**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

ONNEA MININALLE!!! :flower: :flower:
Olen vannottanut itselleni, etten ala testaamaan etukäteen, vasta kun menkat oikeasti on myöhässä. Kierto vaihtelee 25-27 päivän välillä. Sunnuntaina on päivä 28 ja ostin jo kaappiin raskaustestin. Täytyi piilottaa se koirien shamppoiden taakse (niitä mies ei ainakaan koskaan ala siirtämään) , ettei mies löydä sitä. Teen sen sunnuntai aamuna jos mitään ei siihen mennessä kuulu.
Vatsassa tuntuu vaikka mitä tuntemuksia ja omasta mielestäni ne tietty johtuu siitä, että olen raskaana. :LOL:
 
Onnea mininalle!! Ja muut! :flower: Itse en ole jaksanut kirjoitella, lukemassa olen kumminkin käynyt. Ovis tuntemuksia ei tässä kierrossa vielä ole ollut ja kohta pitäis jo menkkojenkin alkaa.. Seuraavasta kierrosta sitten.. Plussatuulia kaikille!
 
Ei tässä kyllä voi yhtään olla toiveikas. Kai sitä täytyy nyt vaan pitää pää kylmänä ja odottaa ja katsoa. Jos nyt loppuviikosta vaikka tekisi toisen testin.

Hurrjasti ONNEA plussanneille!! Pakko myöntää että kateeks käy... :p
 
Kiitos kovasti onnitteluista ja onnea myös Copper! =) :flower:
Suhtaudun itse vielä suurella varauksella tähän koska ovis oli niin myöhään (kp 19), niin huonolla tuurilla täti saapuu viikonloppuna "ajallaan" vielä...
Ajattelin huomenna testata apteekin omalla, jolla plussasin esikoisen. Jos se näyttää plussaa niin uskallan jo vähän enemmän uskoa tähän. Kaapissa oli vain tuo yksi herkkä liuskatesti (muut olen tuhlannut jo aikaisemmin :ashamed: ) niin täytyy tänään käväistä apteekissa ostoksilla.
Oireita ei ole minkäänlaisia, paitsi ehkä se että joutuu ravaamaan useasti pissalla...

Kiitos Stinkkeri ylitsevuotavista onnitteluista ja hyvästä telepatiasta tosiaan (ajattelinkin sua, että mitähän tuumaat tästä uutisesta ja vips, kävitkin täällä heti lukemassa), huomasin että olit uutisoinut odotuspuolen pinossakin. :D
En sinne vielä uskalla, mutta ehkäpä sitten viikonlopun jälkeen, mikäli aihetta silloin vielä on.
 
Onnea kaikille plussanneille!!!Ihanaa kun alkaa tapahtua :D

Mininalle:Tsemppiä täältä paljon ja varmasti kyse nyt ihan oikeasta plussasta. Mulla oli tässä kierrossa ovis JO kp19 :D Ennen esikoista ovis tuli muutaman kerran vasta kp24 ja kerran peräti kp28 ja molemmista raskauduin! Tosin kesken ne meni, mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei se johtanut keskenmenoihin koska molemmissa ehdittiin sykekin nähdä...Niin olin nyt tosi tyytyväinen kun ovikseni tuli nyt ihan luomuna jo kp19 :p Clomeilla saatiin aikoinaan ovis jo kp13 ja siitä esikoinen syntyi.Mutta tulehan kertomaan sitten uutisia!!! =)

Ovis tuli ja meni ja nyt olo ettei ole kyllä tärpännyt... :| Koko ajan tunnustelen mahdollisia nipistyksiä sun muita, mutta ei mitään. Ja pelottaa pirusti jos jää luteaalivaihe lyhyeksi kuin viime kierrossakin :/ Mä ovuloisin viime kierrossa vasta kp29 ja plussa oli monta päivää, mutta menkat alkoi jo 10 päivää ovisplussasta eli ei olisi ollut mitään mahkuja :ashamed: Nyt on menossa dpo 8 ja hiukan menkkamainen fiilis masussa ja voin sanoa, että tulee vi....maan kuin pientä oravaa jos täti kurvaa taas kylään 10 päivää oviksesta! Jotenkin olisin toivonut, että nyt mun kroppa vois alkaa toimia. Ennen ei ollut ongelmia luteaalivaiheen kanssa, vaan jos ei tärpännyt niin menkat alkoi kahden viikon kuluttua. Kuinka kauan kannattaa tällasessa tilanteessa vaan odottaa?Tämä on vasta tosiaan yk2, mutta turhaahan on yrittää lasta jollei kroppa edes toimi :( Anteeksi valivali viesti, masentaa vaan. Ei näytä riittävän se, että oli aiemmin keskenmenoja vaan nyt sitten vielä tällaset onglemat. Mies ei sano juuta eikä jaata kun kysyin kannattaisko mennä vaikka gynelle perus tsekkaukseen ja samalla kysellä lugeja (jos nyt käy taas samalla lailla)...Ärh! |O
 
toive81 meille annettiin ohje, että toista lasta haaveillessa odotusaika on puol vuotta, että pääsee kunnalliselle. En sitten tiedä, jos teillä on ollut hoitoja jo ekassa raskaudessa, olisko tilanne toinen? Kannattaa soittaa äitiysneuvolan puolelle ja kysyä suoraan...

Mä sain tänään tikkuun ovisplussan. Josko se sitten oliskin vasta nyt? Vähän outoa, kun oireet kaikki on kadonnut, paitsi rintojen arkuus...
 
KS09: Tulin aiemmin luomusti raskaaksi 2 kertaa, mutta menivät kesken. Mentiin yksityiselle tarkempiin tutkimuksiin, mitään vikaa ei onneksi ollut. Sain silloin kuitenkin clomit aikaistamaan ovulaatiota. Siitä sitten syntyi esikoinen vaikka oli sekin alkuraskaus yhtä helvettiä(vuosin runsaasti verta ja menetin toisen alkioista). Eli kaikki oletukset, etä luomusti voitaisiin onnistua. Mä toivon hartaasti, että toi eka kierto oli sekaisin ihan siksi kun imetys loppui. Kuitenkin ahdistaa jo etukäteen (murehtija kun olen) jos nyt sitten tuleekin ongelmia. Me asutellaan väliaikaisesti ulkomailla niin täytyy ottaa vähän selville pääseekö täällä ihan perus gynikselle jos on tarvis :|
 
Moikka!! Onnea plussanneille!! Ihana lukea plussa-uutisia pitkästä aikaa!! Mulla menossa k9, tikuttelun jätän nyt tästä kierrosta ku se aiheuttaa niin paljon stressiä. Eka kierto nyt ilman teroja.. toivottavasti ei ala nyt sitte kierto venyyn.. Päätin et ootan viel muutaman kierron ja sitte jos ei mitää tapahdu niin meen yksityiselle tutkituttaan itteeni.
 
toive81 Nii juu, ette ole ihan täällä kotimaan kamaralla... Mutta luulisin, että ainakin suomessa antaisivat noi clomit jo nyt, kerta aikasemminkin käyttänyt ja niistä apua on ollut. Miksei sitten sieläkin, jos vaan saa ensin ajan johonkin sellaseen, joka noita asioita siellä päässä hoitaa... Toivotaan, että teillä asiat järjestyy!

Jonetta Mä kans ajattelin tän kierron mennä ilman testaamisia. Mutta noita ovistestejä oli muutama jäänyt edellisestä kierrosta kaapinpohjalle, joten eihän ne näpit erossa pysynyt. Mutta uusia en aio ostaa, se on varma... Ja ihan samalla ajatuksella, kun siitä testaamisesta tulee vaan stressiä.
 
Tänään aamulla näytti apteekin oma testi plussaa eli kai sitä nyt uskaltaa jo varovaisesti uskoa että se näin on. :)

Olisiko ketään innokasta uuden pinon ylläpitäjää? Voin tätä päivittää vielä kunnes seuraaja löytyy, mutta mieluusti luovutan tehtävän jo eteenpäin.
Uusi ylläpitäjä siis kopioi tästä pinosta ensimmäisen viestin ja tekee sitten uuden ketjun vol 17 johon sen liittää. Sen jälkeen on helppo päivittäin muokata pinoa. :)
 
Onnea vielä Mininalle, me muut tullaan perässä, eikös juu? :)

Täällä ovis oli ilm. eilen, koska sillon testissä oli vahvat kaksi viivaa, tänään hädin tuskin yhtävahvat. Lämmöt ei tosin ole noussut sen enempää, rintoja kihelmöi samalla tavalla ja väsymys on armotonta! |O Vaikka viime yö meni VAIN kahdella heräämisellä...

Muoks* Lisään vielä tähän samaan, että nyt päivällä on alkanut pistelemään alamahaa... Ihan outoa, sillä pistely on n. kohdun kohdalla, eikä munasarjoissa :whistle:
 
Heippa! Päivitystä tilanteeseen, täällä vieläkin tiputteluvuotoa. Siis jo 7 päivää kestänyt tämä. On kyllä outoa, kun kuukautiset yleensä kestää sen 3-4 päivää tiputteluineen. Sylkitestissä edelleen samat kuviot. Testiä en millään uskaltaisi tehdä. Pitäisköhän olla yhteydessä neuvolaan näistä oudoista kuukautisista?
 
Blaah, mulla on kaikki oireet kadonneet, joten tokkopa tässä sittenkään vielä raskaana ollaan. Sunnuntaina testailen jos ei muuta, mutta oletan että ens kiertoa saa jo alkaa suunnittelemaan. Se oliski sitten joulun aikoihin kun pitäis hommailla jos oikein tässä nopsaan laskeskelin. Ja jossain loppiaisen tietämillä sit tietäs. No, kiire ei edelleenkään ole, puhaltelen plussatuulia muille, koska me ollaan vasta just alotettu tämä toisen lapsukaisen yritys, niin muille suotakoon ensin :)
Ja Onnea kovasti plussat siepanneille! :flower:
 
Heippa! Ilmoittaudun tähän ketjuun, meillä aloitettiin pikkukakkosen toivominen tässä kierrossa. Kalenterin mukaan eilen oli h-hetki ja nyt pitäisi yrittää pitää mölyt mahassa ja malttaa odottaa kaksi viikkoa, onko käynyt tuuri. Millään ei malttaisi, kun tekisi mieli huutaa koko maailmalle että meillä toivotaan perheenlisäystä!

Vauvatoivetta varjostaa kuitenkin ensimmäinen raskauteni, jossa sain vakavan raskausmyrkytyksen ja munuaiseni olivat vähällä jäädä viallisiksi. Lääkäreiden mukaan on mahdotonta ennustaa, uusiiko vaiva, mutta nyt kun se mahdollisuus on tiedossa, tullaan raskautta kontrolloimaan hyvin tarkasti ja tarvittaessa sitten menen taas sisälle sairaalaan ja synnytys käynnistetään heti kun vauvan on turvallista syntyä, niin kuin esikoisen kanssa tapahtui.
 
Vau, onnittelut Mininalle ja Copper plussista :flower:

Olen edelleen käynyt täällä lukemassa teidän juttuja ja jännäämässä plussia. Nyt olisi laskujeni mukaan rv 5+1, mutta en ole vielä uskaltautunut kirjautumaan odottajien puolelle.... Pientä kuvotuksen tunnetta on alkanut viime päivinä tulla ja nännit kipeytyneet selvästi, mutta muuten mennä porskutetaan ilman suurempia "oireita". Esikoista odottaessa voimakas pahoinvointi alkoi rv 6, joten päivä kerrallaan odotellaan milloin se alkaa.... Jos edes alkaa. Toivottavasti ei :x

Kovasti plussatuulia kaikille :whistle: !
 
Huomenta!

Ja niin taas kävi, että yk 3 alkoi :'( Mulla on sitten luteaalivaiheessa häikkää ja se oli taas se 10 päivää. Ottaa niin paljon päähän ettei ole tosikaan. Mistä mua rangaistaan? Luulin oikeasti, että aiemmat keskenmenot olisi riittäneet. Nyt sitten riesaksi vielä tällanen vaiva. Mies suostui siihen, että menen nyt gynikselle ihan perus tsekkaukseen, otatan papan ja pyydän ultrata paikat ja juttelen tästä...

Jos joku tietää lyhyestä luteaalivaiheesta jotain niin mielelläni kuulisin kokemuksia...Nyt hiljenen hetkeksi taustalle kovien menkkakipujeni kanssa ja mökötän :ashamed:

Plussatuulia jännäilijöille!!!

Mulle voi siis laittaa yk 3 ja kierroiksi nyt 29-39
 

Yhteistyössä