epätoivoinen myös: Anteeksi, etten ollut lisännyt. Mikähän ihme, etten oo laittanut, mutta nyt pitäisi olla. Hyvin on sinulla pudonnut paino! :flower:
ninni nuppunen: Sinullakin on hienosti pudonnut! :flower:
Mandi: Onnittelut esikoiselle, vaikkakin vähän myöhässä! :flower:
Kiitos kaikille kannustuksesta tasapuolisesti! :flower: :hug: Saitte mieleni pirteämmälle päälle.
Maanantaina olin rintaleikkauksessa ja sain kuukauden sairasloman, joten nyt sitä vain ollaan, kun en sais pahemmin mitään nostellakaan.
Ja kaiken huipuksi menkat alkoi 1.2., joten sekin turvottaa jne. Olen kyllä nyt herkutellutkin jne, joten en saa syyttää kuin itseäni. Mutta ei minua silleen haittaa, koska olen päättänyt, että hiljaa mennään eteenpäin. Niskasta otan kiinni ens viikon alusta, että jospa ei ainakaan pahemmin lihois enää, kun en saa liikkuakaan..
Harmittaa vaan, kun nytten on vaihtunut pump:iin uusi ohjelma.. Ja kerkeänkö pari viikkoa sitä kokeilee, kun pääsen takaisin salille.. Ja miten uskallan ruveta harjoittelee
:/ .
Hoitajat olivat sitä mieltä, että tuskin lääkäri kirjoittaa sairaslomaa harrastusta varten, mutta lääkäri oli todella mukava. Sanoi: "Tottakai minä kirjoitan. Olisiko parempi laskutusta varten, että kirjoitan kuukauden sairasloman?" Sanoin hänelle rehellisesti, että kirjoittaa niin pitkän, että pääsen suoraan pumppiin ja tuon pitäisi riittää
.
Tiistaina oli se työpaikkahaastattelu ja se oli outo. En ikinä ole ollut sellaisessa. Olin huoneessa ehkä max 10 min, mutta aika kyllä tuntui 5 minuutilta. Mielestäni he ottivat vain mun paperit ja se oli siinä. Kysyivät ainoastaan, että mille puolelle haen ja käykö osa-aikatyö. Maanantaina kuuluu jos kuuluu ja silloin kyseleevät sitten enemmän. Tuskinpa saan puhelinsoittoa, mutta ainahan sitä saa yrittää
.
Mutta tsemppiä kaikille huomiseen! :flower: