'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Joulukuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252517
Tammikuun höpötykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1282499
Helmikuun häpätykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1315245

[/color]



Mukana:

-Pähkinä-
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25


Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


bellama
Aloituspaino: 70,2 kg
Tavoitteena: 58 kg
BMI: 24,6


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


DeviLiah

ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Tavoitteena: 70 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


haave3
Aloituspaino: 64 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,8


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 24,4


JaDe9
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 50 kg


jossunen
Aloituspaino: 62 kg
Tavoitteena: 55 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Tavoitteena: 60 kg
On Päässyt Tavoitteeseensa!


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Tavoitteena: 80 kg


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg
BMI: 28,3 kg


nöpö80
Aloituspaino: 77kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 31


omenapomena
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 66 kg
MBI: 26,3


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitteena: 56 kg


PikkuAada
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 62 kg
BMI: 29,7


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Tavoitteena: 70 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 55 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 27


storm
Aloituspaino: 50,5 kg
Tavoitteena: 47 kg


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Tavoitteena: 58 kg


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3







MAALISKUU 2009

Viikko 10

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,2 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI: 26,4 (26,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 69,7 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 77,8 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 26,9 (26,9)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 60 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): ? (?)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,7 (26,7)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,1)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema]: 27,7 (27,9)


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 69,4 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 24,0 (24,1)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 71,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26 (26)






MAALISKUU 2009

Viikko 11

[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 126,3 kg
Muutos/Viikko: - kg
BMI (edellinen lukema): ? (?)

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 65,6 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI: 26 (26,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 69,8 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 88,2 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI(edellinen lukema): 30,9 (31)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 60 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 21,3 (21,3)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,2 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,7)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 65,3 kg
Muutos/Viikko: +1,3 kg
BMI (edellinen lukema): 24,5 (24,1)


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 70 kg
Muutos/Viikko: +600 g
BMI (edellinen lukema): 24,2 (24,0)




Viikko 12

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 65,8 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI: 26 (26)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 69,3 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 87,7 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI(edellinen lukema): 30,7 (30,9)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76,7 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): 26,5 (26,9)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,2 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,4)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,1 kg
Muutos/Viikko: +800 g
BMI (edellinen lukema): 24,8 (24,5)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 83 kg
Muutos/Viikko: +1 kg
BMI (edellinen lukema]: 28,1 (27,7)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 78,6 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI: 26,7 (27)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 71,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26 (26)




Viikko 13

Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 86,6 kg
Muutos/Viikko: -1,1 kg
BMI(edellinen lukema): 30,3 (30,7)


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 76,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,5)


omenapomena
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 70 kg
Muutos/Viikko: -2 kg
MBI (edellinen lukema): 25,7 (26,4)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 71,9 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 26,4 (26,4)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82,2 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 27,8 (28,1)


sister surprise
Aloituspaino: 79,2 kg
Paino nyt: 78,2 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI: 26,7 (26,7)





 
NN&Tinttu: Pudotusta se vähäinenkin pudotus on :D.

Jaa-a. Olenkohan heinäkuun alussa tavoitepainossani 55 kg? Hmm.. Tuskinpa vaan, mutta siihen yritän. Edes alle 60 kg. Olen ajatellut, että jos jonkin puhdistuskuurin tai jonkin sellaisen tekisin. Mitä suosittelisitte?

äiti eteläsuomesta: Jopas paino junnaa paikoillaan. Mutta eikös sekin ole parempi kuin, että olisi lisää tullut?

Itsellä on +-0 kg viikkosaldo myös. Ihmettelen totaalisesti tuota lukemaa. Hiihtolomaviikko alkaa täällä olemaan lopuillaan ja mulla on kirjaimellisesti ollut herkutteluviikko. Perjantaina klo 3.00 aikaan join vielä pari siideriä ja kuitenkin vaaka näytti samaa, mitä viime perjantaina :O.

Pikkuveli ja yksi pikkusiskoistani olivat vuorotellen molemmat pari yötä meillä, joten senkin takia en malttanut herkuista erossa pysyä.. Eli pudotusta ehkä olisi ollut.. Mutta ei haittaa . Oli mukavaa.

Torstaina menin pitkän tauon jälkeen taas pumppiin. Kävin puolen tunnin tunnilla. Helppo aloitus siis. Kerran kerkesin käydä oman saliohjelmankin läpi ja ensi viikolla pitäisi ruveta käymään aktiivisesti.

On tällä viikolla ollut jotain positiivistakin. Keskiviikkona ihan huvikseen rupesin kokeilee farkkuja, jotka meni jalkaan ennen esikoisen raskautta (ja luultavasti myös silloin, kun keskimmäisen jälkeen laihdutin normipainoon). Farkut viimeksi jäi reisiin kiinni.. Ei toivoakaan, että olisin niitä lantiolle asti saanut tai vetoketjua kiinni. Mutta ne meni kuin menikin jalkaan! :D
Siitä olen erittäin, erittäin tyytyväinen.

Keskiviikkona oli myös näöntarkastus, jossa tuli sellaisia uutisia, että olin kuin puulla päähän lyöty. Mulla on ollut jo pitkään väärät lasit ja ihme olisi ollut, jos ei olisi päänsärkyä. Minulla pitäisi olla plus-lasit, eikä miinusta!
Uudet lasit lähti tilaukseen, että jospa se siitä.
Edellisiä laseja en ole pitänyt ja ei ole särkenyt päätä! :O

Mutta nytten siistimään tuo keittiö.. Väsyttää!!!
 
taas on jäänyt täällä käyminen :ashamed: ollut vaan niin paljon kaikkea muuta. Täytys opinnäytetyökin saada kasattua valmiiksi ja on tossa muitakin koulujuttuja tekemättä, jospa ne joskus saa valmiiksi :|

aloituspaino:72kg
paino nyt: 69,7 kg
 
:wave:
hyvää viikonalkua koko poppoolle!

täällä edelleen, onneks ja ihanaa kun olen pystynyt pitämään vaakalukeman samassa, pe aamuna ja tänäänkin se sama 60,0 kg
vauveli on ollut tässä viime aikoina vähän haastavampi...ja äitiä väsyttää, joten pullaa kahvin kanssa on tarvittu! mutta onneks se ei näy...vielä :ashamed:

no kävin kyllä hiihtämässä sen 10 km taasen B) aikas makeeta kun aurinko kimmelsi ladulla metsän siimeksessä! ja kävelylle koitan päästä aina kun vaan mahdollista.

-> minä yritän päästä tavoitteeseen 1.7.! joudun ottamaan aikas kovan loppukirin kun haluan täysimettää niin kauan kuin mahdollista

tsemppiä kaikille!!
 

Heippa kaikille...pitkästä aikaa!! :wave:

Jotenki on ollu täälä meiän palstalle hiukan hiljasta..?!Oon käyny päivittäin kurkkaamassa teiän kuulumisia,mut kun ei oo ollu itselläkään mitään kommentoitavaa,niin...On jääny punnituskin kun toi meiän vaaka on alkanu seota :eek: Tyttökin kävi siinä täs yks päivä ja et'ku normaalisti painaa n.50kg,niin nyt vaaka väitti sen painavan jotain pikkusen yli 40kg!!!Sit se siirsi sitä pikkusen,niin johan näytti sit 50 lukemia!! ;) Itekin oon sit ollu tosi kriittinen et'näyttääköhän oikeita lukemia?!Nyt sit viimeks lukemat oli tälläsia :

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,2kg
Muutos/vk.:-300g
BMI:26.4(26.4)


Eli nyt oon kyllä tyytyväinen tohon tulokseen!! :) Pudonnut ees pikkusen....

Lauantaina oli sitten mummoni hautajaiset :'( Saateltiin mummo haudanlepoon,vaarin viereen....Surullistahan se aina on,mutta nyt saadaan sit muistella mummoa ja käydä haudalla kukkia ja/tai kynttilöitä viemässä.Pienemmät lapsetkin(4v.ja 1v9kk)olivat TOSI REIPPAASTI kirkossa ja kävelivät haudalle jne.En voi olla muuta ku ylpeä noista omista lapsistamme :saint:

Mutta,nyt pitää ruveta pistään taas tätä kämppää kuntoon ja pyykkiä kuivumaan,uutta koneellista pyörimään,tavaroita paikoilleen,ruuan laittoa ja.......Puuh JA Huh! =)
 
Maanantaita!

Vielä osanotto Epätoivoiselle :hug: Surullisia aikoja tosiaan.

Miinustaneille onnittelut :flower: :flower: Ja nollaajille sitkeyttä =)

Puhdistuskuureihin eos, en ole koskaan kokeillut. Vaikka nytkin olisi ihan sellainen olo, että voisi olla paikallaan. Kävin lauantaina ajelemassa Helsingissä, vein kaverin lentokentälle, syömiset meni pikaruuan puolelle ja juomista tuli ihan liian vähän. Piti tietty poiketa Ikea samalla reissulla, joten kokopäiväreissuhan siitä tuli B) No, pikaruoka oli vaan mäkkärin kanasalaatti, joten mitään repsahduksia ei tapahtunut, mutta jotenkin on ihan tukkotönkköinen olo :/ Ehkä se taas tästä, kun saa luunsa liikkeelle.

Tavoitteista; Minähän olin alunperin asettanut tämän maaliskuun tavoitteekseni... :whistle: Justjoo :LOL:

No, uusi tavoite miinus 4.4kilolle on kesäkuun alku ja pyhästi kyllä aion siinä pysyä. Viikkopudotuksina se tekisi noin -370g per viikko, aikaahan on 12 viikkoa. Joten realistinen tavoite pitäisi olla.

Mulla on muuten noi BMI-lukemat väärin päin tuossa listauksessa. Nyt siis 24,0 ja ennen 24,1. Oma moka, olin itse laittanut ne noin päin :D Eikä mitään vakavaa haittaa vaikka jäisivätkin noin päin :D Tällä viikollahan siellä komeilee jo 23,jotain :saint: :saint: ;)
 
Miekin kyllä käyn kurkkimassa kuulumisia liki päivittäin, mutta olen ollut tosi laiska mitään kirjoittamaan.... tai jonnin joutavia kyllä....

Oltiin eilen mieheni kanssa teatterissa ja sitten ulkona syömässä. Enhän mie pallopää mitään tajunnut, että kun on syönyt pieniä annoksia pitkän aikaa, niin ei se maha vedä enää sataa kiloa ruokaa... söin kanaa, pottua ja vuohenjuustoa vähän ja ähky oli taattu!

:ashamed: Kun sitten illallakin vielä vain ähkytytti, niin suutuspäissäni lähdin lenkille ja ulkoilutin sauvoja yli tunnin...ja kun tein sen tosi surkeat kengät jalassa, niin jalat olivat ihan soossia tänä aamuna. Hyvä, että sain työkengät jalkaan aamulla töissä!

Nyt pidän tän viikkoa tiukkaa linjaa, ja perjantaina miuta odottaa kiva näkymä vaa*assa!!! Ja kunhan nämä jalat tästä tokenee, niin sauvat saavat jälleen kyytiä! Oli ihanaa olla ihan vaan ittensä kanssa ja nauttia lumesta ja pakkasesta! :heart:
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82.0kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 27.7 (27.9)

Tulee hiukkasen myöhässä nää mun lukemat, sorry
:ashamed:

Oli jo alimmillaan paino 81.5kg, mutta aina ei voi voittaa. Ei oo ollu kovin terveelliset ruokailutottumukset viime päivinä niin ei tarvii enempää toivoakkaan! Nyt oon yrittänyt tsempata tuon liikkumisen kanssa ja kaveri leikkas mulle uuden tukan piristyksesksi =) . Kyllä nää kilot tästä tippuu! Mä oon niin päättänyt ainakin!!
 
Viikot kuluu enkä minä oikein saa mitään konkreettista aikaiseksi. Huoh! Tympäisee tämä oma saamattomuus. Liikuntaa olen harrastanut ihan mukavasti mutta ruokailun suhteen on edelleen ongelmia. Paino liikkuu 88-89 tienoolla. Mulla alkaa pian oikeasti aika käydä vähiin!!! Kesäkuun alussa pitäisi olla timmissä kunnossa. En ole edelleenkään miettinyt niitä tavoitteita. Siis siitä aloitan! Eka tavoite mulla on(pitkällisen pohdinnan jälkeen) että 31.3 painan korkeintaan 86 kg. Siinä se nyt on mustaa valkoisella.

Tässäpä seuraavasti kaikki laaditut tavoitteeni:
31.3. 86 kg
30.4. 81 kg
30.5. 76 kg

Nyt siis tuumasta toimeen! Heti olo paljon reippaampi. :) Tänään olen ahkeroinut liikunnan saralla. 20 min pyöräilyä ja 30 min jumppaa. Taidan vielä mennä kevyelle kävelylle kunhan mies kotiutuu lenkiltään. Tänään ruokailut menneet ihan mukavasti putkeen. Mitään ylimääräisiä en ole syönyt. Senkin vuoksi mieli korkealla. Huomenna olisi vuorossa vesijuoksua pojan harkkojen aikana. Torstaille täytyy varmaan kehittää kotijumppaa..
 
Hei,
Minä voisin myös liittyä tähän pinoon. Olekin jo aloittanut painon pudotuksen tammikuulla ja saanut pois jo -4 kg. Tuon 70 kg olisi välitavoite sitten heinäkuun alussa. Sen jälkeen olisi tavoitteena pudottaa vielä pois -10 kg, jolloin olisin lopullisessa tavoitteessa. Mutta aloitetaan siitä, että heinäkuulla paino olisi 70 kg. Ja tässä lukemat.

Aloituspaino: 79,2 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 27
 
Anteeksi kaikille etten ole päivitellyt!
Lupaan huomenna taas päivitellä listaa ajantasalle.

sister surprise: Tervetuloa! :flower: :hug:

Minulla on häntäluu murtunut ja istuminen yhtä tuskaa, ni mieluummin seison, vaikka sekin sattuu :(..
 
RD, voih ootko kaatunut :/ . Koeta parantua, ei oo varmaan kovin kivaa :( .

sister suprise :wave: !

Mandi, mä oon kanssa miettinyt että pitäis oikeen kirjata ittelle ylös noita tavotteita. Lupaan miettiä niitä valmiiks. Ja kun merkkaa ne ylös niin tuntuu että ei saa lipsua.
 
Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 88,2 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI(edellinen lukema): 30,9 (31)

Ilmoitan nyt jo hyvissä ajoin painon. Huomenna lähden niin aikaisiin liikenteeseen että epäilen unohtavani punnituksen.

Nyt taas vaihteeksi elämä tuntuu tavoitteelliselle. Liikuntaa olen harrastanut ahkerasti. Lähinnä vesijuoksua ja kävelyä ja kotijumppaa. Tänään tyttöjen päikkäreiden aikana aion kuntopyöräillä ensin ja sit jumpat päälle.

 
Huomenta!
Hiljaiseloa olen tässä vietellyt, kun ei suju painonpudotus.

Maanantaina paino oli jo 78.3kg, kiitos viikonlopun herkuttelun. Sitten päätin taaaaaas kerran ryhdistäytyä ja laskea noita pisteitä, nyt on sitten neljäs pistepäivä menossa ja paino oli 77,3 tänään, eli alaspäin vaihteeksi mennään. Tosin varmasti nesteitä tuossa on suurin osa, mutta kiva kuitenkin et lähtee alaspäin.

Mun tää alkuvuosi on ollut yhtä jojoilua, mutta pakko se on vaan yrittää uudelleen ja uudelleen, jospa tämä nyt olisi se viimeinen yritys joka todella onnistuu...

Tavoitteista sen verran, et mä kanssa olen miettinyt että onko se sitten parempi edetä päiväkerrallaan, vai asettaa niitä tavoitteita... Jotenkin musta ne välitavoitteet vaan on niin kivoja jotta päätin sellaisen asettaa. Eli 31.3 soisin painon olevan alle 75kg. Ja tuon jos saavutan niin asetan sitten uuden tavoitteen.

Ja tavoitteeseen pääsyssä mua auttaisi kyllä se että ehtisin kirjoitella tänne useammin, oikeesti aiemminkin olen huomannut että se ryhmän merkitys on tosi iso. Joten jatkossa yritän olla aktiivisempi kirjoittaja.

Että tämmöset ajatukset tähän aamuun...
 
Päiviä tänään täältä!

Teretulemast sister suprise! =) Kyllä aina joukkoon mahtuu! Ja mitä ihmettä siulle RD on sattunut??

Miulla kans on ollut häntäluu sohjona, pelissä aikoinaan kaaduin sen päälle ja istumaan en kyennyt melkoiseen toviin....mutta tästä on jo vuosia aikaa....

Miulla on ollut liikunnallinen viikko, tai ainakin touhua täynnä oleva viikko: on tullut ulkoiltua tosi paljon ja lenkilläkin olen käynyt. Tänään meinaan mennä sauvalenkille tyttökaverini kanssa, ja kotona olen pitänyt siivouspäivää. Luulen, että kaloreita on kulunut kyllä!

Mie olen kokenut tuon välitavoitteen hyväksi. Jotenkin on ihanan konkreettista kattoa esim. Kiloklubissa tavoitteen ja nykyisen painon välisen kuilun pienentymistä! Tänään oli jo 72 kg niin lähellä, että huomenna voin luultavasti hurrata ääneen ja kauan!! =) :flower: :flower: :flower:

Ja selkeästi mie huomaan sen, että nälkä kasvaa syödessä: kun olen saanut painoni tuonne 70 kiloon, pudotan varmaan siitäkin vielä vähän pois, mutta mitään painetta en siitä enää ota! ( Muistakaa tää kun hiksaan jossain 68 kilon kohdalla, että "kun ei tipu paino-missä vika!!")

Mutta nyt lähden kuopuksen kanssa ulkoilemaan kauniiseen auringonpaisteeseen... illalla sitten lenkille ja saunaan!!

Palataan asiaan huomenna aamulla!

:wave:
 
Tässä kertomus, miten sain häntäluun murtumaan:

Olin rupeamassa kuopukselle vaihtaa lattialle vaippaa.. Olin työntävinäni vasemmalla kädellä kuopuksen sellaisen madon alta pois, jonka selkään voi ns. legoukkoja laittaa kyytiin".. Mutta eihän se tietenkään ollut kokonaan poissa alta, vaan pahin nyppylä jäi perseen alle . Viime viikon ke tapahtui tämä onnettomuus. Kyllähän se tuntui, mutta vielä ei niin paljoa.. Viime viikolla laskettiin myös mäkeä, jossa takapuoli kipeytyi entisestään.

Eilen oli pakko mennä jo lääkäriin. Käveleminen, sohvalta nouseminen, istuutuminen, autolla ajaminen yms tekee vaikeaa. On pirun kivuliasta. Ja kivaa on se, kun menee ajan kanssa ohi .

Toissa yönä käytin esikoista ensiavussa, ku rupes valittaa vasenta korvaansa, joka oli tulehtunut, ni en silloin älynnyt pyytää itselleni lääkettä
 
Huomenta!

Päivä aloitettu ja puntarissa käyty:

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,2 kg
Muutos/vko -600g
BMI 26,4

Mie olen onnellinen!!! Kyllä kova työ tuottaa näköjään tuloksia! Ihanan kevyt olo entiseen raskaaseen menoon verrattuna. Tuntuu, että energiaakin on ihan eri tavalla! Hyvä motivaattori oli tuo vaatehuoneen maanjäristys.... sieltä löytyi niin kivoja vaatteita, että on tosi nastaa mahtua niihin kesällä! :flower:

RD :hug:
 
Huomenta =)

Pomppasin taas vaa'alle heti aamusella ennen ku olin juonu ees lasillista vettä....Ja kyllä kannatti,lukemat näytti TOSI hyviltä =) :

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:65,6kg
Muutos/vk.:-600g
BMI:26(26.4)


Jee!Oon kyllä tosi onnellinen noista lukemista...kyllä mä taas oonkin koittanu tehdä töitä ja ruuan suhteen oon ollu tiukka,vaikka onkin tullu herkuteltuakin,mut KOHTUUDELLA ;) Illalla ku pötköteltiin sängyllä,ni mun maha piti kauheeta"möyrimistä" :eek: ni mies jo kysy et'onko mulla nälkä!? :D Ei kuitenka ollu,vaan iltajuomat sielä piti omaa konserttiaan :LOL:

Vaaka on ollu nyt sit samalla paikalla,maton päällä,niin nuo lukemat on pysyny sit oikeina.Ei oo näyttäny sellasia ihme lukemia...paitsi onko toi mun lukema sit sellanen??En usko,ainaka kun illalla näytti ihan siedettäviä lukemia ja nyt kuitenki olin ollu koko yön syömättä/juomatta mitään =)

Mies lähti tänä aamuna työreissuun ja tulee joskus huomenissa...Jee,saadaan viettää lasten kanssa omaa aikaa!??Paitsi ainahan me yhdessä ollaan,iskän ollessa pitkiä päiviä töissä.... :( Mut nyt me keksitään jotain kivaa jo näin perjantain kunniaks ja saas nähä jos osa lapsista haluis vaikka jäädä mummolaan yöks kun sinne illalla mennään ja niin äitikin sais OMAA AIKAA!!?? :D

Mutta hyvää viikonloppua kaikille"sisarille"! :flower:
 
hyvää kivaa ja mahtavaa viikonloppua!!

täällä lukemat samat, eli hyvä hyvä, pitää kait siihenkin olla tyytyväinen kun paino pysyy samassa viikosta toiseen! Tavoite sekin:
60,0 kg bmi 21,3

vaikka olen imettänyt ja imettänyt, on jouduttu antaa nyt illalla korviketta, ja sehän on pojalle maistunut! vetäsee koko purkin parin tunnin aikana kahdessa osassa ja -->
NUKKUU paljon paremmin!
joten tehkäämme nyt siis jatkossakin näin, että iltamaidot pullosta =) muuten saa poitsu olla äitin tisukaveri!

Ollaan muuten lähdössä Pääsiäiseks reissuun! ihanaa B)

RED, koitahan toipua, hui :eek: ja auts!
 
Tämä oli jo odotettavissakin:

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 65,3 kg
Muutos/Viikko: +1,3 kg
BMI (edellinen lukema): 24,5 (24,1)


Tuntuu, että kaikki menee mönkään, tulee takapakkia, jonka takia fiilarit on vähän alhaalla, eikä huvita painonpudotus pätkääkään.. Pitäisi saada se sama fiilis takaisin kuin muutama viikko sitten.

Nyt on vielä nukkunut itse huonosti, niin väsymys on katossa :ashamed:
 
RD: :hug: Kylläpäs sulle on sattunut. Paranehan rauhassa. :hug:

Pamu: Meillä kanssa iltasin poika tankkaa tissin lisäksi noin 100ml korviketta ja yöt menee ehkä vähän paremmin. =)

Mulla tämä viikko +/-0. Tähän täytyy tyytä. Parempi tuo kuin plussaa, mutta kuitenkin ottaa vähän nuppiin. :kieh: :LOL:
 
RD: paranemisia :hug:

täällä on tullu herkuteltua ja painokin päässy nousemaan :ashamed: koulussa, kun 8h päivässä istuu on iltasin vaan niin poikki, ettei aina jaksa miettiä mitä suuhunsa laittaa. Valmistuminenkin jo häämöttää ja opinnäytetyökin pitäs valmiiksi saada... |O no nyt täytyy koittaa tarkemmin miettiä mitä syö vaikka kuinka väsyttäs. Ennen kesää aijon tosissaan ainakin 4kg saada pois.

Aloituspaino:72kg
Paino nyt:69,8 kg
 
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 126,3kg

En ole jaksanut kuntoilla enkä mitään muutakaan,
enkä kyllä täälläkään pahemmin käydä :/

Vielä ensi viikko harjoittelua,
sitten pitää ottaa itseään niskasta kiinni, ensi viikolla jo
ja kahden viikon loman aikana totuttautua sali rytmiin taas..
 

Yhteistyössä