** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

haicu:Voi kettu! :hug: Toivotaan, että se clomiannostuksen lisäys tekisi tehtävänsä. Mitkäs nuo metut oikein on? Ja älä pyytele anteeksi, täällähän juuri sitä varten ollaan, että saa purkaa tuntojaan :) Mäkään en enää oikein tiedä miten kuunnella omaa kroppaani.Tai noh, taisin kuunnella liikaa lääkäriä kun sitä oviksen ajankohtaa arvuutteli ja nyt näyttää siltä, että se on mennyt jo ohi...mur!

metsämurmeli:Wau, onnea plussasta ja paljon tarrasukkia!!! :hug: :flower:

runttipulla:Jiihaa, onnea ovisplussasta! Ja ei ku hommiin :D ;)

ON:Tänään kp20 ja cb:n digitaalisella o-testillä eilistäkin haaleampi viiva eli negaa. Menkkamainen kipuilu taas masussa. Varmuudeksi eilen keikistin äijän joten ainakin ollaan koitettu ajoittaa ;) En sitten tiedä onko ovis jo ollut vai ei. Yksi testi vielä jäljellä ja päätin tehdä sen vain jos olo sen vaatii :D Harmittaa vain siksi, että kun ne menkat sieltä taas alkaa niin olisi ollut vaan kiva saada tietää taas toi luteaalipituus... :/ Mielessäni olen laskeskellut (jos mennään sillä 10 päivän luteaalipituudella) koska täti ois tulossa niin eka mahku olisi nyt lauantaina tai sitten ensi viikon keskiviikkona.Mutta tuskinpa se tätin tulo jää huomaamatta :LOL: Taidanpa pakatakin laukkuun jo valmiiksi kasan tamppooneja ja kipulääkettä :p
 
Täällä uusi pikkukakkosen toiveilija. Tänään tein testin ja vain viivanpaikka näkyi eli negaksi tulkittava... 15 minuutin päästä oli melko selkeä haamu, mutta tiedän tiedän, ei kannattaisi katsoa enää testiajan jälkeen. Menkat ei kuitenkaan vielä ole alkaneet (kp 28/24-27), joten väkisinkin pientä toivoa on... Täytyy vaan yrittää pitää jalat maassa...
Olipas omaa napaa...
Onnea kaikille plussanneille :flower:
 
Heippa kaikille ja onnea metsämurmelille plussasta! :flower:

Itseäkin kutittelis niin kovasti testailla.... nyt on viime viikkona jääny petipuuhatkin vähän vähemmälle, ollut jotenkin niin väsynyt ja paljon menoa.

Mitäs olette mieltä jos vähän siivottais tuota etusivua? Siis voisi poistaa nuo -08 plussanneet ja voitaisiin pitää nimenhuuto ketä on mukana ja ketä taustalla.
 
Toive81, noi metut on metformineja joita käytetään myös diabeteksen hoidossa. Ne tasaa verensokerijuttuja, en ihan tarkalleen tiedä. Jotenkin siis liittyy tohon insuliiniresistanssiin tai sinnepäin :LOL: Käytetään yleisesti lapsettomuushoitojen yhteydessä varsinkin jos on ylipainoo hiemankin...


Takas töihin :wave:
 
Paljon onnea Metsämurmelille. Oon onnellinen puolestas, vaikka itsellä ei kaikki vissiin menny niin kuin piti.

Tänään on kolmas päivä, ku tuhruaa,.. eli edelleen sama tilanne, pyyhitessä jää paperille hieman punasta, välillä enemmän välillä vähemmän,.. enkä tiedä mitä tehdä :/ Ehkä ne selvät menkat sitten tulee parin päivän sisäällä,.. tai sitten parin päivän kuluttua teen r-testin.

PS. mie oon mukana, yk on tällä hetkellä 1, saattaa olla jo huomenna 2 :(
 
Onnea kaikille plussanneille! :flower:

En ole hetkeen käynyt kirjoittelemassa.. Mutta kun käyn niin heti omaa napaa.. :ashamed: Kävin eilen yksityisellä lekurilla. Koitti ja kattoi ultralla josta selvis, että toinen munasarjoista on monirakkulainen ja toisessa on vähän vähemmän mutta sieläkin on eli lievä PCO. Tunnen aina "oviksen" oikealla puolella jossa siis rakkuloita vähemmän. (Viime kierrosta en kyllä tuntenut kummallakaan puolella ja kierto olikin vain 28, kun on ollut 31-34.) Ens viikon alussa pitäisi mennä ottamaan verikoe josta selviää tapahtuiko ovis tuntemuksista huolimatta. Lekuri hoki mulle vaan koko ajan, että kyllä hän uskoo että ovuloit kun on niin vahvat oireet vaikka samaan lauseeseen lisäsi, että keltarauhashormonia jota tulee kun ovuloi ei ultrassa näkynyt kummallakaan puolella vaikka ovistuntemukset olivat juuri ed.vkloppuna.. Käski puoli vuotta vielä yrittää ja sitten palata asiaan paitsi jos verikoe näyttää, että ovista ei tapahtunut niin sitten ehkä huom! ehkä voisi harkita jotakin lääkitystä, että sellasta.. Hieman ketuttaa..
 
Täällä uusi pinolainen. :) Pääseekö mukaan remmiin?

Pikkusiskoa tai pikkuveljeä toivottaisiin 2,5 vuotiaalle tytöntypsykällemme.
Huomenna käyn kuparikierukan poistattamassa ja oviskin varmaan alkais olemaan aika nurkilla, kun kp on 13/29 eli tästä se sitten lähtee. Kerrottakoon, että ensimmäiseen raskauteeni, joka meni kesken kesti vuoden ennenkuin tärppäsi, kun taas toinen raskauteni tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta, josta palkintona ihana tyttäremme.

Niin ja ikää minulla on 26 v. ja miehellä kolme vuotta enempi. =)
 
:hug: Kaikille jotka sitä tarvitsevat!

Nyt loppui tämän tytön arpominen. Soitin neuvolaan ja käskin laittaa lähetteen labraan tuosta raskaus asiasta, ja kävin kokeissa... Huomen iltapäivällä tai ylihuomenna pitäis olla tulosten tullut... Jännittää, vaikka tiedänkin mitä se koe näyttää...
 
Hei vaan täältäkin!

Täti tuli sittenkin :'( . Alussa olin tosi pettynyt, mut tänään on taas voimia ja intoa täynnä. Oon kärsinyt noista menkoista ja tuhruvuodoista, mut nyt on lääkitys niihin ongelmiin saatu, terolutit. Hieman tietenkin mietityttää kun on otettava kp 15 - 24, laskenko ne päivät ekasta tuhrupäivästä vai vuotopäivästä :/ . Löytyyks teiltä keneltäkään tietoa?

Eli tänään on kp2 ja yk2.
 
tähdenlento1 :hug: Mä olen aina laskenut siitä päivästä, kun vuoto on kirkasta verta, tuli sitä sitten vähän tai vähän enemmän. Se ruskea tuhru kun on ns. vanhaa verta...

Mulla pää ihan sekasin. Tiedän sen tuloksen, että on 0, mutta silti joku koputtaa takaraivossa, että jospa sittenkin... Mietin vain, että kuinka kauan nämä raskausoireet voi km:n jälkeen vielä kestää? Voiko tosiaan niin kauan, kunnes vuoto alkaa :eek: Eli pahimmassa tapauksessa sen 2-3 kuukautta :eek: :headwall:
Tai sitten jos onkin km:n jälkeinen valeraskaus? Kuinka paljon keho tarvitsee todisteita, ettei siellä mitään kyytiläistä ole, että oireet loppuvat? Ei ole kivaa, kun on ihan raskautunut olo, vaikkei sitä oikeasti olekaan =(

Noh, iltapäivällä soitan ja painin taas samojen kysymysten parissa...
 
Onnea Jonetta ja Metsämurmeli plussista :flower:
Onnea myös Runttipullalle ovisplussasta, toivotaan sen tuottavan tulosta!
Haiculle pahoittelut ikävistä uutisista :hug: Itelläni on varmaan samaa vikaa, pitäisi vain uskaltautua gynelle.
KS09 hyvä kun asiaan tulee nyt selvyys niin ei tarvitse enää pähkäillä.

Minä myös tunnustan olevani hyvin kateellinen kun joku kertoo olevansa raskaana! Toisaalta näin eilen kaveria jolla oli taapero ja vastasyntynyt, niin aika hulinaahan tuo näytti olevan. Mihinhän sitä on oikein ryhtymässä :LOL:

Täti pakkailee kamoja, ovista siis odottelemaan. Mitenköhän sitä pystyisi olemaan ajattelematta koko asiaa, stressaan ihan liikaa :ashamed:
 
Iltapäiviä täältä kaikille!Tulin vaan merkkailemaan hengissäoloni,nyt pitää pikkasen enempi kiirettä,Vieno sai eilen san sikarokotteen niin nousi kuume yli 38:aan joten äitin syli on nyt parhain hoito.Nyt nukkuu päiskyjä,joten oli aikaa tulla kattelemaan tännekkin.

Niin tosta etusivun siivouksesta niin mä ainakin olen ihan kybällä mukana,ei taustailua,vaan ankaraa seksuaalista häirintää miestä kohtaan,kuhan täti lähtee lätkimään!!(sori,oon vähän väsy kun viime yö oli tosiaan aika vaikee kun sitä kuumetta tytskillä).

Jahas,jos sitä jois vaikka kahvit,niin lähtis käyntiin taas..
 
Päivää kaikille ja oikein paljon onnea kaikille plussanneille!

Meillä on huomenna pikkujoulut :D
Raskaudesta ei ole pelkoa, mies väsähti juuri kriittisenä päivinä. Eilen sitten alkoi selittämääm, kuinka ei kannata vetää pers'känniä, kun voin olla raskaana. Sanoin, ettei ole pelkoa, kun herra ei jaksanut oikeina päivänä ja ilmaisikin sen silloin tosi tökerösti. Oli sitten kovin yllättynyt, kun en ollut hänelle sanonut asiasta.
Ensin ei halua tehdä tästä asiasta numeroa, mutta sitten kuitenkin pitäisi tiedottaa oviksista ja oikeista päivistä. Mitä mä teen? Pistän rastin seinälle, että se tajuu aktivoitua oikeena aikana? :LOL:

Saisinko mies-suomi sanakirjan.
 
KÄÄK ne tekee mut hulluks neuvolassa :LOL:
Soitin, arvot oli tulleet, mutta siellä kun oli sijainen, se ei osannut tulkita niitä :headwall: :kieh: Yrittää nyt päivän aikana selvittää asiaa ja soittaa sitten jos saa asian ratkastua :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

muoks*
Täti sai asian selvitetyks ja tulos oli odotetun lainen
Eli arvo alle1, viite arvo alle 5 ja jos olisin raskaana se pitäis olla vähintään 25.

Noh, josko tää kehokin nyt tajuais ettei siellä mitään kasva, aloittais vuodon ja luopuis oireista... Kyllä mä tän tiesin, mutta nyt ei jää ainakaan varaa millekään mielikuvitukselle =)
 
Heips, mies-suomi-sanakirja pelaa meillä näin: NYT on aika pistää töpinäksi jos mielii jälkikasvua. Näin meillä, muuten sais varmaan odotella maailman tappiin että jotain tapahtus kun ollaan niin laiskoja mitään harrastelemaan muuten :LOL:

KS09 halit, :hug: vaikka kaiketi tiesitkin että näin se on. Toisaalta hyvä, että on ainakin varmaa nyt, pidetään peukkuja sitten seuraavalla kerralla :)

 
Ihan alkuun onnittelut kaikille plussanneille ja isot halit niille, jotka ovat saaneet pettyä.

Meillä mennään nyt kierron oletetussa puolivälissä, riippuen siitä, palaako kierto normaaliin 28:aan vai jääkö taas lyhyemmäksi. Millään en taaskaan jaksaisi odottaa muutamaa viikkoa, että näkisi miten on käynyt.

Viikonloppuna olisi tiedossa ryyppyjuhlat, ajattelin kyllä juoda omaan normaaliin tapaani, eli muutama lonkero tullee otettua. Ajattelin myös ostaa askin tupakkaa ja polttaa sen verran kun mieli tekee. Tähän asti olen pärjännyt melko hyvin nikotiinipastilleilla, tosin hermot on kyllä olleet todella koetuksella ja suoraan voin myöntää, että tulee huudettua ja tiuskittua aivan liikaa ja hermostuttua liian herkästi. Onneksi sekä esikoinen että mies ymmärtävät että se johtuu tupakanhimosta. Näppärää olla tuolle esikoiselle kävelevänä esimerkkinä siitä, miten kamalaa myrkkyä tupakka on.
 
Heippa kaikille!

pahoittelut kaikille, joilla sitten mensut alkoi... :'(

Siivosin nyt tuota etusivua aika rankalla kädellä ja ajattelin tehdä saman myös mukana olevien listalle. Eli jos vaikka huutelette nyt että kuka on mukana ja nuo tiedot mitkä listalla on (kp:t, yk:t, milloin edellinen lapsi) Niin vaikka sitten su-ma akselilla poistelen tuolta ne ketkä ei ole ilmoittautuneet. Samoin taustailijat, mikäli nimennee ei nyt listalla ole, ilmoittakaa ystävällisesti allekirjoittaneelle :D

Täällä eletään nyt vähän niinkuin piinapäiviä. Kp 28 menossa ja la ajattelin testata. Testi tuolla kaapissa jo polttelee... Mut jos nyt malttais hieman.

Meillä on perhepiirissä ollut nyt yksi ikävä tapaus, jonka sulatteleminen ei ole helppoa ja fiilikset on aika järkyttyneet. Miten ihmiset voikaan olla niin ilkeitä??

JA taas kuulin uuden vauva-uutisen. Jospa se tulisikin sitten meiltä seuraavaksi. Huoh. :|
 
Heips, mä tuun mukaan kuumeilemaan :D Itsellä on 08/08 syntynyt poika ja nyt toiveissa pieni perheenlisäys... (Itsellä ikää 21 ja miehellä pari enemmän, ja pk-seudulta kirjoitellaan)

Jätin siis pillerit pois ja tyhjennysvuodon jälkeen on nyt eka luomu kierto käynnissä =) Nyt on menossa kp 16 ja ööh ovistuntemukset oli hyvinkin vahvat pari päivää sitten!!! Omat hormoonit on vissiin vähän vahvempia kun oli tissit tosi kipeät ja alavatsaa nipisteli, ikinä ei ole moisia ollut :whistle:

Meillä on aivan hirveän ihana vauvakuume, joten siksi pitää tänne hieman purkaa olojaan :ashamed:
 

Yhteistyössä