"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

Joten päivitykset tulee miten sattuu. Paino on 75kg. Reippaasti tullut alas viikossa mutta en kyllä ole ehtinyt mitään syödäkään. Tai siis ei maistu kun pitää miettiä että selvitäänkö tästä ikinä hengissä. Mutta juu, olen siis remmissä vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustana:
Joten päivitykset tulee miten sattuu. Paino on 75kg. Reippaasti tullut alas viikossa mutta en kyllä ole ehtinyt mitään syödäkään. Tai siis ei maistu kun pitää miettiä että selvitäänkö tästä ikinä hengissä. Mutta juu, olen siis remmissä vielä.
Pikaista paranemista kuopukselle! :hug:
 
epätoivoinen myös: Anteeksi, etten ollut lisännyt. Mikähän ihme, etten oo laittanut, mutta nyt pitäisi olla. Hyvin on sinulla pudonnut paino! :flower:

ninni nuppunen: Sinullakin on hienosti pudonnut! :flower:

Mandi: Onnittelut esikoiselle, vaikkakin vähän myöhässä! :flower:

Kiitos kaikille kannustuksesta tasapuolisesti! :flower: :hug: Saitte mieleni pirteämmälle päälle.

Maanantaina olin rintaleikkauksessa ja sain kuukauden sairasloman, joten nyt sitä vain ollaan, kun en sais pahemmin mitään nostellakaan.

Ja kaiken huipuksi menkat alkoi 1.2., joten sekin turvottaa jne. Olen kyllä nyt herkutellutkin jne, joten en saa syyttää kuin itseäni. Mutta ei minua silleen haittaa, koska olen päättänyt, että hiljaa mennään eteenpäin. Niskasta otan kiinni ens viikon alusta, että jospa ei ainakaan pahemmin lihois enää, kun en saa liikkuakaan..

Harmittaa vaan, kun nytten on vaihtunut pump:iin uusi ohjelma.. Ja kerkeänkö pari viikkoa sitä kokeilee, kun pääsen takaisin salille.. Ja miten uskallan ruveta harjoittelee :whistle: :/ .

Hoitajat olivat sitä mieltä, että tuskin lääkäri kirjoittaa sairaslomaa harrastusta varten, mutta lääkäri oli todella mukava. Sanoi: "Tottakai minä kirjoitan. Olisiko parempi laskutusta varten, että kirjoitan kuukauden sairasloman?" Sanoin hänelle rehellisesti, että kirjoittaa niin pitkän, että pääsen suoraan pumppiin ja tuon pitäisi riittää :).

Tiistaina oli se työpaikkahaastattelu ja se oli outo. En ikinä ole ollut sellaisessa. Olin huoneessa ehkä max 10 min, mutta aika kyllä tuntui 5 minuutilta. Mielestäni he ottivat vain mun paperit ja se oli siinä. Kysyivät ainoastaan, että mille puolelle haen ja käykö osa-aikatyö. Maanantaina kuuluu jos kuuluu ja silloin kyseleevät sitten enemmän. Tuskinpa saan puhelinsoittoa, mutta ainahan sitä saa yrittää :).

Mutta tsemppiä kaikille huomiseen! :flower:
 
Miulla on viikko mennyt olosuhteisiin nähden hyvin - ollaan oltu koko sakki ihan kipeinä ja mie en ole kyllä ollenkaan päässyt keskittymään tähän syömispuoleen niinkuin olisin halunnut! Vaikka en ole mässäillyt mitenkään, niin taitaa olla monsuunit tulossa ja jotenkin on turvonnut olo.... Mie pahasti pelkään, että vaaka ei näytä yhtään pudotusta! :eek: Ja se on paha pettymys se!!!

Paleltaako muita koko ajan? Miulla on ollut nyt sellaista vaivaa. Kädet ovat ihan kylmät ja töissä paleltaa ja paleltaa vaan...kotona viime yönä heräsin siihen ,että olin ihan jääkylmä ja piti hakea pitkähihainen päälle ja trikoot jalkaan+villasukat. Onkohan tää nyt sitä, että syön liian vähän, niinkuin tuo Kiloklubin masiina miulle hokee...vai onkohan tää taudin jälkioireita??

Tavataan huomenna, katotaan mitä vaaka aamulla näyttää!
 
Me ollaan taas herätty aikasin, flunssakin pikkuhiljaa helpottamassa...

Mulla tuli +/- viikko eilisten chilipähkinöiden takia :/ söin melkein koko 125g pussin kun mies yllättäen toi kaupasta..

Elikkäs tässä mun tulokset:

alotuspaino: 67.9
paino nyt: 66.4
muutos/vk: +/- 0
bmi: 25.9
 
Viikko mennyt influenssassa ja nyt viel jaksaa kirjotiella ip taas kuume suhinalla nousee...

aloituspaino 78,1
paino nyt 72,3
muutos /vk -800g
bmi 26,2 ( edellinen 26,5)

Ihan hyvä tuokin kun melkein limulla ja millä sattuu olen viikon elänyt. Oikeastaan mikän ei taho maistua..

Kuumetta kun ei ole vuosiin ollut ja nyt on huidellut tuolla 38,5 ja karsee pääkipu, keuhkot kipeet ja pää täynnä räkää
 
Huomenta!Kaikille influenssan kourissa painiville parantavat :hug: Itsekin oon ollu hiukan kipee-mahatautia :$ ,joten loppuviikko on menny pienemmällä ruualla ja juomisella.Yhtenä päivänä oikeestaan vaan olin silleen TOSI kipee,mut vieläkään en oo silti täysin normaalissa kunnossa.Toi on niiin kurja tauti et'vie mehut muutamiks päiviks... :(

RDei haittaa vaikka et ollu huomannu mun tietoja tuonne etusivulle päivittää,kyllähän sulla noita päivityksiä ihan tarpeeksi riittää ja kun on ollu muita huolia niin ne ymmärrettäköön.Tsemppiä ja jaksamista sulle :wave:

HipsutusKiitos kun neuvoit ton Kiloklubin kanssa =) Mä vaan en ehdi paneutumaan niihin ohjeisiin,joten taidan jättää koko ohjelman...En ehdi joka päivä kirjotteleen kaikkia syömisiäni,liikkumisiani,yms. :ashamed: Koitan pärjätä tälleen oman pääkopan tiedoilla :LOL:

Mutta nyt noihin tän viikon tuloksiin:Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:67,4kg
Muutos/viikko:-400g
BMI:26.8(sama viimeksikin)

Ihan siis kivasti on taas pudonnu,edes tuon verran!!! :) Aina se on mukavaa kun putoo tai pysyy samassa,kunhan ei rupee tolleen pikku hiljaa nousemaan!!! |O =)
Mutta nyt pitäis ruveta imuroimaan(hyötyliikuntaa ;) )ja sit ajellaan tonne Selloon ja samalla käydään hakemassa yhet laskettelumonot tuolta Espoon Westendistä!!! :D Mies huusi netistä pojalle uudet laskettelumonot ja haetaan ne tuolta"rikkaitten"luota :LOL: Jospa sattuis julkkiksiakin näkeen... ;) Ei vaiska,viikonloppuja kaikille!
 

Yhteistyössä