'Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Maaliskuussa'

Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82.2 kg
Muutos/Viikko: +/- 0
BMI (edellinen lukema): 27,8 (27,8)

Viime viikosta on kuitenkin paino tippunut kun silloin vaaka näytti isompia lukemia sunnuntaina, eli oon sillain tyytyväinen että oon ne sentään saanu pois. Ens viikolla sitten reilummin ja menkatkin tekee mulle sen nytten että ei tahdo tuo paino oikeen tippua...
 
Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 126,3 kg
Muutos/Viikko: +/- 0kg
BMI (edellinen lukema): 40.1 (?)

Toissa päivänä sain jälleen itseäni niskasta kiinni.. hyvä minä..
Pienen lenkin silloin kävelin, mutta eilen kävelin kaupungille ja sieltä kotiin.
Illalla salille menin myös kävellen, salilla hetken aikaa, sitten lämmittelin vielä matolla kävellen vartin ja Bodypumpissa rehkin puolituntia. Sitten kaupan kautta kotiin.

Askelia eiliselle päivälle kertyi 12330
joista "aerobicsteps" 7216 (69min)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mandi:
Huomenta!

Kattelin koneelta minkä verran senttejä on huventunut ja tulos yllätti positiivisesti!
Vyötärse öltä on hävinnyt 10 cm, lantiolta 8 cm, rinnanympäryksestä 5 cm, allista 4,5 cm ja reidestä 4,5 cm. Olenpa minä kaventunut elokuun jälkeen :D .
:flower: Upeeta Mandi!!! :flower: :flower:
Mie mittaan kans just nuo kohdat ittessäni. Miultakin on hävinnyt vyötäröltä 11cm, rinnasta 4cm, allista vain 1,5cm, lantiosta 5 cm ja reidestäkin 2,5 cm...!

Nyt oli huonompi viikko; kuukautiset ja kaikki...

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,2 kg
Muutos/vko +300g
BMI 26,5 (26,4) :/

Eli tiukkuutta kehiin ja kroppa liikkeelle!! Meillä alkaa pyörätiet ollakin sulana, eli eikun uusien lenkkareiden pohjia kuluttamaan!!
 
Ei näyttänyt hyvälle lukemat tänä aamuna. Täsmälleen sama kuin viime viikolla eli mulla +/-viikko. Liikuntaa on näköjään lisättävä kun tällä liikuntamäärällä paino ei sit tipu. :headwall: Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi ensi viikolla..
 
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 92,0 kg
BMI (edellinen lukema): 32,6 (31,5)

Täällä taas ollaan back in the business. :D

Tosiaan imetys on mennyttä aikaa niin nyt sitten alkaa ruokavaliokin muuttua tässä pikkuhiljaa. Ajattelin pitää sellaisen tehostartin tuossa pääsiäisen jälkeen ja pitää tuon parin viikon sairaaladietin että pääsee oikeesti alkuun tässä painon tiputuksessa.

Tässä menkkoja odotellaan alkavaksi niin on taas painokin ties missä lukemissa. :(

Hienosti ootte saaneet muut pudotettua painoa. :)


 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 75,6kg
Muutos/vko: -800g
BMI: 26,1 (26,4)



Tyytyväinen olen tämän viikon saldoon! JEE! :D Paino kiloa vaille lähtöpainossa (siis ennen raskautta ollut). Painoa kertyi raskauden aikana huimat 18kg ja synnytyksestä on viikkoa vaille 4kk. Kyllä on vain niin ihana tunne, kun paino tippuu. =) Nyt syönkin toffeejäätelöä sen kunniaksi. :ashamed: :p

Tsemppiä kaikille! :D
 
Aloituspaino 78,1
paino nyt 70.9
muutos/vko -900g
bmi

Siis tää on aivan uskomatonta... Monta viikkoa pysyi samassa ja olinkin jo heittää koko homman kesken. Kummasti tuo pudotus antoi lisä motivaatiota!!!!

Onnittelut pudottaneille ja halit samssa junnaaville (tiedän tunteen)

Ihanaa viikonloppua
 

Yhteistyössä