'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 -Huhtikuussa'

Hyvä Arcatha!!! :flower: :flower:

Mie puolestani en tiedä enkä ymmärrä, mitä on tapahtunut!! Vaaka näytti jo ihan selkeästi pudonneita lukuja, mutta mitä se tekee tänä aamuna??? Näyttää plussaa 400g!!! Siis mie kävin eilen kuopuksen kanssa pitkällä lenkillä kävellen, tyttö pyöräili....., join kyllä tosi paljon lenkin jälkeen ja join sitten yölläkin kun oli jano...Ainut mitä mie nyt keksin tähän on se, että kuukautiset ovat tuloillaan. Siis voiko ne ihan oikeesti vaikuttaa näin paljon???

Mie taidan ottaa huomenaamuna painon uudelleen. Laitan nyt tuon plussan tuonne, rehellisesti ja katon huomisaamuna uudelleen.... Kyllä lähti päivä menemään keturalleen heti aamusta.

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,0 kg
Muutos/vko. +400g
BMI 26,4 (26,3)

 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 75,8kg
Muutos/vko: +200g
BMI: 26,2 (26,1)


Huomasinpas tässä nyt, että en ollu muistanu viime viikolla ilmotella ollenkaan tilannetta. :ashamed: Laitan sen vieraiden piikkiin. :D Mutta joo... Paino oli noussut nyt 200g ja voihan kökkö! Kyllähän se oli mulla tiedossa, että ei mieleisiä lukuja vaaka näytä sen jälkeen, kun oon vieraita kestittäny melkein viikon ja sen jälkeen pääsiäinen ja kaikki ne ihanat suklaamunat. :ashamed: :p Niin ja taisipa se herkuttelu jäädä vähän päälle tuon pääsiäisen jälkeen. Oon leiponu tällä viikolla kinkku-juustopasteijoita ja vaniljapullia. :whistle: :snotty: Sitä saa mitä tilaa. :headwall:

Arcatha: Sullahan oli todella hyvin pudonnu! Hienoa! Samaan malliin vain. d :D b *peukuttaa*
 
Enhän mie mitään muistanut punnita itteeni tänä aamuna. Eli olkoon tuo plussa miun ristinä koko viikon ja katotaan ens perjantaina sitten uusiksi. Jos vaikka ens viikolla pääsis lenkillekin ja sitä kautta sais lihan liikkeelle!! :LOL:
 
Huomenta!

En ole pitkään aikaan uskaltanut punnita itseäni. Tänään otin itseäni niskasta kiinni. Paino oli yllätys. Tasan 86 kg. Mahtavaa!! Paino on siis itse asiassa tippunut eikä noussut kuten pelkäsin. Nämä töissäolo viikot on olleet kohtalaisen väsyttäviä, joten liikunta on jäänyt vähiin. Eväiksi olen kyllä tehnyt salaattia ja ruisleipää. Hieman olen herkutellutkin mutta näköjään kohtuudella. Nyt samalla tsempillä eteenpäin!
 
Mandi: Ihana uutinen! Oikein paljon Onnea! :flower:

Itsellä ei mene ollenkaan hyvin.. Lauantaina oli kehoanalyysi.. Ja silloin paino oli tuon 66,5 kg, mutta tänä aamuna 67,4 kg :ashamed: . Ette tiedäkään miten masentaa.. Mulla on kuitenkin paino pysynyt tuossa 65-66 kg.. Mutta nyt hypähti tuonne..

Viime viikko meni herkutellessa, joten en voi ketään muuta syyttää kuin itseäni, mutta eilen otin itseäni niskasta kiinni ja päätin palata siihen normaaliin rytmiin, että kerran viikossa on herkuttelupäivä eli lauantaisin.

Eilen kävin spinning:issä ja ladybodyssa elämäni ensimmäistä kertaa & täytyy sanoa, että tykkäsin. Spinning on kyllä mielettömän rankkaa.. Varsinkin ekakertalaiselle, mutta jaksoin tunnin loppuun asti!! :attn: Maanantaisin rupean käymään nuo tunnit, koska ne on heti aamusta. Menen sinne, kun oon eka vienyt tytöt päiväkotiin.

Mutta tässä, kun ollaan miehen kanssa puhuttu, että aloitetaan yrittämään neljättä.. Oikeastaan periaatteella: Tulee jos on tullakseen, mutta kuitenkin vasta heinäkuussa..
Mutta mutta.. Kunhan ei olisi jo nytten tärpännyt, ku ei menkkaoloa oo ollenkaan ja viimeistään lauantaina pitäisi menkkojen tulla ja tyhmä minä olen viime kuukautiset jättänyt merkkaamatta :headwall:

Mutta nyt lähtee valmistautuu Milkan neuvolaan! :wave:
 
Minua alkaa pikku hiljaa masentaa.. Turhaan sitä yrittää mitään ruokataparemonttia tehdä, kun siitä ole mitään hyötyä. HUOMATKAA: Kaksi päivää vasta takana ja nyt jo marmatan :kieh: :whistle:

Tänään paino oli 67,3 kg eli vaivaiset 100 g olisi tippunut.. En voi uskoa todeksi..

Ja eilen kävin kävelemässä 2*30min (reipasta kävelyä koiran kanssa ja vaunuja työnnellen samalla) ja sitten kävin myös 15 minuuttia.

Mutta ei kai tässä muuta.. Lähteä nyt lenkille ja illalla ladybody:n & rvp:hen :wave:
 
Viime perjantaista sisuuntuneena täällä olen nyt vähän lenkkeillytkin ja ollut ittelleni tiukka, vaikka koko ajan yritän puolustella, että lomalla saa ja voi vähän herkutellakin.... :whistle:

Tänään kuitenkin sain "kohtauksen" ja päätin lähteä lenkille: kiersinkin liki kahden tunnin kävelylenkin ja nyt lonkkiin koskee!!!! :LOL: Mutta kyllä piristi! Ulkona on vielä ihan uskomaton auringonpaiste ja kerrassaan upea ilma!

Nyt vähän ripsaria silmäkulmaan ja keskustaan shoppailemaan - tää on tän äidin unelmapäivä!!!
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hammyy:
Täällä varmaan paino lähtee suuntaamaan alas päin, kun ei oo mitään oikein pystyny 2 päivään syömään :LOL: Tämäkin päivä menee varmaan keitto ja tee linjalla, kun kurkku sen verran kipee :/
Miten voit hammyy?? Toivottavasti jo paremmin. Miulla tauti kesti liki 2 viikkoa, vasta tänään pääsin "kunnolla" hikilenkille. Olen toki ulkoillut jo aiemminkin, mutta täydellä temmolla vasta tänään.
Pikaista paranemista siulle!
 
pitkä kiekko:
Miten voit hammyy?? Toivottavasti jo paremmin. Miulla tauti kesti liki 2 viikkoa, vasta tänään pääsin "kunnolla" hikilenkille. Olen toki ulkoillut jo aiemminkin, mutta täydellä temmolla vasta tänään.
Pikaista paranemista siulle!
Kurkkukipu alkanu onneksi jo hellittämään. Nyt vaan meinaa yskittää koko ajan, kun kurkku kutisee ja limaa irtoo. Toipumaan päin tässä varmaan ollaan jo :) Oli kyllä ihan kauhee tauti. Koskaan ollut noin kipee kurkku, että nieleminen tekee noin pahaa, ettei syömään pystyny ja kuumettakin oli 5 päivää. Lenkille en oo vielä uskaltanut, täytyy malttaa odotella, että kunnolla toipuu. Vaakakin näytti tiistaina 68.1 kg, mutta varmana nousee nyt, kun voi taas jtn syödäkkin.
 
Siis mie olen ramu! Lonkkia koskee ja koko viime yö meni niitä sitten "kuunnellessa"! Aamuneljän seudulla kyllästyin jatkuvaan särkyyn, ja otin vasta sitten punaisen kapselin, että sain säryn asettumaan. Ei näköjään vanhan luut enää kestä... :ashamed: Olishan tuo särkylääke pitänyt tajuta ottaa jo aiemmin, mutta ajattelin olevani niin väsynyt, että uni tulee varmasti...
Huomiseksi pitäisi saada ittensä kuntoon, että pystyy lähtemään töihin. Loma on ny lusittu.
:|
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 80,8 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 27,3 (27,5)

Jee, nyt on monta miinusviikkoa ollu peräkkäin. Oon tosi tyytyväinen, en oo ees tällä viikolla käyny flunssan takia lenkillä.
 
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,8
Muutos/vko: -200g! :ashamed:
BMI 26,4 (26,4)

Mitä tässä voi sanoa. Kuukautiset alkoivat just huonossa kohdassa.... ainut puolustus.... Mutta tästä taas eteenpäin. Ja vielä tiukempi linja syömisten kanssa. Onneksi olenkin viikonlopun töissä, niin ei tule herkuteltua!

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! =)
 
Aloituspaino: 72kg
Paino nyt: 68.3 kg
muutos/vko -800g

Ei ihme kumma oo kaikki takasin tullu vaikka taas on syömään pystyny :) en oo lenkille vaan vielä uskaltautunut :/ Huomenna kyllä ajattelin pienen lenkin jo heittää.

Hyvät viikonloput kaikille :)
 
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 86,2 kg
Muutos/Viikko: -400g
BMI(edellinen lukema): 30,2 (30,3)

Eilen en muistanut käydä merkkaamassa painoa tänne. Äsken laitoin tonne laskuriin vahingossa painoksi 80,2. Olisinpa jo siinä painossa! Kyllä näytti hienolle.. Maanantaina menen leikkaukseen, jonka jälkeen en saa rehkiä kahteen viikkoon mutta en kyllä saa syödäkään kuin sosemaisia ruokia. Toivottavasti tämä olisi painonpudotus urakalle hyväksi!
 
Hienosti on teillä kyllä pudonnut paino! :flower:

epätoivoinen myös: Kyllä sitä vielä siullakin putoaa paino! Tsemiä! :hug:

Itsellä on taas plussa viikko..

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,2 kg
Muutos/Viikko: +700 g
BMI (edellinen lukema): 25,2 (24,8)


Olen siltä ostin tyytyväinen tuohon, koska tiistaina paino oli 67,7 kg.. Ja perjantai ja torstaiaamuina oli 67,2.

Kivasti vain menkat alkoi eilen, joten ihanaa turvotusta :(.

Maanantaina otin itseäni niskasta kiinni ja lopetin turhanpäiväiset herkuttelut. Olen käynyt päivittäin lenkillä.. Ja maanantaina, keskiviikkona & tänään lauantaina salilla. Joten jospa ensi viikolla tapahtuisi jotain positiivistakin :D. Eli olisi miinusmerkki edessä.

Mutta ihanat ilmat pihalla! B)

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :flower:
 
Upeet ilmat on kieltämättä ollu. Mäkin kävin tänään ekan kerran tällä viikolla lenkillä. Täällä oli +18 varjossa ja koira oli ihan läkähdyksissä, joten lenkki jäi aika lyhyeks. Mutta huomenissa taidan menna aamusti lenkkeilee ettei ois sitten vielä niin kuuma.
Mä pelkään kanssa kokoajan että kohta iskee menkkaturvotus |O , tosin oisin tyytyväinen ettei menkkoja tulis kun ollaan nyt vuos yritetty pikkukakkosta.
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! En ole käynytkään täällä pitkään aikaan. Laihdutukseni on kokenut hieman takapakkia, koska olen ollut sairaana pari viikkoa ja en ole voinut kuntoilla yhtään. Nyt alan olemaan taas kunnossa ja laihdutus jatkuu. Huhtikuun lopussa tavoitteena oli painaa 75 kg, mutta tavoitteesta nyt kyllä jäädään.

viikko 17
sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 76,6 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 26 (26,3)


 
Huomenta!

Maanantaina olin nielurisaleikkauksessa, jonka vuoksi nyt saan syödä vain nestemäisiä ja sosemaisia ruokia. Lämpimät ruuat nautittava haaleana. Kahviakin saisi juoda mutta se maistuu kuvottavalle haaleana! Katsotaan mitä tämä merkitsee painonpudotukselle. Jäätelöä on suositeltavaa syödä kun se on kylmää. Eilen meni kaksi kupillista. Muuten ei pitäisi kovin paljon kaloreita ruuasta tulla. Paahtoleivänkin syönti tuntuu tuskalliselle.. No, kyllä tämä helpottaa.. Parin viikon kuluttua viimeistään..
 

Yhteistyössä