K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kyse ole siitä, etten voisi tai osaisi kirjoittaa siihen tyhjään boxiin, vaan siitä, ettei ole kiinnostusta osallistua keskusteluun, jonka keskiössä on jonkun kirjoittajan henkilökohtaiseen elämään kuuluvat asiat, joilla ei ole vähäisintäkään yhteyttä palstan aiheeseen. Keskusteluntappajaksi kutsutaan sitä, jonka kommentin jälkeen keskustelu tyssää kokonaan pitkäksi aikaa.
"Keskusteluntappajan" kirjoitukset ovat olleet niin järkeviä, että trollikin on jäänyt sanattomaksi. 😹 Lisää näitä kirjoituksia!

Näin juuri. Ei ne minua haittaa. Enemmän häiritsee tämän yhden päiväkirjamainen kirjoittelu ja se, miten paljon viettää aikaa täällä. Mt-ongelmainen varmasti ja ei ole terveellinen paikka hänelle.
Öö kunnei ole, yhtään diagnoosia tai sairautta ei löydy, toisin kuin sinulla kiusaaja varmaan, kerkeethän kyttään toisten kirjoitusmääriäkin = olet itse täällä paljon. Minä kyllä käyn muidenkin aiheiden keskusteluissa.

Öö kunnei ole, yhtään diagnoosia tai sairautta ei löydy, toisin kuin sinulla kiusaaja varmaan, kerkeethän kyttään toisten kirjoitusmääriäkin = olet itse täällä paljon. Minä kyllä käyn muidenkin aiheiden keskusteluissa.
Ihan näin sivusta huomauttelen, että diagnoosin puuttuminen ei kerro mitään siitä, onko joku autismin kirjolla tai onko jollain mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöitä. Toisaalta ns. normaalista poikkeava käyttäytyminen ja ajattelutapa eivät myöskään ole osoituksia sellaisista, vaikka herkästi maallikot niistä omia päätelmiään tekevätkin.

Ihan näin sivusta huomauttelen, että diagnoosin puuttuminen ei kerro mitään siitä, onko joku autismin kirjolla tai onko jollain mielenterveysongelmia tai persoonallisuushäiriöitä. Toisaalta ns. normaalista poikkeava käyttäytyminen ja ajattelutapa eivät myöskään ole osoituksia sellaisista, vaikka herkästi maallikot niistä omia päätelmiään tekevätkin.
Siinähän tekevät, se on ihan heidän oma ongelmansa tähän palstaan perustuen, minä jatkan kirjoittelua joka tapauksessa just siihen tyyliin mihkä haluan.

Yhteistyössä