tuukka opettelee nyt sanoja kovaa vauhtia. eilen hypisteli gecko-magneettia aamupalalla ja toisteli äidin perässä "kekko"

) kukka, kakka, kakku, ä'ä (=kakka) luonnistuvat, joten aika k-voittoista puhetta......
VP:n viestistä muistin, että kuukupin tilaus jäi kesken, joten just näpyttelin sen menemään. tiistaina pitäisi kupin klosahtaa postiluukkuun, joten todellakin kuukautisia odotellessa (eipä niitä juuri muuten koskaan odotakaan...).
me käytiin tuksun kanssa aamulla fazerin leipomon tehtaanmyymälässä hakemassa jättisuuri kääretorttu ja vähän leipää. mun vanhempien pitäis tulla huomenna käymään (risti seinään.. en usko ennenkuin näen), joten pitää kahvin kanssa olla jotain hyvää. ihan älyttömän halpaa, kun sellainen iiso kääretorttu (kahteen osaan leikattu, mittaa yhteensä varmaan 60cm) maksaa eur 1,90-2,20, riippuen vähän täytteestä ja päällysestä.
Nasulle tosiaan hyvää viimeistä vapaapäivää!
tuikelo meni just päikyille, vähän "myöhässä" normaalista aikataulusta. mun tarvis mennä ulos harjaamaan meidän iso turjake. mä en käsitä kuinka siinä voi olla yhtään karvaa jäljellä, kun joka päivä sitä harjataan ja aina irtoaa????? jos multa lähtis tukkaa samalla tavalla, niin kalju olisin....... josta aasinsiltaa pitkin ensiviikkoiseen parturiin - oonkin nyt miettinyt lyhyttä tukkaa. suunnilleen päivän välein mun mieli vaihtuu, joten katsotaan mikä keskiviikkona on fiilis. lyhyt tukka, pitkä tukka, kalju (no ei ehkä sentään..), vaalea, tumma, raitoja, etutukka, ei etutukkaa????????????????? ai jai, mä se vasta olen kampaajien unelma-asiakas, kun en itsekään tiedä mitä haluan.