**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

Heips!

Onnea kaikille plussanneille ja halaus kaikille sitä tarvitseville!

Tänne ei mitään ihmeempää, kp 26/19-44 menossa, eikä tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Perjantaina ollaan lähdössä kesälomille pohjoisempaan ja ajattelin testailla varmuudeksi sillon aamusta jos ei tätiä ennen sitä näy. Ei kyllä tosiaan yhtään tunnu siltä ettäkö näyttäisi positiivista, mutta onhan tuo jo sitten kp28 ja saa sitten rauhallisin mielin lähteä lomailemaan ja vaikka ulkosaunan terassilla nauttia lonkeron ilman, että tarvitsee koko ajan pohtia "entä jos?".

Ollaan tosiaan kesä "nettipimennossa" joten mut voi myös sitten laittaa taustalle, ettei turhaan kp:t pauku etusivulla. Koitan päästä välillä ilmottelemaan itsestäni, mutta toivotanpahan kuitenkin kaikille oikein ihanaa ja plussarikasta kesää!!! :flower:
 
Toivotaan ilmottelehan välillä kuulumisia!

ON: kp 1/36-41 eli ei ole helmi- tai maalisvauvaa tulossa. Mutta jospa vaikka huhtivauva tulisi, se kuulostaa ihanalta ajatukselta. :heart: Eli taasen peittoja heiluttelemaan kunhan vaan tästä vuodosta ensin päästään. ;)
 
Toivotaan ihanaa kesää sinulle ja toivotaan että plussatuulet sinne pohjoisempaan puhaltaisivat kesän aikana =)

Donu :hug: tädin ilmestymisestä. Uuteen kiertoon vaan!

Greddy Onko sulla mitään erityisempiä oireita, muita ku tuo pitkä kierto?
 
Kiitos kaikille onnittelijoille! Täällä vielä sulatellaan uutisia ja koitetaan kuullostella melko olemattomia oireita.

Tsemppiä testauksiin ja paljon plussia myös muille :whistle: ++++++
En minä vielä täältä kokonaa ole lähdössä, mutta kurkkailen jo toiveikkaana odotuspuolelle....
 
Helmari08 Esikoisesta näillä kp:llä oli kaameeta tissikipua ja hyvä hajuaisti. Nyt ei ole tisseissä mitään kipuja.. tietty silloin oli talvi ja nyt nää helteet.. Nyt on hyvä hajuaisti, pääkipuja ja masu sellanen oudon oloinen. Mulla kun ei ole koskaan ollut kuukautiskipuja niin en sitten tiedä olisko niitä?? Ja turvotusta ja valkovuoto on runsasta. Mut noi kaikki voi vissiin viitata kuukautisiinkin. Mulla ei siis ole ennen raskautta ollut mitään oireita kuukautisista niin en voi vertailla.. :|
 
prkle! tänne iski sitte ärhäkkä hiiva.. oireita ei ole tosin mulla, vaan miehellä.. |O :/ kävi eilen lääkärissä ku viime yhdynnän jälkeen tuli suht isoja, kipeitä haavaumia, eivätkä ottaneet parantuakseen, jonka jälkeen esinahan alla alko näkyyn sellasta vaaleeta nöhtää.. :x lääkäri oli sanonu et hyvin varmasti hiiva, ei ollu ottanu näytteitä tai mitää, mut löi käteen 6 viikon Daktarin rasvakuurin ja mulle lähetti Gyno-Daktarin puikot.. pläh! mä kävin tänään sit viel varuiks antaan näytteen et näkee et onko varmasti hiivaa vai mitä ihmettä.. mut hyvin todennäköstä ku mähän jouduin nyt syömään kolme eri antibioottikuuria lyhyen ajan sisään..

mut nyt siis seuraava kiertoki menee huti ku ei saa touhuilla ilman kumia ettei tuo hiiva pääse yltyyn lisää tai tarttuun takas.. HUOH! että semmosta täällä tälläkertaa.. lomaki menee ihan harakoille.. mut eipähän tarvi tikutellakaan tai mitää, et tosiaan saa vaan lomailla.. :p
 
Greddy (Täältä seurailijoista uskallan vastata) Olen vasta muutaman vuoden saanut nauttia normaaliksi luettavasta kierrosta (31-35 pv). Siihen saakka kierto oli mitä tahansa 28 ja 50 välillä. Silloin ei ollut raskaus ajankohtainen, mutta en ollut kovin huolissanikaan, koska se tuntui olevan vaan minun kroppani rytmi. Kiertoni tasaantui tuohon normaaliksi, mutta pitkäksi n. 26-vuotiaana, kuukautiset olivat siinä vaiheessa 15 vuotta kuuluneet elämääni. Nyt takana ei ole raskauden jälkeen yhtään normikiertoa, sillä ensin minulla oli hormonikierukka, sitten tulin suoriltaan raskaaksi, joka meni kesken ja jonka jälkeen minulla on ollut vasta yksi vuoto. Raskautumiskierto oli n. 31 pv, keskenmenon jälkeen kai 35 (lasketaanko keskenmeno tuhruilusta alkaneeksi vai oliko se silloin, kun alkio tuli ulos ja kivut ja vuoto oli runsaimmillaan, riippuu siitä).

Joskus opiskeluaikoina gyne sanoi, että jos ei ole tuntemuksia, 60 päivää alkaa olla sellainen raja, jossa pitää ihmetellä. Mutta ohje raskautta yrittävälle voi hyvinkin olla erilainen.
 
kellopeliappelsiini Voi eii!! :headwall: Tuo aika, jolloin ei voi yrittää tuntuu varmasti tosi pitkälle :(

tillukas Kiitos kun kerroit omat kokemuksesi.
Huomenna testataan(hui!!), jos tulee nega, niin pitää nyt sitten mietiä milloin otan yhteyttä jonnekin, jos vuoto ei ala.. :headwall: :headwall: :headwall:
 
Heissulivei,
en ole kauheasti tänne kirjoitellu, mutta taustajoukoissa vaikutan.
Minut voi siirtää plussanneisiin. Yk 6 antoi tulosta :heart: :heart:

Ajatukseni ovat kanssanne. Puuhakasta kesää tai kesäbreikkiä. :hug: :hug: :hug:
 
Moikka!
Olen jo jonkin aikaa käynyt tätä pinoa lueskelemassa ja nyt kun kierukka on poistettu ja yritys saadaan oikeasti käyntiin niin mielelläni liittyisin joukkoonne. :)

Hieman meistä: molemmat täytetään 26 vuotta loppu kesästä ja meillä on poika 01/07.

Joku kyseli kierukan jälkeisestä vuodosta ja menkoista niin minulle gynis sanoi, että kierukan poiston ei pitäisi vaikuttaa kiertoon millään tavalla mutta tiedä sitten. Mulla tuli pientä vuotoa vain poisto päivän ajan.

Niin ja onnittelut kaikille plussanneille. :)
 
Onnea plussannaille!

Taalla haaveilen jo lomasta. Ovis pitais olla ennen sita, joten peitot heiluu varmaan ilman paineita kun mies ei tule mukaan suomeen, jospas sitten onnistais uudelleen. Vielakin hieman masiksessa ja kahden vaiheilla toisen vauvan suhteen sen aikaisen keskenmenon jalkeen ja varsinkin kun oli ptka kierto heti sen jalkeen. Nyt pitais ruveta laskeskeleen ovis paivia talle kierrolle.

Tervetuloa uusille yrittajille ja plussa tuulia kaikille!
 
Onnea kaikille keitä on onnistanut :flower:

Mulla ei mitään uutisia, kp 18 menossa mutta en ole havainnut kropassani ovista, muutamia päiviä sitten alavatsaa vihloi jonkin aikaa. That's all!

Nyt alkoi kuitenkin viiden viikon kesäloma, joten huolet nurkkaan ja eletään elämää omalla painollaan B)

 
:flower: :hug: pettyneille negan testanneille... Niin tuttu tunne. :(

Ja hurjasti onnea taas uusille plussanneille! :) Aina niin mukava lukea myös iloisia uutisia!

Täällä ihmettelen lähinnä ovisoireita. Kp 9-12 oli selkeät "ovislimat". Sitten oli 3 päivää ihan päinvastaista, saharaa... Ja sitten yhtäkkiä kp 16 eli eilen kunnon "ovislimatulvahdus" ja kunnon nipistelyt masussa :eek:
En nyt yhtään käsitä tätä. Noh, eilen tulvasta hätääntyneenä varmistelin sitten vielä iltaisella miehenkaadolla, kp 9 ja 11 lisäksi :p
Mutta en nyt ollenkaan ymmärrä tätä. Tänään ei taas mitään ovikseen viittaavaa oiretta, paitsi että nyt illalla vessareissulla tuli pienenpieni vaaleanpunainen vuoto pyyhkiessä?
Taitaa olla koko nalle ihan sekaisin...

Mitähän muuten Stinkkerille kuuluu?? Ja Shendalle? Jos luette tätä ketjua vielä niin laittakaahan edes jotain elon merkkejä itsestänne...! :)
 
Mininalle mukavaa kun kyselit, tätä ketjua luen vähän harvemmin kun "tuttuja" on siinä määrin vähän - sen sijaan meitä pidemmän tien kulkijoita löytyy tuolta odotuksen odottajat -ketjusta lapsettomuuspuolelta! Siellä on lisäkseni mm. Shenda, Kellis ja Unis :) Tervetuloa mukaan jos siltä tuntuu!

Ihanaa kesää myös kaikille tähän porukkaan!

:flower: -Stinkkeri
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville

saatiinpa muuten kesäkuun "tavoite" täyteen, vielä vähän ylikin =) Koko porukan saavutus! Ensi kuussa sitten taas lisää, eikös vaan likat? =)

Minä voisin pikkuhiljaa yrittää siirtyä tuonne odottajien puolelle, olisikohan kukaan innostunut päivittämään tätä ketjua..? Ei todellakaan ole vaikeaa, sellaisen 5 minuuttia vie päivässä, jos joka päivä käysi. Tietysti eri asia kuinka paljon luettavaa kulloinkin on, mutta itse listan päivitys on helppoa ja nopeaa:

Aloitat uuden pinon (nimeksi VOL 15). Kopioit tämän viestin ensimmäisen tekstin ja liität uuteen ketjuun viestiksi. Sitten siihen ekaan viestiin voit aina muokata kun joku ilmoittaa uusia tietoja. Kiertopäivän mukaan siirrät sitten aina listan ykköseksi kun jollain alkaa uusi kierto. Ja tämän vol. 14- ketjun voi linkittää myös sinne listaan, jos joku haluaa viimeisimpiä katsella.

Aloitus ja päivitys kuullostaa vaikealta, muttei ole sitä. =) Minäkin luulin ennen että se on jotain ekstra-vaikeaa, mutta nyt kun kokeilin niin ihan kivaa ja vielä helppoa!
 
Hei!
Ilmoittaudunpa mäkin tän mukaan vaik pino koht sulkeutuu ja alkaa uus. Mun kohdalle voi laittaa jot yk 2 ja kierto tällä hetkellä 8/32. Esikoinen,tyttö, 5/08. Ihanan jännittävää alkaa taas yrittää lasta,vaik hermoja repivää ja raastavaa se onkin. Edellistä tehtiin 10kk jot nyt toivon et tärppäis aiemmin.Toki näin voi ollakin kun ennen ensimmäsitä raskautta josta tuloksena oli ihana tyttö,koin keskenmenon ja keskenmeno tapahtui kun yk:ta oli mennyt 3. Joten kovasti toivon ensi kevääksi uusia pieniä töppösiä tänne päin! =) Ja muillekin!=)
Menkkoja on tullu imetyksen loppumisen jälkeen vasta kahdet joten toivottavast kroppa on nyt täysil mukana myös! ;)

Kuulin äskettäin että paras kaverini on raskaana ja heille syntyisi pieni ensi vuoden alussa ja tämä luonnollisesti lisäsi vauvakuumetta vaik iisisti yritän ottaa tämän yrityksen ettei stressi pilaa mahdollisuuksia! :kieh:

mutta näillä mennään eteenpäin! B)
 
Heippa!!

Loppukiertoa aletaan menemään ja oon välillä keksivinäni jotain raskausoireita, mut tiiä sitä nyt sitten.. toivotaan että olis tärpänny!! ja tärppionnea kaikille muillekkin!! :flower: :flower:

Onko teillä minkälaisia kesäsuunnitelmia?

Nyt on pakko käydä nukkumaan! Pikanen visiitti vaan!! Mihin nää päivät oikein kuluu?? :eek:

See u! :wave:
 
Hurjat onnittelut plussanneille!

Täällä iski jännitys. Heräsin yöllä käymään vessassa ja samalla pesin hampaat kun suussa maistui niin pahalle. Aamulla suussa maistui edelleen pahalle kunnes hoksasin et se on rauta joka maistuu...
Rauta maistui suussa myös kun esikoista rupesin odottamaan...

Eihän tässä kovin pitkällä kiertoa olla, mut ei kyllä ole kierron pituudestakaan mitään hajua.
Voisikohan tämä kuitenkin olla raskaus oire :whistle: ?
Peitot on kyllä heilunu ahkerasti, siitä ei pitäsi kinni jäädä raskautuminen ;)

Nyt hetkesi aurinkoon kun tyttö päikkäreillä :wave:
 

Yhteistyössä