Melania: Mulla alkoi n. 8kk synnytyksestä ( Käytännössä melkein täysimetyksellä mentiin 1,5v) mutta ovat olleet varsin epäsäännölliset vaikka ennen raskautta olivat säännölliset. Nyt Esikoinen 1v ja 8kk ja edelleen tosi paljon maitoa imee, päivin ja öin. Gynekäynnillä viime joulukuussa gyne sanoi että näyttää ihan "toimivalta ja hyvältä kaikki paikat" silloin ei vielä yritystä ollut joten kannusti huolelliseen ehkäisyyn, joten sillä perusteella elättelen toiveita että ovulaatio tapahtuisi. Sehän on myös että imetys pitää alapaikat aika kuivina, mikä saattaa haitata ihan seksiäkin ja sitten simppojen etenemistä.
Mutta olen myös kuullut että keskenmenot ovat varsin yleisiä jos imettää paljon, eli raskaaksi tulee mutta imetyksen aiheuttamat hormoonijutskat ei päästä raskautta etenemään, mutta sitäkin enmmän olen kuullut raskauksista jotka alkaa ja loppuu imetyksestä huolimatta onnellisesti. Joten toivossa on hyvä elää!!!! :heart: :heart:
Äitylille paljon sympatiaa :hug: voi harmi.. ja onnea uuteen kiertoon!
Sydänkäpynen: : Kiva että on muitakin ekakiertolaisia, kun muuten tuntuu niin "törkeeltä" intoilla tai harmitella omaa oloa kun toiset on yrittäneet jo monta monituista kiertoa.
Meilä on aika samat kp:t, testataanko samaan aikaan
Mäkin voisin yrittää malttaa tohon 14.3 asti, mutta jos yksin pitää sinnitellä niin en varmasti malta
Rauna: Tervetuloa!
Katrinainen: Rintakipu ei tietääkseni kuulu oviskipuihin vaan just siihen että on raskaana tai menkat tulossa, en muista enää mikä hormonijuttu se oli, mutta joku varmaan muistaa. Ja mäkin oon ollut ihan pihalla noiden limojen kanssa, mutta pääperiaatteena mun mielestä noita klimppejä voi tulla oviksen jälkeenkin (Ällöä, mutta ovat siis jääneet jonnekkin tonne sisuksiin ja tumpsahtavat sitten joku kaunis päivä pois) Mutta se runsas sormien välissä venyvä kirkas lima ois sitä oikeaa ovislimaa.
ON: Kipeäksi tulin, mutta esikoiseltakin olin kp 25 ja 26 (Mulla on tarkat tilastot tallessa
) Kurkkukipeänä, mutta muuten ei oikeastaan mitään alavatsa tuntemuksia tms. Rinnoissa näkyi eilen illalla verisuonet tosi hyvin ja vähän huonoa oloa mutta ei siis mitään selvää raskausoiretta..