"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

HEP! :wave:

Mun tiedot väärin etusivulla. Alla oikeat
Aloituspaino: 69,8 kg
Paino nyt: 70,2 kg
Muutos/Viikko: -1100g
BMI (edellinen lukema): 24,3 (24,7)


Ja tervetuloa Arcatha, kyllähän tänne mahtuu kaiken kokoiset! :flower:
 
Kiitos Tinttu08 :)

Eilen tuli käytyä RD:n kanssa salilla :) Ensin noin tunnin verran lämmittelyä jonka jälkeen tunti pumppia. Sen jälkeen jäin vielä FitnesPilatekseen :) Ohjaajan kanssa jutusteltiin sitten sen jälkeen kuinka jatkossa. Aloitin tuolla Ladylinellä muutama kuukausi sitten, mutta silloin aloitin liian rankasti ja homma jäi siihen.

Nyt ohjaajani kannusti minua todella paljon, se saliohjelma on edelleen käytössä mikä sillon aikanaan tehtiin.. Tosin salilla ei ole pakko käydä jos pumpissa jaksan käydä alkuun kahdesti viikossa. Lisäksi ohjaaja suositteli spinningiä, sillä se kuulema polttaa hyvin rasvaa? Ja muutenkin se saattaisi olla hyvä kun tätä painoa on paljon.. Kävin minä kerran spinningissä silloin kun aloitin, mutta sein sitten jäi.. Kolmesti viikossa ohjaajani toivoo minut näkevän salilla :) Ja varmaan kuuden viikon kuluttua katsellaan jatkoja..

Aloituspaino: 128,8
BMI: 40,9
 
Arcatha :wave: , kiva nähdä tuttujakin täälläkin!

Mä oon kade teille ketkä pääsette salille kun mä asun ihan umpimettässä ja salille on puolentunnin matka vähintään :| , silti oon kyllä harkinnu mut en tiiä missä välissä kerkeisin käymään... Onneks mulla nyt on toi crosstrainer lainassa vielä toistaiseks tuolta anopilta.

Tänään tuli vähän herkuteltu omenapiirakalla ja lusikkaleivillä :ashamed: . Mutta en oo kyllä aikoihin herkutellutkaan! Ja ihan kohtuudella kuitenkin =).
 
RD :)

Eilen tuli tosiaan miehen kanssa käytyä reilun tunnin kävelylenkkikin, oli upea aurinkoinen ilma!
Illalla sitten käytiin elokuvissa Rööperi katsomassa :) Oli hyvä leffa vaikkakin hieman karu..

Tänään ajattelin suunnata salille.. en varmankaan ryhmäliikuntaan mene, mutta muuten.. Katsellaan :)
 
Arcatha tervetuloa! =) Minäkin vasta liityin mukaan haaveilemaan unelmavartalosta.

Tänä aamuna painoin taas sen aloituspainon eli 63,7 kg. Tänään ollaan siis tilanteessa +/- 0.

Mitähän vaaka huomenna näyttää kun tänään tuli käytyä syömässä pehmistä ja kotona kaksi palaa kiwikakkua. :headwall: :ashamed:
 
Terveisiä Ladystepistä!
Olipas muuten hikinen ja rankka reissu, mutta sen jälkeen oli ihanaa jäädä salille venyttelyyn.

Kaloreita paloi ja nyt on karmea nälkä.. Jotain voisi yrittää keksiä syötäväksi..
 
Nyt on lenkillä käyty! Kyllä tuli hyvä olo, vaikka nyt olen tosi väsynyt! =) Liki puolentoista tunnin kävelylenkki teki hyvää niin henkisesti kuin fyysisestikin... ja kuvittelenkohan mie vaan, että kuukautisetkaan eivät ole tällä viikolla niin pahat kuin yleensä.....johtuisko kuitenkin tästä ruoasta ja liikkumisesta? Onko muilla ollut tällaistä?

Ja selkärankaakin tuli osoitettua synttäreillä - ei palan palaakaan kakkua/pullaa/keksiä...vain maitokahvia! ( Näin alussa haluan olla itelleni ankara, ehkä sitten huhtikuussa seuraavilla synttäreillä sallin vähän täytekakkua....)
=)

Muuten, onko maanantaina se punnaripäivä vaiko jokaisella omansa?? Mie meinasin pitää sen aina maanantaisin.
 
Arcatha ja pitkä kiekko hienoa että olette jaksaneet urheilla! =) =)

pitkä kiekko kyselit siitä mikä on punnituspäivä, niin virallinen olis perjantaisin. Hienoa, että onnistuit hillitsemään itsesi synttäreillä! =) :flower:

Minä en onnistunut hillitsemään itseäni synttäreillä, kun teki niin mahdottomasti mieli täytekakkua ja vihreitä kuulia :ashamed: . Enkä mä halunnut paljastaa kenellekään että laihdutan vieläkin, kun vähän väliä tulee kommenttia että "montako vaatekokoa on mennyt". No, ei se hillitseminen eilenkään onnistunut kun käytiin Hesburgerissa, paitsi että ei syöty siellä mitään muuta kuin pehmikset ja kotona tein salaattia.

Eiliset syömiset:
Aamupalaksi kaksi Real leipäviipaletta
Lounaaksi pehmis ja salaattia (kurkku, tomaatti, tonnikala, raejuusto)
Iltapäivällä pala kiwikakkua ja kuppi teetä (sekaan hunajaa)
Päivälliseksi CousCousia ja kasvispihvi ja siihen päälle pala kiwikakkua :ashamed:
Iltapalaksi kaksi Real leipäviipaletta (joiden päällä tomaattia ja yhdet palat juustoa)

Mähän oon ihan riippuvainen herkuista :ashamed: . Eikö tämä salaattilinja oikein pidä nälkää kun herkkuja tekee noin paljon mieli.
 
pitkä kiekko: Niin ja hyvän lenkin oot käynyt kuten arcatha:kin =) :flower:

hipsutus: Kun kuulisit mitä ite eilen söin, niin pyörtyisit.. Tuli eilen syötyä muutama torttu, korvapuusti ja tiikerikakkua..

itse kävin eilen vain n. puolen tunnin lenkillä, kun käytin koiran pitkästä aikaa. Osan matkasta juoksin ja osan kävelin.

Itselle on oikeastaan tärkeintä se, että itselle on tullut parempi olo ja jaksan paremmin. Varsinkin lenkilläkin huomasi sen, että jalat liikkui paljon vetreämmin :D. Ja matka meni nopeasti ohi.

Tänään sitten salille ja bodypump:iin :D

Mutta nyt viemään tytöt päiväkotiin. :wave:
 
Tervetuloa kaikille uusille ja hyvinhän teillä on painot pudonnut.

Mie en taida perjantaina itseäni punnita, kun olin viime viikon perjantaina vatsan alueen operaatiossa ja vieläkin vatsa on turvoksissa. Ihan kuin raskaana olisi.... :kieh: :kieh: :kieh:

Kyllä mie olen herkkuja ottanut jos on meili tehnyt. Ny onneksi taas päässyt siihenvaiheeseen että vähäkin riittää ts ettei tarvi koko karkki pussia syödä tai koko kakkua yms...
 
Mulla on menkat päällä ja heti tuli kauheet turvotukset =(. Onneks vielä aikaa kuitenkin tuohon perjantain punnitukseen. Täytyy yrittää olla tiukkana... töissä tuli syöty täytekakkuu ja pasteijaa, mutta lähen pian lenkille kuluttamaan ne! Nyt on painolla suuntana vaan alaspäin tai multa loppuu taas motivaatio.
 
Pikavisiitti töistä :saint:

Piti sitten mennä tänään kunnon rääkkiin Ladylinelle, mutten taaskaan ehtinyt. Prkl tätä tammikuun paperisotaa aina!! Tuli sitten crossaus+kotijumppapäivä, kunhan nyt pääsen sinne kotiin asti ensin.

pitkä kiekko ja Arcatha ovat olleet kunnon lenkillä, taputapu!

RD, se ON juuri se hyvä olo ja ylipäätään fyysisen hyvinvoinnin parantuminen, millä jaksaa liikkeelle lähteä uudelleen ja uudelleen =)

Selis, täälläkin menkkaviikko aiheuttaa lisäpainoa :( Jaksuja! Jaksuja myös äe:n turvotuksiin, toipumista!

Ja hipsutus, pääosin kirjailemasi ruokapäikky näyttää ihan ookoolta, mutta kasviksia lisäisin. Varsinkin jos näläntunnetta esiintyy. Kasviksissa on hitaita hiilareita, pitävät paremmin nälkää poissa kuin esmes peruna. Puoli kiloa päivässä ;) Sillä koitan itse mennä ja siihenhän voi laskea mukaan salaatit ja hedelmätkin.

Tänään en ole itse pistellyt kuin kaksi täysjyväpaahtista, päällä kadett5% ja naudanpaistileikkelesiivut molemmissa, neljä :whistle: kuppia maitokahvia, yhden chocoespresson :whistle: ja mäkkärin caesar-kanasalaatin grillatulla kanalla. Ei ole ehtinyt muuta :ashamed: Ja vähän jo tekisi mielikin syödä jotain.

No, kotona sitten. Vettä sentään on mennyt litran verran jo. Ja nyt takaisin töihin, että pääsee sinne kotiinkin joskus :wave:
 
Perjantai on siis punnituspäivä - miekin siirryn siihen rytmiin!

Tänään kävin ihan koemielessä puntarissa, ja se näytti niin pelottavan "hyviä" lukemia, että oikein säikähdin! Oli tippunut pois -1,8kg, mutta ihan niinkuin joku tuolla aiemmin sanoikin, tää on tätä alkuhuumaa ja kun on mistä ottaa, niin tippuuhan se. Mässäämisen olen lopettanut kokonaan ja ne viimeiset joulusuklaat mitä töissä vielä on, olen systemaattisesti jättänyt syömättä. Siitä onnittelen itteeni.

Vettä olen koittanut juoda ihan urakalla, niin että saa juosta vessassa koko ajan ja kyllä syyllistyn sitten siihenkin, että kittaan kahvia. Joku muuten sanoi radiossa, että laihtui kahvilla ja tupakalla 8 kg parissa kuukaudessa. Ei kyllä kovin terveellinen ruokavalio miusta! :eek:

Ihan sitä perinteistä lautasmallia olen noudattanut ja kaikenlaisen välipuplaamisen olen jättänyt vähemmälle... miulla on ajatuksena ihan oikeasti selkeyttää ja järkevöittää tätä miun syömistä, kun tämä on ollut ihan pöhköä ja holtitonta, kilotkin sen kertoo. Pitäisi syödä niinkuin miun mies syö, säännöllisesti ja pieniä annoksia... siinä on miulle tavoitetta!

Edessä on pitkä ja rankka viikko. Miehellä on onneksi aamuviikko töitä, joten lenkillekin pitäisi päästä...

Kiitos kaikille kannustajille! =) =)
 
Mä oon nyt ainakin ahkerasti liikkunut kun olin reilun tunnin lenkillä koiran kanssa ja samalla lykkisin esikoista rattaissa. Tietty mun tuurilla oli vastatuuli ja pyrytti. Mutta olo oli ihana kun pääsin kotio.

Söin illalla salaattia ja ruisleipää. Eli ryhdistäydyin kun toi aamupäivä meni ihan plörinäks. Huomenna taas uusi päivä. Menis vaan nää menkat nopsaan kun kauheet kivut ja tekis mieli mussuttaa jotain hyvää....
 
Nyt koittaa taas arki ja arkirutiinit. Olin töissä kolme päivää ja se ei tiedä mitään hyvää minun painon pudotukselle. Aamuvuorojen jälkeen olen niin väsynyt että tulee syötyä mitä sattuu. Paino olikin tänä aamuna 88,6. Takapakkia siis tullut. Tosin luulen että noissa Kilostopeissa on jotain nesteitäpoistavaa kun niin nopea oli painonpudotus viime viikolla. Nyt täytyy sitten vain ryhdistäytyä. Harmittaa kun mulla oli niin hyvä motivaatio päällä ja hyvä vauhti ennenkaikkea. Motivaatio on lopahtanut ja vauhti hiipunut. Töitä en aio ottaa vastaan ennen maaliskuun alkua. Tässä on niin paljon omia menoja että ei ennätä töihin. :D Se hyvä puoli on kun kotihoidontuella että voi valikoida milloin haluaa mennä töihin!
 
Taas pikavisiitillä töistä :saint: Ruokatunti ja just pistelin pikapuuron, aprikoosisellaisen ja 7dl vettä. 120kcal on puuroannoksessa ja ihan täyteen siitä tulee, just hyvä määrä mulle.

pitkä kiekko, se vessahyppääminen rauhoittuu kyllä :D Maltahan vaan.

Arcatha on vallan innostunut hikoilemaan, taput sinne =) Ja Seliskin käynyt lenkillä, on kyllä inhottava keli täälläkin, karmea viima ja tuiskuttaa jotain sittiä suoraan silmiin :/

Mandi, koita miettiä sitä syytä MIKSI haluat laihtua. Sen täytyy olla tarpeeksi suuri, että jaksaa vaikka niitä takapakkejakin välillä tulee. Samaten pieni analyysi auttaa, mieti mistä johtuu nousu, löytyykö sille mitään selitystä ja jos löytyy, niin sitten vaan teet erilailla asiat jatkossa =) Tsemppiä nyt vaan, kun tarpeeksi haluaa niin onnistuu!! Ja kun sitkeesti noudattaa omaa ruokavaliotaan, kuluttaa enemmän kuin syö, niin ennemmin tai myöhemmin tulee tulosta, ihan varmasti!! *peukkuhymiöitä taas tähän*

Omakin eilisilta meni vähän kököksi. Sain kyllä crossattua, samalla kun tuijotin Täydellisiä Naisia, ja pari hassua jumppaliikettäkin koitin perään suoritella. Muttei huvittanut. Joten oikeastaan pelkkään crossaamiseen jäi.

Töissäkin oli niin pitkä päivä, että väsytti vallan ketusti ja kun oli vielä syönyt pelkän mäkkärin salaatin ja yhden ehrmannin rahkan kotona, niin nälkäkin oli. Teinkin sitten suihkun jälkeen salaattia, jossa oli kasa lohta(lauantaista jämää), katkarapuja 100g, ilman rasvaa paistettuja herkkusieniä soijalla maustettuna ja kirsikkatomaatteja. NAM =) Se olisikin ollut ihan jees iltapala, mutta sitten, kitupäivän aiheuttama makenhimo iski :p Ja pistelin kaksi proteiinisuklaapatukkaa ja kaksi naturdiet-patukkaa menemään :ashamed: Hehe, kivat reilu 500kcal |O

Sen siitä sitten saa, kun ei syö kunnolla. Ei kyllä ollut tarkoitus kitsastella, mutta ei ollut enempää evästä töissä mukana ja meni tosiaan pitkäksi päivä. Sampura, harmittaa. No, tunnin crossaus kulutti mittarin mukaan reilut 400kcal, joten ei mikään grande katastrofe =) Ja tänään taas lihaskuntotreeniä noin 1,5 tuntia tiedossa, joten eiköhän se siitä suttaannu.

Pitää vaan antaa jälkikasvulle ne loput patukat, niitä on aikas kasa jemmassa kun alesta ostin :D Saa mennä parempiin suihin, niin ei tule itse ahmittua :D
 
Tinttu mulla tosiaan välillä tuppaa unohtumaan miksi laihdutan. Olen huomannut että pitää aika ajoin palauttaa mieleen että tosiaan nyt piti laihduttaa.

Tänään olen selvinnyt ihan mallikkaasti. Syönnit on menneet ihan putkeen. Sain itseni patistettua pyöräilemään ja sit vielä jumppasin 15 min siihen perään. Parhaiten tämän hetkistä painonpudotuksen tilaa kuvaa ilottomuus. Väsymystä on ilmassa ja menkat lähestyy. Niillä näyttää olevan suuri rooli mun laihdutukseen. Kilot on siis saatava pois ennen kuin lähden töihin koko päiväisesti! Eiköhän tämä valivali jo riitä! Kyllä tämä ohi menee kun lepää hyvin. Eiköhän se ilokin jälleen löydy..
 
Hienoa, että olette jaksaneet urheilla tytöt!! :flower:

pitkä kiekko: Toi sun pudotus on ihan mahtava!! =) :flower: Mulla on ihan sama että vessassa saa juosta koko ajan.

Tinttu08: Kiitos tiedosta, että se vessassa hyppääminen rauhoittuu. =) Ja kiitos vinkistä kasvisten lisäämiseen :heart: .

Äiti eteläsuomesta
: Pikaista paranemista!! :flower:

Voisin tähän kirjata taas eilisen syömiset niin pysyy paremmin hallinnassa:
Aamupalaa en ehtinyt syödä
Lounaaksi kurkku-tomaatti-tonnikala salaattia (ilman salaatinkastiketta) ja kaksi palaa taloussuklaata :ashamed: (ehkä parempi sallia ne pari palaa kuin kieltää kokonaan nautinto)
Päivälliseksi kasvispihvi, kiinankaali-tomaatti-kurkku-sipuli salaatti (vähän kevyt sinappi salaatinkastiketta)
Iltapalaksi 2 viipaletta Real leipää, joiden päällä tomaattia ja siivut juustoa. Kaksi palaa tummaa suklaata :ashamed: .

Mä en pääse tästä taloussuklaa riippuvuudestani eroon. Onneksi tarpeeni tyydyttyy neljällä palalla päivässä. Tummassa suklaassa lienee niitä hyviäkin ominaisuuksia, *yritän sillä syyllä sallia tämän itselleni*
 
hipsutus, ei tuollainen pieni määrä tummaa suklaata mitään haittaa. Johan sen verran kuluttaa puhumallakin :D Minä olen ehdottomasti sillä kannalla, että pieni määrä herkkua mahtuu vaikka joka päivään. Korostan sanaa pieni, ei tarkoita neljää patukkaa :saint: :saint: :saint: :D

Tosi vähän olet syönyt eilen, oletko laskenut kalori/pistemäärää? Salaatinkastikettakin olisi hyvä käyttää, tuossa ruokalistassa ei juuri ole niitä hyviä rasvoja. Ruokalusikallinen öljypohjaista kastiketta joukkoon, niin hyvä tulee =) Tai vaikkas rypsiöljyä, valkosipulilla maustettu versio on täällä jokapäiväisessä käytössä.

Pitäkää kuulkaa huoli niistä hyvistä rasvoista, älkää tehkö sitä virhettä minkä itse tein; Vedin liiankin rasvattomalle dieetille välillä :/ Ja sitten kärsi iho ja hiukset, jälkimmäinen varsinkin :( Nyt vedetään Priorinia sen seurauksena. Muitakin haittoja liian rasvattomasta ruokavaliosta on, mutta nuo ehkä ne naisihmiselle merkittävimmät näkyvät haitat.
 
Tänään on ollut hyvä päivä!

Kun olen oivaltanut sen, että kun mie syön aamusella puuroa töissä (aamukahvilla), niin lounaan aikaan ei ole ollenkaan sudennälkä vaan ihan tavallinen nälkä ja sitten voikin jo hyvällä omalla tunnolla syödä kunnon ruokaa "lautasmallisesti"! Kun ennen jätin aamupalan väliin kokonaan, niin ennen lounasta oli pakko käydä napsimassa milloin mitäkin ja tuo jos joku on lihottavaa!!!

Nyt puuro, kunnon lounas, välipala, toinen lämmin ruoka ja iltapala...se pitää miut näköjään tiellä! =) Odotan innolla perjantaita, jos vaikka vielä pääsisin lenkille tässä viikolla, niin luulenpa, että pudotusta on taas tullut...

Tsemppiä kaikille kanssasisarille. Miuta auttaa muistamaan tän "rääkin" tarkoitus, kun puristan tätä jenkkakahvaa tässä vyötäröllä. Olen vannonut peilin edessä ittelleni, että heinäkuussa sitä ei enää ole!
 
Kävin liittymässä tonne kiloklubiin. Lähinnä merkkailen sinne syömisiäni ja huomaan että syön normisti tuollaisen 1200 kcal. Joka on siis liian vähän.. Eli mun pitäis syödä sitten 1000 kcal päivässä jotta laihtuisin. Liikunnalla (lenkkeilyllä ja kotijumpalla) saan 300 kcal päivässä kulutettua. Kiloklubin tietäjät ovat sitä mieltä että kroppani on säästöliekillä eikä suostu luopumaan näistä helvetillisistä kiloista millään. Ja mitä pitäis tehdä: syödä enemmän :eek: :eek: Ota noista nyt selvää!!!
 

Yhteistyössä