viellä pitää avautua, mun on tunnustettava et mä en yksinkertaisesti osaa nauttia tästä raskaudesta mä pelkään niin kovasti et joku menee pieleen, vauvansydänpysähtyy, saan jonkun bakteerin mikä on vaaraksi vauvalle, vauva on sairas...tää on kauheeta. Ollaa haluttu kauheesti tätä vauvaa ja en voisi olla onnellisempi et olen raskaana mutta...pelko vie nautinnon tästä kokonaan...mä pelkään et syön jotain sopimatonta, esim tämän aamuinen tapahtuma mä suutuin koska pelkäsin et juustoihin on tullut listeria kun ne on siinä lihanpäällä ollut..vaikka liha oli paistettu uunissa niin et mittari oli näyttänyt 90 astetta...Pitää varmaan neuvolassa ottaa puheeksi tää hommaa ettei tuu keskenmenoa pelkän stressin takia.
Peruin ajan yksityiseltä tänään koska näyttää et päästään siihen rakenneulraan sittenkin =) jotain positiivistä..
amteeksi vuodatukseni mutta kun mulla ei oo oikeen ketään sellasta jolle voisin tästä puhua paitsi sit ensiviikon keskiviikkona ois neuvola mut siihenkin on niin pitkä aika.
Peruin ajan yksityiseltä tänään koska näyttää et päästään siihen rakenneulraan sittenkin =) jotain positiivistä..
amteeksi vuodatukseni mutta kun mulla ei oo oikeen ketään sellasta jolle voisin tästä puhua paitsi sit ensiviikon keskiviikkona ois neuvola mut siihenkin on niin pitkä aika.