**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Hirmuisesti haleja kaikille niitä tarvitseville... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Täällä ihmetellään raskaustestin tulosta. Jos olen laskenut oikein, niin DPO on nyt 10 ja testit näyttävät jo nyt hailakkaa plussaa. :eek: Pregnyl piikistä on nyt 11 päivää, joten voi olla että sekin vielä näkyy veressä. Multa raskaushormonit on aina kadonneet tosi hitaasti... Pettymykseen siis varaudutaan... kiertokin on vielä niin varhaisessa vaiheessa (24/27), että kaikenlaisia takapakkeja voi vielä odottaa. Vielä en siis uskalla riemuita... Vasta vahva plussa saa mut uskomaan, että jotain on lopultakin tapahtunut. :/

Testasin Viljan herkällä testillä ja RFSU:n tavallisella. Kummastakin tuli aika selvä haalea viiva... :eek:
 
katrinainen, kävin selailees sitä kesävauvasta haaveilevat...eli pvm oli jotain 1.9.07 ketjua, ja sielä mun luomu kierto oli 35päivää pitkä, joten odotan ainakin sinne asti, jos ei menkkoja näjy niin testaan viel toisen kerran.
Mutta kun lukee noita oireita sielt ja vertaa niitä tähän niin tuskin on tärppi käyny.
Olis vaan nii kiwa, et ku meillä on nyt Juhannus neito, niin sit meille sopis viel joulutonttu.. :xmas:
 
Mites te muut pitempään yrittäneet, onko tää vaikuttanut teidän seksihaluihin? Mä en tiedä mikä mua vaivaa, en oo koskaan ollut mikään hirmu innokas, mut nyt tää tilanne on kyl kadonnut ihan lapasesta. Ei huvita siis ei YHTÄÄN! Ja pahinta on se, että tietää, että ovulaatio saattais olla käsillä, joten "on pakko" jos meinaa mitään tulosta koskaan saada. Sitten kyllä me jotenkin onnistutaan siinä touhussa, mutta näkeehän sen nyt toinen naamasta, ettei oikeasti huvita. Harmittaa miehen puolesta ihan hirveästi.

Mikä ihme mua vaivaa? Onkohan syy vain psykologinen, eli mua niin masentaa se, ettei se seksi tuota tulosta, etten halua koko seksiä? Toinen mitä mietin, on et kun oon aloittanut tuon kuntoilun, niin voisko se vaikuttaa siihen? Kyllä se varmaan hormonitoimintaa muuttaa, mut olisin luullut, et eri suuntaan. Oikeesti mua ahdistaa. :|

SnowLeopard, tsemppiä, toivottavasti on oikea plussa! :D
 
Lily of the valley Täällä toinen jota ei huvitta peuhata yhtään.En tiedä jos se on tää väkisin yrittäminen.Mä meinasin ottaa seuraavaan kiertoon sellaisen asenteen etten edes haluu lisää lapsia..jos tää käänteinen psygolokia auttaisi :LOL:

Onnea plussanneille ja tädin kohtaamille että no hitto.
 
sydankapynen katselinkin eilen tota etusivun listaa ja mietin, etta sullahan on myos noita pitkia kiertoja... Niin etta jos testasit vaan liian ajoissa... :) Joulutonttu olisi kylla ihana! Mulle joskus taisikin joku ennustaja tuolla mitas nyt:issa ennustaa jouluvauvaa seuraavaksi, eli pitaisikohan vaan passata koko taa kierto! :LOL:
 
kp9, rfsu:n ovistikut saapui postista ja alotan jo varmaan tänään tikuttaan.. saapa nähä nyt.. ajattelin et pari kiertoo tikutan ja jos en minkäänlaista ovisplussaan viittaavaakaan saa tikkuihin ni sit lekurille vihdoin ja viimein.. :headwall:

greippimehua oon killitelly ainaki sen 2dl päivässä ja huomaa kyllä nyt ku alkaa ilmeisesti ovista enteilevä vuoto et on runsaampaa ja lämpöjä edelleen mittailen.. mut niistä ku ei oikein ota selvää, tekis mieli jättää mittailematta mut onpahan sit lekurilleki todistusaineistoa.. ajattelin et pyydän clomit suoraan ilman sen kummempia tutkimuksia jos noihin tikkuihinkaan ei mitään ilmaannu ku en usko et putketkaan ois tukkeutunu ihan ilman mitään syytä alle vuodessa.. kokeilis sen 3kk clomeilla mitä ne yleensä antaa ja sitte jos ei tärppää ni perusteellinen tutkimus kummalleki..
 
Heippa vaan kaikille!

Tosta touhuamisesta, niin ennen mä oon melkein hyppiny seinille jos viikonlopun aikana ei oo seksiä harrastettu (mies kotona vaan to-su). Nyt ku kakkosta yritetään niin juttu ihan eri. Toki mulla kiinnostaa sekstailla, mut ei se maata kaada jos viikonloppu menee kokonaan ilman (kiireiden, väsymyksen ym. syystä ) En sit tiiä onko se sit tosiaan sitä et nyt sitä harrastaa jostain syystä.. Tiedä häntä..

Menkkoja odottelen. Olen ihan varma et nämä yhdet menkat ainaki tulee pillereiden jälkeen (nyt siis eka kierto ilman ehkäisyä ) Maanantaina niiden pitäs alkaa, mut tänään tuntuu jo siltä ettei ne kaukana ole. Inhottava tunne alavatsassa :/ No, mutta kunhan ne sieltä nyt tulee niin saapi kunnolla aloittaa kuumeilun :) Raskaustestejä saattaisin ehkä ens kierrossa jo tilailla, mut ovistikkuihin en koske. Ainakaan vielä vähään aikaan ;)
 
Moikka!

Olen tässä jonkin aikaa jo kuumeillut pikkukakkosesta ja välillä käynyt teidän juttuja lukemassa. Nyt tuntuu, että vauvakuume räjähtää käsiin :D

Saapiko seuraanne vielä liittyä? Voi mennä enempi taustailuksi, kun tuo esikko vie tehokkaasti ajan =)

Meillä on tosiaan poika 02/08 ja pikkukakkosta toivottu alkusyksystä asti. Imetän kyllä vielä n 2xpäivässä, mutta kolmet menkat on tulleet, joten kait hormonit toimii...Nyt tuli siis täti tännekin kylään taas.

Ai niin, lisään vielä, jos listataan, et nyt menossa virallisesti yk4 ja kp 4/28-33

Hedukka
 
Mulla ei ole mitään oireita suuntaan tai toiseen..ärsyttävää.
Paitsi että aamul pitää syödä jotain muuten iskee heikotus.Tänään taas meidän neiti joka on nyt jo 1v5kk piti niiiin kauheen raivokohtauksen että kyll mä jo hetken mietin että tyhmähän tässä on jos vielä muksui tahon (tää on sitä käänteistä kattokaas =) )

Mä yritän koko ajan toitottaa itselleni että en haluu,en haluu,en haluu.


Niin ja nyt sitten rupesin himona juomaan greippimehua ja syömään omega-3;sta ja multivitan raskausvitamiineja...johan on kumma jos eivät auta edes vähän =)
 
Nyt tarttis apuja! Luulin tosiaan, etta mulla oli ovis tiistaina kun selkeat limat ja kaikki. No nyt sitten tanaan tuli paksua limaa vahan ja rinnat on kipeat. Eli onko ovis vasta nyt vai mitas tama on. Voiko limaisuus jatkua nain myos oviksen jalkeen? Kuuluuko rintakipu edes ovis oireisiin?
 
Hedukka tervetuloa!

Melania yhdyn katrinaisen sanoihin eli hirveän yksilöllistä. Mulla alko kun esikoinen oli 6kk, vaikka imetin ja imetän edelleen aamuin illoin ja nyt esikoinen täyttää vuoden 2 viikon kuluttua. Gynekologi tosin oli sitä mieltä, että imetys voi hyvinkin vaikeuttaa raskautumista, vaikka menkat olisikin alkaneet ja kierto säännöllinen.

on: odottelua, odottelua ja odottelua...mitä luultavammin menkkojen :|
 
Heippa

Täällä olisi kanssa yksi pikkukakkosta kuumeileva. Olen kuumeillut tuolla muutamassa pinossa mutta lukenut teitä paljon. Pikkuykkönen siis 01/08 ja kakkosta aloitettu vuoden alusta toivomaan, yk 3 siis menossa ja kiero 8/30-38. Imetyksen lopusta ei täälläkään ikuisuus, joten kierto heittää. Oli ilmeisesti kemiallinen tai varhainen km viime kierrossa.

Melanie: Täällä alkoi kuukautiset jo 3 kk synnytyksestä tosin tosi vaihtelevalla kierrolla vaikka imetin melken vuoden.

Plussia nyt testaaville.
 
Uusille tervetuloa, lisään teidät listaan! :wave:

Snoukkarille kovasti peukkuja, miltä tilanne näyttää?

Täällä kp 28/28, 15 dpo (!! jotain positiivista, yleensä luteaalivihe 11 pv!!), en ole testannut enää, v-tuttaa. Luget lopetin kiukuspäissäni jo tiistaina. Vielä ei menkkoja, mutta tänään varmaan alkaa (viimeksi alkoi juuri 3. päivänä lugejen lopettamisen jälkeen). Mahassa kramppailee.

Äh mitkä tunnelmat. Oon joskus ollut paremmallakin mielellä.
:headwall:
 
Melania: Mulla alkoi n. 8kk synnytyksestä ( Käytännössä melkein täysimetyksellä mentiin 1,5v) mutta ovat olleet varsin epäsäännölliset vaikka ennen raskautta olivat säännölliset. Nyt Esikoinen 1v ja 8kk ja edelleen tosi paljon maitoa imee, päivin ja öin. Gynekäynnillä viime joulukuussa gyne sanoi että näyttää ihan "toimivalta ja hyvältä kaikki paikat" silloin ei vielä yritystä ollut joten kannusti huolelliseen ehkäisyyn, joten sillä perusteella elättelen toiveita että ovulaatio tapahtuisi. Sehän on myös että imetys pitää alapaikat aika kuivina, mikä saattaa haitata ihan seksiäkin ja sitten simppojen etenemistä.

Mutta olen myös kuullut että keskenmenot ovat varsin yleisiä jos imettää paljon, eli raskaaksi tulee mutta imetyksen aiheuttamat hormoonijutskat ei päästä raskautta etenemään, mutta sitäkin enmmän olen kuullut raskauksista jotka alkaa ja loppuu imetyksestä huolimatta onnellisesti. Joten toivossa on hyvä elää!!!! :heart: :heart:

Äitylille paljon sympatiaa :hug: voi harmi.. ja onnea uuteen kiertoon!

Sydänkäpynen: : Kiva että on muitakin ekakiertolaisia, kun muuten tuntuu niin "törkeeltä" intoilla tai harmitella omaa oloa kun toiset on yrittäneet jo monta monituista kiertoa.
Meilä on aika samat kp:t, testataanko samaan aikaan:) Mäkin voisin yrittää malttaa tohon 14.3 asti, mutta jos yksin pitää sinnitellä niin en varmasti malta :D

Rauna: Tervetuloa!

Katrinainen: Rintakipu ei tietääkseni kuulu oviskipuihin vaan just siihen että on raskaana tai menkat tulossa, en muista enää mikä hormonijuttu se oli, mutta joku varmaan muistaa. Ja mäkin oon ollut ihan pihalla noiden limojen kanssa, mutta pääperiaatteena mun mielestä noita klimppejä voi tulla oviksen jälkeenkin (Ällöä, mutta ovat siis jääneet jonnekkin tonne sisuksiin ja tumpsahtavat sitten joku kaunis päivä pois) Mutta se runsas sormien välissä venyvä kirkas lima ois sitä oikeaa ovislimaa.

ON: Kipeäksi tulin, mutta esikoiseltakin olin kp 25 ja 26 (Mulla on tarkat tilastot tallessa:) ) Kurkkukipeänä, mutta muuten ei oikeastaan mitään alavatsa tuntemuksia tms. Rinnoissa näkyi eilen illalla verisuonet tosi hyvin ja vähän huonoa oloa mutta ei siis mitään selvää raskausoiretta..
 

Yhteistyössä