** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

Uskaltaisko sitä jo testata, josko se plussa ilmestyisi. 25 päivä pitäis alkaa menkat, mietin jos testais herkällä testillä, niin oisko mahdollista että esim. huomenna aamulla näkyis jo plussa? Miten aikaisin ootte alkanut testaamaan?
 
Heissan!
Töissä ollut tohinaa ja iltaisin ei ole tänne asti ehtinyt, esikoinen pitää kiireisenä :)
Meillä ens vkolla alkais taas puuhastelut, en tiedä jaksanko ovista tikutella kun se normisti tulee niin selkeästi esille. Nyt tietty se kemiallinen raskaus takana niin en tiedä sitten miten hommat etenee... no, kokeillaan ja katsellaan, ei jaksa ressata.

Semmosen päätöksen tuossa tein, että en testaa etukäteen/menkkojen alkamispäivänä enää, koska tuo kemiallinen raskaushan on ihan mahdollinen. Teen siis testin vasta joskus 5 päivää menkoista jos semmonen tilanne tulee eteen, suotta vaan sitten on pää pyörryksissä jos ei homma edes kunnolla lähde käyntiin.

Jees, mulla ei muuta, plussatuulia kaikille, mä siirryn viinilasin pariin ja nautin perjantai-illasta :)
 
Juu kyl mie tiedän, et tärppi voi käydä, mut en oikeen jaksa siihin uskoa ku imetän nii usein.. Noh, se näkkeepi ajallaan.. et millonka se tärppi käy vai käypikö olleskaan. Noh, kahtellaan =) Ja oha tuos esikoispojassa aika paljo haastetta ja iha hirmuisen paljon iloa ni eihä täs mikkää kiirus oo :heart:
 
Ja nostoa ettei tipahdeta toiselle sivulle =)

Täällä ei kummallista, kp15 oli masukipuja ja toiveikkaana luulin oviksen tulevan, mutta tyylipuhdas nega o-testissä ja masukivutkin loppui siihen...
Nyt kp17 ja toivottavasti se sieltä tulisi huomenna tai ylihuomenna...Onkos meillä muuten jännäilijöitä??? :wave:
 
Plussatuulia odotellaan. Yk 3 menossa, 24/26-28. Hätäpäissäni tein jo yhden testin tänään, negaa - tietysti! Kyseessä oli Biocard ja vaatisi 25 yksikköä raskaushormonia... vai miten se ilmoitellaan. Ollaan yritetty "tjot" meiningillä pari kiertoa, mutta nyt viimeisimmällä olen ahkerasti laskenut päiviä ja yritystä ollut kiitettävästi. =) Toivo elää vielä. Olisi kiva saada piakkoin pikkukakkonen alulle. Esikoinen syntynyt 4/07.

Plussaa meille kaikille!
 
Heippa! Minä täällä poden krapulaa eilisten pikkujoulujen jäljiltä.. Mulla on nyt kp 27/28-40. Tein huvikseni tossa vähän aikaa sitte ovistestin. En ole siis tikutellu ovista tässä kierrossa mut huvikseni ajattelin tehä ku ei ole raskaustestiäkään. Ovistesti näytti tosi vahvaa plussaa. Voisinkohan olla raskaana, ku oon kuullu et joskus ovistesti voi näyttää plussan raskaudesta johtuen. Koskaan aikasemmin en oo saanu ovistestillä plussaa. Mulla on nimittäin ollu nyt muutaman päivän ankara väsymys ja nännit tosi arat. Nyt mua sitte kaduttaa ku eilen join niin kauheesti. Hitto. Mitä jos oisin raskaana ja eilen join? Jaksaiskohan lähtee hakeen raskaustestiä apteekista..
 
Jonetta:Hyvältä kuullostaa :D Heti r-testin ostoon :) Ja toi juominen ei näin aikaisessa vaiheessa vaikuta mihinkään, joten sen puolesta ei tarvitse olla murheissaan. Yhteinen verenkiertokin alkaa vasta myöhemmin :) Uskallanpa jo varovasti onnitella... :flower:

Magia82: :hug: Tiedän tunteen :( Vaikka täällä menossa vasta yk3, mutta aina se masentaa kun täti kurvaa paikalle :( Mä puhkun täältä paljon tsemppiä ja intoa uuteen kiertoon!!! :hug:
 
Heips, täällä etanameininki on alkanut, eli ovista lähipäivinä pukkaa. Tänään ei taida jaksaa vielä puuhastella mitään, jos sitten huomenissa vaikka. Tässä kierrossa taidan jättää ovistestitkin väliin, tjot -meiningillä sitten täälläkin. Ja Jonetta, ei varmasti tarvii huonoa omista tuntea moisesta illasta, toivotaan että plussaa pukkaa :)

Nyt iltapalalle, sit pyykit kuivumaan ja sitten köllölleen. Huomenissa on työpäivä =)



 
Jonetta mun ymmärtääkseni se ovisplussa loppukierrossa voi johtua myös tulevista menkoista. Näin mä ainaki oon kuullu, en tiiä sit. Mut osta ihmeessä r-testi ja testaile! Me pidetään peukkuja! :heart:

(.) Ihan outoa, ku valkovuotoa tullu ihan tuhottomasti parina pvänä. Siis ihan valumalla (ja niitä toisia eritteitä -ihanan kuulosta... :D - ne ei voina kai olla ku petipuuhista ol aikaa pari vuorokautta) tullu. Sit kipuili hetken tuolt allaalta tos olikoha eilen. Hmm.. Oiskoha ovulaatio voina muka tapahtua?
 
Kaa
Listan ulkopuolelta tulin SuukkoSuulle ja muillekkin kirjoittamaan: ei se imetys todellakaan mikään ehkäisykeino ole. Itse imetän vielä noin 6-8 kertaa vuorokaudessa ja positiivisen raskaustestin tein muutama päivä sitten. Kuukautiset siis alkoivat 4 vkoa synnytyksestä. Eli positiivista mieltä toivotan imettäville yrittäjille!
 
KIITOS onnnitteluista! :hug: Tänään jopa näytti halpistestikin kunnon plussaa, kun on dpo 15 :xmas: Jännittää vaan kovasti, kun koko ajan semmosta menkkakipua on pukannu koko viikon, ettei vain vuoto alkais.. No toistaiseksi ei ainakaan oo.. Tsemppiä yrittäjille, toivottavasti alkaa pian uusia plussia ropisemaan.. :heart:
 
Täällä olis kanssa yksi uusi :wave:

Eli toinen olis haaveissa, esikoinen täyttää pian kolme ja kovasti jo toista kaipaillaan :heart:

Tänään on menossa yk2 kp 2/28-30
Toivottavasti pikku kakkonen tärppäisi nopeammin, kun tuo ensimmäinen!!
 
Huomenta ihanaiset naiset :heart: !!
Täällä ei vieläkään merkkiäkään menkoista ja nyt odottelen TAAS SITÄ POSTIA :LOL: ,että joskos se testi nyt olis tullut..Ainakin mun sähköpostiin on tullut että torstaina tilaus tullut ja perjantaina lähtenyt matkaan ja maksukin on kirjautunut,niin että tule nyt sieltä sitten kanssa ja vähän äkkiä |O

Mites kaikkien viikonloput?
 
heikku:KÄÄKS!Tulis jo se testi niin pääset plussaamaan ;) :whistle:

Suukko suulle:Toivotaan, että se ois se ovis kun siellä oireilee ;)

Uusille tervetuloa kuumeilemaan!

Oma napu:nyt tää nainen ei ymmärrä...Missä mun enteilevät ovistuntemukset on? Jos siihen lääkäriin on uskomista niin ovis tapahtuisi tänään tai huomenna, mutta ei mitään masukipuilua, limoja yms mitkä oli viime kierrossa! Tahtoo ne nyt tänne, heti! :p Ja oudointa...eilen lämpö sahasi 36,7-36,9 maastossa ja äsken lämpö oli taas 36,9.Yleensä mulla normilämpö 36,5-36,6. Masukivut oli viime viikolla keskiviikkona, torstaina ja perjantainakin, mutta vain pe testasin ja se oli negaa. Ei hitto vie, olikohan mulla sittenkin ovis viime viikolla? Mutta kp ois ollut silloin "vasta" 13-14.Kai se lääkäri ois ultrassa osannut arvioida jos ois jo sillo tapahtunut.Mä kun ymmärsin, että se ei ollut edes tarpeeksi iso vielä maanantaina.Hmm...Noh, jos ovis on jo tapahtunut niin ei varmaan ollut kyllä priima munasolu, siis tarpeeksi suuri.Ollaan onneksi kuitenkin peittoa heiluteltu viime keskiviikosta asti joka toinen päivä niin ei varmaan olla ainakaan missattu sitä. On kyllä nyt varuiksi heiluteltava tääkin viikko :D Tuskin mun kannattaa nyt tuhlata digitaalisia o-testejä ellei masukivut yllätä. Ja sit saa taas jännätä koska ne menkat taas alkaa. Jos noudattaa edelleen sitä 10 päivää oviksesta niin lauantaina varmaan sitten padot aukeaa, prkl! |O
 
No tulihan se testi,prkl! :LOL: ..sori,oli pakko kirota,mutta kun mä en saa/voi kuulema tehä sitä vielä kun äijänkäpyrä haluu olla siinä vaiheessa kotona!!Eiiiiiih!Eli nyt mä kiltisti odottelen et kello tulee 17.00.. :saint:
 
Heips, mahtuuko mukaan? Esikoistyttö syntynyt 2008 ja nyt olisi toinen napero toiveissa. Olen vielä toipumassa kohdunulkoisesta raskaudesta mutta "loppusuoralla" jo, eli alkuvuodesta todennäköisesti unohdetaan ehkäisy. =)
 
Plussa tuulia kaikille!!

Mä voisin perjaatteessa siirtyä taustalle, mutta roikutaan nyt listalla. Neukussa sanoivat, että nyt ei auta kun ootella sitä vuotoa, pahimmillaan voi mennä 2-3 kuukautta ennen kuin alkaa :eek: No saapahan sitten kunnon luvut listaan...
 
Ette usko tätä.. Se mun eilinen ovisplussa osottautu raskaudesta johtuvaks. Testasin eilen illalla Clear Bluella ja Apteekin omalla. Molempiin pärähti heti erittäin vahva plussa! Vaikka eilen oli vasta rv 3+5 ja iltapissasta testasin joka oli vaan hetken rakossa. (kp 27/28-40) Tänäänki clearbluella vahva plussa. Hitto mua jännittää. Voikohan nuo testit kuitenki jotenki narrata? Mitä jos se onki vaan tuulimuna? Ja keskenmenoa pelkää. Tänään olis siis niinku rv 3+6. Neuvolaan sain ajan parin viikon päähän. Mä en usko tätä, en millään. Alavatsa ollu tänään ihan hiton kipee välillä, nännit on hieman arat ja pikkarit märät vähän väliä. siinä mun oireet. Mä oon vielä täällä teidän kans ku en vielä uskalla siirtyä odottajienkaan puolelle. Plussatuulia muillekki puhallan!!!
 
Ei hemmetti,tiättekö mitä.?Nyt ruvettiin ihan kunnolla isännän kanssa muistelemaan,niin mun vikat menkathan on olleet joskus 30.10.Joten eihän mun edes vielä kannata testata,vai mitä?!!!

Siis mulle tuli niin kauhee paniikki kun isäntä tuli kotiin ja mä sanoin sille et mä en uskalla tehä tota testiä,että muistaako hän mitään millon mul ois ollu menkat,tai muistaako jotain tapahtumaa,mikä liittäis sen mun menkkojen alkamiseen,niin sanoa töksäytti tosta että no eikös ne ihan loppukuusta ollu ja ne kesti tän kuun alkuun,johki saakka!Sitä en itse,siis sitäkään muista et mihin saakka ne on kestänny,joten miten mun nyt kannattaa testata,siis millon?
Mä oon täällä nyt ihan sekasin,ei jessus oikeesti.. :headwall: :ashamed:
 
Heippa ja onnea Jonetta! :flower:

Nyt on taas päivityskin ajantasalla.

heikku, jos menkkasi on alkaneet 30.10 niin samaa kp 25 meet kuin minäkin. Se voitko jo testata riippuu vähän kuinka kauan menkkasi yleensä kestää. Mun ei oo mitään järkeä vielä testata kun kierrot on ollu nyt 35-46 päiväisiä. Mutta kyllä kutittelis jo testata....:)
 

Yhteistyössä