Kiitos kaikille tsempityksestä! :hug:
(Päivittelen huomenna taas listaa, kun tänää tultii niin myöhää kaupungista pyörimästä.. Käytii shoppailemassa)
AE: niin, voittaja saa 600 ?, ku on kolme osallistujaa tähän kisaan
. Anoppikin lähti soppaan mukaan, joten itsellä on koko ajan: "Anopin nyt en ainakaan anna voittaa." Mitä vaatteiden ostoon tulee, ni kyl tuolla kaapissa on niin paljon pieniä vaatteita, jotka ei mahdu enää päälle, ni niitä kyl löytyy XD. Tekisi mieli ottaa nännilävistykset
Selis: Juu, tuo on totta, että heti, kun vain lähtee lenkille tai muuten urheilemaan, ni tunne sen jälkeen on aivan mahtava. Nyt on sunnuntaista lähtien mennyt todella hyvin, koska en oo ylimääräisiä syönyt. Äskenkin mies söi sipsejä dipin kera vieressä, mutta minä söin broilerisaalatin + pari leipäviipaletta juustolla ja kurkulla
. Yritän pientä itsekuria kasvattaa, vaikka vaikeaa pitikin.. Tänään ostin lenkkarit itselle, ja heti huomas eron noihin toisiin kävelykenkiin. Nyt ehkä pystyy paremmin jopa hölkkäämääkin.. Vai sanoisiko löntystämään, ku en tiedä pystyykö minun hölkkäämistä kutsua hölkkäämiseksi.
Mitä nyt, kun koiran kanssa lähtee lenkille & haluaisi itse hölkätä hieman, ni koira tulee puoli metriä perässä.. Joten ei oikein viitsi hölkätä, ku näyttää varmasti aika hölmöltä.
Huomenna käyn salilla, kun on koulupäivä.
Niin ja tänään tuli tuo zumba, joten huomenna testaamaan sitäkin
. Oli jo tänään tarkoitus, kun neidit rupeaa nukkumaan, mutta mies ilmoitti, että dvd-soittimen johto on irronnut, ni en jaksanut mennä sitä kii laittamaan. Sen verran väsyneeksi tekee kaupoissa pyöriminen.
Jospa zumba:n myötä vyötärö kaventuisi & alkaisi omat vatsalihakset löytymään & häviäisi myös tämä kengurupussi siis
.
Tsemitykset kaikille! :hug: :attn: