**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

Kellopeliappelsiini :heart: :heart: :hug: Onnea! Ja toivottelen taas sekä tarrasukkia että tarrasuksia että pysyis loppuun asti mukana!!!

Mulla voi päivittää Kp3. On ollut raskauden yrittäminen nyt vähän taustalla, odotellaan pääseekö mies opiskelemaan ja mietitään sitten mitä sitä tekis.. Mut vois oikeestaan siirtää taustailijoihin. Kokonaan en pysty pinoa jättämään vaikka en ole viimeaikoina juurikaan kirjoitellut..
 
Hurjan suuret onnittelut Kellopeliappelsiini! :hug:

ON: Kävelyllä käydessä vihlo ja jomotti siihen malliin tuolla vatsan suunnalla, että on kyllä ihme jos ei tätiä muutamassa päivässä näy! Kp 35/36-41. Olisi se mukavampaa jos alkaisivat nopeasti kuin että kierto venyisi taas yli 40 päivän. Vaikka paras vaihtoehto olisi se, että seuraava vuoto olisi jälkivuoto ensi keväänä!
 
onnea kellopeliappelsiinille.
Tänään soitin terveydenhoitajalle ja negahan siellä oli testissä, joten yritystä yritystä tänne. jospa ne kuukautisetkin sitten alkaisi kun elimistö voi rentoutua kun tiedän että en ole vielä raskaana.

 
manteli: ei oo ollu mitään oireita.. ei tosin oo edellisistäkää raskauksista näin aikasin ollu.. tänään tosin tunsin nyt illasta pienen pientä alamahanippailua, mitä on ollu kaikissa raskauksissa alussa.. :heart:
alamahajomottelut ja rintojen aristaminen on alkanu rv5 -> eli, sitä odotellessa..
mielellään ottaisin jotain säännöllista pahoinvointiaki :lauhg: tietäspä ainaki et kaikki on kunnossa..
 
Hei vaan!
Liityn tähän joukkoon, pikkukakkosta aletaan yrittämään elokuussa. Kovasti kyllä jännittää mitenkähän helposti raskautuminen onnistuu/onnistuuko.. Viime kerrasta on jo vähän aikaa :D .. Onko kokemuksia niistä ovulaatiotikuista, ovatko hyödyllisiä tai luotettavia ?
Muoks.muoks... ja sitten vielä, mikä hyöty on kun juo greippimehua ?
 
elina84 ota multitabs raskaus tabletikin apuun ja se preseed liukuvoide jota saa käyttää jos yrittää raskautta. greippimehusta en tiedä kun yhden kierron kokeilin sillä greippimehulla. ovistikuista ei mulla liiemmin kokemusta ole kun kerran niitää yhden kierron olen tikutellut mut ajatelin taas ottaa käyttöön.
 
kiitokset kaikille onnittelijoille! :heart:

siirryn nyt ainakin toistaiseksi (toivottavasti tälläkertaa pysyvästi) tuonne odottajien puolelle..

käyn kyllä kurkkimassa teitäkin täällä välillä..

hurjasti puhaltelen plussatuulia tähänkin ketjuun!! :whistle: :heart:


elinah84: mä oon käyttäny ovistikkuja ja ovat näyttäneet kyllä mulla ovulaation, tosin mulla testiviiva on aina jäänyt kontrolliviivaa hailakammaksi (joka siis ohjeistuksen mukaan EI olisi positiivinen tulos), mutta silti kaksi kertaa tuollaisella tuloksella olen tärpin aikaiseksi saanut.. :D
greippimehun uskotaan paksuntavan ja lisäävän kohdun ja emättimen limoja, joten ovulaation tunnistaminen limoista olisi helpompaa ja kohdun limakalvolla uskotaan paksumman limakalvon takia olevan parempi "tartuntapinta" hedelmöittyneelle munasolulle..
itse olen käyttänyt muutamassa kierrossa ja huomasin kyllä että olosuhteet olivat huomattavasti kosteammat oviksen aikaan.. :D
 
Onnea Kellopeliappelsiini ja muut plussanneet!! :heart: Toivotaan lisää plussia PIAN!!
Kohta pääsen minäkin testailmaan. Outo väsymys kyllä piinaa, ja nipistelee aikalailla ala-vatsaa + nipistelee rintoja. Saas nähdä.. :$

muoks.. Mähän olin ihan pihalla, luulin ettei vielä oo tullu kierto täyteen, mutta tänäänhän mulla jo on 28/28.. :p Mutta jos mä silti jaksaisin huomiseen aamuun venailla... :whistle:
 
mulla on tosi outoja tuntemuksia siis sellasia menkkamaisia jomotuksia hetken aikaa sit mennyt ohi mut eihä mul täti pitäis viel tulla ku ensviikolla.. :eek: noo päivä kerrallaan katotaa ja edetään... olemme nyt anoppilassa ja pari vierasta odotellaan tänne jotka tulleet hesasta asti :) Nii mullaki ollut väsymystä joka kierrossa jonku verran..
 
uskaltaako onnitella mut onnittelen sua annmari-76

jopa plussia on sadellut ja jospa rupeis sateleen kohti syksyä enemmän :) tää äippä on iha väsy jo. sais neitosen unille, mies on huomisen päivän töissä sitten alkaa hänellä loma :heart: mut ensviikko menee varmasti aika hujauksessa ku on harjottelu niin ei ehdi miettimään sitä tädin tuloa et se tulee jos tulee ja yllättää minut.
 
Onnea kaikille plussanneille :flower:

Voi hitsi kun oon kade :(

Mulla kp 30/29-36 eikä mitään raskausoireisiin viittaavaakaan ja nega takana herkällä testillä eli odottelen vaan tätiä tännepäin :'(

Ovis oli kp 19 eli täti kaiketi saapuu kp 32 (?) eli lauantaina :/
 
kellopeliappelsiini onnea plussasta ja kilokaupalla tarrasukkia ja parempaa tuuria,kuin edellisillä kerroilla!!!

Onnea myös muille plussanneille ja tsempit negan saaneille.
Täällä ovista ootellaan ja toivon sydämeni pohjasta itselleni ja muille todella pitkään yrittäneille plussaa!!!!
 
Tää odottelu on niiiiin syvältä! :headwall: Ei ole mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, menkat pitäis alkaa viim. huomenna. Ellei sitten ole taas joku hypersupermegakierto, niin kuin viimeksi huhtikuulla (38pv). Aaaargh!
 
Moikka vaan!
Onnea raskautumisista =)
mun haamu jäikin haamuksi ja nyt alkoi 2 yk... Mies on niin stressaantunut uudesta työstä että luulen tädin saapumisen olleen sille vähän helpotus!! Uutta yritystä vaan..
BASSETS: Voisinkohan mäkin saada erityisäitiysrahaa?? Mulla on sama tilanne, että pitäis palata töihin tai kouluun joulukuussa... Millä perusteilla sitä voi saada?
 

Yhteistyössä