**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

Onnea plussasta anskuliini!!!!! :flower: =)

Täällä tänään kp 9 (etusivulla on 8 ), mut ei se nyt niin tarkkaa päivän päälle ole... Tän yk:n harjoitukset kuiteski jo aloitettu. :kieh:
JOS tärppäis niin joutuu ensi keväänä synnärin pahimpaan "juhannusruuhkaan" :p Vai onkohan sellaisia enää nykyään...? :)

Tsemppiä kaikille jännäilijöille, pidän peukkuja plussien puolesta! =)
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille ! :flower: :flower: :flower:

Donu pidetään peukkuja sulle, että saat testin tehdä ja saat siihen kaksi viivaa ;)

Mininalle mun esikoinen sai alkunsa viime vuoden juhannuksena ja sen ainakin huomasi synnärillä. Koko paikka oli niin täynnä, että päästiin jo "ennen aikaisesti" pois vaikka bilirubiiniarvot oli vielä korkeat ja sokeri heitti hieman. Käytiin sitten sairaalassa verikokeilla päivittäin. Että kyllä se juhannusruuhka taitaa pitää vielä paikkansa =)

ON: Olin tänään ekaa kertaa ratsastamassa liki kahteen vuoteen =) Kyllä oli hienoa! Syksyllä olin muutaman kerran hevosen selässä, mutta nyt ihka oikeasti ratsastamassa. Onkos täällä muita hevosihmisiä?
Itsellä kotona shettiksiä.
 
ON: kp39/36 ja testiin pärähti nega. Ok, tein sen päiväpissasta ja ko. testi on ihan ärrän halpistesti, joten en nyt vielä hötkyile suuntaan tai toiseen. Huomenna aamulla uusi testi tai yöllä, jos jälleen kerran iskee aivan mahdoton pissahätä. Saan ravata vähän väliä vessassa... Jatkuvasti tuntuu siltä, että vuoto voi alkaa pian, mutta mitään ei näy. Ja yököttää. Eli ihan on raskausoireita, mutta niin oli viime kierron lopussakin. Kaikkea sitä siis kuvittelee tässä vaiheessa, varsinkin kun näitä "oireita" on. :LOL: No, käypä tässä kummin päin tahansa, sille on syynsä.

Bassets Heppaväkeä minäkin. :wave:
 
Hei! Ja onnea plussanneille!! :heart:

Viimeksi kun kirjoitin, jäi näköjään kysymättä: mahdunko teidän kuumeilijoiden joukkoon? (oli sen verran suru puserossa, että tarvitsin purkautua jonnekin.. )

Me saimme viime elokuussa esikoisen, jolle on alkuvaikeuksien jälkeen tilauksessa sisarus. Mutta eipä se sieltä vain tilaamalla tule..

Kävin kevättalvella gynellä, koska kuukautiset eivät olleet alkaneet. Sain terolutit 3 kuukaudeksi. 2 ekaa kiertoa olivat 24 päivää ja viimeinen 29. Nyt on siis kp 35. Tein kp 27 ja kp 32 negat (minäkin ärrän testeillä). Eli nyt siis on eka kierto ilman teroluteja.. Alettiin miettimään miehen kanssa, että voisiko mun kiero olla siksi nyt näin pitkä, jos vikassa terolutkierrossa menikin raskaus kesken. En silloin tehnyt testiä.. Kuukautiset alkoivat todella oudosti, eli suurella vuodolla heti ja kesti pidempään kuin normaalisti.. ????

Kuinka pitkien kiertojen takia olette käyneet lääkärissä/gynellä??

Tämä pitkä kierto on niin puuduttavaa.. enkä enää testiä tee :ashamed:
Donu ja muut pitkäkiertolaiset: onko teillä usein pitkiä kiertoja vai poikkeuksellisesti? Mulla ei nimittäin ole koskaan ollut näin pitkää.. 30 on tainnut olla maksimi.. Mutta se siis ennen raskautta.

Kiitoksia jos viitsitte vastailla! =)
 
Greddy tervetuloa joukkoon! Jos tätiä ei ala näkyä lähiaikoina, mitä jos tekisit uuden testin? Minulla ei kyllä ole mitään kokemusta teroluteista, joten en osaa ollenkaan arvella voisiko pitkä kierto liittyä niihin.

Pitkästä kierrosta vielä sen verran kommenttia, että ennen esikoista kierto oli nykyistä muutaman päivän lyhyempi, mutta kuitenkin yli 30 päivää. Tosi yksilöllisiähän nämä kierrot ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greddy:
Kuinka pitkien kiertojen takia olette käyneet lääkärissä/gynellä??

Tämä pitkä kierto on niin puuduttavaa.. enkä enää testiä tee :ashamed:
Donu ja muut pitkäkiertolaiset: onko teillä usein pitkiä kiertoja vai poikkeuksellisesti? Mulla ei nimittäin ole koskaan ollut näin pitkää.. 30 on tainnut olla maksimi.. Mutta se siis ennen raskautta.
Tervetuloa! :flower:

Kysymykset:

Gynellä kävin kierrossa joka venyi lopulta 44. Ja kävin siis kp37. Menkat kesti kokonaiset 2 päivää ja seuraava kierto olikin sitten vain 19, jolloin tuli siis normaalia runsaammat kuukautiset. Ja gynellä käydessä ei siis ultralla näkynyt mitään raskauteen viittaavaa, vain kovin ohut limakalvo. Stressaaminen ainakin voi kuulemma kovinkin pidentää kiertoa, mulla siis näitä kahta lukuunottamatta 31-34, ennen esikoista oli muutaman päivän lyhyempi.

Niin ja siis käydessäni "tuomio" oli, että kaikki näyttää ihan hyvältä, tule uudestaan mikäli eivät ole alkaneet parin viikon päästä. Jos kierrot vielä syksymmälläkin venyy ja heittelee niin katsotaan kilpirauhasarvot ja mahdollisesti hormonit sitten vielä myöhemmin. Nyt siis yk7.

ON: Täällä ei kummempaa, kp 23/19-44, pientä vihlontaa ajoittain, hiukset jatkuvasti rasvaisen oloiset, elohiiri lähes päivittäin vasemmalla alavatsalla, mahalleen mennessä vanha sektio-arpi kiristää, mutta eiköhän nämä ole vaan hormonaalisia omituisuuksia.
 
myh tiedän tunteen :hug:


Donu samaa mietin minäkin, kun kierto vaan jatkuu, että olisiko vielä mahdollista.. Nyt siis kp 36.
Ärrän testillä esikoiseni plussasin, et silloin toimi kyllä.. Blaah.

Meillä miehen kanssa ajattelemme niin että Jumala antaa meille lapsen silloin kun on parasta, jos antaa. Tätä on vaan niin vaikea välillä, usein, ymmärtää.. Mutta ihmeeseenkin jaksaa uskoa.. välillä liiankin innoissaan :)

Nyt pojan kanssa nauttimaan kesästä!
 
anskuliini onnittelut plussasta ja tarrasukkia pienelle! :heart:

myh :hug:

pitkäkiertolaisille kans iso voimahalitus.. tuo on varmaan tosi raastavaa.. itellä ku aina sen 28-30 pv ihan poikkeuksetta..

bassets ja donu täällä kans yks heppaihminen.. koko ikäni oon enemmän tai vähemmän aktiivisesti harrastanu, nyt on sovittu mun "hoitohevosesta" kaupat, kaikki on papereita vaille valmista.. :) onpahan jotain muuta projektia tän vauvaprojektin lisäks jos tää taas pitkittyy yli vuoden mittaseks.. :p


ON: soittelin tänään hcg-vastausta (6vkoo kmstä ) ja negahan se oli! (alle 2) IHANAA!! :D mä oon niiiiiiin huojentunu ku olin ihan siinä uskossa ton tuhruttelun takia et siellä vielä vois olla jotain..
4 työpäivää enää ja sit alkaa ansaittu 5 viikon loma! oih!
 
Anskuliinille Onnea ja hyvää kesän jatkoa! Tarrasukkia sinullekin reippaasti matkaan! :heart:

:hug: Tädin kohdanneille. Tädin karkotustalkoot jatkukoon alkavassa kierrossa paremmalla onnella!

Onnea kaikille lähipäivien jännääjille!

Mukavaa että ketjumme on vilkastunut näin kovasti. Tervetuloa uusille, joukkoomme mahtuu aina lisää kuumeilijoita!
 
Ihana päivä tänään, kun aurinko paistoi ja sai ulkoilla. Aurinkoa ja postiivisia ajatuksia kaikille lähetellään täältä!!

(.) Jännät päivät käsillä ja taistelen itseni kanssa kävisinkö ostamssa testin. Pakko olisi jakssa vielä odottaa, koska täti punainen voi saapua hetkenä minä hyvänsä. Hiukan on jo menkkaolo ja turvottaa. Lisäksi hiivaoireita... sitä viimeiseksi kaipaisin. Oletetun oviksen perusteella huomenna vois tulla jos on tullakseen. Mietin vain miten plajon työpaikasta stressaaminen on vaikuttanut kiertoon... tämänkin takia toivon itselleni kovasti malttia =)
 
Heippa pitkästä aikaa!!!
Ihanaa että saatiin kesä tänne Suomeenki! B)
Meillä kyllä peittoja heiluteltu tosi ahkerasti, saa nähdä tuottaako tulosta heti ekasta yrityskierrosta.. Ollaan lomailtu ja äsken vaan silmäilin pinoa, täytyy kohta syventyä paremmin!!
Toivotaan paljon Juhannusplussia tänne!! :heart:
 
mä ilmoittaudun nyt sitten taustailijaksi..

ei ollu juhannus romanttinen, päinvastaoin.. :'(

vaikea se on yrittää plussata, kun ei ole miestäkään.. ens menkoista aloitan pillerit.. ja hautaan vauvahaaveet ainakin toistaiseksi..

kiitos kaikille tsempistä mitä olen teiltä saanut..

elämä heittelee, ei sille voi mitään...

en ala erikseen setvimään syitä ja seuraamuksia täällä palstalla erosta.. joten ei kannata kyselläkkään... kiitos.
 
Tuulia Onnea todellla paljon! :heart: Sullakin jo yritystä takana pidemmästi, joten erittäin mukavaa että plussatuulet puhalsivat teille päin. =)

Nalatus laitoin sinut tuonne taustailijoihin. :hug: yritä selvitä, muista surra rauhassa ja jatka sitten elämää eteenpäin. Ero on raskas prosessi oli sitten niin sanotusti kumpi osapuoli tahansa (nimim. kokemusta on) :hug:
 
onnea plussanneille!! täällä ei vieläkään mitään, tulee vissiin taas pitkäkierto :ashamed: *huoh* onneks syyskuussa pääsen sinne gynelle, onhan siihenki viel aikaa, mutta silti.. =) juu eli siis eilen tein r-testin, nega :/ parisen päivää munasarjat on ollu kipeet, varsinkin ku makaa mahallaa :kieh: :snotty:
 
Onnea Tuulialle!! :flower: :heart:

Tsemppiä jännäilijöille!

Eilen katsoin viime vuoden kalenterista, että haamuplussasin kp 36 pojamme. Tänään alkoi kp 38 ja toivo kasvoi.. :)

Kiitos mun kysymyksiin vastanneille.. Jos vielä vähän aikaa kattelisin tätä pitkää kiertoa.

Minutkin oli listaan laitettu :) yk:ksi voi laittaa vaikka 4.
 
Heippa! Mahtuisiko yksi pikkukakkosesta haaveileva joukkoon mukaan? Olen aiemmin kirjoitellut toiseen pinoon, mutta siellä alkaa olla aika kuollutta (kaikki muut vissiin plussanneet???). Mulla on tänään kp 21/28-30 ja yk jo 8, esikoistyttö syntynyt tammikuussa 2008.

Ovis oli kaiketi viime viikolla (limoista päätellen), saa nähdä onnistuttiinko sitä hyödyntämään. Seuraavaan kiertoon meinaan ottaa kyllä ovistikut käyttöön, mikäli nyt ei tärppiä tule. Tikuttelin yhdessä kierrossa (olisko ollu yk4), enkä silloin onnistunut saamaan ovisplussaa. Sen jälkeen on menty taas ihan fiilispohjalta.

Kuinkahan kauan pitää olla yritystä takana kakkosesta, ennen kuin ruvetaan tutkimaan syitä siihen, ettei tärppiä kuulu eikä näy? Jos siis kuitenkin on jo kerran tullut luomusti raskaaksi...
 
Eilen hermoilin ja halusin saada jonkunlaista mielenrauhaa (erityisesti myös miehelleni ;) ) ja hetken mielijohteesta pyöräilyreissulla hain s-marketista testit. Tänään aamuyöllä sitten tein testin ja plussa tuli!!! Mun mielestä ei ole edes mikään haamu vaan selkee toinen punainen viiva ilmesty ihan testiajan puitteissa. Huh huh... uskomatonta miten saattoi heti tärpätä :LOL:

Nyt sitten jännitetään kovasti pysyykö pikkuisen alku mukana menossa. Jännittää myös miten sitä kertoo töissä, kun pesti alkaa vasta elokuussa. Täällä ollaan ällistyneitä ja iloisia tietenkin. Toivotaan parasta!
 
epäusko Onnea! Ilmeisesti esikoisen sektiolla syntyminen ei vaikeuta raskautumista =) Onnea sinullekin matkaan!

manteli tervetuloa! Lisäsin sinut jo tuonne etusivulle.

Toivotaan että teillä joilla pitkät kierrot menossa (tai päivät muuten vain paukkuneet yli), olisi myös pian plussauutisia tänne lisää kerrottavana! :wave:
 
Tuulia ja epäusko onnea plussista!!! Ihanaa kun niitä on tässä kuussa ilmestynyt! Ollaan kai päästy "tavoitteeseen" jo? Vaikka ainahan se olisi mukava huomata tavoitteiden ylittyvän, positiivisessa mielessä. ;)

angel08 ja Nalatus iso :hug:

manteli76 tervetuloa!

ON: tätiä ei näy eli kp 42/36. Alan olla kahden vaiheilla pitäisikö sitä hakea rt apteekista kun sille suunnalle olisi muutenkin asiaa... Aika hassulta tuntuu tämä kierto. Perjantaihin ajattelin ensin odotella, mutta mutta. Katsotaan kuinka käy!

Nyt täytyy lähteä viemään lapsosta ensimmäiseen hammastarkastukseen. Saa nähdä mitä siitä reissusta tulee! :whistle:
 

Yhteistyössä