Huomenia...taitaapi tosin olla jo päiviä ainaki meillä!!!
päivitykset edellisellä sivulla...
Sakkomo auta tyhmää :ashamed: eli kirjoitit,et nyt on (siis eilen) kp 32/35 ja käskit korjata listaan kp 30/35 eli siis kumman laitan??????mulle pitääpi rautalangasta väännellä ja huolella
Luomuneito,nyt sitte vaan oottelemaan josko peiton heilumiset olis tuottanu tulosta!!!toivotaan parasta! :heart: ja jos ei niin sitte viimestään ku saat ne terolutit ja clomit päälle niin kyllä se siitä!!
Mintukas meidän isännys on ainaki ihan toivoton mitä tulee tohon hiljaa toimimiseen...herää aamulla varhain ja kolistelee keittiös minkä kerkiää.kaks kertaa oon noussu sanomaan,et pian on koko talo ylhäällä...ja kerran uhksin repiä keittiän kaapiista ovet irti niin ei oo mitä paukutella...seuraavana aamuna oli hyvin hiljaista
nimim. en oo oikee aamu ihminen
Hilbert mä varmaan testailisin vielä v.loppuna jos tätiä ei näy...mut tää vaan mun mielipide!!
Juu: mulla myös oli ihan älyttömän helppo raskaus aika.Tosin sain sitte kuullakki siitä.Kaveri oli samaanaikaan raskaana ja se joutu kärsimään kaikesta mahdollisesta ja sanoiki,et toi ei oo oikeeta odotusaikaa ku ei oo mitään vaivoja...ihanaa kuultavaa :headwall: ja jotku sanoi et tulee sitte tosi vaikea synnytys ku on helppo odotusaika..myös ihanaa kuultavaa esikoista odottaessa |O ihmiset ei oikeen mieti mitä suustaan päästelee!
Ninnurainen :hug: ja zemilöisiä seuraavaan kiertoon!!!!
Mae tervetuloa joukkoon ja lisäsin sut myös tonne 7 sivun listaan!!!koskas meinaat testailla??sulla ku on niiiiin jäskät päivät
ja vielä Hoona82 hirmuiset onnittelut nyt vielä virallisen tuloksen jälkeen!!!koska sulla on la?kyllä ne oireetki varmaan kohta kurvaa paikalle! :heart:
ja aamu81 tuu kertomaan sit testin tulokset...mä en ikinä jaksaisi ootella noin kauaa...toisille on onneksi siunattu hieman enemmän noita hermoja...
no niin ja romaania taas tyrkkää nyt muihin hommiin!!!
Päivän jatkoja teille kaikille ihanuuksille!!!!