**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

:wave:

josko mahtuis mukaan.

Oon 8kk ikäisen neidin äippä ja kakkosta kuumeilen. Mies ei oo ihan niin vauhdilla tässä kuumeilussa mukana mutta hyvin tuleepi perässä.

Menkat ei oo viel ees alkanu ni on kyllä tosi alkutekijöissään tämäkin :D
 
Tervetuloa Tähtilapsi! Laitan sut tuonne taustailijoihin kunnes menkat alkaa ja päästään päivittämään kiertopäiviä :wave:

Mä ostelin tuossa apteekin omia testejä äsken, saatan äityä testailemaan tänään illalla tai huomenna aamulla.. Mulla on nyt vasta kp 23/28 (vaikka dpo onkin jo 10), saattaa olla että olen kyllä tosi aikaisessa testailemassa ja pettymys siellä odottelee jos pissailen tikkuun. Voi kun joskus jaksais odottaa ja olla ylipäänsä kärsivällisempi!

Oireista mä en nyt oikein voi puhua kun on nuo luget. Muutamia kovia vatsanipistyksiä on ollut eilen ja tänään mutta muutoin ei eroa viime kiertoon. Oottelua oottelua. Just siinä mä olen TOSI huono.
 
t 77 :hug: Ootko aatellu mitään tutkimuksia vai odotatteko vielä rauhassa?

Tervetuloa uusille :wave:

(.( Otin vikan Primolut-pillerin pe, joten menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai ylihuomenna. Jes, sitten alkaa yrityskierto jossa oikeesti olisi jo toivoa onnistumisesta. Sitä odotellessa.

Stinxi, en painosta mut testaa pian!!! :saint:
 
[/b]UniUnna meillä toi ekan saaminenkin kesti 1.5 vuotta,et ei vielä paniikkia :)
Mut kävin ennen neitin tärppiä kerran vyöhyketerapiassa ja ajattelin testata sitä pian.Ensi kierto tosin menee harakoille,kun minä olen oviksen aikaan eri paikkakunnalla. Niin tilailen vt-aikaa vasta maaliskuun lopulle.
 
Heippa Unis, kiva "nähdä" taas :D Ja tosiaan, mua ei pissipainostus yhtään haittaa koska olen ihan yhtä huono odottamaan ilmankin :LOL: Ensi kuussa sulle paukahtaa sitten plussa :flower:

t77 nyt täytyy sanoa että kiinnostus vyöhyketerapia-asiaan heräsi - kerro lisää! Olen siitä kiero tyyppi että vaikka pääsääntöisesti edustan tieteellistä maailmankatsomusta, olen erittäin vakuuttunut useiden vaihtoehtoisten hoitojen tehosta. Itse kävin ennen synnytystä sekä vyöhyketerapiassa että synnytykseen valmistavassa akupunktiossa ja kaksi päivää siitä meni lapsivedet :) Synnytinkin täysin luomuna ipanan...
 
stinkkeri siis mää kävin tammikuussa 07 kerran vyöhyketerapiassa ja heti seukki kerrasta tulin raskaaksi. Menin sinne vaan et samapa tuo on käyvä ja se oli tosi kivaa ja rentouttavaa! Tykkäsin paljon,siinä sai samalla jutella koko historiansa läpi ja minut käytiin varpaita päähän saakka läpi.
Nyt tosiaan ajattelin samalle naiselle kilauttaa ja pyytää uutta käsittelyä.

Minäkin otin sairaalassa avautumisvaiheessa vyöhyketerapiaa ja hyötyä oli. Synnytin sitten ilokaasun avulla,enkä sen kummempia apuja tarvinnut :) Synnäristoorissakin luki et olipa rauhallinen synnyttäjä,kiitän siitäkin vyöhyketerapiaa.
Suosittelen sitä lämpimästi muillekin!!
 
Mullakin kun kuulee että joku on plussannut vaikkei olisi edes halunnut niin tuntuu kyll iso pistos sydämmessä.

Kun eka tuli vähän kuin vahingossa,niin luulin että toka tulee samanlailla.Hyvin osui pilkka omaan nilkkaan....Niinhän se tosiaankin menee että lapsia saadaan ei tehdä tekemällä.

Jotenkin kun lukee niistä jotka plussaa heti yk 1 niin tekisi mieli vaan karjua että perkele....

Kiitos että sain avautua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:
Jotenkin kun lukee niistä jotka plussaa heti yk 1 niin tekisi mieli vaan karjua että perkele....
Ja mun tekis mieli karjua niille, jotka niin polleenansa päivittelevät, että kyllä lapset kannattaa tehdä pienellä ikäerolla! Perkele! Niin varmaan kannattais juu! :kieh:

On niin epätoivoinen fiilis, tuntuu, että koko ajan popsahtelee uusia asioita mun tietoisuuteen, joista tajuan, että hitto, meillä on tuokin asia just huonosti. Tänäänkin luin, että jopa PYÖRÄILY ja auton penkinlämmittimen käyttö ja sauna heikentää miehen hedelmällisyyttä, ja kaikkia niitä mun mies harrastaa. Siihen kun lisätään vaimoksi tää muutenkin maho lehmä, niin helkkari sentään, eihän tästä mitään tuu. ***tu!

Joo... alan tässä asennoitua niihin loppukesän lapsettomuustutkimuksiin (olen päättänyt et jos en kesäkuussa oo raskaana, tilaan ajan) jo valmiiksi. Paskat tässä mitään tärppiä tuu sitä ennen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Ja mun tekis mieli karjua niille, jotka niin polleenansa päivittelevät, että kyllä lapset kannattaa tehdä pienellä ikäerolla! Perkele! Niin varmaan kannattais juu! :kieh:
Mä kiroan tuota ihan samaa asiaa jatkuvasti. |O Ärsyttävää, kun ihmiset ei ota huomioon, ettei sen toisen tai kolmannen hankkiminen kaikille niin yksinkertaista ole. :kieh:
 
Mulla on jotenkin sellanen fiilis et mun menkat ei ala sen takia kun oon niin laiha. Siis imetän vielä yöllä ja illalla ja kerran päivällä ja se menkatomuus voi hyvinkin vielä siitäkin johtua mutta kun en tästä olosta pääse mihinkään.

Oon siis laihtunu alle raskauden lähtöpainon ja oon tosi paljon liian hoikassa kunnossa ja en vaan saa painoa nostettua ku se mitä kerkeisin syömään lihottavaisesti ni tulee tisseistä ulos ja loput lähtee vaunuttelu reissuilla. Ärsyttää. :/
 
Tinkerbelle...? Testiä? :D

Mä oon ihan että arrrrrrrrgh! Mä oon aina luullut, että se riittää, jos ovuloi, vaikka oliskin pitkä kierto. Noh, googlaus taas paljasti, että se ei oo ihan niin, vaan että myöhäinen ovulaatio vaikeuttaa raskautumista (limakalvo ei oikein oo enää kunnossa, hormonit voi olla epäbalanssissa, follikkeli ei välttämättä oo kypsä ) jo itsellään! Voi itun itun ittu! Mulla on ollut tähän mennessä 7 yrityskiertoa, joista 1 oli 90 päivän mittainen (eka kierto), yksi 38 päivän mittainen ja kaksi 40 päivän mittaista. Ja nyt mennään kp 17, ja ei mitään, toistan, EI MITÄÄN, merkkiä oviksesta. Siis sanonko mä mikä! |O |O |O Ei oo ihme etten mä raskaudu! Nyt tän kierron katon vielä, mut jos vielä seuraavakin kierto on pitkä, niin sit kyl haen jotain apua, vaikka mun gyne väitti, ettei mulla oo mitään ongelmaa. Joo ei varmaan. |O

Hei tietääkö joku, voiko noihin hedelmällisyysklinikoihin mennä aluksi ihan vain nainen? Kun mä epäilen, että syy on mussa eikä miehessä, kun esikoinen tärppäs niin nopeasti, niin voinko mennä vaan valittamaan omaa kiertoani, vai onko aina pakko tilata sellainen yhteinen aloitusaika? En viittis miestä häiritä vielä kun sillä on niin paljon työkiireitä ja vaikea päästä töistä minnekään.
 
Lily :hug: Mun lääkäri Felicitaksessa sanoi just noin, että myöhäinen ovulaatio saattaa kertoa siitä että kierto on alun alkajaankin huono, ja munis saattaa irrota epäkypsänä. Mutta toisaalta on täältäkin palstalta raskautunut ihmisiä myöhäisestä oviksesta. Että kai sekin on valitettavasti vain yksilöllistä... :/

Ainakin tuonne em. klinikalle pitää mennä pariskuntana, mutta kai se on neuvottelukysymys. Hoitoja ei kyllä varmaan aloiteta missään, jos miehen spermaa ei ole tutkittu, luulisin.

Stinx, päivitätkö mulle kp 1. Torstaina Felluun ultraan ja pe alkanee Menopurin piikitys.

Katsoin pitkästä aikaa mahdollisen LA:n, se olisi 7.12. jos nyt tärppäisi. Mulla on ollut viime viikot sellainen alistunut olo, en kiihkoile ja hötkyä tämän asian kanssa. Toivon edelleen, mutta oon jollain tasolla nyt onneksi hyväksynyt tilanteen. Tulee jos tulee. Kolme kiertoo yritetään tällä lääkekoktaililla, sitten on epävarmaa jatketaanko enää.
 

Yhteistyössä