jossu Voimia menneisyyden mörkäjen puintiin :hug: Minä olen aikanaan joutunut miettimään todella paljon vanhempieni ja heidän kasvatuksensa vaikutuksia omaan elämääni ja olenkin aika sinut tilanteen kanssa, vaikkei minusta täysipäistä saa tekemälläkään B) Harmittaa vaan, kun aina koittaessani ottaa asioita rakentavasti puheeksi vanhempieni kanssa he suuttuvat, koska kokevat minun syyllistävän heitä. Koita siinä sitten selittää, etten syytä heitä mistään vaan haluan vaan kertoa tuntojani, koska niiden asioiden läpikäynti on itselle tärkeää. Missään nimessä en halua toistaa samoja virheitä omien lasteni kanssa!
Kiva, jos sinä pystyt puhumaan suoraan äitisi kanssa!
Merkkivaatteita löytyy jonnin verran, mutta häpeäkseni on tunnustettava, että itseltä ja mieheltä paaaaljon enemmän kuin Nealta :ashamed: En vaan näe järkeä satsata aivan tolkuttomia summia vaatteisiin, jotka hyvässä lykyssä säilyvät puhtaina kaksi viikkoa (hemmetin porkkana, jota on JOKAISESSA valmisruoassa :kieh: ) tai sitten viimeistään käyvät pieniksi kuukaudessa. Mutta jotain sentään NEallakin: pidän peukkuja, että 80cm Gantin sammarimekko ei olisi liian iso vaan pimu saisi sen päälle lauantaina, kun menemme serkun ristiäisiin.
Saako
repa udella mihin turvaistuimeen päädyitte? Koitin tehdä vertailuja uuden vauvalehden turvaistuin- jutun perusteella mutten tullut hullua hurskaammaksi :/
Vilman pesueelle paranemisia, että pääsette reissuun! Itselläni on jo kauhea matkakuume, kun pääsen tyttökavereiden kanssa sinne Stockikseen ensi viikolla
Ja hei ilouutisia: meillä on
harrastus :wave: Kyllä oli työn ja tuskan takana löytää Turusta joku vauvaharrastus, joka ei osuisi klo 9-11 välille, mutta löytyihän se viimein - ja vielä kahdesti viikossa! Tiistaisin ja torstaisin on keskustassa MLL:n perhekahvila, jossa ainakin tänään oli porukkaa vaikka kuinka. Pelkäsin hieman etuköteen, että miten Nea reagoi muihin lapsiin, kun entisistä harrastuksista on kuukausi pari aikaa, mutta mitäs pimu mitään ihmetellyt vaan konttasi suoraan "vauvajengin" keskelle
Oli aikas söpöisen näköistä, kun neljä 9kk kaverusta istuivat ringissä ja touhusivat omiaan :heart:
Ja mikä siinä kerhossa on parasta on aika: se on avoinna klo 9-15 joten taatusti löytyy kaikille sopiva aika!
Vauvakirja on kovassa käytössä, meillä sellainen Kultapieni. Toinen tyhjä odottelee kaapissa Anteroa syntyväksi :heart: