"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

huomenta,

meillä digivakaa näyttää vain 500 g välein, ja tänään se käväs ärsyttämässä mua ja vilautti pari kertaa ekaks 62,5 mutta jäi aina siihen samaa 63,0 kg.

eli ei tässä viikossa muutosta, mutta tyytyväinen olen.

virallinen alotuspaino 73,0 ja tänään 63,0. BMI 22,3.
*muoks* klo 09:32
-->
olen tässä miettinyt, että voisin ottaa kyllä tuon nykyisen painon alotuspainoksi, koska lukema 73,0 oli vauva vattassa ja ne kymmenen kiloa juurikin raskausajan ns. normaaliapainon nousua jotka suht itestään lähtivätkin reilussa parissa viikossa pois.

matkaa kuitenkin tavoitteeseen 56,0 kg on...
no, etiäpäin!
jospa tästä nyt pääsis jotenkin kunnolla vauhtiin!
en vielä saa ihan täysillä alkaa kuntoilla, mun pitää käydä näyttämässä haavaani Gynen puolella sairaalassa kun siinä on yks pieni "jännä" kohta...
sain jälkitarkastuksesta lähetteen ja sen saapumista nyt oottelen.

Hyvä ilma on, eli ainakin nyt lasten kanssa ulos.

Kivaa viikonloppua kaikille :wave:

 
Jees,nyt voin noin iloisesti toivotella teille huomenia kun olen kuin olenkin saanut painoani putoamaan =) Maanantaina suunta oli ylöspäin ja tuntu jo toivottomalta koko homma.... :ashamed: Tiukkaa kuria tohon syömiseen ja liikkumista PIKKUSEN enempi niin näköjään ne auttaa.Mulla siis jotenki toi liikunnan alottaminen vaan takkuilee :eek: Kuntosalilla en oo vieläkään saanu aloteltua,mut kotijumppa ja reippaat kävelyt on nyt mun juttu! =)

alotuspaino 69,4kg
paino nyt 68,3kg
muutos vk. -300g =)
BMI(edellinen lukema) :27.4 (27.5)


Olen siis tyytyväinen edes tuohonkin pikkuiseen pudotukseen.....

Eiliset syömisetkin pysyi tosi hyvin"hanskassa" ja iltapalaksi nautin ison kasan dippikasviksia :p Porkkanaa,kurkkua,paprikaa ja selleriä+kevyt kermaviiliä(ripaus sokeria,suolaa,mustapippuria ja tilkka sitruunanmehua)Muulle perheelle pistin ranskalaisia uuniin jos ja kun ei meiän kaikki lapsoset tajuu tai haluu täyttää mahaansa pelkillä kasviksilla :LOL: Ite en ottanu yhtäkään ranskalaista!!!Jeee!

Vielä pitää sen verran kertoa tuosta viime lauantaisesta laskettelureissusta,kun laskettelusuksethan pitäis säätää painon mukaan...Niin,mun miespä ei huomannu kysästä mun painoani vasta kun seuraavana päivänä ja sanoinki et'olin hiljaa koko asiasta ettei tarvii sille sanoo tota kauheeta lukemaa!!! :eek: Noh,sepä tokas että"Oletko jotain 55kg?!"Mä olin ihan et'no en,pistä siihen ainaki kymmenen kg lisää!!!! :LOL: :ashamed: Mutta onneks siis kaikki sujui sen puoleen ihan hyvin tuola mäessä ja sukset pysy jaloissa :D

Mutta,ei mulla muuta ku tsemppiä kaikille ja jatketaan kevyttä linjaa :wave:
 
Täällä aamu alkoi hyvissä merkeissä, kun vaakakin näytti suotuisia lukemia :D Kasviksia on syöty joka päivä ainakin se 500g ja näkyy auttavan :) Eikä ole nälkää tarvinu nähä, että paino tippuisi.

aloituspaino: 72kg
paino nyt: 70.5kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Aloituspaino: 66kg
Paino nyt: 65,7kg
Muutos/Viikko: -300g
BMI: 23

No onhan tuokin jo jotain, mutta pitäisikö SILTIKIN lopettaa päivittäinen pähkinöiden natustaminen

:ashamed: :ashamed:
Moikka!

aamulla vaaka näytti

Paino nyt 64,9kg
muutos/viikko:-800g

Jotakin on sentäs tapahtunut, tää tahti on oikeastaan ihan hyvä kun aikaa on kesään asti :D
 
Huomenta Päivää!

Onko mahdollista päästä vielä mukaan?? =) Olen aloittanut tällä viikolla, lähtöpaino on 77kg, ja pisteillä koitan mennä....
Terveellistä elämää olisi tarkoitus viettää koko loppuelo.....
Nyt kiireellä töihin, terkuin pitkä kiekko :wave:

Aloituspaino: 77kg
BMI 28,3
 
Siis hyvänen aika noita pudotuksia!! MAHTIonnittelut kaikille :flower: :flower: Hyvin sujuu leidit!! =)

Oma tilanne;
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 70,2 kg
Muutos/Viikko: -1100g
BMI (edellinen lukema): 24,3 (24,7)


Eli miinusta reilu kilo :saint: Jee, nyt alkaa toimimaan!! Pikkuhiljaa alkaa aineenvaihduntakin olla kohdillaan, kunnon hiki irtosi keskiviikon pitkässä spinnaamisessa pitkästä aikaa. Ja eilinen reilun tunnin lihaskuntojumppa sai myös hien oikein tippumaan, se on satavarma merkki aineenvaihdunnan vilkastumisesta normiksi. Siis minulla =) Keskisyke ei eilen, eikä keskiviikkonakaan, ollut mitään huikeita, joten kyllä se hikoilu oli ihan vaan sitä käynnistymistä, ei mitään ekstratempoilua =) Mahtifiilis!

RD, kyselit siitä pumpista. Minäkin ajattelin sitä kolmea kertaa viikossa, mutten jatkuvasti. Minä vannon monipuolisuuden nimiin, jos aina jumputan samaa, niin siihen kyllästyy ja kroppakin tottuu liikaa. Mulla on koutsin tekemä ohjelma ja huomenna muokkaillaan Lady Linella sitä niin, että pumpit ja spinnaukset ja muut + salitreenit menevät kohdilleen. Mulla siis on tavoitteet asetettu sinne toukokuulle, tietyssä kunnossa pitää silloin olla ja tottakai naisena haluan jotain kohennusta ulkonäköönkin B) Jutskaa siellä salilla, eikös sullakin se aika ollut ohjaajalle varattuna? He osaavat kyllä neuvoa, kun laativat sen ohjelman. Kaikkihan riippuu siitä, mitä sinä haluat saavuttaa liikkumisella.

Pitkät kestävyysjuoksulenkitkin pitäisi mahduttaa ohjelmistoon, toivon pyhästi, että tuo keskiviikkoinen puolitoistatuntinen spinnaus korvaa sitä. Ainakin intervallilenkin se korvaa, siitä on jo ollut puhetta. Huomenna tosiaan olen viisaampi :) Onneksi on näitä ammatti-ihmisiä, itse olisin ihan hukassa, kun pitäisi pähkäillä mitä tekee, kuinka paljon ja koska :D

Tänään sitten yritän sitä pitkää lenkkiä, pakkasta vaan on vähän turhan paljon. Nastat saa kiskoa lenkkareihin vissiin, taitaapi olla myös liukasta. Ja mp3 pitää ladata valmiiksi =)

Tämän päivän syömiset koostuvat kasvissosekeitosta lounaalla, välipalana hyvissä ajoin ennen mahdollista lenkkiä pitää syödä jotain hiilaripitoista. Pikapuuroa ja ruisleipä vissiin, parisataa kaloria yhteensä. Illalla sitten tehdään esikoisen kanssa oikein ekstrahyvää ruokaisaa salaattia, me ollaan nyt harrastettu niitä joka ilta. Kiva kun on toinenkin pää pohtimassa ja toinekin käsipari tekemässä annoksia :heart:

Huomenna sitten sinne Lady Linelle, spinnausta ja pumppia ja rvp perään. Lauantain pumppi on täällä vaan 30min ja siinä olenkin käyttänyt isompia painoja, samaten se spin on vaan 30min ja siinäkin olen vastusta vääntänyt oikein kunnolla. Menee vähän niinkuin voimaharjoituksena (kai?) :D Ja huomenna tosiaan se ohjelmakin laaditaan sinne salille sitten. Kivaa =)

Mukavia perjantain jatkoja kaikille ja tervetuloa Pitkälle kiekolle :flower: Olikohan joku muukin uusi? Tervetuloa kaikille vaan :flower: Nettiyhteyskin on saatu kotiin toimimaan taas, joten voipi olle, että illemmalla vielä piipahdan. Nyt töihin.
 
Täällähän on porukalla ollu aivan loistava painon pudotus viikko! :D Hyvä tytöt! :D

Oma lukemaa menossa oikeaan suuntaan, mutta hitaasti. Oon kyllä syönytkin kuin hevonen, mutta vauva syö 2-3 tunnin välein, niin mulla on oikeasti melkein koko ajan nälkä. :ashamed:

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 80.6kg
Muutos/vko: -300g
BMI: 27,8


Eilen aamulla vaaka näytti 400g vähemmän, niin arvatkaas vaan viduddiko tämän aamun saldo..? :kieh: :whistle:
 
Tänään paino oli aamulla 61.2kg et on se eilisen aamust 500g pudonnu :D
Mut maanantaina on varmaa sit helpompi mun alkaa seuraa tota juttuu, ku tulin vähä tällee muutenki kesken viikon tänne.

Tänää aamupalaks söin täysjyvämuroja rasvattomassa maidossa.
Lounaaks Muki rasvatonta maitoa, kurkkua ja makaronia.
Päivälliseks Muki rasvatonta maitoa, raejuustoo, punasipulia, paistinperunoita ja pihviä.
Vettä juonu litran tähä mennessä.

 
red :wave: onko toi sun lähtöpaino vauvavattassa vai ilman?
mulle vois kyll melkeen korjata lähtöpainoks tuon nykyisen 63,0 kg, BMI 22,3 jos siis sullakin se on niin...että paino ilman vauvaa...
ja tavoite se sun kanssa yhteisesti sovittu 56,0 kg.

Mites AE, sun lähtöpaino? vauvan kanssa vai ilman?
niin ett mennään samalla tyylillä nääs siskot!

;)
 
Teillä kaikilla on aivan mahtavat pudotukset! :flower: :hug:

Minä pilaan teidän hienon viikon ja saan plussasaaliit :ashamed: . Vaikka kuinka olen yrittänyt liikkua ja katsoa mitä suuhuni laitan.. Ja itseni mielestä olen ihan kalorimäärässä pysynyt.. Eilen tuli kahvilla (yök) syötyä yksi korvapuusti, mitään muuta herkkua en tällä viikolla ole syönytkään.

Mutta tänä aamuna, kun menin vaa'alle, niin maistui 2 korvapuustia ja 3-4 suklaataskua :ashamed: . Kyllähän mie tiedän, ettei tuloksia välttämättä heti saa.. Mutta masentaa viikosta toiseen saada +tuloksia.. Heitän kohta pyyhkeen kehään.

Jos jotain positiivista löydän.. Ni viime viikolla mittasin reisien, vyötärön ja lantion mitat, ni reidet olisi muka kaventunut 1 cm, kuten myös lantio, mutta vyötärön varmaankin mittasin viime viikolla eri kohdasta, koska näytti -7cm. Se ei voi pitää mitenkään paikkaansa.

eli tässä mun tulokset:

*Red Dragon
Aloituspaino: 68,9 kg
Paino nyt: 67,6 kg
Muutos/Viikko: +300 g
BMI (edellinen lukema): 25,4(25,3)
 
Iltoja!

Mie en nyt voi mitään tuloksia antaa, kun meillä hajosi vaaka. :( Pitää katsoo huomenna jos nyt jotain painojuttuja olisi sitten tälle viikollekin ilmottaa.

Pamu k Joo, ilman vauvaa valitettavasti tuo miunkin alotuspaino on. Olisikin kiva kun tuosta vielä ois saanu vauvan poies. :D

Mie oon oikeestaan ihan retuperällä taas tuon syömisen kanssa, mutta se positiivinen asia täytyy sanoa, että taas maitoa riittää. :) Eli crossaillaan sitten edelleen, tosin siitäkin oon joutunu nyt parina päivänä luistamaan, kun miulta murtui varvas. Nyt onneksi alkaa olla jo siedettävän olonen että voi taas jumppailla.

Hienoa pudotusta siskot!
 
Mie kirjoitin niin kiireellä päivällä ennen töihin lähtöä, että koko tavoitepainokin siinä hässäkässä unohtui! :eek:

Eli lähtö on 77kg ja tavoite on tasan 70kg.

Olen laskenut itsekseni ilman sen kummempaa mainostusta pisteitä ja yksinkertaisesti vain järkevöittänyt syömisiäni. Töissä se on jotenkin helpompaa, vaikka ruokaa on toki koko ajan tarjolla sielläkin, mutta kotona ajoittain repeää, ja sitten on kamalaa mässäämistä. Miun ongelma on oikeastaan ollut se, että en syö kunnolla, siis kunnon ruokaa, vaan aina vaan vähän näykkäsen jotain, joka ei vie nälkää ollenkaan.

Tällä viikolla olen syönyt tasaisesti päivän mittaan, siis joka päivä. Ja kaksi lämmintä ruokaa, pieniä annoksia ja lisännyt reilusti vihanneksia ja kasviksia ruokavaliooni. Miun on vaikeaa päästä lenkille, koska mies on tosi vähän kotona, mutta "harrastan hyötyliikuntaa" lumenluonnin ja halonkannon parissa sitten senkin edestä. Töissä kävelen aina rappuset (työpiste neljännessä kerroksessa) ja otin nyt veden juomisenkin ohjelmaan...

Tavoite on päästä liikkumaan - hiihtämään ja luistelemaan lasten kanssa ja vaikka miehen kanssa joskus lenkillekin!

Tänään nautin hyvällä omalla tunnolla pari keksiä ja puoli lasia tuoremehua, huomenna tiukataan taas! =)
 
Huomenta!

Kyllä tuo vaaka nyt suostui toimimaan, kun pikaliimalla laitoin jalan takasin paikalleen. Elikkä tässä miun tän viikon punnitus:

Aloituspaino: 89,1 kg
Paino nyt: 90,8 kg
Muutos/Viikko: -100 g
BMI (edellinen lukema): 31,9 (31,9)
 
Hienoja pudotuksia!

Mua vähän jännitti mitenkäs painon käy kun noita nutreja söin, mutta oli -100g eiliselta paino tippunut. Aika hyvät fiilikset siis! Vielä kun pääsis lenkkeilemään niin oisin kyllä tosi tyytyväinen.
 
Red Dragon: :hug: Älä välitä, mulle oli tullut +400 g. Ihan pieniä takapakkeja tulee, mutta ne kuuluu asiaan. :flower:

Mulla oli koko viikon paino ollut 63,7 kg ja sitten yhtäkkiä punnituspäivänä se olikin 64,1 kg.
 
Joo, jäi sitten eilen lenkit haaveeksi, elohopea painui lähelle -20 astetta :| Ihan liian kylmä mulle, että edes yrittäisin lähteä hengästymään ulos. Sen sijaan siivosin koko huushollin ja 8 tuntia meni :D Yhden kerran koko aikana istuin paikoilleni ja join kupillisen kahvia. Enkä edes siivonnut kokonaan (pesin vain lattian) kolmea meidän huoneista; Isommat lapset hoitivat itse. SILTI 8 tuntia :D Olis pitänyt laittaa sykemittari, kaloriluku olisi voinut olla muikea :D Rappusetkin vedin ylös-alas varmaan 300 kertaa ja mattojen hakkaamisessa tuli hiki, niitä kun ei ole ihan vähän.

Sitten herkuttelin illalla. Söin ranskalaisia noin 100g, dippikastiketta (ei-niin-kevyttä), porkkanatikkuja ja 5 hot wingsiä. Tällaisella määrällä silloin tällöin ei kuitenkaan ole minkään valtakunnan merkitystä, hei, herkutellakin saa! =) Samaten millään parilla keksillä tai korvapuustilla ei ole pitkällä tähtäimellä mitään merkitystä, jos niitä vain harvoin napsii. Antakaa vaan itsenne herkutellakin, ei saa tuntua pakkopullalta. Se on lopun alkua muuten se.

Pieniä ovat teidän takapakkinne. Minähän vetäisin parissa viikossa 1800g lisää :whistle: Tosin siinä oli se joulu, mutta silti, melkein kaksi kiloa! Ei siis mitään pyyhkeitä kehään!
RD, juurihan aloitit hurjan liikkumisen, se saattaa lisätä parikin kiloa painoa. Ja kestää hetken, ennenkuin muutos näkyy painossa, usko vaan *tähän sellainen peukku-ylös -hymiö* Ihan varmasti näkyy salitreenit ja pumpit pienentyneinä mittoina! Joskus on palkitsevampaa käyttää sitä mittanauhaa vaa'an sijaan.

BTW, mulle muuten tuli tänään ohjeena kaksi kertaa viikossa se pumppi ja lisänä yksi noin tunnin saliohjelma kerran viikossa.

Mustana , se pussillinen lanttua ;) sipsien sijaan tuo ihan varmasti tulosta enemmin tai myöhemmin. AIVAN varmasti, nyt kuule vaikuttaa sulla ne valvomisetkin. Sisulla vaan eteenpäin!

Tänään kävin spinnaamassa+pumpissa+rvp:n ja edelleen hiki tippui :D Jee, alkaa olemaan normimeininki! Reilut 1,5 tuntia meni, vähän pitkittyi se pumppi, oli uusi ohjaaja ja hän ei sitten muistanutkaan, että lauantain pumppi onkin vaan puolituntinen :D

Liikunta ei muuten ole mitenkään pakollista laihdutuksen kannalta. Pääpaino on ruokavaliossa, sillä on suurin merkitys. Itse tein, ja teen edelleen niin, että joka viikko hieman analysoin sitä, mistä johtui miinus tai plussaus. Ja yritän sitten plussaviikon jälkeen muuttaa tekemisiäni/syömisiäni niin, ettei toistu. Korostan sanaa YRITÄN :whistle: :D

Mukavat lauantain jatkot kaikille!
 

Yhteistyössä