"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

[color=#a00080 ]Tervetuloa Kaikki halukkaat tähän pinoon pudottamaan painoa ja keskustelemaan niitä näitä! Varsinkin tuolta odotuspuolelta, josta tämä idea lähti liikenteeseen ;)

Tässä pinossa olisi tarkoitus heinäkuun alkuun mennessä pudottaa painoa sen verran, mikä on itsellään tavoite. Eli 1.7.2009 mennessä.

Punnituspäivä on perjantai.

Ilmoita lähtöpaino ja oma tavoite, johon pyrit.

Tässä pinossa ei pipo päätä purista ja rennolla meiningillä mennään eteenpäin :D!

Joulukuun höpinät löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1252517
Tammikuun höpötykset löytyy: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1282499

[/color]



Mukana:

-Pähkinä-
Aloituspaino: 73,2 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 25


Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 31,4


Arcatha
Aloituspaino: 128,8 kg
BMI: 40,9


bellama
Aloituspaino: 70,2 kg
Tavoitteena: 58 kg
BMI: 24,6


Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Tavoitteena: 80 kg


DeviLiah

ellapuu
Aloituspaino: 93,4 kg
Tavoitteena: 70 kg


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Tavoitteena: 60 kg


haave3
Aloituspaino: 64 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 25,8


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Tavoitteena: 60 kg


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 24,4


JaDe9
Aloituspaino: 63,7 kg
Tavoitteena: 50 kg


jossunen
Aloituspaino: 62 kg
Tavoitteena: 55 kg


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 30,6


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Tavoitteena: 60 kg


muhku78
Aloituspaino: 97,9 kg
Tavoitteena: 80 kg


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 68 kg
BMI: 26,9


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Tavoitteena 60 kg
BMI: 28,3 kg


nöpö80
Aloituspaino: 77kg
Tavoitteena: 60 kg
BMI: 31


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Tavoitteena: 56 kg


PikkuAada
Aloituspaino: 78 kg
Tavoitteena: 62 kg
BMI: 29,7


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Tavoitteena: 70 kg


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Tavoitteena: 55 kg
BMI: 25,9


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Tavoitteena: 70 kg
BMI: 29


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Tavoitteena: 58 kg


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Tavoitteena: 65 kg
BMI: 24,3


äiti eteläsuomesta:
Aloituspaino: 78,1 kg
Tavoitteena: 68-70 kg
BMI: 28,3





HELMIKUU 2009


Viikko 6

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,1 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,9)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 67,4 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI: 26,8 (27,8)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 70,3 kg


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Paino nyt: 63,6 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema):


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 78,8 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 27,2 (27,4)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 61 kg
BMI (edellinen lukema): 21,6 (2,3)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73,4 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 26,8 (27,1)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,2 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 25,2(25,2)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 84 kg
Muutos/Viikko: +400 g
BMI (edellinen lukema]: 28,4 (28,3)


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 66,4 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 25,9


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 69,6 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,3)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 72,3 kg
Muutos/Viikko: -800 kg
BMI (edellinen lukema): 26,2 (26,5)





Viikko 7

Angel Eyes
Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 89,2 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI (edellinen lukema): 31,5 (31,9)


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,4 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI: 26,4 (26,8)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 70,5 kg


hipsutus
Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt: 62,8 kg
Muutos/Viikko: -900 g
BMI: 24,1 (24,3)


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 88,3 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI(edellinen lukema): 30,9 (30,7)


Minttuhirviö
Aloituspaino: 66 kg
Paino nyt: 63,0 kg
Muutos/Viikko: -600 g
BMI (edellinen lukema):


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 78,1 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 27 (27,2)


nöpö80
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 77 kg
Muutos/Viikko: ? kg
BMI (edellinen lukema): 31 (30,2)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 60 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema): ? (21,6)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 26,8 (26,8)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 65,5 kg
Muutos/Viikko: -1,7 kg
BMI (edellinen lukema): 24,5 (25,2)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 83,9 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema]: 28,4 (28,4)


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 65,3 kg
Muutos/Viikko: -1,1 kg
BMI (edellinen lukema): 25,5 (25,9)


Tinttu08
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 69,6 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,1)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 71,8 kg
Muutos/Viikko: -500 kg
BMI (edellinen lukema): 26 (26,2)





Viikko 8

[color=#a0080]Arcatha[/color]
Aloituspaino: 128,8 kg
Paino nyt: 126,1 kg
Muutos/Viikko: - kg
BMI (edellinen lukema): 40,2 (40,5)

Darelbeida
Aloituspaino: 97 kg
Paino nyt: 96,1 kg
Muutos/Viikko: ? g


epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,0 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI: 26,6 (26,4)


hammyy
Aloituspaino: 72 kg
Paino nyt: 69,3 kg


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 77,7 kg
Muutos/Viikko: -400 g
BMI (edellinen lukema): 26,8 (27)


Pamu k
Aloituspaino: 63 kg
Paino nyt: 60 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): ? (?)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73,3 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 26,8 (26,8)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64,8 kg
Muutos/Viikko: -700 g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,5)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82,9 kg
Muutos/Viikko: -1 kg
BMI (edellinen lukema]: 28 (28,4)


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 65,4 kg
Muutos/Viikko: +100 g
BMI (edellinen lukema): 25,5 (25,9)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 71,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26 (26)





Viikko 9

epätoivoinen myös
Aloituspaino: 69,4 kg
Paino nyt: 66,5 kg
Muutos/Viikko: +500 g
BMI: 26,4 (26,4)


Mandi
Aloituspaino: 88,4 kg
Paino nyt: 88,5 kg
Muutos/Viikko: +200 g
BMI(edellinen lukema): 31 (30,9)


Mustana
Aloituspaino: 78 kg
Paino nyt: 70 kg
Muutos/Viikko:


NinniNuppunen
Aloituspaino: 82 kg
Paino nyt: 78 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 26,9 (26,8)


pitkä kiekko
Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 72,8 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 26,7 (26,8)


Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 64 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,1)


Selis:
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 82,96 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema]: 27,9 (28)


Tartsa
Aloituspaino: 67,9 kg
Paino nyt: 64,9 kg
Muutos/Viikko: -500 g
BMI (edellinen lukema): 25,4 (25,5)


äiti eteläsuomesta
Lähtöpaino: 78,1 kg
Paino nyt: 71,8 kg
Muutos/Viikko: +-0 kg
BMI (edellinen lukema): 26 (26)




 
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 69.6 kg
Muutos/Viikko: -600g
BMI (edellinen lukema): 24,1 (24,3)


JES!! Takaisin 60-luvulle!! :D Miinusta 600g, mitä itse pidän varsin hyvänä tahtina kutistumiselle.

Palaan vielä myöhemmin, nyt kiirustaa pahasti..
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 78,8kg
Muutos/vko: -400g
BMI (edellinen lukema): 27.2 (27.4)


Tämän viikon pudotus on kyllä itselle oikea ihme. Olen menlkein joka päivä ja ilta herkutellut jotain makeaa. :ashamed: Olin ihan varma, että paino noussut takaisin kahdeksan alkuiseen, mutta hyvä näin. En valita. :D
 
Onnitteluja miinustaneille :flower: :flower:

Ninni, samma här, makeaa on mennyt :whistle: Lähinnä jäätelöä, yhtenä iltana kourallinen irttareita lapsen pussista lisäksi :whistle: Mulla on paha tapa sairastaessa napostella juurikin makeaa. Mutta JOS se sokerimäärä vaikuttaa painoon, niin eipä se samalla viikolla vielä näy, seuraavalla sitten. Hyvin ehtii "korjaamaan", ei kitistelemällä kaloreista, mutta lisäämällä kulutusta :saint:

Meillä sairastetaan edelleen :p Kaikki ovat nyt taudin läpi käyneet, lapsista edelleen kaksi sairaana, 15 ja 3,5 -vuotiaat :( Mies on työmatkalla, on ollut sunnuntaista lähtien, joten ratkiriemukasta yh-arkea on vietetty viiden sairastavan lapsen kanssa, varsinkin kun omakaan olo ei ihan kymppi ole ollut.

Liikkumiset ovat olleet aikas nollissa. Kun pikkuinen on kovin kipeä, niin en ole halunnut jättää isompien vahdittavaksi siksi aikaa, että ehtisi johonkin hikoilemaan. Onhan sitä tietty vaikka mitä, mitä voisi kotonakin tehdä, mutta on sen verran koville ottanut tämä yh-arki-sairausrumba-työpaineet että mukavuudenhalu on kyllä iltaisin iskenyt ja sohva kutsunut B)
Ja ihan oikeastikin olen kyllä ollut todella väsynyt, tehnyt töitäkin kotona yöaikaan. Olipa tuossa yksi 48h jakso, jossa unta tuli kaikki 5 tuntia. IHME, ettei vaikuttanut painoon nostavasti, yleensä univelka aiheuttaa mulla turvotusta.

Nyt helpottaa. Mies kotiutuu tänään ja oma olo alkaa olla siedettävä. Työasiat ovat ratkenneet erittäin hyvään suuntaan, painokin laski, kaikin puolin stressikäyrä on aikaste suora viiva =) Tänään voisi tosiaan ottaa ja crossata vaikka ja tehdä perään Kunto Plussan voimaharjoitteluohjelman :) Mukavaa perjantainjatkoa kaikille!
 
Tervis kaikille! Perjantai jälleen tuli ja pelkäsin urakalla punnitusta:

Aloituspaino: 77 kg
Paino nyt: 73,4 kg
Muutos/vko: -400g
BMI 26.8

Kyllä mie olen tosi tyytyväinen! Olo on kevyempi ja parempi. Ne kauheat väsymyskohtaukset ovat poissa ja olen energisempi ja pirteämpi...

Kiloklubiin olen kirjannut uskollisesti syömiseni ja kyllä se on vaikea saada kaikki pallot vihreiksi! Rasvaakin pitäisi mättää vaikka kuinka, vaikka en kyllä yhtään haluaisi... ihminen vaan tarvitsee sitäkin.

Vettä mie olen jaksanut juoda urakalla, niin paljon, että työkaveritkin jo nauravat kun juoksen vessassa koko ajan. Mutta ovat kyllä huomanneet aavistuksen kaventuneen olemuksenikin ja ovat tosi kannustavia!!! =)

Nyt olen viikonlopun lasten kanssa kolmisteen, mies on reissussa ja varmaan pitää vähän herkutella. En tahdo liian askeettisestikaan elellä....tolkun rajoissa tietty!

Hyvää viikonloppua kaikille laihduttajakavereille!
 
Aloituspaino: 87,3 kg
Paino nyt: 84.0 kg
Muutos/Viikko: +400 g
BMI (edellinen lukema): 28,4 (28,3)

Eli plussa viikko välillä. Tippushan tuo mun paino ihan liian hyvin, palautti taas vähän maanpinnalle tää plussaviikko. Nyt niskasta kiinni ja kilot kuriin.

Hienoja tiputuksiakin on kuitenkin tullut, onnittelut niistä
:flower:

Tervetuloa munkin puolesta bellama :wave: .

Mä oon nyt liikkunut koko viikkona aika hyvin, ehkä tuo plussasaldokin ois voinut olla isompi ilman liikuntaa. Tänään taas vaan on yhet synttärit ja vaikeeta tulee olemaan kun herkkuja pöydät notkollaan....
 
Minttuhirviö: Laitatko aloituspainon ja tavoitepainon. Se on jäänyt tuosta mukana-listasta pois :ashamed: Hyvin on tippunut sulta paino! :flower:

hammyy: Mutta flunssasta huolimatta paino pudonnut. Onnea! :flower:

Selis: Ensi viikolla uudet kujeet ;) :hug:

pitkä kiekko, ninni nuppunen & Angel Eyes: Hyvin tippuu teiltäkin paino. Onnea! :flower:
 
Itse olen onnellinen tuohon omaan tulokseen eli +-0 tulokseen. Luulin, että tulos olisi +2kg luokkaa.

Maanantaina käytiin pizza rax:issa syömässä, menkoista kärsien ja korvapuusti linjalla :ashamed: . Tullut hiukan herkuteltua koko viikko ja ilman liikuntaa. Nyt olen hyötyliikuntana tehnyt lumitöitä. Mitä nytten tuossa pienes pihassa pystyy tekemään. :D

Tässä kierrossa sitten aloitin e-pillerit, joten katsotaan lähteekö paino nousemaan..

Mie haluan bodypump:iin!! Mitkä vieroitusoireet. Mutta ihana, kun tämä leikkaus ollut niin iso kuin kaksi vuotta sitten, ni nyt jo voin nostaa pienen syliin ja tehdä hommia. Pari ensimmäistä yötä olivat ihan hirveitä.
 
Heippa!

Juuuuh... Aika häpeissäni täällä kirjottelen... Mun ns. uusi elämäni ei vaan ota alkaakseen. Liikunta on nyt sairastelun vuoksi ihan jäissä. Viime keskiviikkona nousi kuume ja edelleen yskin niin että keuhkot huutaa apua.

Huomenna ajattelin että on varmaan pakko mennä puntarille ja katsoa taas totuutta silmiin.
 
Hei vaan!

Jos käy niin ilmoittelen painoa vasta 20.2. Viime viikonloppuna oli pojan synttärit jotka sotkivat ruokavaliota. Tulevana viikonloppuna olemme menossa kavereiden luo istumaan iltaa ja sitten baariin illan päätteeksi. Sen jälkeen saan toivottavasti elämän normalisoitua. Muuten aion elää siivosti. Liikuntaa normaalisti tai enemmän ja syönnit kevyesti. Pelottaa vaan paljonko vaaka näyttää baariviikonlopun jälkeen! Sitten on aika pistää töpinäksi kun alkaa kevät pian lähestymään ja kohta on kesäkuu. Silloin pitäisi olla 10 kg kevyempi! Kääk! Mitenkähän tuo aika riittää??? Tosin ei pidä vaipua epätoivoon. Tarvitsen vain iiison potkun takamukselle, jotta pääsen vauhtiin taas! :LOL:

Kevyttä viikkoa kaikille!
 
Nyt potkitaan sitten B)

Kuulkaas, ei se paino nouse jos sairastaa, jollei liiku, jos käy baarissa, jos on synttärit. Elämässä on jatkossakin noita kaikkia, ihan varmasti on. Miksi paino muuten nousisi baari-illan jälkeen? On olemassa kevyitäkin juomavaihtoehtoja, jos menee syömään, niin ravintoloista saa ihan varmasti kevyen aterian. Alkoholi voi aiheuttaa turvotusta kyllä, muttei se seuraavana perjantaina vaa'alla enää näy, vastaavasti alkoholi myös kiihdyttää aineenvaihduntaa ja toimii diureettina.

Miksi paino nousisi, jos on synttärit? Tarjottavaksi voi valita kevyempiä vaihtoehtoja ja siivu kakkua + pari keksiä + ehkä vielä joku pulla/suolainen ei ihan varmasti painoa hilaa ylöspäin. Kun ei niitä synttäreitä joka viikko ole.

Faktahomma on, että jos haluaa kilonsa pois pysyvästi niin jotain on muutettava pysyvästi. Ei joka flunssan, merkkipäivän, pippaloinnin, tms. jälkeen voi olla lisää painoa, ei vaan voi. Muutenhan se kierre on katkeamaton. Toki naisihmisellä voi paino heitellä ilman mitään erityisiä tapahtumiakin; Hormonitoiminta voi heilauttaa vaakalukemia, yhtäkkinen liikunnan lisäys voi tehdä saman, mutta se heilahdus on väliaikainen, se häipyy kyllä. Normaali elämä sen sijaan ei ole, eikä saisi olla, numeroita suurentava asia.

Oman parivuotisen projektini aikana mukaan mahtunut herkkuja ja karkkeja (=sipsiä, pitsaa, jokunen kebabkin, suklaata, irttareita, jäätelöä...), useita sairastelujaksoja, kohjuleikkaus, jalkapöydän murtuma, molempien etureisien paha revähdys(=pitkiä liikkumattomuusjaksoja), kymmenen omien lasten syntymäpäivää, kahdet omien lasten rippijuhlat, kolmet bestiksen lasten rippijuhlat ja kahdet ylppärit, kaksi joulua, monen monta baari-iltaa, yhtä monta krapulapäivää, lukematon määrä työpalavereita, joissa aina tarjolla se wieneri tai munkkipossu, laskiaisia pullineen, pääsiäisiä suklaineen, puhumattakaan omista ja miehen, kavereiden ja sukulaisten + näiden lasten merkkipäivistä.

40 hävitettyä kiloa on 3.6kg:n päässä silti. Jos kaikki nuo em. tilaisuudet olisivat tehneet jotain painolle niin tuo 40 kiloa olisi edelleen 40kilon päässä. Kyse on omista valinnoista ja kohtuudesta, energian saannin ja kulutuksen suhteesta. Mistään ei tarvitse luopua pysyvästi ja olla totaalikielto/kitulinjalla. Paitsi vanhoista tavoista, niistä täytyy kyllä luopua pysyvästi.

Sitä muutostakaan ei tarvitse yhdessä yössä tehdä. Pääasia on, että päätös on tehty, luja sellainen. Muutoksien kanssa pikkuhiljaa hyvä tulee, askel kerrallaan. Suunnitelmallisuus ja omien tavoitteiden asettaminen on pelkkää plussaa, silloin on tosissaan.

Elämäntaparemppaan ja sen myötä kutistumiseen ei tarvita muuta kuin tahdonvoimaa, enkä aio yhtään vähätellä sen määrää, sitä tarvitaan ja paljon. Kummasti sitä löytyy, kun motivaatio on tarpeeksi korkealla ja siinäpä onkin avain onnistumiseen; Sen syyn MIKSI haluaa laihtua pitää olla tarpeeksi painava itselle, että jaksaa läpi kaikkien vaikeidenkin hetkien, että vetää lenkkarit jalkaan loskakelillä ja lähtee lenkille, ettei avaa lasten juustonaksupussia ja jos avaa, niin ei syö sitä kokonaan, että syö makeanhimoon vain kolme riviä suklaalevystä entisen koko levyn syömisen sijaan...jne.

Kun se oma painava MIKSI löytyy, niin ollaankin jo puolivälissä onnistumista. Se nimittäin palkitsee, jollei viikottain, niin ainakin kuukausittain pienenevillä vaakalukemilla.
Tilastofakta on, että vain noin 10% laihduttajista onnistuu pysyvästi projektissaan. Jokainen voi päättää itse kuuluuko siihen kymmeneen vaiko loppuihin 90:een prossaan. Mitään sisäpiiriklubia ei ole olemassa, päätös on ihan oma.

Tuliko potkittua tarpeeksi? =)
 
tere! :wave:
olen ja olisin vieläkin mieluusti mukana, vaikka tämä koneelle kerkiäminen nyt on mitä on...
silti kevennetään ja ollaan puntarissa käyty ahkeraan, viime pe siis ihan vaan unohtui... :ashamed: mutta lauanataina vaaka näytti 60,5 kg! olin ihan että mitä! no sit su aamuna 61,5 kg ja tänään 61,0 kg eli jos vaikka RED vielä jaksaa päivittää niin laita painoks nyt sit tuo 61,0 kg.
Lienee lähinnä totuutta. :)

BMI 21,6
 
Pamu: Mites sitä nyt ei koneelle keritä? B) Hyvin siulla on paino tippunut. Mie tuskin oon koskaan noin ihanissa lukemissa.

Onko mun mahollista saada lantio pienemmäksi? :whistle: :| Tuntuu, että lantio on leventynyt mahdottomasti.
 
Huomenta kaikille :flower: Toi tintunpersuuksille potkiminen tuli kyllä sellasella antaumuksella että kiitos siitä myös multakin vaikka mandisitä pyysikin/tarvitsi :flower: =) Oli hyvää luettavaa varmaan kaikille meille!?!Itekin oon sitä mieltä että omilla valinnoillaan pystyy paljon vaikuttamaan tohon painonsa nousuun tai laskuun.Pitää päästä joskus parille siiderille tai oluelle tms.ja joskus pitää saada herkutella makealla ja/tai suolasilla herkuilla,mutta toi KOHTUUS on se mun mielestä avainsana.En ite pode morkkista jos käyn kerta viikosta esim.ostamassa kepab-annoksen tai syön joku päivä kahvin kera jätskiä yms.Ei ne sitä painoa nosta yksisteen heti kiloa...älkää pelätkö :D Mutta jokapäiväinen herkuttelu kyllä.....Kyllä te tiiätte munkin pointin tässä asiassa,eiks'ni?! ;)
Mutta kyllä sitä puntarilla tulee itsekin joka päivä ainaki pari kertaa pompittua ja seurailtua miten ne numerot sielä vaihtuu.Aamulla kivat lukemat ja päivällähän ne nousee ja taas iltasella voi olla kivoissa matalemmissa lukemissa...Sellasta jojoiluahan se :( Mutta jos vaan saa sen menemään pikku hiljaakin alaspäin niin...jeee,sehän se tavote meillä on!!Nyt pitää mennä kaurapuuron keittoon(tai mikrossahan mä sen teen :kieh: )joten palaillaan viimestään perjantaina uusiin juttuihin.Tsemppiä :flower:
 
Juurikin se kohtuus on avainsana. Mistään, ei niin mistään, tarvitse lopullisesti luopua. Ja sen kebabinkin voi ottaa salaatilla eikä ranskiksilla/riisillä ja pitsasta kun puolittaa juuston, niin kaloritkin putoavat lähes puoleen. Esim. Kotipizzasta kun pyytää ostaessa puolikkaan juuston, niin painonvartijoidenkin pistetaulukon mukaan liki puolet pisteistä häviää. Jolloin se pahin lättykin (Americana:Kinkku-ananas-homejuusto) on enää 14 pistettä ja yksi pistehän on noin 50-60kcal =) Valintoja, valintoja... :D

Jes, pääsin eilen lihaskuntoreeniin! Kyllä teki hyvää, etenkin pääkopalle. Aika flunssainen olo vaan taas on, on tämä nyt pirun sitkeä tauti :(

Epätoivoinen, se on ihan normia, että paino heittelee päivän mittaan. Painaahan yksi desi vettäkin jo 100g :D Se ei siis mun mielestä ole mitään jojoilua vielä, jos ilta- ja aamupaino on ihan eri luvuissa, kaikilla niin on. Tärkeintä on se, että pidemmällä aikavälillä painokäyrä on laskeva koko ajan, jollei ihan aina viikottain niin kuukausi kuukaudelta on ainakin kevyempi.

Mutta nyt takaisin töihin =)
 

Yhteistyössä