**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

Tervetuloa uusille!
Ja halaus kaikille sitä tarvitseville!
:hug:

ON: Menossa kp33 ja turvotusta on siihen malliin, etten ylläty jos täti tulee kylään muutaman päivän päästä. Viime kierrossa oli ihan sellaisia raskausfiilareita ennen tätiä ja samantapaiset oireet menossa nytkin. Onko muilla ovis- ja kuukautisoireet muuttuneet ensimmäisen synnytyksen jälkeen? Minulla on usein sellainen tunne, etten ole ihan "samalla sivulla" kehoni kanssa. ;) Se on auttamattomasti muuttunut sekä ulko- että sisäpuolelta täysaikaisen raskauden, synnytyksen ja imetyksen myötä.
 
perjantaina sain ekaa kertaa eläessäni melko tumman viivan ovistestiin =) ja lauantaina tunsin oviksen "viiltävänä" kipuna vasemmalla alavatsassa :p ainakin luulen/toivon että se olisi ovis ollut. :kieh: Donu mulla on synnytyksen jälkeen kuukautisista tullut ainaki runsaammat ja kestääkin kauemmin :ashamed: :snotty:
 
On se kumma kun tuntuu että tää pelkkä kuumeilu saa aikaan oireita, painontunnetta alavatsalla keskellä ollut eilen vähän ja tänään enemmän, pissattaa koko ajan (tulee liru) ja kuitenkin menossa vasta kp17. :/
 
ihan vaan ON: kp13, vieläki tuhruttelee, prkle!! eilen ja tänään ovistestissä kaks selkeetä viivaa, ei kuitenkaa varsinainen plussa.. mua pelottaa et kohtu ei oo vieläkää tyhjä, ku oon kuullu ja lukenu et ovistestiki voi näyttää myös hcg-plussaa.. :/

just mun tuuria ois et mä nyt joutusin kaikesta huolimatta vielä kaavintaan ja tää projekti vaan pitkittys ja pitkittys.. :'(


soittelin tuossa puolepäivän aikaan neuvolaan ja pääsinki heti käymään verikokeessa, ottavat siis verestä hcg-arvon ni näkee ihan tarkalleen.. voihan tuo tuhruttelu toki muustaki johtua, mut tietty tässä nyt aavistelee pahinta.. :/ verikokeen tulos tulee to puolenpäivän aikaan.. huih.. mä niin toivon että se ois ihan pyöree nolla..

miten muilla joilla on ollu km on hcg-arvot laskenu..? mulla tulee torstaina päivälleen 6 viikkoo tyhjennyksestä
 
juu, kyl se vaan ovis oli ja meni.. kp12 ja 13 kaks viivaa ja tänään (kp14) ei mitään..

harmi ettei päästy hyödyntään ku ukolla nahkat rullalla ku piti vkloppuna jyystää ihan fiilispohjalta niin armottomasti.. :LOL:

mut pääasia et ovis oli ja tuo toinen viiva tikusta hävis! ens kiertoon sit tosissaan.. toisaalta ei haittaakkaan vaikkei tärppimahdollisuutta juurikaan ole, sillä ollaan menossa heinäkuun eka vkloppu ouluun kansainvälisille erotiikkamessuille ni saa ottaa sit vähä.. :p
 
Kellopeliappelsiini Juu yhtäjaksoisesti kesti tuon 6vko ja 1pvä, aikalailla tuhrutteluna koko ajan. En edes tiedä mihin ovis sillon ajoittui, mutta plussa sillon tuli ennen kuin kuukautiset edes alkoi.

No juu, täällä pohditaan edelleen sitä mahdollisen testaamisen ajankohtaa, mietin tuossa että pitäiskö tehdä aamusta testi juhannuksen kunniaksi... En todellakaan usko sen mitään näyttävän, onhan vasta kp 21, mutta toisaalta edellinen kierto oli sen 19... Ei aavistustakaan!
 
täällä yksi allapäin oleva äiti. Poika siis nyt 10kk ja leikkikaveria haluttaisiin hänelle. Kierto on nyt pitkä, tänään kp32, koskaan ei ole mennyt näin pitkäksi :( Turvottaa ja valkovuotoa ollut monta päivää paljon.. Kp. 27 tein negan ja tänään aamulla myös. Pitäis vaan olla iloinen tuosta meidän esikoisesta, mutta..
Jää tämä kirjotus nyt lyhyeen koska ärsytys on niin suuri..

Greddy
 
kp 36/36... Tätiä enteileviä jomotuksia oli eilen ja toissapäivänä. Mietittiin ukon kanssa kauppareissulla hakeako testi vai ei ja päädyttiin toteamaan, että eiköhän se täti tässä parissa päivässä kylään tule ja jos ei niin sitten kipaistaan apteekkiin. Täytyy nyt vaan toivoa ettei kierto aivan kamalan pitkäksi veny, ellei sitten syynä olisi pieni masuasukki.

Oikein romanttista juhannusta kaikille!
 
Lomareisulta palailen ja kaipaan hiukan lepoa ;) reisussa oli mukavaa, mutta vielä mukavampi on tulla kotiin. Tulipahan todistettua, että pojan kanssa voisi tehdä vaikka mitä ja reissata enemmän, jos saisi vain aikaiseksi. Sain muuten töitä koko vuodeksi, josta pitäisi olla iloinen, mutta mites sitä sitten ilmoittaa töihin, jos heti vuoden alusta jäisikin mammalomalle... kovin ristiriitaiset ajatukset tällä hetkellä raskausasiasta. Tapani mukaan murehdin liian aikaisin!

Donu jännät paikat!!! Toivotaan parasta...ja pidäthän meidät ajantasalla :)
NalatusParanemisia :hug:
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville

Greddy,
kierron venyminen on erittäin hermoja raastavaa, varsinkin kun negoja pukkaa. Mulla oli viime kierrossa sama homma..
Nalatus Paranemisia sinulle! Älä lähde liian varhain "urheilemaan" kun olo alkaa parantua, uusii tosi herkästi!
Donu teillä tosiaan jännät paikat. Toivotaan, ettei tätiä tulisi nyt vkl ja saisit testailla alkuviikosta =) Mulla on nyt pari viikkoa ollut menkkamaisia jomotuksia, ja aina vaan jatkuu.. Välillä meinaa jo ahdistaa että jatkuuko tämä koko raskausajan, kun kipristelee ja vatsa kramppaa. Toisaalta, se on ainut mistä tiedän että olo jatkuu samanlaisena :)
epäusko mulla meni esikon odotuksesta suurin osa henkisesti hukkaan, kun murehdin työpaikkaani silloin. Sain työpaikan ja toisella viikolla plussasin. Harmitti, kun tykkään kovasti työstäni ja vaikka lapsi olikin toivottu, niin silti harmitti kun piti tavallansa jäädä töistä heti pois. Pienen mahani vuoksi kerroin vasta ennen 30. raskausviikkoa töissä ja työkaverit olivat pääosin iloisia puolestamme. Hoitovapaallekin jään, vaikka hinku töihin on kova. Olen saanut itse kasvaa sisarusteni kanssa kotona ja haluan saman omille lapsilleni, kun kerran mahdollisuus on. Työpaikka saa siis odottaa (tällaiselle työnarkomaanille kova päätös :LOL: mutta tehty on ). On tämä perheen ja työn yhdistäminen kaikissa muodoissaan välillä ristiriitaista, mutta kestettävä on, teki kuinka teki.

*muoks* lisään vielä, että minusta on kumminkin ihanaa olla rauhassa tenavan kanssa kotona, en moiti yhtään!
 
Heipsuli! :wave:

Oon ollut taustailijoissa tässä muutaman kuukauden, mutta nyt aattelin, et jos hyppäisin ihan tohon listaan jos vaan käy? :)

Nyt on eka varsinainen yk menossa, mut viimekirto kyl mentiin kans ilman ehkäisyä. Että tavallaan toka yk nyt. Mut listaan voi laittaa kp 17/31 (tosin viimekierto venyi 37 pituseks..) ja yk 1.

Ennestään on tosiaan poika 11/07 :heart:

Ovis tais just olla ja mennä, toivottavasti saatiin hyödynnettyä tarpeeks :D Nyt vaan odottelemaan ja piinailemaan..

mmiilia
 
heip en ole aikoihin tänne kirjotellut..:( mutta nyt tosiaan kp 3/ 27-33 10 yk joten tuntuu toivottomalta tää.. mä en oo nyt pitkiin aikoihin jaksanut enään haaveilla siitä kakkosesta ku se ei tärppää :/

oikein hyvää juhannusta kaikille..
pitää yrittää ajan kanssa taas lukea teidän juttujanne että pääsen kärryille hieman. mutta ilmoitinpa kuitenki että ollaan mukana vielä :)
 
Ihan pikaisesti poikkesin koneelle, lueskelen tarkemmin kun kerkiän mitä olette kirjoitelleet.

mmiilia tervetuloa joukkoon!

aurinkoinen äityli toivottavasti tässä kierrossa tärppää! Älä luovu toivosta!

ON: kp37/36....... Saas nähdä kuinka käy!
 
mmiilia tervetuloa joukkoomme!
aurinkoinen äityli :hug: kuten Donu sanoi: Älä luovu toivosta! Kiva kuulla että olet vielä paikalla =) Vaikka vielä mukavampaa tietysti olisi jos sinut tuonne plussanneisiin saataisiin :heart: Toivotaan parasta, että teillekin plussatuulet olisivat puhaltaneet!
Lumikuningatar :hug: Parempaa onnea uuteen kiertoon sinulle!

Hyvää juhannusvapaiden jatkoa kaikille! B)
 
olen luopunut toivosta jo että ei se tärppi taida enää meille käydä vaikka yksi lapsi on meillä jo.

viime yönä taas me innostuttii miehen kans muuttohommia tekemään.. siis tietokone pöytineen siirrettiin toiseen huoneeseen ja muutenki kansioita täytetty kaikenlaisilla papereilla. vähitellen siistiä tulee jne. mun pitää jatkaa siivousta, imurointia ja pitänee huomenna pestä yks matto ku kauhee likanen! Pitäis jossain välissä keretä lähtee mun ja miehen porukoilla kylästeleen.. enpä tiedä joutaako...!

plussatuulia teille et jos teille paremmin tärppi tulisi ja pysyis matkassa!
 
täällä ei ole menkkoja vielä, mutta toivottavasti tämäkin kierto ei mene toooosi pitkäksi :snotty: peittoja on kyllä heiluteltu, mutta ei ole mitään oireita suuntaan eikä toiseen :LOL: Hyvät jussit kaikille :wave: :wave:
 
moikka. hyvät juhannukset kaikille :) mä tein eilen raskaustestin ja KAKSI viivaa tuli, oon niin ilonen :) nyt toivon että kaikki menee hyvin eikä enää tuu keskenmenoa.. plussatulia kaikelle. hurjan isot halit kaikille jolle on täti tullut kylään. nyt ajetaan kaikki tädit pois ja kaikki plussaamaan :) mut voi laittaa taustalle kun ollaan tosiaan koko kesä mökillä niin pääsen niin harvoin kirjottaa..
 
anskuliini1 suuren suuret onnittelut plussasta! :heart:

Tuulia ja Zeetah vaikuttaa lupaavalta. Jospa niitä plussia tässä ropisi kesäkuun aikana se "tavoitemäärä".

ON: kp 38/36. Jos maanantainakaan ei tätiä näy, täytyy käydä hakemassa testi. Tässä on kahdessa päivässä ehtinyt fiilistellä melkoisesti ajatuksella helmikuun vauvasta, joten kaikki turvotukset yms meinaavat mennä jo sen piikkiin. :LOL: On tämä vauvakuume kyllä melkoinen "tauti"!

Plussatuulia!!!
 

Yhteistyössä