"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

:D mikälienee ollut alotuspaino.. oisko ollut se 98 ja jotain.. no kuitenkin mie olen ollut ulkona pomppimassa kuin paraskin duraselpupu..on ollut niin hyvät ilmat!!!

ja vaaka näytti 96.1!!! :D :D :D

mie olen elänyt pelkällä pyhällä hengellä vissiin ja lehtisalaatilla ja paprikalla :D

ja nyt lähden shoppaamaan tiimariin.. palkitsen itseni skräppäys tarvikkeilla... :whistle: :ashamed: en ole vielä edes alottanut mutta suunnitelmat on hurjat :whistle: ;)

kaikille oikein aurinkoista kevättä ja kyllä ne kilot lähtee joskus ainakin..eläkäämme toivossa ainakin :wave:
 
Mä nyt skippaan punnitukset parina viikkona koska tiiän että tulen vain vihaiseksi (on tullu herkuteltua) joten parempi kiertää vaaka kaukaa.
Mutta tilasin jo cambridge- aterian korvikkeita, ja sitten kun ne tulee postista, alkaaki oikein nälkäkuuri ja viimeset kilot lähtee VARMASTI! Että tulempa sitte taas tänne kun menee hyvin :)

Juu mä tiedän että mun asenne on "väärä" mutta helpommalla pääsee kaikki mun lähimmäiset tällä tavalla :LOL:
 
Miulla tämä viikko selkeästi parempi kuin viime viikko... lenkkeilemään en ole juur päässyt, mutta hyötyliikunnasta otan kaiken irti - lumityöt ovat hyvää terapiaa niin ruumiille kuin mielellekin! Tänä aamuna vaaka näytti hyviä lukuja, niin että olisin saanut tuon ed. viikolla kertyneen pois ja vähän enemmänkin, mutta perjantaina mie sitten näen totuuden!

Miekin kävin Tiimarissa, ihan kuin Darelbeidakin, ja ostin ison kasan askartelutarvikkeita, nyt on millä touhuta!

Kohta töihin ja päivän touhuihin......Mukavaa keskiviikkoa teille!
 
Hellurei!

Täällä paino senkun nousee.... Eilen vaaka näytti jo 77,7 kg =(. Ja sainpa eilen ihan suoraa palautettakin potilaalta töissä, hän kun oli kertoi miettineensä että olenko raskaana kun takapuoleni on levinnyt... Nyt ei siis mikään auta, laihduttava on. Tuo meikäläisen työasu kun ei ole ollenkaan armollinen...

Mutta vaikka nyt taas tän yhden päivän olen pysynyt suht. järkevissä ruuissa, niin ongelma on se että miten saisin tästä jatkuvaa, siis että ruokailut pysyisivät hallussa myös huomenna ja ensi viikolla ja ensi kuussa....

Tosin joku fiksu joskus sanoi että laihduttaminen harvoin onnistuu silloin kun elämässä on muuta stressiä ja mulle tota stressiä nyt aiheuttaa työn, perheen ja opiskelujen sovittaminen yhteen, oikeesti mun pitäisi nytkin kirjoittaa ruotsin esseetä, ja osallistua etiikan verkkokurssiin ja... ja... ja..... Laiska töitään luettelee sanotaan, niinpä minäkin lopetan luettelemisen ja miettimisen ja otan rennosti tämän illan. Mutta EN SYÖ lasten viikonloppukarkkeja jotka kaapissa kutsuvasti huutelee...
 
Minä en tiedä uskallanko mennä huomen aamulla puntarille.. On tämä viikko mennyt ihan miten sattuu. Tiistaina ja keskiviikkona oltiin mökillä. Mies laittoi autoa, ja mie sytytin nuotion, jossa sitten illan korvilla paistettiin lihapullia :p . Kahtena iltana ollut myös elokuvan aikana makkaraperunat. Liikuntaakaan en ole tainnut harrastaa pahemmin, mitä nyt mäkeä laskemassa sunnuntaina ja tiistaina :D. Pienet lenkit koiran kanssa, ku mies o enemmän ruvennut koiraa käyttää.

Huominen on: APUA!! :ashamed:
 
Miutakin vähän jänskättää tuo huominen, mutta luulen sen näyttävän miinusta! =)

Myö lähdetään nyt taas reissunpäälle, kun hiihtoloma vetelee viimeisiään, joten syöminen voi olla hiukka löysempää, vaan tiukataan sitten taas ens viikolla. Mutta aamulla aikaisin tulen kertomaan, kuin miun käi! =)
 
ja viel tuli mieleen, että laskiaispullat päälle (ite tein :p) ja sitten ne helkutin menkat :headwall: .

Kunpa olisi edes +-0 kg.. Ja olen tullut siihen tulokseen, ettei mulla ole mitään mahdollisuutta painaa 55 kg 1.7. mennessä.. Mutta kunpa edes 60 kg?

Mutta nyt nukkumaan. :wave:
 
Huomenta!

Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 88,5 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI(edellinen lukema): 31 (30,9)

Tämä viikko on mennyt ihan hyvin. Laskiaispullia tuli syötyä mutta lisäsin liikuntaa sitten vastaavasti että piti kyllä kulua pois. Loppuviikko mennyt vallan mainiosti ruokailun ja liikunnan suhteen. Eilen paino oli vielä 88 mutta tänään 88,5 kg. Tunnen sormista että turvotusta on aivan jumalattomasti. Mistä lie tempaissut kun ei ole menkatkaan lähestymässä! Eilen olin kuuntelemassa Hanna Partasen luentoa. Perusasiaa tuli mutta tein pari oivallusta. Tykkäsin kyllä kovasti luennosta ja luennoitsijasta! Innostuneena luennosta ostin pähkinöitä kaupasta. Siis sellaisen pähkinäsekoituksen. Saa hyviä rasvahappoja. Täytyy kattoa että onko siinä piilosuolaa.. Pettynyt olen tuohon tulokseen mutta sinnillä eteenpäin! Kyllä se siitä alkaa laskemaan ennen pitkää!

 
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,1)


En voinut uskoa lukemaa, jonka katsoin. -800g viikossa :eek: , vaikka o tullut syötyä mielettömästi.

Eli nyt oon 10,4 kg kevyempi kuin raskauden alussa :heart: . Hyvä minä! :flower:

pitkä kiekko: Hyvin on paino pudonnut! :flower: Mukavoo reissua!

Mandi: Viikko kuulostaa sinulla menneen hyvin, vaikka pieni painonnousu onkin, mutta sinusta aistii energiaa, joka varmasti tuo tuloksia ens viikolla! :hug:
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82.96kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 27.9 (28)

Jee, olihan paino hiukan kuitenkin pudonnut. Hitaasti ja varmasti!

Mulla menee jo mun tavote farkut jalkaan, kaks ylimmäistä nappia ei mee kiinni. Mutta vähän siistiä että on enään niin pienestä kiinni! Luulen kyllä että "nälkä on kasvanut" ja haluan pudottaa lisää painoa, vaikka farkut mahtuisikin päälle!!!
 
Heh.. on ollu painonpudotus vähän retuperällä, mut silti on pikkusen puonnu. Alkoin kokeileen tuota kiloklubia pari viikkoo sitten, mut tällä viikolla en oo sinne hirveesti merkkaillu mitään. Lomalla kun oon :D

Elikkä tässä tämänhetkinen tilanne:
Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 64,9 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 25,4 (25,5)

Nyt ruuanlaittoon!

Nii ja hienosti on paino tippunu Seliksellä ja kelläs muilla.. Red Dragonilla ainaki :)
 
äiti eteläsuomesta: :hug: Älä anna periksi, kerran on vain vähän matkaa tavoitteeseen!

Tartsa&Selis: Hyvin on pudonnut! Onnea! :flower: :hug:

Mie kävin eilen kahtelemassa silmälaseja. Laitoin jo aurinkolasien ja normi lasien kehykset varaukseen. Keskiviikkona olisi näöntarkastus. Jotenkin vain tuntui siltä, että tarvitsen jotain. Silmälasien kehysten valinnassa kävi niin mahtavasti, ettei tarvinnut pitkään sovitella kehyksiä, koska ensimmäiset kehykset, jotka kävi silmään, niin olivat piste i:n päälle :D. Tykkäsin niistä ja hyvin käy minulle.

19.3. olisi kampaaja, sinne asti pitäisi jaksaa odotella :headwall:

Jotenkin on ollut sellainen pieni masennus ilmassa, ku tuntuu, etten saa itseäni tekemään yhtään mitään. Hirveän laiska olo.. Ja sekös mua masentaa, ku ei oo mun tyylistä :ashamed:
 
Näin myöhään tulin vasta tänne ilmotteleen tuloksiani...kun mua ihan masentaa toi tän viikon tulos :'( :ashamed: On ollu täälä kaikilla tää viikko talvilomaa joten kai voin sit syyttää sitä sitten....On tullu syötyä meinaan aikast laidasta laitaan :ashamed: Oon kuitenki YRITTÄNY katsoa tarkkaan omia syömisiäni,mut...tää on tulos:

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,5kg
Muutos/viikko:+500g
BMI:26,4(26,4)


Että silleen....Katotaan tuloksia sitte taas ens perjantaina..... :eek:
 
Tere!!

Hyvä Selis ja RED! Mahtava juttu!!

Kaikille hirmuisesti tsemppiä! Älkää luovuttako pienistä takapakeista!! Etiäpäin vaan! Kevättä ja kesää kohti Naiset!

Mulla on taulussa edelleen tuo sama 60,0 ~ 60,5 kg
ja siihen nyt tarvii toistaseksi tyytyä, koska heti kun tossa todella kyttäsin syömisiäni pari viikkoa niin alkoi vauvalla hirmuiset temppuilut rinnalla, eli selkeä vaikutus maidontuotantoon!
ja imetys on kuitenkin nyt tärkein!! Nyt taas sujuu kuin itestään, onneks.

Mulle tuo 60 kg, 168cm on kuitenkin ihan normaali paino, BMI 21,3 . Hienosäädetään sitten ne kilot unelmalukemiin kun täysimetys on ohi. B)

Hiihtoloma oli kyll todella toiminnallinen, kävin itekin hiihtämässä reilut 10 km ja meni alle tunnin!!! 55min jee! Ja luisteltiin ja laskettiin mäkeä joka päivä. :D Kivaa kun lasten mukana pääsee itekin mäkeen! Liikkuahan voi ja kannattaa mutt tarvii sit syödäkin kunnolla niin maitohanat pysyy auki. Kävin kokeilemassa myös kuntonyrkkeilyä! Ihan ok kokemus.

Juu mutta olen siis mukana ja käyn välillä kurkkaamassa teitä! RED minua EI saa poistaa!! Oon vaan vähän tääl takavasemmalla tovin...
:wave:
 
Moikka!

Mie pidän nyt vähän paussia tästä laihdutuksesta, meillä alkaa olla imetys loppusuorilla niin palajan sitten kun on kokonaan lopeteltu ja pääsen vähän noudattamaan jonkinmoista ruokavaliotakin. Elikkä elkää ihmetelkö jos en hetkeen nyt ilmottele painoa ollenkaan. :)

 
Mä nyt päätin nykästä viiden päivän nutrilet tehostartin! Viikonloppuna ois tarkotus juhlia ja jos saisin nuo farkut sopiviks siihen mennessä. Eli muuten ne on hyvät, mutta kaks ylimmäistä nappia tarvis saada kiinni! Ja jos ois aika istuvat farkut eikä noita reiluja mitä tuolta kaapista löytyy niin tulis syötykkin inhimillisemmin!
Mä olin viikonloppuna juhlissa ja oli tosi upeeta kun sain monelta kommentteja että oon laihtunut paljon :D . Tietty olin vielä hyvin pukeutunut niin olin edeustava. Mulle ois unelma jos vielä joku 5-10kg tippuis niin oisin kyllä todella tyytyväinen!
 
Poikani oli erittäin huonossa kunnossa ja vietti muutaman vuorokauden teholla hengityskoneessa. Siksi en ole päässyt palstailemaan. Nyt poika on kotihoidossa ja tilanne näyttää hyvältä. Anyway, koska ruoka ei ole pahemmin maistunut on paino nyt tasan 70kg.
 
Hyvia uutisia vaihteeksi täältäkin suunnalta! Paino oli vihdoin hieman laskenut! Olen tyytyväinen tekemiini muutoksiin. Yritän nyt omaksua nämä ja sitten teen lisää uusia muutoksia. Hanna Partasen ohjeiden mukaan:)

Huomasin myös mistä johtuu suuri painon vaihtelu. Riippuu aivan missä kohti mittaa painonsa. Ennen mittasin meidän pakastimen vieressä ja nyt olen mitannut makuuhuoneessa. Makuuhuoneessa antaa yli 0,5 kg suuremman painon! Tämän aamuinen on nyt kuitenkin edelleen makuuhuoneessa mitattu ja aion mitata siinä samassa kohti joka kerta. Täytyy piirtää lattiaan viiva missä on punnituskohta :D

Eilen pääsin uimaan ja vesijuoksemaan. Tänään olisi vuorossa arkiliikuntaa ja mahdollisesti kuntopyörällä ajelua ja jumppaa.

Hyvää viikonalkua kaikille!
 
Kettu näitä nettiyhteyksiä! Koko viime viikon oli katkipoikki, täällä meillä kävi Elisan asentajakin ihmettelemässä mistä johtuu, eikä silti saanut pelittämään. Viime viikon olin lomalla ja aikaa olisi ollut nettiinkin enemmän.. Syy löytyi viimein, naapurin puun luminen oksa painoi johtoa :D Täällä meilläpäin kun kaikki piuhat ei ole kaapeleita maan alla, varsinkin tuolla vanhemmalla alueella. Nyt toimii taas, se on pääasia.

Painossa ei mitään muutosta, sama lukema oli edelleen viime perjantaina, pöh.
Päätin, että nyt kiristetään ruokavaliota kunnolla, alkaa pääkoppa olemaan kypsä tähän junnaamiseen painon kanssa. Olen ihan samoissa lukemissa _edelleen_ kuin syksylläkin :p Maaliskuussa PITI olla se viimeinen vitonen poissa, joopajoo...

Uusi tavoite sitten toukokuulle ja silloin ON POISSA loput. Mihinkään äärimmäisyyksiin en ala, mutta nyt tiukennetaan tosissaan. Terveellisyydestä tinkimättä. PALJON kasvista ja juuresta, kova rasva pois, hyvää (eli rypsiöljyä pääosin ja epaa) reilusti. Hiilarit minimiin ja pääosin kasvisperäistä, proteiinia paljon.

Olen tutkinut, pohtinut, kuunnellut ja ihmetellyt kyllästymiseen saakka, mikä tässä nyt mättää, kun kulutus on reilusti isompi kuin saanti ja siltikin vaan paino on ja pysyy kokolailla samoissa luvuissa. Pelkällä liikkumisella olen kuluttanut 5000-6500kcal viikossa, siihen pav päälle ja tahti pitäisi olla miinus kilo/viikko, ainakin puoli kiloa luulisi katoavan. Ruokavalio on ollut ihan kunnossa, monipuolista ja kevyttä, herkkujakin joukossa, nälkä ei ole vaivannut yhtään eikä jaksamisessa ole ollut mitään ongelmaa. Laskeeko paino? Ei, ei vaan millään.

Täytyi jo pohtia omaa motivaatiotakin, miksipä oikeastaan haluankaan viimeisen vitosen pois ja mitä sillä haluankaan saavuttaa. Nyt on se puoli kunnossa, ajatustyö on valmis ja motivaatio kohdillaan, enää vaan käytännön toteutus :)

Löysin todella paljon mielenkiintoista tekstiä siitä, kuinka painonpudotus normaalipainoisena ei olekaan ihan helppoa ja miten ylipäätään se onkaan mahdollista. Tosiasia olikin, että onkin ihan eri asia laihduttaa kun ei enää ole niin paljon sitä mitä laihduttaa. Niin sitä luuli osaavansa jo kaiken :ashamed: :D

Siispä, tästä maaliskuusta eteenpäin katson tarkasti mitä ja minkä verran syön, lupasin myös itselleni suunnitella viikon ruokalistan AINA etukäteen. Että näin :)
 
Missäs kaikki on?? :)

Maaliskuun ensimmäinen viikko kohtsilleen takana ja uudet kujeet kuvioissa ;)

Päätin kiristää kaloreita. Mikä tarkoittaa herkuista luopumista, jolloin pysytään siinä tuhannen kalorin paikkeilla per päivä. Aion siirtyä enemmän kasviksiin ja juureksiin, pääpaino vegesafkalle höystettynä aina protskuannoksella, kevyellä sellaisella (kala, kana, kalkkuna, joskus punainen liha). Pakolliset hyvät öljyt saa tulla vähän aikaa purkista (epaa sun muuta), muu rasva pois. Hiilarit aamulla leivän ja/tai puuron muodossa, muuten ei enempiä hiilareita. Paitsi mitä tulee niistä rehuista. Paitsi salitreenin jälkeen banaani. Tuhannen litraa kahvia ja vihreää teetä :D

Kolme kuukautta pitäydyn tiukassa linjassani (kumma homma, kesään on juuri se 3kk...;)). Juujuu, kuuriksihan tämä menee, tiedän. Ja minähän vastustin suureen ääneen kuureja täälläkin :D Muttamutta, *seliseliseli*, uskon kuurini jälkeen liikuntamäärieni riittävän (toivottavasti alentuneen) painoni ylläpitämiseen. Kun pikkuisen reilut kaksi vuotta olen painoa pudottanut elämäntaparempalla, päässyt vaikeasti ylipainoisesta normipainoon, niin mielestäni olen ansainnut "luvan" kuureilla viimeiset kiloni pois :saint: :D Jotka haluan pois puhtaasti esteettisistä, turhamaisista ja itsekkäistä syistä :D :saint:
 
Yksinpuhelija päivää :D

Tänä aamuna miinusta, JEE!! Vähän, mutta miinusta sentään B) B)

Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 69,4 kg
Muutos/Viikko: -200 g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,0)


Ei ihan mennyt bmi alle 24 :D Josko ensi viikolla sitten *toivoo hartaasti* =)
 

Yhteistyössä