**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

tervetulloo uusille!
mulla ei oo aamun jälkeen edelleenkään verta näkynyt,toivottavast ei tulekaan..mahakaan ei oo ollu yhtään kipeä,ei mitään menkkakipuja kyllä ole.ajattelinpa siis toiveikkaana etä jospa se olikin vaik kiinnittymisvuotoa..mut luultavasti turha toivo elätellä näitä haaveita,varmaan täti tulee viel rytinällä.. :(
 
sanka86 onpas sulla jännät paikat!

Tervetuloa KS09

mamiliini-85 Täälläkin yksi hieman sulle kade.. Mut toivottavasti viiva vahvistuu :)

Olin viikonlopun poissa maisemista, ystävän polttareita piti juhlistaa. Ja siitä kertyikin sitten univelkaa. Lapsettomana sítä vaan nukuttiin seuraavana aamun pitkään, niin ei jäänyt monen päivän väsymystä.
Meillä tuli peitonheiluttelusta pikku tauko tuon juhlinnan takia. Pe heiluteltiin ja sitten ma seuraavan kerran. Toivottavasti tuosta ei ollut haittaa.. Kp:t 17 ja 18 jäi siis käyttämättä.
Voi vitsit kun aika kuluisi taas nopeammin kierron loppuun.. Ja kun ei taas tiedä milloin se kierto loppuisi.

Soippa Mäkin olen miettinyt tota, että missä vaiheessa ovulaatiota pitäis peittoja heilutella. Tosin mun kohdalla se on vaan spekulaatiota, koska en tiedä siitä oviksesta mitään..
 
Hei

Minä voisin ilmottautua mukaan tänne :)

Olen kohta 25 vuotias 1v tytön äiti ja nyt olisi toinen lapsonen toiveissa. Miehen kanssa ollaan tunnettu noin 8 vuotta, mutta seuruseltu vasta 8kk. Hän ei ole siis ensimmäisen lapseni biologinen isä. Todella ihan isäpuoli kylläkin. Mies kovasti haluaa oman lapsen ja olen vähän suostumassa vauvantekopuuhiin, vaikka vähän olen epävarma kuitenkin. Mutta millonkas sitä on oikea hetki lapselle.. siinäpä kysymys..
 
täällä ei ole edelleenkään kuulunut menkoista eilisaamun jälkeen. välil on ed. menkkakipua vatsal,mut myös sivuilla (siis munasarjojen lohdal,jos ne oikein osaan paikantaa..)muuten odottelen vaan et mitä tuleman pitää. yleensä mulla alkaa menkat aamupäivän aikana,harvemmin ne illal alkaa.Joten periaattees tää päivä on jo voiton puolella mut ainahan tulee yllätyksiä..tänään ajattelin tytön kans käydä taas pyöräilemäs joten saa nähä käynnistääkö tuo liikunta menkat vai eikö ne todella sit vain tuu ja jos jos.. :D
meen torstaina viel verikokeisiin ,ennen reissuun lähtöä,niin ajattelin et ehkä vois samal viedä sin näytteen et ne tekis sen raskaustestin jos ei ole menkat alkanu siihen mennes.niin ei tarvis itte kytätä haamuja ja haamujen haamua tms.Ja oli tulos mikä tahansa niin itekin kyl tekisin sen testin mut kylläkin vast kun oon palannu takaisin kotiin.
mutta mutta, ei sen enempää hehkutusta kun tätäkin päivää on viel reilust jäljellä ja tunnin sisälläkin voi tapahtua jo vaik mitä joten malttia taas.. :kieh:
nyt vaan siis odotellaan... :whistle:
 
Nyt uskallan jo tännekin kertoa, että meillä on plussattu. Testin teimme jo muutama viikko sitten, mutta hieman taikauskoisena en uskaltanut vielä mitään kirjoitella. Varhaisultrassa näkyi kaiken olevan ok, joten minut saa poistaa listalta.

Oikein paljon tsemppiä sekä plussatuulia kaikille ja erityistä jaksamista pitkänmatkalaisille :hug:
 
täällä odotelaan vieläkin.täytyy myöntää et tänään iltapäiväl tein testin,tuloksesta en oikien osaa sanoa ei ollut selvä plussa mut ei mielestäni ihan negakaa.älkää onnitelko en onnottele minäkään itseäni vielä mistään kun ei selvää plussaa ole tullut. mul on käytös noit mammaksi-testejä,en kyl oikein luota noihin testeihin.kun ei ne ovis-testitkään juur mitään näyttäneet niin on vähä luotettavuus noista r-testeistäkin kaukana. nyt on taas mankkakipua,mut aika paljon myös munasarjojen kohdalla kipua.rintoja pistelee välil mut ne ei oo selkeesti kipeät arat tms. vatsaa turvottaa välil ja nälkä tulee tosi nopeast..no mut tänään tosiaan hoksasin et toi libresse-kuukautiskierto kalenteri on laskenu ihan väärin päivät ja siis vasta torstaina pitäis alkaa menkat.eli viel muutama päivä odottelua..koko ajan tuntuu kyl nyt siltä et menkat alkaa justiin...hohhoijaa..
 
Onnea plussanneille!! :flower: sanka86 on ainakin toooosi jännät ajat.. ( Olen kyllä hengessä mukana jännittämässä vaikken tänne niin usein kirjottelekkaan. =) ) Omia kuulumisia: ovis pitäisi osua viikonloppuun, jos olen oikein laskeskellut. Yleensä ovis tuntuu minulla vähän turhankin hyvin menkkamaisena kipuna, uskoisin että nytkin. :) Tiedostan hyvin ettei välttämättä todellakaan tärppää ekalla kerralla mutta tiedän jo nyt, että pettymys tulee olemaan aikaste hurja silti, jos täti tulee.. Paljo plussatuulia kaikille!!
 
myh
Kiitos onnitteluista. Täällä onkin paljon plussailtu ja toivotaan että lisää plussia tulee nopeasti.
Itse aloitin tällä viimeisellä kierrolla greippimehu "kuurin" eli lasi pari aamu,- ja iltapalalla. Olisin mennyt vyöhyketerapiaan, jos en nyt olisi plussannut. Onko teistä kukaan koittanut tai harkinnut kokeilevansa vyöhyketerapiaa? Luin jotain ketjua missä oli tosi positiiviset kokemukset tästä. Muutenkin se kuullostaa tosi ihanalle hoidolle :p eikä hintakaan nyt ihan mahdoton ole jos sillä vauvoja saadaan aikaseksi (täällä 1,5h 35?)
tsemppiä kaikille
ps.. ajattelin vielä jonkin aikaa käydä teidän juttuja lukemassa, kai se on sallittua :D
 
täällä kans yksi joka henhgessä mukana, mutta tuo tyttö 6kk ei oikein anna kovin usein aikaa kirjoittelulle.

Mulla on tosiaan pillerit ollut nyt kohta vikon poissa, eikä kuukautisia ole kuulunut. Mutta mulla meni minipillreistä koko systeemi ihan sekaisin. Ensin vuodin melkein koko ajan 3kuukautta ja sitten oli melkein kuukausi että ei tullut mitään. Nyt, mietin vain että eikai tuo ehkäisy ole pettänyt, vaikka meille se sopii, mutta pitää ny t odotella noita kuukausia

Sellainen tunne on mahassa, että ne voisi alkaa hetkellä millä hyvänsä, mahaa särkee ja syön koko ajan.

Mistä muuten netisätä kannattaa ostella raskaustestejä, halvalla? KErtokaan mulle linkkejä?
 
Nyyh
Tää on ihan outoa. Oireet on aivan samat kuin esikoisella alkuraskaudessa: pahoinvointia, väsyä, huimausta, jomotusta ja painontunnetta alamahalla, mielialanvaihtelua, lämmön nousua aamulla ja olin melkein varma, että plussa tulee kun testin teen.
Kaapissa oli tuollainen tosi herkkä testi, eli pitäis näyttää jo 6-15 päivän päästä oviksesta jos on raskaana. Noh, mulla oviksesta 8 tai 9 päivää ja menkatkin pitäis alkaa viikon sisällä MUTTA testiin ei tullut yhtään mitään, ei edes haaleaakin haaleampaa toista viivaa :'(

Mistä nämä oireet sitten johtuu? Tuota lämmönnousuakaan ei voi oikein kuvitella.. Toivotaan, että olisin vain liian aikasessa testien kanssa, mutta mieli on maassa ja pää ihan pihalla :headwall:
 
heipsis taas!
odottelu jatkuu..ei siis uutta. jännittää kyl,vaik varmaan turhaan.täytyy olla valmiiks pessimistinen niin ei tarvi kovin lujaa pettyä..että ku on aina ku käy vessas niin kauhea jännäys et tuleeko verta vai eikö...kun menkkakivut jatkuu ja erityisesti munasarjoissa on painon tunnetta,eilen illal en meinannu saada unta ku niitä pakotti niin plajon mut menipä se sit ohi ja nyt aamul ei ollu taas mitään mut nyt taas jomottaa.en kyl silti pelkää et vois mitään kohdunulkosta meinata,ei ne niin kipeät ole,enemmän sellaista pakotusta ja tälläista mulla oli kyl viime raskaudessakin aika kauan.jospa ne jänteet ja muut jutut vaan venyis ja paukkuis tuolla... :kieh: koko ajan on kyl sellanen tunne et menkat alkaa ihan justiin..
ja päätin et en kyl vie huomen mitään näytettä labraan r-testin takia,mielummin odotan et alkaako ja ens viikolla sit testaan jos on tarvis ja jollakin oiekast laadukkaalla testillä ja aamupissasta niin sen pitäis olla sit oikein.vaik kyl mä eilen illal luin jotain ketjua ja siin monet sano et oli muuten vaan kierto pitkä ja mv.mut ei raskautta..joten jännätään jännätään.huomen pääsen aamupäiväl viel kirjoittaa uudet kuulumiset mut sit sen jälkeen voi olla et en joka päivä pääse edes päivittää ku lähdetään reissuun tosiaan porukoille ja täytyis olla koneel kaksplussan sivuilla vähän salassa ettei ne vaan saa tietää..joten malttakaa odottaa-listan päivitykset saattaa tulla viiveellä.
porukoilla saakin ehkä hiukan ajtusta pois kierrosta kun sisko asuu samal paikkakunnalla ja sen laskettu aika on näillä hetkillä joten toivon että tuo synnytys osuis jollekin niistä päivistä kun olen paikan päällä!Jännäystä senkin takia tiedossa!! =)
niin muuten jollen ole jo sanonut niin paljon onnea plussanneille!! :flower: :kieh:
 
myh mää oon käyny koko vartalon vyöhyketerapiassa ja eka kerran jälkeen tärppäsi. Sitä ennen oltiin yritetty lasta 1.5 vuotta. Toisen kerran kävin pari kuukautta sitten mut siitä ei ainakaan heti ekalla kerralla ollut hyötyä...saas nähä meenkö vielä testaan.Täällä hinta on 50e 1.5 tuntia. Ihana olo siitä tulee joka kerta.Voin lämpimästi suositella!
 
Kertokaas.
Tänään alko sitten myös menkkakivut. Menkkojen pitäis kuitenkin alkaa vasta ens viikolla, sillä tiedän koska ov oli...
Onkohan mulla vaan alkamassa menkat tosiaan, vai voiko nämäkin olla oireita oireiden jatkoksi, jotka viittaavat raskauteen?
Ihmetyttää kun näin ajoissa tuli kivut :/
 
emmy83 www.mammaksi.fi tuolla ainaki ois halvat, minun mielestä kun viimeks tilasin sieltä. ja googlettamallahan löytyy vaikka kui monta paikkaa josta tilata testit.

tänne ei mitään uutta ja miehen kans ollut peittojen heiluttelut aika kaukana :'( viimeks peittoja heiluteltu sunnuntaina... et alkaa jo vähä tympii et onko ihmekkää jos ei tärppää kun jos ovis menee kohta ohi ja sillo ei paljo hyödytä enää.. Mies on nyt joka päivä töiden jälkeen nukkunut 1-2h päikkärit sit touhunnut jne. siltiki koittanut saada sitä peittoja heilutteleen mut ei... |O
Nyt pitää lähtee jatkaa touhuamista, ois nii monen näköstä mutta unohtunut aivan ku herännyt tänää 7.00 mut nukuin mä päikkäritki tossa päivällä siltiki on vieläki väsynyt olo.
 
Onnea kaikille plussanneille !! Mä en oo pariin päivään kerenny täällä ketjussa käymään, nyt ihan pikaisesti omia kuulumisia. Olen jotain raskusoireita mukamas bongannut, turvonneet tissit, nippailua alavatsassa, mutta tiedä sitten... viikon päästä teen testin.
 
Onnittelut Floora :flower: :heart:
Tervetuloa Anzzu1984 kirjottelemaan kuumeilusta :)

Mulla on tullut jotaa outoja tuntemuksia, jotka voisi liittää raskautumiseen, mutta enpä taida uskaltaa.. Eli alamasussa on tuntunut kipua, paineen ja venymisen tapaista ja pissittää ihan hirmu usein (ehkä olen vaan juonut normaalia enemmän).

sanka hyvä kun saat muuta ajateltavaa!
 
heip taasen!
täällä ei uutta,odotusta vaan.menkat on ja pysyy toistaseks poissa..
voihan ne tulla vaan vähä viiveellä,en uskalla viel mitään toivoa. B)
ihana päivä tulos!
sen verran "oireista" että mahakivut ja munasarjakivut menny pois,mahaa toki välil jomottaa hiukan mut ei juur yhtään.muutenkin oireita ei juur joo puoleen eikä toiseen.
joten voi viitata kumpaan vaan!mut testailen jos tarvis niin sit ens viikolla.
 
pääsinpäs koneella käymään " salaa" =)
menkkoja ei näy-hyvä niin.huomenna menkat ovat siis periaatteessa päivän myöhässä,mutta kuten sanottu ei se vielä mitään meinaa.iisisti vain siis! =)
no,öitä kaikille! =)
 
t 77 meinasin juuri samaa kuin Donu. :hug: Sulla on pitkä odotus ollut.. :(

sanka sulla on kyllä jännää.. onneksi olet siellä muualla niin et voi koko aikaa vaan mahaa ajatella =)

Tänään kp22.. Nyt ollaan joka toinen päivä pupusteltu. Minnehän asti se ovis oikeen voi ulottua? Siis että onko jo mennyt vai voikohan se vielä olla edessä?? Ensi viikolla mulla saattaa sitten olla valitusta, kun kierto jatkuu enkä uskalla tehdä testiä.. Toivotaan että jos tämä kierto päättyy, niin ei sitten paljoa yli 30 menisi.

Tsemppiä!!
 
heipsan.. päivät vaan kulunut eikä mitään erityistä...sunnuntaina edelleen viimeksi peittoja heiluteltu, mies sano ettei tee mieli ku töissä raskasta ja kamala vitutus päällä |O joten saa unohtaa tän kierron varmaan.. ellei se muuta mieltään. mua alkaa tosissaa tympäseen. Mä oon käynyt ainaki 3 kertaa/vrk lenkillä ainakin mitä oon jaksanut. huhheijaa.. nyt alkais väsyttää et pitää painua unille et jaksaa huomenna aamulla suunnata kauppaan ruoka ostoksille muuten ei mitään erikoista kun mies viikonlopun töissä :'( mä käyn tyttären kans lauantaina kait mun vanhemmilla kylässä kuluttamassa aikaa.

 

Yhteistyössä