** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 17**

Ilmottautuu mukaan tämäkin :wave: Esikoinen synt. 04/02 ekasta suhteesta ja nyt uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä yritetään ;) Kp 31/30-31 ja vahvistuvia haamuja tähän mennessä ovistesteihin tullunna :)
 
Huomenia!

Taidan siirtyä pariksi kuukaudeksi taustailemaan... Mieli ei malttais mutta järki sanoo niin :D Olemme menossa naimisiin tammi-helmikuussa, kunhan sopiva päivä löytyy. Ja haluaisin itsellenikin siitä ikimuistoisen päivän :p Sen jälkeen on hyvä sitten raskautua rauhassa ;)

Onnea kaikille ja paaaaaljon plussatuulia tänne! Minä käyn edelleen ainakin lukemassa, tai ehkä jopa kirjottelemassa :)
 
Heippa kaikille,

Eilen mies lopulta myöntyi täysin pikkukakkosen hankkimiselle, eli nyt vaan huomenna aikaa varaamaan että poistaisivat Mirenan.. Sen ilmeisesti saisi itsekin otettua pois, mutta taidan luottaa enempi lääkärin ammattitaitoon ;)

Vaikka tuosta sikainfluenssasta vöyhötetään nyt vähän turhankin paljon, niin silti on nyt käynyt mielessä että pitäisikö odottaa raskautumisyrityksiä siihen saakka, kunnes on myös itse saanut rokotteen ja vasta sitten alkaa hommiin ;) Ehkä vähän ylireagointia, mutta tuntuu että sitä rokotetta saa jonottaa aivan mielettömän kauan ainakin täällä suunnassa..

Oikein rentouttavaa sunnuntaita kaikille! :)

-Sophie-
 
Tänä aamuna testi nega. Ja myös sylki ovistesti :(
Eli nyt vaan odotellaan pari päivää että menkat alkaa, sitten soitooa lääkärille... Vaikka meillä alkaa asta yk 5, on kierrot niin pitkät, että puolivuotta tulee yritystä kuitenkin täyteen...
 
Hei
Olen ollut pe lähtien ilman nettiä, nyt kävin päivittelemässä vanhemmillani, ja huomenna pitäis saada kone toimimaan.

Jos joku haluaa alkaa tätä päivittelemään, mä siirryn tuonne odottavien puolelle. Päivittelen tätä niin kauan kuin toinen löytyy!
 
Millään en malttanut odottaa torstaihin, vaan testasin aamulla sellaisella kasettitestillä (herkkyys 10). Samanlaisella sain viime kuussa aikaiseksi ilmeisesti viivanpaikan, koska menkat alkoivat kellolleen silloin kun pitikin. Nyt siis taas testiin ilmestyi viivanpaikka. Ajattelin, että testaan uudelleen aikaisintaan tiistaina ja sit torstaiaamuna. Torstaina puolenpäivän jälkeen pitäis menkkojen alkaa, toivotaan etteivät ala.

Mitenköhän aikaisin noissa testeissä oikeasti voi näkyä raskaus?
 
No nyt olis dpo 10 tänään. Taisi sitten jäädä tässä kuussa tärppäämättä :( Tosin ei meillä kyllä peitot heiluneetkaan kuin juuri nimenomaan oletettuna ovispäivänä, mutta kyllähän sen pitäisi kaiken järjen mukaan riittää.

Tää on niin tätä. Kaksi kertaa olen ollut jo raskaana ehkäisyn läpi, ensimmäinen meni kesken, toinen on tuo 6-vuotias esikoinen. Nyt kun sitä oikein toivomalla toivoo, niin tietenkään ei sit tule raskaaksi.
 
Heips, täällä alkaa limailut oleen ohi.. Kannattaisko kuitenkin vielä tänään nöffäillä varuiksi? Varmaan kuitenkin jatketaan tasaiseen tahtiin tästä eteenkin päin :D

Mä voisin ottaa tuon päivityshomman, kun kuitenkin täällä palstalla päivittäin roikun :)

Teenkö nyt heti sitten uuden pinon vai miten?
 
Mikä mua vaivaa, todella ahdistunut olo..uusi kierto ei ala..

Menkat vaan viipyy, alku viikosta mulla oli menkkojen keston ajan hirveät menkkakivut, mutta vuoto ei vaan alkanut :| Siis kertakaikkiaan, kauan tässä vielä joutuu odotella kun menkat viikon myöhässä ja syystä mitä en tiedä.. raskaana en ole..
 
:wave:
tahdon mukaan toivomaan ja haaveilemaan :D

Täällä poika on syntynyt 06/09... ja järjetön vauvakuume ollut viimeisen kolmekuukautta...
viime kuussa sai pettyä kun ne menkkapirulaiset alkoivat kuitenkin...

Sen suuremmin emme tekemällä kakkosta tee... mutta toiveissa ja haaveissa on...
kakkonen saa tulla kun tahtoo...

Mutta minä tahdon haaveilla ja toivoa.
 
gwenhwyfar Toi on niin yksilöllistä miten testit näyttää... Lue juttua edemmäs, niin tiedät, ettei toivoa kannata vielä heittää.

Miumukka eihän se treenaus pahitteeks ole, vaikka ovis olis mennytkin jo ;)

HanTa Tervetuloa joukkoomme =)

Sitten omaa napaa; Mä sain haamun :eek: dpo 11 tai 12 ja 10mIU:n testillä tänään tuli ekan kerran haamu!! Ja se haamukin on sellanen vielä, että vähän arvon, onko se haamu vai viivanpaikka (kuvan voi käydä kattoos tuolta plussakuva ketjusta). Ja ainakin esikoisesta mullan ous tosi nopeesti se hormooniarvo, jota noi testit mittaa. Että jatkona gwenhwyfarn juttuun, jos sulla se hormooni ei lisäänny ihan niin nopeeta, voi se plussa tulla vielä myöhemminkin...

Huijui, nyt jännittää ens viikko, oliko haamu oikea haamu, viivan paikka vai kemiallinen? :eek:
 
KS09:Varovaiset onnittelut!Toivotaan, että viiva siitä vahvistuu =)

Han Ta: Tervetuloa kuumeilemaan ja haaveilemaan =)

Tänään sitten se gyniksen ultra...Jännittää ja toivon, ettei löydy mitään kummallista. Vitsit kun siellä näkyiskin johtofollikkeli jo nyt...kp11...No luomuna en ole ikinä ovuloinut näin aikaisin joten tuskin näkyy. Toivottavasti käynnistä jäisi käteen edes jotain...Hoppas antaisi mulle keltarauhashormonikuurin niin voisi olla edes jotain mahkuja... :ashamed: Palaillaan...
 
Mulla alkoi sit menkat eilen, vaikka vasta torstaina piti. Että kp2 yk2 mennään täällä. Ihmetyttää kovasti, miten kroppa nyt tälleen heittää häränpyllyä, mulla on kuitenkin ollut menkat aina tasan 28 kierrolla. No, toisaalta, olihan mulla tuossa välissä viisi vuotta ilman menkkoja kun olin Mirenalla. Tosin heti sen poiston jälkeen ekat tuli 28 vrk päästä ja tokat menkat siitä 28 päivää. Nää on nyt sit kolmannet menkat kierukan poiston jälkeen.

Nyt on vaan sit se ongelma, etten osaa sanoa milloinkahan se ovulaatio mahtaa tulla. Onko noi ovistestit kuinka vaikeita käyttää? Entä tuleeko ne älyttömän kalliiksi?
 
runttipulla :hug:
Gwenhwyfar :hug: Ovistestit on ihan helppo käyttää... Ja se riippuu ihan, miten paljon niitä joutuu käyttämään, että kuinka kalliiks tulee... Mutta jos sulla on noin. 28 pv:n kierrot, niin eipä ne sitten hirmusti tule maksamaan.
Testit toimii niin kuin tekisit raskaustestin, paitsi tuloksen tulkinnassa on hivenen eroa. Perjaatteessa ovisplussa tulee vasta kun toinen viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli viiva, mutta ompa niitä oviksia ollut lähes yhtä tummallakin viivalla.
Toinen vaihtoehto noihin testeihin on, että puuhailee joka toinen/joka kolmas päivä ja katsoo sitten alkaako menkat vai ei, eipä tule sitä ovisstressiä, johon yritys meillä ainakin usein kaatuu (kun miettii asiaa liikaa ja "pakolla" puuhaa)
 
Iltaa...

Ultra takana.Oli hämmentävää käydä ulkomailla ultrassa kun söpötettiin englannilla, mutta yllättävän hyvin pärjäsi. Eli tänään kp 11 ja ultrassa näkyi, että vasemmassa munasarjassa voisi olla kehittymässä munasolu.Voi mennä vielä 7 päivää ennen kuin ovuloin eli kp18 vois alkaa tulla tuntemuksia. Lääkäri ei kirjoittanut mulle mitään keltarauhasvalmistetta vaikka koitin sitä inistä. Sanoi, että sen teho on kyseenalaista.Ihmettelin sitten, että miten kummassa voi olla edes mahkuja hedelemöittyä jos luteaalivaihe on vain 10 päivää. Sanoi, että sitten koitetaan aikaistaa ovulaatiota clomeilla ja sainkin reseptin. Samaan hengenvetoon totesi, että luomu raskautuminenkin voi olla ihan mahdollista. Sitten musta otettiin vielä verikokeita:lh, tsh, fsh ja prolaktiini.Noi on otettu aiemminkin, ennen esikoista ja olivat silloin ok.Jännää vain se, että kaikki otettiin nyt.Luulisi, että silläkin olisi jotain tekemistä mikä kiertopäivä olisi kyseessä :eek: Lupasivat soittaa tulokset 2pv-2viikon aikana.Sitten eniten hämmensi se, että kohdussa näkyi jotain...ei siis uskonut, että olen raskaana eli epäili kystaa, mutta sen enempää ei tartte olla huolissaa.Ovat yleisiä. Arvatkaas vaan heräskö hetkeksi toive raskaudesta ja valemenkoista? :LOL: Mutta tuskinpa olisi näkynyt mitään suurenevia follikkeleita ja vuosin kyllä niin runsaasti että mahdollisuus raskauteen on kyllä täysi nolla.
Mutta tällasta...käteen ei jäänyt siis oikein mitään :| Mulla on Suomen kodissa clomeja joissa päivämäärä voimassa, joten ei mitään järkeä ostaa nyt täältä. Ja ketään en voi pyytää niitä mulle lähettää kun halutaan pitää tämä toiveilu ihan mun ja miehen välillä.

Mutta jouluksi tulen esikon kanssa Suomeen niin jos ei siihen mennessä ole ihmettä tapahtunut niin sitten nappaan lääkkeet mukaani ja koitamme sitten niillä josko saataisiin pikkuinen alulle :heart: Eli hillun tässä pinossa ainakin niin kauan kuin jotain konkreettista apua aletaan käyttämään, jos sallitte B)

Juoko muuten ketään muu täällä greippimehua? Eikö se joidenkin uskomusten mukaan vahvistaisi kohdun limakalvoa? Mä join sitä ennen kuin aloin odottaa esikoista ja kävinpä tässä kaupassa sitä viime perjantaina hakemassa :D Kai sitä pitäis juoda jo kun menkat alkaa, mutta ei siitä haittaakaan varmaan ole :)

Kuullostellaan...

-toive81 ja höh-fiilis
 
Heippa pitkästä aikaa!

Minut saa poistaa listalta, plussasin muutama viikko sitten. LA on 30.6., nyt on viikkoja 7+5. Vuosi meni tähän yritykseen, eli yk 13 tuotti viimein kaivatun plussan. Keväinen keskenmeno kummittelee kyllä koavsti mielessä, mutta ei auta muuta kuin toivoa, että kaikki menee tällä kertaa paremmin.

Plussatuulia teille!
 
Hei kaikille =)
Päätin uskaltautua mukaan jakamaan odotukset, jännitykset, pettymykset, ilot... Montaa päivää oon käynyt salaa lukemassa teidän tuntemuksia.

Täällä 21/22 - 29/31 ja kovasti raskausoireita: väsymystä, tunneherkkyyttä (ihme itkukohtauksia), ja levoton maha (nipistää), puhumattakaan vilun väreistä. Ajattelin tämän viikon vielä ootella ja sit testailla.., jokohan se kakkonen tulisi sielt :eek:
 
Huomenia vaan kaikille ja Zalmiakille onnea matkaan :heart:, toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuu mallikkaasti.
ON: kp 5/25 meneillään... Clomeissa 3 pv ja aamulla oli pakko tehdä ovis testi johonka ilmesty vahva viiva, ei kuitenkaan vahvempi kuin kontrolli mut näkyvissä oli... :eek: , mitä tää tarkottaa? Yleensä mulla ovis ollu kp 15 ja nytkö olis tulossa mahdollisesti aikaisemmin? Seuranta ultra on vasta kp 13 varattuna... Niin ja jos joku miettii et mitä nyt jo testailen ovista niin kaksi syytä: 1. jos mulla on testejä kaapissa niin mä en vaan voi olla testaamatta :LOL: ja 2. eilisestä asti tullut kunnon limoja (sori henk.kohtaisuus) joita ennen ei oo tässä vaiheessa kiertoo tullu... Oon ihan puulla päähän lyöty. saas nähdä saisinko bongattua oviksen ittekseni vai vasta pregnylkö tuoko tuloksen...

nyt kiskoon jätkällä vaatteita päälle jotta kerkee töihin... :$ ei nappaa ei, onks pakko? ;) :wave:
 
Onnea zalmiakki :flower:
Ja tervetuloa mukaan tähdenlento 1

Nyt mua alkoi vähän jänskättämään. Apteekin testi oli tänään nega (juu, ei ole ihan niin herkkä kun tuo aikasempi), huomenna tai viimostaan torstaina pitäis menkkojen alkaa ja mulla on alamahassa/selässä ihan menkkamaista jomotusta :( Pelkään pahinta, taas :ashamed:

Täytyy toivoa, että se olis ilma joka suolistossa jomottelee (aiheuttaa samanlaisen tunteen mulla) ja pysyi täti kaukana poissa tästä talosta seuraavan vuoden ajan!!! Tai edes sen 10kk...
 

Yhteistyössä