'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - SYYSKUUSSA'

[color=#FF7F00 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa mennään eteenpäin niin kauan kuin on osallistujia.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Heinäkuun löpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1452683
Elokuun puhinat löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1478102[/color]




Mukana:

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Tavoitteena: 73 kg


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


Emiliina
Aloituspaino: 59,8 kg
Tavoitteena: 58 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI:26


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


Minjaana
Aloituspaino: 122,9 kg
Tavoitteena:110 kg


Misandra
Aloituspaino: 70 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,7


muksuja 3
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 65 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 28,3


Pamu k
Aloituspaino: 58 kg
Tavoitteena: 56 kg
BMI: 20,5


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25,9


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Tavoitteena: 70-72 kg
BMI: 25,8


äiti88
Aloituspaino: 68,2 kg
Tavoitteena: 60 kg
Aloitus BMI: 23,6
Tavoite BMI: 21


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Tavoitteena: 70 kg





SYYSKUU

Viikko 35

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 83,2 kg
Muutos/Viikko: -1,6 kg
BMI (edellinen lukema): 29,5 (30)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 114,2 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 36,5 (36,7)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 67,4 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): ? (26,7)


Minjaana
Aloituspaino: 122,9 kg
Paino nyt: 121,3 kg
Muutos/Viikko: +200 g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 72,1 kg
Muutos/Viikko: -1,7 kg
BMI (edellinen lukema): 24,9 (25,5)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 68 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 25,6 (25,6)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 74,2 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 25,1 (25,1)


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Muutos/Viikko: +600 g







Viikko 36

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 83,9 kg
Muutos/Viikko: +700 g
BMI (edellinen lukema): 29,7 (29,5)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 113,2 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 36,1 (36,5)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 67 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 26,8 (27)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,5 kg
Muutos/Viikko: -1,5 kg
BMI (edellinen lukema): 25 (25,6)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 73,6 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 24,9 (25,1)



Viikko 37

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 82,9 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 29,4 (29,7)


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 111,7 kg
Muutos/Viikko: -1,5 kg
BMI (edellinen lukema): 35,7 (36,1)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 66 kg
Muutos/Viikko: +700 g


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25)


äiti eteläsuomesta
Aloituspaino: 76,8 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg


Viikko 38

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 82,2 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 29,1 (29,4)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 67,4 kg
Muutos/Viikko: +400 g
BMI (edellinen lukema): 27 (26,8)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 65,7 kg
Muutos/Viikko: -300 g


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 73,4 kg
Muutos/Viikko: +1,3 kg
BMI (edellinen lukema): 25,3 (24,9)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,8)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 74,2 kg
Muutos/Viikko: +600 g
BMI (edellinen lukema): 25,1 (24,9)



Viikko 39

Angel Eyes
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 81,7 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 28,7 (29,1)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt:: 67,4 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 27 (27)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 65,7 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 73,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 25,3 (25,5)


Selis
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 73,3 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (25,1)






 
Nyt alkaa jo parempi fiilis olemaan (HUOM! Se ei yleensä kovinkaan kauan kestä :whistle: ).

Tänään kävin salilla koulupäivän jälkeen. Sitten hain tytöt päiväkodista kotio. Vanhimman tyttären kanssa lähdin kiertelemään kauppoja & nyt on makkariin hommailtu uusi päiväpeitto yms. Neidillä oli kampaaja & nyt on uudet hiukset. Tyttö tykkää. Alkoi jopa näkemään jotain :D.

Äsken tulin koiran kanssa lenkiltä. Hölkkäsin suurimman osan matkasta.. Ei se pitkä matka ole, mutta kävellen menee n 30 minuuttia.

Eilen tuli zumba-paketti postista, mutta en kerennyt vielä harjoittelemaan. Ehkä loppu viikosta, kun kiireet helpottaisi.

Mutta nyt suihkuun & ehkä leffan pariin.
 
Kerrohan sitten Zumba kokemuksia tännekin. Itse latasin netistä 20 min Express jutun ja sit tuon Cardio Partyn, mutta oli vähän liian vaikeet askelkuviot miulle. :D Rytmitaju on suunnilleen nolla. Joten palasin sitten Hiphop Absin pariin.

Nyt taas tuntuu että paino junnaa paikallaa. :p Pitäs saada taas itseään niskasta kiinni ja lisätä vähän lenkkeilyä ettei ihan jumituta tähän 83 sitten.
 
Jep, se on syyskuu sitten! Syksy tulee ja pimeet, mikä on mulle lenkkeilyn kannalta huono juttu kun meillä on pilkkopimeetä... Täytyy vaan totutella että ajoissa tulee se pimeys.

Tässä kuussa ollaan taas tiukkana ja ehdoton ei karkille ja sipsille! Tarvis vielä olla töissä tiukkana ettei tulis pullaa yms. muuta herkkua syöty! Nyt saa nää viimiset kilot kyytiä!!! Pakko!
 
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 73,6 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 24.9 (25,1)

Nonni! Nyt ollaan sitten normaalipainoisia eikä paluuta vanhaan tule! Tää on ollu pitkä projekti, mutta hiljaa hyvää tulee! Nyt vielä pitää muutama kilo rutistaa pois!
 
Huomenia kaikille :wave:

Aloituspaino:69,4kg
Paino nyt:67,0kg
Muutos/viikko:-400g
BMI:26.8(27)


Jes,mukava että nyt jälleen on pudotusta edes pikkasen :) Mä oon kyllä nyt KOITTANU tarkkailla syömisiäni entisestään ja oonkin pystyny oleen tiukkana :D Tein muutamia viikkoja sitte päätöksen että en napsi sipsejä lasten kiposta kun ne napostelee niitä usein kun katsovat telkkaa tms.Oon pystyny oleen ottamatta YHTÄKÄÄN SIPSIÄ!!JEEEEE =) Nuo sipsit kun on ollu mulle sellanen yks iso pahe...On tehny kyllä parina iltana tiukkaa kun tyttö osti jääkaappiin Guagamolea ja se olis niiiin hyvää sipsien kanssa |O Mutta oon siis pystyny oleen ottamatta yhtäkään.Ja sitte vielä;maanantaista alkaen oon käyny joka aamupäivä reippaalla kävelylenkillä(n.40min.) ja kyllä on ollu mahtava olo kun oon saanu sen verran ittestäni irti =) Ja pyöräilty ollaan melkein joka päivä lapset kyydissä jne.Eli näyttää taas "alkavan aurinko paistaan tännekin risukasaan" =)
Tästä on sitten mukava jatkaa.Tsemppitykset kaikille muillekin :flower:
 
epätoivoinen myös & selis: :flower: :hug:

äiti eteläsuomesta: Anteeksi virheestäni! :ashamed:

AE: Mie kyl ilmoittelen, kun saan aikaiseksi aloitella. Vielä ei ole ollut aikaa.

--

Omat tiedot:
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,5 kg
Muutos/Viikko: -1,5 kg
BMI (edellinen lukema): 25 (25,6)


Vihdoin ja viimein jotain tulostakin! Hyvältä tuntuu fiilis, mutta eipä tuota ole herkuteltukaan.

Mutta nyt kahtoo onko kuivaushuone vapaana.
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 83,9 kg
Muutos/Viikko: +700 g
BMI (edellinen lukema): 29,7 (29,5)

Plussaahan sieltä lätkähti sitten, jotenkin on ollu tosi turvonnu olo. Jos ei olis tullu menkkoja normisti luulisi että oisin raskaana.
 
Tänään ensimmäinen zumba takana.. Ja, kun siinä luvataan, että on hauskaa, niin sitä se ainakin on :LOL:

Aluksi tein sen basic:in, mutta en ihan loppuun jaksanut. Meinasi mennä ns. hermot, kun ei pysy yhtään perässä & kun ajatteli, miltä itse näyttää niitä liikkeitä tehdessä. Joten rupesin sitten tekemään 20 minuutin ohjelman, joka meni itseni mielestä hujauksessa ohi. Kyllähän tuossa on opettelemista.

Olen kyllä aerobic:issä & muissa erilaisissa jumpissa käynyt paljonkin, mutta ei tuota rytmitajua taida mulla olla yhtään..

Nyt ainakin yritän kolmesti viikossa tehdä & katsoa tuoko yhtään mitään tuloksia, vai oliko kuitenkin taas minun päähänpistoja eli turhia ostoksia.


--
 
ei oo taas hetkeen tullut käytyä, kun saatiin miehen vanhemmat viikon ajaksi kylään. Nyt onneks rauha taas palannu taloon :D ja voi keskittyä taas kuntoiluun ja siihen mitä suuhunsa laittaa :D paino päässy vähän nousemaan :/ tänä aamuna vaaka näytti 66 kg.
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 82,9 kg
Muutos/Viikko: -1000 g
BMI (edellinen lukema): 29,4 (29,7)

Tää viikko menny taas ihan harakoille, kun ei oo millään ehtiny kuntoilla kunnolla. Paino hilaa ees takasin tuossa 83-84 välissä, kunnon pudotusta ei meinaa tulla millään. :/ No etteenpäin vaan silti.
 
Siis hienot pudotukset AE & Arcatha. Ihan mielettömät. Joku täällä kateellisena, mutta silti niin onnellinen oon teidän puolesta.
Arcatha ei vain taida enää kyl syödä mitään, kun tuollaiset pudotukset on viikosta toiseen :D
 
RD No miulla ei kyl voi pudotukseksi laskee oikeestaan kun 300 g kun oli tuo plussa tuolla välissä. Tietysti näyttää noin paremmalta. ;) HYvä pudotus siullakin. :flower:

Arcatha on kyllä ihan liekeissä tuon painonpudotuksen kanssa. :) You go girl!
 
aloituspaino: 72kg
paino nyt: 66kg

tää viikko meni kyllä ihan mönkään :/ on tullu sairasteltua ja ollu melkein koko viikon ihan poikki, niin ei oo pahemmin syömisiä jaksanu miettiä. No jospa ens viikko ois sitten parempi, kun nytten ainakin alkaa olo olemaan jo energisempi :)
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,4kg
Muutos/vko: +1,3kg
BMI: 25,3

Miehen lomalla saavutettu paino. :kieh:

Mies ollut "kesälomalla" nyt kolme viikkoa, niin en ole kerinnyt ilmoitella tuloksia. Maanantaina palaa takaisin töihin ja arki alkaa. :headwall: Kyllä aika menee nopsaan... :/

Mutta toivottavasti pääsen taas laihduttamisen makuun ja painoa alas päin. :whistle:
 
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,8)


Itselle oli aamulla mieletön helpotus, että oli +-O -tilanne kuin, että olis ollut mielettömästi plussaa.. Olin varma, että oon lihonut takaisin sen, minkä olen nyt saanut pudotettua. Onneksi niin ei kuitenkaan käynyt.
 
Aloituspaino: 76,2 kg
Paino nyt: 74,2 kg
Muutos/Viikko: +600 g
BMI (edellinen lukema): 25,1 (24,9)

En muistanutkaan viime viikolla ilmotella tuloksia. Plussaahan on tullu, kurjaa. Täällä on myös sairasteltu koko perheen voimin ja ylimääräinen liikunta on ollut aikast vähäistä.... että oisi voinut luulla että paino nousee enemmänkin.
Menkkoja oon myös oottanut ja ehkä niiden takia myös plussaa, mut eipä oon vielä alkanu...
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 82,2 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 29,1 (29,4)

Menkkaturvotukset vaivaa, pääsin jo tällä viikolla kertaalleen 80,9 lukemiin. Tyytyväinen olen kun suunta alaspäin. :) Tsemppiä kaikille. :flower:
 
Huomenta taas! :wave:

Aloituspaino:69,4kg
Paino nyt:67,4kg
Muutos/vk.:+400g
BMI:27(27)en oo ihan varma noista...?!


Anteeks taas kauheesti kun en oo viime viikolla käyny täälä :ashamed: Mies edelleen kotona lomautettuna ja se myöskin pistää osaltaan masentaan ja ei saa jotenki ARKIRYTMISTÄ kiinni |O Paino sit ravaa ylös ja alas...Kävelly oon joka päivä,paitsi nyt viikonloppuna en oo vaan jaksanu..Aurinko paistais ja muutenki olis ihana ilma ja aikaa,mut oon pitäny omaa huilitaukoani :x Huomenna taas käveleen heti aamusta! =)
Mutta nyt en tylsistytä teitä tällä valittelullani vaan toivottelen tsemppiä kaikille ja ihanaa syksyä B)
 

Yhteistyössä