V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieluummin pierutietoutta kuin jonkun sekopään hammaslääkärikäyntejä.Kivahan niitä on just lukea ja jakaa. Toisin kuin näitä pieru haisee -juttuja. Niiden kirjoittaja on säälittävä yksilö.
"Keskusteluntappajan" kirjoitukset ovat olleet niin järkeviä, että trollikin on jäänyt sanattomaksi.Ei kyse ole siitä, etten voisi tai osaisi kirjoittaa siihen tyhjään boxiin, vaan siitä, ettei ole kiinnostusta osallistua keskusteluun, jonka keskiössä on jonkun kirjoittajan henkilökohtaiseen elämään kuuluvat asiat, joilla ei ole vähäisintäkään yhteyttä palstan aiheeseen. Keskusteluntappajaksi kutsutaan sitä, jonka kommentin jälkeen keskustelu tyssää kokonaan pitkäksi aikaa.
Hyi vittu ku inhoon itäsuomalaisia miehiä, semmosia tekorempseitä vetelähousuja kaikki.Jaahas, pistin emännän laittamaan iltapalukaista. Sen jälkeen vois vähän naida napottaa ennen kyljen kääntämistä.
"Keskusteluntappajan" kirjoitukset ovat olleet niin järkeviä, että trollikin on jäänyt sanattomaksi.Lisää näitä kirjoituksia!
Jaahas, pistin emännän laittamaan iltapalukaista. Sen jälkeen vois vähän naida napottaa ennen kyljen kääntämistä.
Näin juuri. Ei ne minua haittaa. Enemmän häiritsee tämän yhden päiväkirjamainen kirjoittelu ja se, miten paljon viettää aikaa täällä. Mt-ongelmainen varmasti ja ei ole terveellinen paikka hänelle.Mieluummin pierutietoutta kuin jonkun sekopään hammaslääkärikäyntejä.
Öö kunnei ole, yhtään diagnoosia tai sairautta ei löydy, toisin kuin sinulla kiusaaja varmaan, kerkeethän kyttään toisten kirjoitusmääriäkin = olet itse täällä paljon. Minä kyllä käyn muidenkin aiheiden keskusteluissa.Näin juuri. Ei ne minua haittaa. Enemmän häiritsee tämän yhden päiväkirjamainen kirjoittelu ja se, miten paljon viettää aikaa täällä. Mt-ongelmainen varmasti ja ei ole terveellinen paikka hänelle.
Ihan näin sivusta huomauttelen, että diagnoosin puuttuminen ei kerro mitään siitä, onko joku autismin kirjolla tai onko jollain mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöitä. Toisaalta ns. normaalista poikkeava käyttäytyminen ja ajattelutapa eivät myöskään ole osoituksia sellaisista, vaikka herkästi maallikot niistä omia päätelmiään tekevätkin.Öö kunnei ole, yhtään diagnoosia tai sairautta ei löydy, toisin kuin sinulla kiusaaja varmaan, kerkeethän kyttään toisten kirjoitusmääriäkin = olet itse täällä paljon. Minä kyllä käyn muidenkin aiheiden keskusteluissa.
Siinähän tekevät, se on ihan heidän oma ongelmansa tähän palstaan perustuen, minä jatkan kirjoittelua joka tapauksessa just siihen tyyliin mihkä haluan.Ihan näin sivusta huomauttelen, että diagnoosin puuttuminen ei kerro mitään siitä, onko joku autismin kirjolla tai onko jollain mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöitä. Toisaalta ns. normaalista poikkeava käyttäytyminen ja ajattelutapa eivät myöskään ole osoituksia sellaisista, vaikka herkästi maallikot niistä omia päätelmiään tekevätkin.
Ehkä on kertonut heille. Sitä paitsi mitä olet kuulevinasi? Siinähän just räpätään ettei ikinä vedä viihdettä nenään eikä ole piirien perään ihan päinvastoin kuin monissa muissa räppäreiden biiseissä.Onneksi noi fanit ei ymmärrä biisin sanoja.![]()
Tsemppiä!Tänään on taas vatsa kovalla. Pitäisi mennä asioille, muttaa mahassa kipristelee eikä kakka tule. Ehkä siirrän huomiselle.
Ai miks?Sanathan on hyvät.Ei mitään perusräppikamaa.Onneksi noi fanit ei ymmärrä biisin sanoja.![]()
Itäsuomalaisia pahempia on satakuntalaiset mukamaskuliinit vellimunat.Hyi vittu ku inhoon itäsuomalaisia miehiä, semmosia tekorempseitä vetelähousuja kaikki.
Siirrät minkä?Tänään on taas vatsa kovalla. Pitäisi mennä asioille, muttaa mahassa kipristelee eikä kakka tule. Ehkä siirrän huomiselle.
Kekkä?Koska ne slovakit alkaa taas tekemään jotain?