**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Tällä vois jo alkaa testailemaan, mutta taidan odotella tuonne sunnuntaille, jos maltan, kun tässä ollaan muuttamassa pe niin eäiln, että johtunee siitä että ovat myöhässä.

Mä joudun tosiaan netti pimentoon ainakin hetkeksi, mutta voisikos Mininalle laitta vaikka yv:tä Että miten tuo ihan kokonaisuudessa toimii. Voin harkita tuota pitämistä!!

Mutta katsotaan jos jaksan odotella su aamuun testailua Olen kyllä kahden viikon aikan viitenä yönä nähnyt unta raskaudesta, siis että minä olen raskaana... Hmm oisko enneunia... :saint:
 
emmy toivottavasti olis, mäkin näin unen, jossa mut ultrattiin "vahingossa" ja siellä sykki pieni sydän =) Itsekin niin toivon, että olis enneuni, mutta taitaa olla turhaa toivoa...

Hassua, mulla kuitenkin rintoja kihelmöi, on kylmä ja väsyttää ihan hirmusti, vaikka lämpö on ihan normaali. No, viikon päästä sitä sitten näkee viimeistään miten on käynyt, alkaako menkat vai ei...
 
Onnea plussanneille.

Itse mietin miksi menkat ei vaan ala. Raskaana en ole, yritystäkään tässä kuussa ei ole ollut, vaan tauolla ollaan oltu. Nyt olis kiva että pääsis uudelle kierrolla yrittämään, mulla on sään. kierto 28-31pvä, nyt on kp 33, mahaa on vääntänyt siitä lähtien kun kun menkkojen olis pitänyt alkaa, siis ihan kamalat kuukautiskivut mut ei tuu mitään vuotoa :kieh: Nyt huolestuttaa onko mussa jotaan vikaa kun kamalat kivut (särkylääkkeillä taltutettu) eikä vuoto alkanut, kivut senku jatkuu. :/

Kysynkin, että voiko stressi vaikuttaa kuukautisiin niin, että ne myöhästyvät usemmankin päivän?
 
stressi ainakin mulla vaikuttaa tuohon kuukautisiin. Ja se että niitä odottelen alkavaksi.

KS09 Mä kans toivon, että ois enneunia. Jotenkin en vain uskalla testata. Olen edellisissä kierroissa testaillut liiankin innokkaasti ja nyt en uskalla. En mä halua pettyä...
 
Heipä hei, taidan palata tänne kuumeilijoihin vielä kuitenkin. Tein aamulla jostain syystä testin ja se näytti negaa, ja nyt on aikalailla semmonen olokin, että kurapäivät alkavat. Eli ei tainnu toukka päästä paria päivää pidemmälle tällä erää. :( No, yritystä oli vasta se eka kierto joten eiköhän tässä pääse piakkoin uudelleen koittamaan. Niin ja mitähän mä höpisin JOULUSTA, kyllähän tässäkin kuussa ehkä vielä ehditään ovisjahtiin. Plussatuulia kaikille :)
 
Voi runttipulla! :hug: Äläl nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, jospa tuo negatesti oli vaan viallinen.

Sitten omaan napaan... Kertokaapas mulle viisaammat että millaista se ovislima oikein on? Tänään nimittäin ihmeellisiä nippailuja ja menkkakipuja alavatsassa ja nyt illalla kun menin suihkuun niin huvikseni kokeilin ja varmaan teelusikallinen sellaista "kananmunanvalkuaista". Oliskohan tämä nyt se ovis? Toisaalta mietityttää kovasti että noinkohan olis jo kp 13 kun nää kierrot on ollu niin pitkiä. Toisaalta viimekiertokin lyheni sitä edellisestä reilut 10 päivää. Miten pitkä se vaihe oviksesta menkkoihin yleensä voi olla? Nyt täytyy höykyttää miestä pari päivää oikein olan takaa :LOL: :kieh:
 
Hei, just sitä kananmunalimaa se ainakin mulla on. Ja siitä limasta parin päivän sisällä on ovis, eli illalla vaan jo hommiin ;)

Mä tein äsken vielä kans testin ja joo, nega se on. Ja selkää särkee niin sairaaaan paljon nyt että ei meinaa paikallaan pystyä olemaan, eli parin tunnin sisällä on kurapäivät täyttä totta. Mutta tätä se voi olla, jos olisin ollu fiksu ja testannu ekan kerran esim. vasta tänään niin... en olis koko plussaa edes tiennytkään. Jep, tämmöstä, pitää mennä pötkölleen jospa tämä olo tästä helpottus, fyysinen tila siis.
 
runttipulla :hug: Mä tiedän tarkalleen mitä käyt läpi (nimim. saman kokenut) Itse yritin vaan ajatella, että jos kerta kesken on mentävä, hyvä että meni nyt, eikä sitten kun odotus on ihan paperille todettu tai saatika loppua kohden menossa...

Vaikkakin toivoa on niin kauan, kun ei vuoto ala...
Jaksuja kovasti!

Mulla on pää ollut koko päivän kipeä, toivottavasti ei johtuis possunuhasta, sillä tarkotus oli huomenna mennä piiitkästä aikaa elokuviin ja ostamaan kuivausrumpua meille... Menee mönkään jos vielä tauti iskee päälle :(
 
runttipulla:Voi ei!Mä olin just tulossa sua onnittelemaan kun en ole ehtinyt tänne kirjoitella kun oli kamuja kylässä :( Olen tosi pahoillani! :hug:

Ja tervetuloa uusille! Mä en varmaan uskalla ottaa päivityspestiä vastaan. Menen meinaan nyt maanantaina täällä yksityiselle gynelle ultraan ja kerron nää mun huolet liian lyhyestä luteaalivaiheesta niin voi olla, että siirryn tuonne apua tarvitsevien pinoon jos nyt lääkäri meinaa mulle kirjoittaa keltarauhashormonikuurin. Tosin luulen, että varmaan tilannettaa vielä seurataan kun imetyksen loppumisesta vielä sen verran vähän aikaa niin voihan tää johtua siitäkin, mutta vaisto kertoo muuta :( Mutta jos jotain posia niin ainakin tunsin, että nyt se pirun täti tulee, vatsaa meinaan poltti ihan törkeän paljon ja vuoto kesti nyt onneksi vain 5 päivää (viimeksi 10 päivää). Ultrapäivänä on meneillään kp11 niin tuskin siellä näkyy mitään ovikseen viittavaa vielä silloin tai mistä sen tietää...kroppa tuntuu elelevän ihan omiaan :D Mutta tekee kyllä niin hyvää kuupalle päästä tsekkaukseen. Saanpahan ainakin jotain mielenrauhaa...Anteeksi omanapaisuus, taas.
 
Juu mä huomasinkin =)

Eli kaikille tiedoksi. Huomenna yritän aamusta tehdä uuden pinon VOL 17: pistän vielä erikseen siitä sitten tiedon tänne kun saan sen tehtyä!

Ja mulle sitten voi laittaa yv:tä tiedoista jos niissä on jotain pielessä tai sitten pistäkää tummennettuna mun nimi niin huomaan sen parhaiten!!

 

Yhteistyössä