** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

Huomenta kaikille.Mulla noi lukemat on siis kp4/27 ja yk2,esikko Vieno 04/09 ja mun ikä 24.Laitoin nyt tuon kierron pituuden sitten ton viimosten menkkojen mukaan,kun en muuten sitä olis saanu olleskaan tohon,toivottavasti pitäis kutinsa :LOL:
 
heissan!

Mukana ollaan, yk2 , kp 17/28-30 (oli se kemiallinen raskaus niin vähän pidempi kierto oli edellinen) ja esikoinen syntyi 01/09, tyttö sellainen ja mun ikä 31.

Eilen miestä vähän nauratti kun sanoin sille että mites olis, vielä vois töpistä niin sano että jos hän nyt syö ensin, ettei sentään kesken ruuan tarvii housut kintuissa olla :LOL: Revettiin molemmat, hyvä vaan että mennään huumorilla tätä homma :D
Nyt sit on oviksen molemmin puolin ja aikana duunailtu, katellaan mikä on tulos. Tilasin kasan raskaustestejä jo mammaksilta ja nekin tuli, vaan käytä en ellei menkat myöhästy useamman päivän.

Tsemppiä muille kuumeilijoilleja kiitokset miumukalle päivityksistä :)
 
Päivää pulut!

Ikää mulla on 28-vuotta. Oli näemmä unohtunut vaikka sen nyt voi tietty päätellä nimimerkistäkin :D

Tänään kp22 ja viimeinen digitaalinen ovistesti puhdas nega. Alamasu on kipuillut menkkamaisesti jo monta päivää ja lämmöt on 37 paikkeilla. Eli kyllä mä nyt uskon, että se ovis oli ja meni, mutta koska, ei mitään käsitystä. Tässä sitä kehittelee itselleen taas toiveita kun aiemmissa kierroissa ei ovulaation jälkeen ollut mitään tuntemuksia, muuta kuin vilutti kun lämmöt koholla. Sitten vain alkoikin menkat, tosin viime kierrossa juuri ennen vatsaa poltti ja sitten padot aukesi. Siksi nyt kummastuttaa nää masukipuilut...Sitä niin toivoisi, että jotain tuolla masussa tapahtuisi :ashamed: Mutta nyt aion olla maltillinen ja testaan r-testin vasta viikon päästä lauantaina (5.12.) ellei täti ole jo kurvannut kylään (uskon kyllä, että kurvaa).Ihme alakuloinen olo muutenkin, mutta se menkööt marraskuun pimeiden iltojen piikkiin.
Niin ja se mikä on oudointa, että rinnoissa on nyt tuntunut välillä ihme kihelmöintiä, ihan kuin maitoa nousisi...:eek: Mutta tuskin nyt sentään kun imetys loppui jo yli 2kk sitten!!!On kyllä välillä niiiin ruusuista olla nainen...:kieh:
Eipä toiveella taaskaan muuta tällä kertaa...
 
Haicu edelleen mukana. Ikää 28, Tampereen seudulta liikkeellä. Esikoinen 05/07 ja nyt yk 4 kp 15/25, tuulimuna oli 10/09 rv 7+5 tyhjennys ja nyt ensimmäinen kierto sen jälkeen. Clomit, terolutit ja pregnyl käytössä kunhan jotain kasvaisi :ashamed: clomiannostusta lisätty 3 tabl / pv ens kiertoon et saas nähdä...
 
Tähdenlento1 on myös mukana. Eli ikä 27, esikoinen (poika) 5/7. Nyt on yk2 ja koska kello on kerennyt siirtymään jo lauantain puolelle kp 4/n.30. Tosiaankin tarkoitus on aloittaa ensimmäistä kertaa noi terolutit, joten en tiiä, muuttuko tuo kierto erilaiseksi, .. päivitellään sitä myöhemmin.

 
Huomenta kaikille!

Ette kyllä usko....testasin puolituntia sitten haalean plussan! :D

Herätin miehenki kattomaan etten nää harhoja ja kyllä sekin näki haalean viivan.
En nyt uskalla liikaa vielä juhlia, mutta noita viivanpaikkoja oon tihrustanu niin paljon ja ne näkyy vaan suoraan lampun alla, tämä näkyi vähän hämärässäkin ja edelleen se viiva siinä näkyy, tuli jo vajaassa 3 minuutissa näkyviin.

Tietääkö kukaan teistä mikän on sen prisman pregent testin HCG määrä? Testasin sillä ja toinen siitä paketista odottaa, testaan sillä ylihuomenna ja jos sekin vielä näyttää plussaa niin sit parin päivän päästä apteekin omalla.

Tänään olis kosteet bileet ja just tilattiin läjä graavilohtakin. Uskallankohan mä nyt syödä tota ollenkaa?

Jos tää olis nyt aito plussa niin jotain positiivista olis se meikäläisen elämään tällähetkellä.
 
Miumukka:WAUUU, onnea!!! Eiköhän se viiva siitä vahvistu :D Jaahas...mä kyllä sitten vakavasti harkitsen tota päivittäjän paikkaa... ;) ;) ;) Itse en uskaltaisi graavia syödä (pelkään sitä listeriaa), mutta jos se on tuoretta eikä tyhjiöpakattua niin uskoisin ettei siitä ole vaaraa. Noista prisman testien herkkyydestä en tiedä...Onnea vielä! :heart:
 
Lumis ilmoittautuu mukanaolijaksi. Etusivun tiedot pitää kutakuinkin paikansa.

Paljon onnea kaikille plussanneille! :flower: Mukavaahan se on kun niitä tähänkin pinoon tulee. Olen hieman vähemmän kirjotellut ja en niin useasti ole käynyt lueskelemassakaan kun tuntuu et menee vähän yli tämä kuumeilu. Jos mullekin sit se plussa tulis kun ei niin paljon ajattele asiaa.

Toi päivittäjän paikka on muuten aikamoinen onnenpaikka. Ei ole montaa jotka ei ole plussanneet kun ovat päivittäjäksi alkaneet. Siks varmaan näitä PikkuKakkos vol. on niin paljon.

ON: Ei mitään uutta. Ei oireita ei mitään. En ole juurikaan kerinny niitä oireita ootteleen, kun on ollu niin väsynyt olo. Yövuorot tekee joskus sen ettei sit saa unta kun vasta paljon puolen yön jalkeen vaikka pitäis aamulla olla virkkuna aikaisin menossa.

Ei muuta kuin hyvää joulun odotuksen aikaa kaikille ja palataan taas asiaan. :)
 
Liittyisin mukaan teidän rinkiin jos mahtunee =)

Pitkään olen teidän juttuja lueskellut mutta jotenkin päin kai taikauskoinen olen kun ajattelin et jos kirjoittamaan rupean toista ei tuu ikinä :LOL:

Mutta..nyt siis mukaan tuun. eli ikä 24v,esikoinen 3v ja taitaa olla yk 1 tai 2 riippuu kummasta nyt laskee. No yk2. ja loppu juttuja mennään... kp26/28-30

Täällä mennään tulee ku tulee perjaatteella...sillä sehän ei aina mee kuinka haaluaisi...ikävä kyllä!!!

Mutta paljon onnea plussanneille!!! :hug:
 
Mä oon siirtyny nyt odottajien puolelle elokuista odottaviin.. tervetuloa kaikki perässä sinne..puhallan plussatuulia!!! pahoin pelkään vaan et vielä siirryn tänne takas. Nyt olis menkoista laskettuna rv 4+5 mutta ne pienimmätki oireet loppunu ihan kokonaan eli olo on täysin normaali. vaikea uskoa et raskaana on vaikka usea testi vahvasti niin näyttikin. Kiitos kaikille!
 
Onnea miumukka Mäkin voisin kyllä alkaa päivittäjäks kun tätä tahtia ne raskautuu :D

Tervetuloa uudet!!

Täällä edelleen odotellaan kadoksissa olevaa vuotoa :ashamed:

muoks* Ainiin miumukka noiprisman testit ei ole ihan herkimmästä päästä, olisko minimissään 25mIU, eli testi pitäis tehä aikasintaan sinä päivänä kun menkat on myöhässä =)
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Itsellä on kyllä vielä skeptinen mieli ja en oikein uskalla iloita ennen kuin voin olla varma tuosta plussasta.

Olen lukenut tuosta prisman testistä ja mietityttää että onkohan se edes luotettava. Olen kyllä sillä testannut ennenkin ja jos olen viivanpaikan saanut näkyviin, on se aina kuivuessaan hävinnyt ja sama juttu ollut niillä One Stepin testeillä. Tää plussa näkyy samanlaisena siinä testissä vieläkin ja viiva näkyy valoavasten nurjalta puolelta läpi, mitä viivanpaikat ei ole tehneet.

Mutta siis huomenaamuna testaamaan taas. Aika jännä jos sen testin herkkyys on 25, kun mullahan on noi kierrot olleet ihan mitä sattuu. Toisaalta, niitä ovislimoja sain jo kp 13 ja siitä paripäivää että josko kierto olis ollut nyt lähelle se 28 päivää. Jälkeenpäin laskettuna esikoisesta sain plussan rv 3+6, joten ei kai se nyt ihan mahdotontakaan ole.
 
Miumukka:Voi kulu :hug: Täällä uskotaan ja luotetaan, että viiva vahvistunut! :heart: KS09ko oli myös kiinnostunut päivittäjän roolista? Mä just tajusin, etten varmaan sitä voikaan ottaa vielä vastaan kun lähden Suomeen 2 viikoksi ja en usko siellä pääseväni välttämättä ollenkaan koneelle, joten ehkä parempi etten vielä änge sille penkille :D Hitsiläinen!

Tänään kp 24 ja ahdistaa. Lämmöt paukuttaa 37 ja masu kipuilee välillä, mutta uskon tädin saapuvan. Mä sitten inhoan näitä loppupäivän piinailuja!!!Hitsit kun tietäis edes koska se o oli. Osais sitten arvioida koska täti tulee. Nyt vaan mittainen lämpöjä ja pelkään koska ne laskee...Mä niin uskoin ettei kakkosen kuumeilu ole samanlaista kuin ensimmäisen, mutta mitä vielä! Tuntuu, että tää on välillä pahempaa!!! :LOL:
 

Yhteistyössä