"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

Mustana: Minäkin liityin Kiloklubiin ihan vain siksi että näen kuinka paljon kaloreita tulee per päivä. Sen mukaan mun pitäis saada vähän vajaa 1700 kcal päivässä laihtuakseni, mutta mä saan aika reippaasti alle sen ellen vedä isoa pussillista karkkia jolloin saatan ylittää tuon.

Tinttu08: Kiitos jälleen hyvästä vinkistä! Täytyypä hankkia öljypohjainen salaatinkastike ja laittaa vihanneksille (esim pikkuporkkanoille ja wok vihanneksille) liraus öljyä. :heart:

pitkä kiekko: Hienoa, että olet oivaltanut miten tärkeä on aamupala ja säännöllinen ruokarytmi! =)

Tsemppiä kaikille unelmavartalosta haaveileville!

Eilisiä syömisiä:
Aamupala: 2 viipaletta Real leipää pienillä juustosiivuilla.
Lounas: valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, vähän parmesanjuustoa, tomaattia ja kurkkua. 4 palaa taloussuklaata.
Päivällinen: perunamuusia, valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, kurkkua ja tomaattia.
Iltapala: 2 viipaletta Real leipää joka voideltu ketsupilla, päälle tomaattia ja juustoviipaleet sekä päälle pizzamaustetta.

Eilen vielä meni aika hyvin syömisten osalta mutta tänään tuli vedettyä lounaan päälle iso pussillinen karkkia. :ashamed:
Onneksi tätä ei tapahdu enää kuin korkeintaan kerran viikossa. Ennen tällaisia jättipusseja meni päivittäin ja päälle useampi rivi taloussuklaata :ashamed: .
Parasta antaa suklaanhimolle periksi neljällä palalla per päivä niin ei käy liian tylsäksi kilojen vahtiminen.

Hipsutus Mulle se kiloklubi herjaa aina niistä hiilareista. Liian vähän niitä ja liikaa proteiinia. Kyllä mä sen tiedostan että entisen elämän lauantain sipsipussi ja pitsa on pitemmän päälle hieman liikaa... Mutta jos syön siis mulle normisti nii kaloreita tulee 1000-1200 päivässä.

Mulla alkoi taas yövuorot joten syömiset menee taas ihan persiilleen...

Kiitokset toipumisia toivottaneille ja voinkin tässä sanoa että elämä alkaa taas hymyilemään. Masu on jo ihanhyvin toipunut ja turvotus on kutakuinkin lipettiin lähtenyt.

Mä en oikein itedä kun en millään taho saada syödyksi kaikkia noita aterioita. Melkeimpä jää aamiaiseen, yhteen lämpimään ruokaan ja johonkin välipalaan. Sit lisäksi kahvia ja teetä.

Pitäis varmaan jotain keksiä. Niin ja sit aamuisin vaikka on nälkä niin ei oikein ruoka maistu... Kimurantti tilanne, mutta katellaan katellaan....

tere!
tänään se vaaka näytti sen 62,5 kg vaikkakaan sitä ei nyt sit lasketa...mukavaa silti! =)
olen koko päivän "jumpannut" tuolla hangessa, työntäny vaunuja ja vetäny pulkkaa!
mukavasti käy treenistä! Kävin silti vielä tunnin kävelyllä, eilen jumppasin ja tein pienen lenkin.

mun syömiset menee aikalailla lasten mukaan eli suunnilleen näin:
07:30/08:00 AAMUPALA
13:00 LOUNAS + kahvia mukillinen
17:00/17:30 PÄIVÄLLINEN
20:00 ILTAPALA, aika voi kyll itellä venyä siihen ett muksut on saatu sänkyyn.

Eli hyvin mahtuis joku välipala mukaan...

AE vissiin kyseli imetyksestä, vaiko Ninni?, täällä tosiaan mennään tisumaidolla etiäpäin. En muista kuinka paljon sen on laskettu kuluttavan, mutt muistaakseni aika paljonkin.
muistaako joku?

onko tuo kiloklubi joku maksullinen juttu?

karkkia ja sipsejä ei olla miehen kanssa ostettu/syöty uuden vuoden jälkeen, kahvipullasta ei voi kokonaan luopua...suklaata on pahan päivän varalle jemmassa, mutt EI avattu :D

kivaa loppuviikkoa kaikille!

Pitääkin tutkia tuo kiloklubi... mie taisin keventäjien sivuilla pyöriä, ja siellä vähäsen lueskella niitä juttuja, mielenkiintoisia olivat! =)

Miulla tämä laihtuminen on lähtenyt tosi hyvin käyntiin, mutta hiipi kyll sellainen ajatus, että syön varmaan liian vähän. Täytyykin taas ottaa ruokapäiväkirja avuksi, että näkee konkreettisesti sen, mitä on syönyt ja mihin on vielä varaa.

Jotenkin olen yllättynyt siitä, miten helppoa tää on tähän asti ollut. Kun yleensä käyn aina keksikaapilla ottamassa jotain hyvää, niin nyt se on jäänyt kokonaan. Ja tänä aamuna kun keittelin itselleni aamupuuroa, tuli kakkosluokkalainen siihen viereen ja pyysi puuroa itselleenkin!

Ja mie olen samaa mieltä hipsutuksen kanssa; parempi antaa pienelle suklaahimolle periksi, eikä mennä liian askeettisesti. Mutta siis vain pienelle! B)

Alkuperäinen kirjoittaja JaDe9:
En taidakkaa osallistua tähän teijän pinoon, koska en pääse koneella niin usein käymää, että pysyisin mukana teijän keskusteluissa.
Entä jos sie tuut pälättää meidän kanssa kun voit? Ja kertoilet omia kuulumisia jne ja lueskelet meidän juttuja sitten, kun kerkeät.

Vai miten sie haluat?

Täällä turvotaan pms-oireissa :kieh: Samperi, taas on nousua odotettavissa tai nollaviikko :( Kyllä taas sielua kysytään, pah.

Kiloklubi on oiva apukeino, minäkin sitä aina silloin tällöin käytän. Muistakaahan kuitenkin, että kaikki laskurit perustuvat keskiarvoihin ja me ei todellakaan olla kaikki samanlaisia aineenvaihdunnaltamme. Mulle se on aina herjannut sitä säästöliekkiä, että syön liian vähän kulutukseen nähden mutta kummasti se 40:n kadotetun kilon rajapyykki vaan tulee lähemmäs koko ajan :D

Sain eilen sen uuden saliohjelman ja oikein hyvältä vaikutti. Tosin 1,5 tunnin spinnaamisen jälkeen ei ollut oikein otollinen hetki uuden ohjelman testaamiseen, kylmähän siinä meinas tulla kun oli ihan läpimärkä hiestä :D Mun tarttee nyt sovittaa se saliohjelma kalenteriin, menee uusiksi suunnitelmat taas hieman. Ajattelin, että futistreenipäivälle se sali, ensin salille. Mutta täytyy taas kysellä viisaammilta, ennenkö ihan lukkoon lyö aikataulujaan.

Sain vähän pyyhkeitä Ladylinella omasta liikkumistahdista, kuulemma kaksi lepopäivää pitäisi ehdottomasti olla... Nyt siis yksi. Tehtiin sitten kompromissi, että vaihdellaan liikkumisohjelmaa niin, että aina silloin tällöin tulee mukaan kevyempi viikko. Sehän sopii oikein hyvin, onhan sitä menojakin, sairastuu, lapsilla menoja...jne, niin ettei aina voi orjallisesti noudattaakaan ohjelmiaan.

Jeps, mutta nyt taas takaisin työn kimppuun. Ja illalla lihaskuntotreeniin hikoilemaan =)

Emmää tiedä kuulkaas naiset. Vaaka näyttää koko ajan sitä samaa lukemaa mutta housut tuntuu mukavammilta päällä. Ton kiloklubin mukaan syön edelleen liian vähän, energiapallo on aina punaisella... Nää yövuorot laittaa kehon ihan sekaisin, aamupalaa (4 mukia kahvia, yks ruisleipä ) söin tossa neljän aikaan. Lasten kanssa söin jauhelihasoppaa klo 18. Töihin lähden ennen yhdeksää ja siellä syön lautsellisen puuroa. Loppuyö meneekin sitten pepsimaxin ja kahden porkkanan voimin. Toi kiloklubi antaa mulle energiamääräksi tollasen 600kcal joten ei kovasti paljo. Tänään en päässyt lenkille koska miehellä on kuudentoista tunnin vuoro. Ja pikkumies ei enää istu rattaissa eikä jaksa kävellä sitä äidin 10km lenkkiä :whistle:

Pamu K: Kiloklubi ei maksa mitään! =) Siellä voi kirjata ylös omia syömisiä ja siellä on laskuri joka kertoo miten paljon energiaa pitäisi saada päivittäin. Mutta tosiaan ne on viitteellisiä lukemia. Pientä apua sieltä kuitenkin saa ja sinne voi kirjata ylös oman painon, pituuden ja vyötärönympäryksen sekä kertoa mihin painoon tahtoisi pudottaa, niin siinä on joku laskuri joka kertoo miten pitkän aikaa siihen menee että saavuttaa sen painon. Kätevä apulainen =) .

Mustana: Sama täällä, että vaaka pyörii samassa lukemassa. Eilen vaaka näytti -300g ja tänä aamuna olin taas tutussa lukemassa. Höh. Jospa se vaa'an lukema siitä jossain vaiheessa. Tärkein lienee omat tuntemukset =) .

Niitä eilisiä syömisiäni...

Aamupala: rahkavaahto
Lounas: tomaatti-kurkku-kananmuna salaatti, päälle oliiviöljyä + iso määrä irtokarkkeja :ashamed: :headwall: .
Päivällinen: tomaatti-kurkku-kananmuna-porkkana salaattia
Iltapala: 2 viipaletta Real leipää joiden päällä tomaattia, kurkkua ja juustosiivut, sekä miehen tekemää perunamuusia.
Myöhäinen iltapala: puoli pussia Dumleja :headwall: :ashamed: .

Eli herkkupäiväksi meni oikein urakalla ja aamulla vaaka näytti +300g! :headwall:
En tiedä mistä moinen kunnon repsahdus yhtäkkiä...
Ja tänäänkin teki Dumleja mieli... Mies haki itselleen Dumlepussin ja arvatkaas kuinka siinä kävi :headwall: ?!?!

Ei hyvältä näytä huomisen aamun punnituksen tulos. Yritän lohdutella itseäni sillä, että vastahan olen pudottanut yli 10 kiloa ja saanut kaksi kokoa pienemmät vaatteet. Tuosta huolimatta ei pitäisi repsahtaa näin. Tai no... joskus toki voi, mutta ei pitäis peräkkäisinä päivinä. Eikun ruotuun taas herkkujen kanssa niin kyllä tästä vielä yhden koon laihtuu. Kunhan saisi vaan painon pidettyä sitten siinä lukemassa, se siinä vaikeinta on.

Ja hyvää huomenta :wave:
Äsken tähän jo kirjottelinkin viikon kuulumisia,mut kun käväsin etusivulla,niin oliki teksti häipyny... |O Taas siis uudestaan kirjottaan.Ja näköjään"korkaan"tämän päivän =) !?!
Heti kirjaan noi"tulokseni"ennen ku taas häipyy nää tekstit....

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt :68,3kg
Muutos/vk. :+-0
BMI :27.4(27.4)

Eli sinänsä saan olla tyytyväinen että paino pysyny samassa,eikä noussutkoska repsahduksia on ton syömisen suhteen tällä viikolla ollut...Mm.eilen tuli vedeltyä kinuskitäyttäriä pariin otteeseen kun miehellä oli synttärit :p :ashamed: Mutta olen sit muuten koittanu jumpata ja katsoa muuten syömisiäni...
Ruokavaakaa tms.mulla ei edelleenkään oo käytössä tai en vieläkään oo jaksanu paneutua niiden kalorimäärien tarkkailuun... :/ Koitan vielä ainaki pärjätä näin maalaisjärjelläni :LOL:
Niin ja mainitsen että vielä minäkin kuulun niiden imettäjien joukkoon,vaikka meiän neiti onkin jo 1v7kk ;)

Huomenta!

Punnituspäivä.... Mulle voi kopioida tuon edellisviikon rivin, ei muutoksia sen suhteen... Ja pieni pelko oli että jos muutoksia on niin ne on pahasti + merkkisiä... Viikko meni hyvin keskiviikkoon asti, mutta sitten ennen kouluun menoa sorruin ja hain ison irtokarkkipussin ja illalla koulun jälkeen vielä pari pitaleipää runsain täyttein :headwall: . Joten tämä tulos on ihan ok...

Mäkin mietin et pitäisikö tutustua tohon kiloklubiin, mutta kun en likikään joka päivä ehdi koneella käymään... Mutta ehkä sitä sitten voisi vielä vähän lyhentää yöunta ja laittaa ne päivän syömiset kerralla... Mahtaako onnistua niin...

Mutta nyt moppi heilumaan, on vain tää 1 vapaa päivä aikaa siivota...

jotenkin tuo vaaka epäilyttää, vaikkakin se jo tossa viikolla väläytti lupaavia lukemia...

Alotuspaino:63,0kg
Paino nyt :62,0 kg
Muutos/vk. : -1 kg
BMI :22,0 (22,3)
=)
mutta mutta...meidän vaaka siis tosiaan on 0,5kg tarkkuudella mittaava...mutta sitä vaakaa nyt olen kaikissa raskauksissakin käyttänyt joten uskotaan sitä mitä näyttää.
ja on tässä tullut kyllä liikuttua.

mukavaa alkavaa viikonloppua!

Hienosti on kaikilla mennyt! :flower: Lisäilen tietoja sitten taas myöhempään illalla, kun suurin osa porukasta on omat tietonsa ilmoitelleet :D

Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 66,8 kg
Muutos/Viikko: -800 g
BMI: 24,8 (25,2)

Onneksi itsellä edes hitusen on tippunut.. Mutta en taida koskaan enää edes saavuttaa sitä 65 kg.. Enemmänkin ehkä olisi tippunut, jos en olisi keskiviikkona ja torstaina mennyt herkuttelemaan miehen tekemillä, herkullisilla täytetyillä patongeilla.

Sain eilen sen henk.kohtaisen suunnitelman salille. Ihan peace of cake on, vaikka pelkäsin sitä, että on kuitenkin hirveä. Jos käyn kolmesti viikossa jumpassa, niin silloin tarvitsee saliohjelma tehdä kerran viikossa. Kuinkahan monta viikkoa mie tien tuolla ohjelmalla minkä sain?

Mutta nyt jatkaa päivän hommia.. Sain just viikkosiivottua, vaikka silmät meinaakin väkisin mennä kiinni.

Tässä tämän aamun punnituksen tulos. Ja tammikuun tavoitteeseen pääsin! :D JEEE! Tavoite oli siis päästä alle 80kg. ;)

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 79,9kg
Muutos/vko: -700g
BMI: 27,6

En kyllä uskonut pääseväni tavoitteeseen, kun olen herkutellut viikon mittaan ja syönyt muutenkin aika rajusti. :ashamed: Mutta en pahakseni pane vaikka paino putoaa siitä huolimatta. :LOL: Seuraava tavoite onkin päästä sitten 75kg alapuolelle. Mielellään maaliskuun loppuun mennessä. =)

Miekin punnitsin aamulla itteni ja tässä tulos! :flower:

Aloituspaino: 77kg
Paino nyt 74,4 kg
Muutos/viikko - 0,8 kg
BMI 27,2

Olen niin onnellinen! Mutta en todellakaan aio palkita itteeni viikonloppuna ruoalla, vaan liikunnalla!

( muoks!!)

Ja kävin lueskelemassa menestystarinoita Kiloklubin sivuilla... mahtavia pudotuksia siellä! Ja ihan samaa tässä haetaan, eli ei mitään jojo-laihkaria, vaan ihan oikeata muutosta huonoihin ruokailutottomuksiin. Darelbeida sanoi miusta hyvin, että hyötyliikuntakin on hyvää liikuntaa, parempi huhkia lumikolan kanssa kuin maata sohvalla. Ja toisaalta, joskus se hemmottelukin on paikallaan!
;)

Hienoja tuloksia täällä! Mä unohdin aamulla puoliunessa punnita itteni ja aloin vaan vetää puuroo. Että huomenissa tuun ilmottaa lukemat! Tosin nyt on menkkaviikko ja yleensä sillon en laihdu....

96.9 B) ...alaspäin mennään.. :LOL: mutta aika hitaseen..

hiivatin ukko toi eilen illalla kaikille *lapsille* siis oikeesti lapsille ja lisäks miulle dumle suklalevyn :headwall: :headwall: :$ :headwall: .

ja mie :xmas: menin ja söin sen yhdellä kahvi mukillisella.. :headwall: :headwall:

nyt lähden sitten rangaistuskierrokselle paketin hakuun ärrältä ja sitten vielä kolailen lumet.. naapurinkin portin vierestä!!

kyllä ihminen on heikko...no mie ainakin.. mokoma suklaa oli vielä hyvää miusta :ashamed: :p :xmas:

Hienoa! Hienoa! Painoa taas pudonnut! :flower: :flower: =)
Ja tsemppiä kaikille!

Minun tilanne:

Aloituspaino: 63,7 kg
Paino nyt: 63,4 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI 24.3

Eilen tuli syötyä taas puoli pussia Dumleja ja puoli pussia pikkupussista lakuja.

Mutta tässä siis teidot:
Aloituspaino 78,1kg
paino nyt 73,1kg
muutos/vko +/- 0kg
Bmi 26,5 (26,8)

Voi kun itsestä saisi kanssa niin paljon irti että pääsis salille tai jumppaan....[/quote]
Olen tosi tyytyväinen tulokseen.. Mulla kun on operaatio takana ja siitä oli aikasta hyvät turvotukset viel alkuviikosta.... Ja ensi viikolla taas alaspäin.

Kääk! Siis auttakaa nyt avutonta! Rekisteröidyin tuonne Kiloklubin sivuille, ja nyt olen kyllä niin tollo, että en osaa laittaa sinne niitä syömiäini ruokia! :ashamed: Mistä kohdasta se tulee, vai onko se siis tarkoituskaan... voi että sitä tuntee ittensä ihan pölkyksi...
T. pitkä kiekko tosi nolona ja super :ashamed:

Taidanpa vielä kirjata päivän syömiset:

Aamupala: rahkavaahto
Lounas: jäi väliin HUPS!
Päivällinen: täysjyvälevyistä tehtyä kala-pinaatti lasagnea + porkkanaa
Iltapala: kaksi puolikasta Artesaani ruisleipää, päällä sipaisu rasvaa ja juustosiivut.
Iltapalan päälle laskiaispulla (ja mua oikein etoi se pulla, mutta kun se tarjottiin niin mä en voinut sitä jättää keskenkään) :eek:

Huomenna olen messuilla ja tapana on ollut, että autossa on karkkia tarjolla mennen tullen.
Miten mä pidän itseni aisoissa, kun päivän mittaan tulee vielä syötyä siellä niin kamalan huonosti ja pois lähtiessä on tietysti kiljuva nälkä.

Tää viikko on siis mennyt puolivälistä asti ihan herkutteluksi ja herkuttelut kuulostaa vaan jatkuvan. Millä mä saan itseni tajuamaan että pari-kolme karkkia tai muutama pala tummaa suklaata päivittäin on ihan ookoo, mutta puoli pussillista karkkia jostain jättipussista ei ole ookoo?!?! :attn:

Kiloklubin
mukaan saan energiaa päivittäin ilman makeisia 700 - 800 kcal. Energiaa mun pitäis saada kokoon vähän vajaa 1700 kcal.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Kääk! Siis auttakaa nyt avutonta! Rekisteröidyin tuonne Kiloklubin sivuille, ja nyt olen kyllä niin tollo, että en osaa laittaa sinne niitä syömiäini ruokia! :ashamed: Mistä kohdasta se tulee, vai onko se siis tarkoituskaan... voi että sitä tuntee ittensä ihan pölkyksi...
T. pitkä kiekko tosi nolona ja super :ashamed:

Eipä mitään noloilua tämän takia!! Itse mietin pitkään ihan samaa, kunnes hokasin. Siinä päivälistan oikealla puolella on tommonen kohta missä H2O vesi ja sen alapuolella lukee "etsi ruokia". Siihen kun kirjoitat vaikka KURKKU, niin se etsii sulle kaikki kurkut mitä sinne on kirjattu ja kertoo sen määrän, esim. puolikas kurkku. Jos olet syönyt puoli kurkkua, muista muuttaa määrää ja paina enter kun valitsemasi määrä on oikea.

Esim. jos siinä lukee:
Kurkku, tuore, iso [kpl]
58 kcal

tuossa täytyy muuttaa kappalemääräksi 0,5 jos on syönyt puolet kurkusta.
Ja tuossa lukee jännästi - 1 + , jolloin pääset plussasta ja miinuksesta muuttamaan lukemaa tai sitten ihan poistamalla nykyisen lukeman ja laittamalla uuden tilalle ja sitten ENTER, jotta se laskee sen oikean kcal määrän. Ja sitten rivin perässä on vielä vihreä + merkki jos saat valita mihin päivän ateriaan se menee (esim. aamiainen, lounas...).

Aika sekavasti taisin selittää tätä, mutta toivottavasti tästä oli jotain apua.

Yhteistyössä