasti nää ihanuudet jatkuu eikä tulis kylmää ja sateita!!!Paitsi tietty välillä lämpöisiä kesäsateita :)
 
Tervehdys!

Hienoja pudotuksia kyllä ollut taas: selis, sister surprise & epätoivoinen myös :flower:

Arcatha: Ens viikkoon uudella innolla! :hug: Ootko käynyt salilla?

Darelbeida: Oikein paljon Onnea!! :flower: :flower: :heart: Miten on raskaus sujunut?
Itsellä vauvakuume vain kasvaa. Mutta katsotaan miten meillä vauvahaaveet menee, ku olen päättänyt jatkaa syksyllä koulunkäyntiä & valmistua ens vuonna. Olen siis lukemassa oppisopimuksella merkonomiksi.. Vaihtelevalla menestyksellä tosin.. Elokuussa olisi liikkeen toimintasuunnitelman näyttö.. Mutta opettajat hävittäneet mun työn.. Ja vuoden olen odottanut arviointia siitä, että pystyn sen syksyllä esittämään.. Torstaina kävin open juttusilla ja sain kuulla, ettei hänellä sitä olekaan :headwall:

Mutta tosiaan, vauvakuume on ihan mahdoton :D :whistle:

Ja vieläkään en ole osannut päättää, että otetaanko yksi vai kaksi kissaa. Ja missä ihmeessä on kissanpennut, kun ei ilmoituksia ole lehdissä?!?

--------------------------

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (25,2)


Pientä pudotusta kyllä.. Eli riemuita pitäisi ehkä siitäkin, mutta, kun tuo meidän vaaka tosiaan heittelee numeroita miten sattuu. Taitaisi olla parempi ostaa uusi patteri..
En ole koko viikkona kerennyt käymään salillakaan. On koko viikko ollut, vaikka mitä tekemistä & kun on hyviä ilmoja pidellyt, ni ollaan oltu mökillä, mies laittamassa autoa. Torstaina paistelin kesän ensimmäiset muurinpohjaletut :p & eilen menin vaunuillen mökille (6 km)

Mutta nyt yrittää hieman heräillä & ruveta siivoamaan.
 
Tulin vaan ilmoittamaan tämän viikon tulokset.

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 77,2kg
Muutos/vko: +1,2kg
BMI: 26.7


Kyllä ottaa päähän. Meillä koko perhe kauheassa flunssassa jo kohta kaksi viikkoa. Tänään mullekin ilmaantui kuumetta ja voimat on pois. :/ Kaiken kukkuraksi mulla alkoi menkatkin perjantaina, vaikka imetän vielä. :headwall: Eipä muuta tilitystä tällä kertaa. Taitaa loppua mun laihdutus... :|
 
:eek:

Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 122,7 kg
Muutos/Viikko: -2,3 kg
BMI (edellinen lukema): 39,2 (39,7)

***********************************

Nyt siis olen syönyt Reductil 10mg suunnilleen sen kymmenen päivää.
Karkkiin/suklaaseen en ole tuona aikana koskenut; ainoastaan kun reissun päällä oltiin, autossa tuli tupakan tuskaan muutama Pantteri pastilli napsittua (niitä ihan pieniä). Nyt kun meillä on uusi auto niin tehtiin päätös, että siinä autossa ei sitten polteta :) Jyväskylä-Iisalmi väli meni yhdellä tupakkitauolla :)

Eräänä iltana pidettiin leffailtaa, tarjolla oli sipsiä jne mutta sain pidettyä itseni kurissa :) Eilen kotiin tultua illalla käytiin grilliltä hakemassa ruokaa, en jaksanut syödä kaikkea loppuun. Sama oli kun eilen autonhakureissulla Jyväskylässä käytiin panini paikassa enkä sielläkään jaksanut syödä kokonaan loppuun. Muistaakseni tiistaina käytiin Jyväskyläläisessä kebabpaikassa hakemassa ruuat ja otin rullakebabin, hyvä että puolet jaksoin syödä :LOL:

Eli Reductil auttaa, JES! :D -6,1 kg siitä mistä lähdin tiputtamaan.. Millon se muuten oli? helmi-maaliskuussa?
 
Hupsista. Unohdin tämän päivän kokonaan..

Luulin, että huomenna on vasta perjantai :whistle: .
Mutta sitten taas päivällä: Huomenna pitää muistaa siivota, kun on siivouspäivä eli lauantai.. Eli ajatukset ihan sekaisin.

Omat lukemat on ainakin plussaa. Oon syönyt teidän kaikkien puolesta :D

Arcatha: Siis aivan mahtavalta kuulostaa! Tsemiä! :flower:

hammyy: Hyvä kuitenkin, että alaspäin on suunta:D
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 76,9 kg
Muutos/Viikko: -900g
BMI (edellinen lukema): 26 (26,3)

Mä alan olemaan jo lähellä tavoitetta! Eli BMI ois sen 25! Tosin yritän rutistaa sinne 70kg saakka :D .
 

Jep,eli taas viikonloppu vierähti etten koneelle ehtiny,mutta pe.aamuna kävin puntarissa kyllä :wave: Ja tulokseni oli:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,1kg
Muutos/vk.:-200g
BMI:26.4(26.4)

Jee!Ihan hyvä tulos siis...Perjantaina tuli käytyä Tallinnassa ja sielä tietty herkuteltiin laivalla aamupala ja päivällinen,joten saas nähä onko tän viikon pe.paino noussu!?!
Ja eilen vielä vieteltiin tytön 2v.synttäreitä ja mansikkakakkua ja mariannekakkua tuli herkuteltua :p Mut sallin itelleni tuollaiset herkut kun kerta on juhlan aihetta :D
 

Yhteistyössä