**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

mamiliini-85: Erityisäityisrahaa voi saada jos työssä on sellainen kemiallinen vaaratekijä (käyttöturvallisuustiedotteista selviää, vaaraa sikiölle, en nyt muista koodia) joka estää raskaana työskentelyn eikä työnantajalla ole tarjota korvaavaa työtä. Työnantaja kirjoittaa lausunnon ja toimittaa käyttöturvallisuustiedotteet työterveyshuoltoon ja työterveyslääkäri kirjottaa niiden pohjalta oman lausuntonsa joka menee kelaan käsiteltäväksi.

Työssäni käytän ko. kemikaalia ja teen lisäksi töitä palokohteissa. Palokaasut saattavat myös olla sikiölle vaarallisia.

Mulla on sitten tuon erityisäitiysrahan/kodinhoitotukiasian lisäksi vielä toinenkin taloudellinen juttu. Kuulun työpaikan sairaskassaan joka korvaa kaikki lääkkeet ja ison osan lääkärikuluista (mm. synnärikeikan =) ) Jos jään kodinhoitotuelle putoan pois sairaskassasta :(
 
Täällä ei kuukautia ei kuulu ei näy. Oireet edelleen viittaa raskauteen, juoksen pissalla, nälkä koko ajan, väsyttää aivan tajuttomasti. Elimistö on sitä mieltä mutta ei kai se raskautta ole kun se terveyskeskuksen pissatesti oli nega. jotenkin sitä vain haaveunissa elättelen toiveita että se oiskin plussaa. Mutta ei vaan ois näyttänyt. Raskaustestiä en ole uskaltanut kotiin ostaa.
Viikonlopuksi lähdetään reissuun, jos ei ens viikon loppuun mennessä mitään kuulu niin sitten kyllä tää mamma menee ostoksille.
Hurjan paljon onnea plussanneille.
 
Onnittelut plussanneille! Jopas niitä onkin tässä ilmaantunut! :D

Jaksuja kaikille negan/tädin kohdanneille! :hug:

ON: Täällä tätiä odotellaan. Tulossa on, mutta hidastelee matkallaan. Kp37 saisi muuttua kp1. Minusta alkaa vahvasti tuntua siltä etten raskaudu ennen kun maidon tulo loppuu kokonaan. No, onneksi tässä on vielä jokunen kierto aikaa ennen kun alkaa iskeä "pelko kokopäivätöihin joutumisesta" ykkösen ja kakkosen välissä. ;) Hiljaa hyvä tulee ja jospa tuo uusi kotikin alkaisi tässä edistyä vauhdilla niin ei tarvitsisi viimeisillään tehdä muuttoa, taas...
 
Heippa!!!

Elikkäs tulin moikkaamaan ja ilmoittamaan, että MINÄ OLEN RASKAANA! Eka neuvola ja np-ultra takana,viikkoja ultran mukaan 11+5 ( oma lasku 11+2 ) pituutta pikkuisella hurjat 5cm ja niskaturvotus 0,5 ja kaikki ok! Melkoinen möhkäle tipahti sydämeltä ja teki musta maailman onnellisimman ihmisen, joka ei lakkaa hymyilemästä :heart: Kovasti pikkuinen viipotti menemään ja hikka pirulainenkin sitten kiusaksi tuli. Eli mut voipi siirtää tonne plussanneisiin!

Hyvää loppu kesää teille kaikille ja kaikkea hyvää!!

Rakkain terveisin, Onnellinen maaliskuu ja rakas :heart:
 
Mä voisin periaatteessa ehkä alkaa pinoa päivittää, ainakin vähän aikaa.
Tänne kun oon näköjään jämähtänyt pysyvästi niin miksipä ei sitten pinon päivittäjäksi...
Jos vaikka aloitan uuden pinon viikonloppuna tai viimeistään maanantaina, sopiiko muille? :)

Ovista olen tikutellut jo viikon ajan ja hiljaa mielessäni kironnut tuskin havaittavissa olevia haamuja... Tänään kuitenkin näytti jo lupaavalta, melkein ovisplussaksi tulkittava viiva tuli tikkuun että ehkä sit kuitenkin jotain tapahtuu? :) Ovisoireita on ihan selvästi ja luotan siihen että ovis oikeesti tapahtuu, kun limat ja kohdunnapukka ja kaikki ovat niin selvät ja sitten tuo lämmönnousu joka on tullut joka kierto oletetun oviksen jälkeen ja lämmöt pysyneet koholla aina seuraavan kierron alkamiseen saakka.
Mut nyt haluttais jo onnistua! En halua niin suurta ikäeroa tuohon esikoiseen ja muutenkin olisi nyt jo korkea aika... Nöyrästi tässä täytyy vaan toivoa että sellainen onni meille vielä suodaan... =)
 
Vau, onpa tupsahdellut paljon plussia meidän upeaan pinoon viime aikoina! Hirmuisesti onnea kaikille! :flower:

Mininalle, kiva jos rupeet päivittelemään listaa. Kiitos!

Mä oon niin varma, että täti tulee. Pitäisköhän laittaa jo peti valmiiksi...? :LOL:
 
täällä taas ollaan , kesälomamatka takana, testaillut olen ja testit ovat olleet kaikki samanlaisia, viivoja kaksi mutta toinen nistä ollut selkeästi haaleampi?? en tiedä miksi mutta kai sitä raskaana ollaan vieäkin :heart: ihanaa jos huhtivauvan saan syliini , onko täällä muita jotka ovat kokeneet vaikean masennuksen esikoisesta ? minä sii olen ja olisi kiva saada vertaistukea kakkosen odotukseen ja siihen että joku tietää mitä se kaikki on ollut ...toivotaan että ei tarvi kärsiä kakkosesta :eek:

onnea kaikille muille plussanneille :hug:
 

Yhteistyössä