TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA

weiss
Kysymys: Meillä juodaan nannin 1 maitoa, jauheena. Jotkut puhuu 2 ja siirtymismaidosta?? Olisko meidänkin pitänny siirtyä johonkin?? En ole ainakaan nähnyt jauheena muuta kun tuon 1.. :eek:
Kriisi: Onnea Annan askeleista ja tervetuloa käpyttäjien kerhoon!!! Oltiinkin pitkään yksin.. :D
 
Weiss, me juodaan kotioloissa tota ykköstä. naukuri oli soittanu sinne asiakaspalveluun ja saanu vastaukseksi et ykkösen ja kakkosen ero on vain raudan määrässä. Kahden desin tetroja jotka kulkee mukana ovat kakkosta mut jauhe sitä vain ja ainoastaan saatavaa ykköstä!
 
weiss: Jeh, juurikin kuten Edla kirjoitti :) Meilläkin ennen tuota soijakokeilua (ja varmaan taas altistuksen jälkeen ) käytetään tuota nan1 -jauhetta. Voip käyttää siihen asti ku siirrytään tavismaitoon. Nii ja siis kakkosta ei jauheena tosiaan ees Suomesta saa.

Edla: Hauskoja juhlia ja toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti! Ja TODELLAKIN tuollaisen shoppailun voi laskea liikunnaksi! :D

Kiva ilta oli tyttöjen kanssa syömässä. Nyt vaan hedari jatkuu, joten eikun panadolia naamaan ja unille.
 
PARHAINTA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE :heart: :heart: :heart: Olette suuri tuki ja turva :heart:

Meillä meni viimeyö taas hyvin ja mikä parasta,poika paukutteli ilman et heräs jokakerta niihin... voiskohan tää meinata et oppis koht päästään ilmaa ilman heräilyjä. =)
 
Ystävänpäivähalit kaikille!!! Mukavaa päivää :)! :heart:

Vauvakirja Ostin jo ennen J:n syntämää semmoisen vauvakirjan kuin Kultapieni.

Tänään tarvis lähteä käymään kaverin yllätysvauvajuhlissa, joista aikaisemminkin juttelin. Lahja ja junaliput on ostettu, mut vielä olis hommia ennen lähtöä. En edes muista koska oon viimeksi menny junalla :D.
 
Hyvää ystävänpäivää Teille kaikille :flower: :heart: :hug:

Nyt pitäis suunnata maalikauppaan. Mies joutui tänään viel töihin joten minun pitää pikkumiehen kanssa mennä noita maaleja hakemaan.

Paremmalla ajalla sit taas pidempää tarinaa. :wave:
 
Hyvää Ystävänpäivää kaikille :heart: :heart: :heart:

kriisi tosi hienoo kun pikkunen ottaa jo askeleita. Siitä se sit lähtee.

birdie mun pitäs yrittää varmaan lisätä tota liikuntaa. Nyt oon liikkunut 3kertaa viikossa. Mut lisätä viel määrää --tuntuu vaan et ei kerkii tai sit iskee se laiskuus. Huhtikuus meen töihin ja ajattelin mennä pyörällä, jos ei oo mitää palavereja tiedossa. Tulis siinä ainakin hyötyliikuntaa n.5km suunta :) Käytkö sä paljon hiihtämässä? Kokeillaan josko se auttais..tippuis ees vähän niin sais taas lisää intoo.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :flower:

Viime yö olikin sit taas " normaali " eli heräiltii suht tiheeseen tahtiin, pitikin eilen hehkuttaa sillä että heräs vaan kerran..

Kriisi: Onnea pikkuselle askelista! :)

Tuntuu että täällä monet vauvat jo osaa ties mitä, ja kun facebookissa kattoo kuvia niin näyttävät jo "vanhoilta", meillä J on kyllä niin vauvan näköinen vielä, mutta eipä se haittaakkaan! :p

Meillä olis tänään suunnitelmissa mennä miehen isomummon eli J:n isoisomummon 95-vuotis synttäreille.. Kiva lähteä tuan kanssa kun on kiukutellut 3 päivää putkeen ja ruoka ei oo maistunut, sen sijaan maitoa vetää kyllä minkä kerkiää! Luulen että on tulossa taas hammas... Koska alhaalla näkyy ihan selvästi kun ien pullottaa ja on ihan valkoinen... Jännä koska eikö yleensä kuitenki hampaat tule siten että ekaks 2 alas ja sit 2 ylös ja sit taas 2 ylös ? No eihän aina voi sääntöjen mukaan mennä ;)

Nyt taidan käydä kerhon puolella piiitkästä aikaa kurkkimassa kuvia.. :)
 
Meillä on tänään ollut ihan ihme kehityspyrähdys-päivä :eek:

Poika söi 8kk ruokaa lähes sellasenaan,pikkasen pienensin paloja lusikalla...
Joi itse nokkiksesta pariinkin otteeseen..ihan vaan tarttu kiinni kun vanha tekijä ja joi :D
Meni istumaan konttiasennosta niinkuin ois aina niin tehny ja nousi polvienvaraan sohvaa vasten...

Nyt tässä oottelen mitä seuraavaks tuleman pitää... pakko lähtee kauppaan vaikka palelee jo valmiiks ja tiiän et poika käy kiukkuaan kun nukku niin lyhyet päikyt,mut mies on studiolla koko päivän ja ruokaa on saatava :/
 
Niin ja ruoka maistuu nyt taas tosi hyvin ja huimia määriä..melkeimpä ilman viihdykkeitä... näin se vaihtelee... nuhakin on nyt takanpäin vihdoin,et oisko osuutta asiaan. Noh,eiköhän tää oo ohimenevää iloa :D
 
Majj: Meinasin eilen sanoo,et älä vielä nuolase :D Meilläkin on joskus noita hyviä öitä ja sit seuraa kahta kauheempi heti perässä |O Mut toivonpa nyt kuitenkin että meillä ja teillä alettas nukkua... ettei tarvis sitä pingisturneeta ruveta suunnitteleen :LOL:
 
:flower: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!! :flower: , ootte kyllä ihania ja jaksatte tukea ja kannustaa tarvittaessa =)

no niin saatiin haettua se turvavyöistuin esikoiselle..väri ei mieltä hurmaa..on sellanen ruskea/lime mutta alennus koski vain jotain tiettyjä värejä mut ainakin poika tykkäs..on nyt koeistunut sitä tos jo aikansa. mä irrotin tuon cosmicin autosta ja nyt on siitä päälliset pesukoneessa, jos ne vaikka sais alkuperäisen värinsä takaisin ;) :whistle:

repa: siellähän on hetkessä opittu monia uusia taitoja, siitä se lähtee.. meillä tyttö on kanssa paremmin jo oppinut kääntyilemään lattialla..pyörii tosi vikkelään napansa ympäri ja jos vähänkin näkyy jotain kiinnostavaa niin johan sinne pääsee vaikka pelkällä tahdon voimalla ja pianhan nää meidänkin lapsoset mennä töpsöttää.. =)

mut nyt ruuan laittoon ja sit kaappien siivoukseen..

 
Ihanaa ystävänpäivää kaikille!!! :heart: :heart: :heart:

Repa: Oho, onpa siellä tullut kehitystä vauhdilla! Hienoa :) Meillä tuo sorminäppäryys on jo ihan hyvää, mutta liikkuminen on edelleen sitä ryömimistä eikä mitään muuta edes yritä...

Käytiin tänään ostamassa pojalle aurinkolasit ja katseltiin samalla turvaistuimia. Liikkeessa myyjä esitteli Britaxin Multi-techin, HTS Be Safe Izin ja Gracon Cosmic Comfortin. Ekaa kertaa nyt siis näin kaikki livenä, tähän asti vaan netistä katsellut. Noista jos valitaan niin kyllä päädytään ehdottomasti tuohon Cosmiciin. Multi-tech näytti väljemmälle ja Be Safe vie ehkä hieman liikaa tilaa. Tosin myyjä sanoikin, et Cosmic on parempi nuoremmalle lapselle ja Multi-tech pääsee oikeuksiinsa sitten isomman lapsen (3v->) kanssa, kun on pystympi. Hankalaa kyllä. Ja ihania uusia vaunujakin oli taas tullut... Mut mitäs me niillä :D

Hampaita
ei vielä ole puskenut läpi. Mutta ylhäällä kuultaa neljä vaaleaa ikenen läpi, että tuliskohan sitten neljä kerralla, kun ovat tullakseen :eek: Yöt on kuitenkin selkeästi levottomampia. Viime yönäkin heräs tsiljoona kertaa...

Nyt pizzan tekoon :wave:
 
Mulla olis taas lieva krapula ehka. Jo toisena lauantaina perakkain! Olin eilen ulkona miehen kavereiden kanssa (han itse ei halua nahda ketaan) eika taalla oikein tajua sita punkun maaraa kun ruoan kanssa menee.. mut kylla sita menee. Paljon. Ja siihen lisaks aperitiivit ja vahan unta, niin johan tuntuu paassa.
Oon saanut jopa pakattua ja pitais lahtea ulos loppupaivaks. Eeva jaa tanne hoitoon, anoppi kun veti herneet nenaan kun mainitsin, etta mina ja Eeva ollaan viimeinen paiva sit muualla kun tassa talossa. Yolla 2 aikaan sit aletaan ajelemaan Milanoa kohti, tuskin ehdin ennen sita nukkumaan. Ja koneessa en voi, tulee paha olo. Voi olla vahan vasynytta tyttoa kompimassa ulos koneesta huomenna. :)

Hampaat on tulleet Eevalle nyt niin, etta ensin 2 alas ja sitten 4 ylos. Ja etuhampaat puuttuu ylhaalta viela, kakkoset on ja kulmahampaat. Kulmahampaista tosin toinen ei ihan viela ole ikenen lapi mutta ihan justkohta kylla. Eika alhaalla nay merkkiakaan lisahampaista, eika ylhaalla etuhampaista..
Hammashoitolassa ollaan kayty reilu kuukausi sitten. Kutsu tuli joillekin naille viikoille, mut sain vaihdettua aikaisemmaks.

Hyvaa ystavanpaivaa kaikille!! Ihan oikeilta ystavilta kaikki taalla tuntuu vaikkei olla koskaan oikeasti tavattukaan.
 
Marmotta, tervetuloa takasin tänne! :flower:

Hampaat, meidän neidillä on vaan kaksi alhaalla....jotka on tullut marraskuun lopussa. Missäs loput viipyy?!

Mun pitäs lähteä tänään miehen ja muutaman kaverin kanssa vähän tuulettumaan. Tosin meillä se tapahtuu nii, että laitetaan lapset nukkumaan ja lähetään sitten. Mun äiti tulee sit tänne. No, parempi tuokin kun ei mitään. Mutta kyllä aamulla on väsynyt olo, kun kerkeet nukkua ehkä kaksi tuntia ja pitää nousta lasten kanssa ylös |O

Kriisi, vautsi teillä sitten jo kävellään. :D Kävelläänkös jollain muulla jo kanssa? Tai otetaan askelia?
 
heipsan.

ja onnea kriisille ekoista askelista!! meillä ei ONNEKS tulla vielä perässä..

merika: käyn hiihtämässä kerran viikossa, salilla/jumpassa kolme kertaa viikossa. Jos sali kerta jää väliin niin meen sitte lenkille.. eilenkin kävin lenkillä sitten kun poika oli nukkumassa.. Mutta mulla onki tiukka itsekuri.. meen juoksemaan vaikka keskellä yötä.

Tänään herkutellaan miehen kanssa.. juustoja ja viiniä. nam.. jotta hei hei kiloklubi :) :LOL:

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!
 
Repa: Mites se toimii autossa, oletteko kokeilleet? Jääkö kuinka pystyyn asentoon? Kun myyjä ohimennen sanoi, et Cosmicia saa säädettyä ja Multitech on siinä samassa asennossa koko ajan. Et mahtaisko siinä onnistua nukkuminen..? Meillä kun aina mummula- ja mökkireissuilla elää toivo, et poika nukkuis ees hetken matkaa... Muutenhan nuo vaikutti ihan tasaväkisiltä istuimilta. Entä tuntuuko, että lapsen pää saa siinä hyvin sivutukea? Tosiaan tuo Multitech näytti väljemmältä kuin Cosmic, jossa oli aika muhkeat päänsivusuojat. Hmph, vaikeeta!!!

Herran jestas, toukokuinen syntynyt??? Apuva...
 

Yhteistyössä