**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heathy Mikä pitunen kierto sulla on? Hävis tosta listasta ihan itekseen :D

Haikara Innittelut haamusta! Josko se vahvistuisi ja pysyisi vielä kyydissä!

:hug: teille kaikille samaa kokeneille. Kummasti sitä vaan pääsee kuukaudesta toiseen, vaikka se välillä tosi vaikeelta tuntuukin.

Mulla on pieni epäilys, että se ovis oliskin voinut olla jo heti sillon vuodon loputtua, vaikkakin hyvin pieni epäilys... Sillon oli paineen tunnetta alavatsalla, ja nipisteli munasarjoista. Nyt on toinen rinta kipeenä, hiiva, joka oli muuten viimeks raskaana ollessa ja väsyttää ihan vietävästi.
Onneks se gyne aika on jo varattu, mutta niin epäileväinen olen, että ennen sitä teen kyllä yhden raskaustestin :D Jos ihme sattuis voisin sitten vaihtaa gyneajan varhaisultraan :laugh:

No joo, minä viettelen hiljakseen alkukiertoa. Kylläpä se vauvakuume voikin sekoittaa pään!

Kiitos kaikille! Lohduttaa huomata ettei ole yksin ajatusten, välillä synkempienkin kanssa :ashamed: KS09, kirjoitit juuri niin kuin minä välillä ajattelen...Ulosantini on vaan välillä aika jumissa :/

Haikaralle suuret onnittelut, minäkään en saanut kuvaa auki. Toivotaan, että tuhruilu loppuu ja pikkuinen pysyy kyydissä. Kyllä se pysyy!!! :hug: :flower:

Moikka vaan kaikille! Täällä kans toivotaan kovasti toista. Tai mies ei niin kovasti, ei ainakaan myönnä. Mä taas kuumeilen ihan kauheesti ja näen kaikenmaailman vauvauniakin :laugh: Mulla nyt kp 25/33? ja ens viikolla ois tarkotus testailla, kun hierojalle menossa ni täytyy ennen sitä tietää... Oireitakin löytyy : mielialat heittelee, laiskotuttaa, vatsatuntemuksia... Toivotaan nyt parasta :D

Moikka!
Onnea Haikara :flower: Mä sain sun kuvan auki.

Mä alan uskoa siihen, että jotain tuolla on kasvamassa. Tänään en ole testannut, kun ei ole testejä kaapissa ja apteekkiin matkaa 15km. Jos huomenna kävis työreissulla ostamassa. Aamulla teki mieli syödä, vaikka yleensä syön vasta lounasaikaan. Jotenkin oli semmonen nälän tunne, vaikkei varsinaisesti ollut nälkä. Rinnat on paljon tiukemman tuntuiset kuin aiemmin. Voihan, että on myös väärässä paikassa, mut se selviää sit myöhemmin :)

Mä taisin joskus kirjottaa tuosta meidän naapurista. Siellä ei olla käyty, kun mä en jaksa kuunnella valitusta, kun lapsi (kohta toinenkin) rajottaa elämää. Jos kerta on niin vaikeeta, miksi ei tehnyt aborttia... Vaikka olenkin aborttia vastaan, niin tämän perheen kohdalla sen olisin hyväksynyt! Toivottavasti teistä ei kukaan vedä hernettä nenään tuosta kommentista.

Mut voi siirtää plussanneisiin. Sit tiputaan ryminällä alas, jos olikin vääriä tuloksia. Selviä vaaleanpunaisia viivoja kumminkin joka testissä =)

Muoks Piti sit ajella apteekkiin. Onneksi ostin 2 testiä, kun en malttanu oottaa huomiseen. Apteekin omalla ihan selvä PLUSSA!!! Viimeinkin tämä piina loppuu. Toivottavasti pikkuinen pysyy mukana loppuun saakka :heart:

Onnea Himputti ja Haikara!

Heräsin yöllä menkkamaiseen jomotukseen ja ajattelin, että pakko alkaa asennoitua siihen, että kohti uutta yritystä mennään. Koko päivän sellainen olo, että kohta ne alkaa (ja on yhä sellainen olo). Oli huono olo ja ruoka ei maistunut. Ajattelin kuitenkin, että kokeilenpa tuon toisen Clearbluen digitestin ja siihenpä tärähti minuutin jälkeen, että raskaana gravid. Aika epäuskoinen olo. Mulla on nyt kp 27/28 - 30, että voi kai ne menkat vielä alkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Cleopatra:
Heavyfreak, ellen ole ihan väärässä, niin se tarkoittaa day(s) past ovulation, eli siis sitä, monesko ovulaation jälkeinen päivä on menossa.

Aah, joo niinpäs onkin. Englannistahan nää monesti tulee mutta en hoksannu vaikka kuin pähkäilin :D

Onnea kaikille plussanneille! :flower:

Täällä elellään jännittäviä aikoja... Tekis mieli testata, mut ei uskalla :p
Oireita ois taas vaik kuinka, mut kuviteltuja varmaan ku aina löytyy lisääkin ku täällä lueskelee ;) Viime kierto oli tosiaan sen 39 (?) päivää vaikka aiemmat olleet 28 ja meinasinkin et varmasti oli varhainen keskenmeno, sillä oli todella kivuliaat (synnytyksen jälkeen olleet ihan huomaamattomat) ja vuoto oli klönttimäistä... Mut ei auta jossitella. Kohti uusia plussapuhureita vaan =) Ärsyttävää kun tietää itsekin et ne "todelliset" oireet mitä kuvittelee voi ihan hyvin johtua menkoistakin... :kieh:

Täällä toista kuumeileva ilmottautuu mukaan :) Kiertopäivistä ei hajuakaan, mutta laskurin mukaan ovulaatio olis ollu lauantaina ja yritys on aloitettu ja nyt vaan peukutetaan millon tärppäisi. Esikko on tyttö 11/04

Onneksi olkoon Cleopatra!!
Täällä hermoillaan edelleen. Tänään alkoi sit yökötys ja vessassa pitää käydä tarkistamassa minkä väristä tavaraa housuihin tulee. Valkkari on sellaista ruskehtavaa, mutta melko vetistä. Selkä on kylä niin kipeä samoin kuin oli esikoisesta, mutta en voi kummiskaan vielä uskoa, että tuolla masussa jotain tapahtuisi. Lämmöt oli vielä kohonnut 0,2 astetta.
Ruokaa ei tee kyllä yhtään mieli..

essi tervetuloa mukaan :)

Mä niin kiehun täällä!! :kieh: Miehelle on tullut viikon sisällä KAKSI peruuttamatonta hammaslääkärikäyntimaksua! Siksi täällä kiehun, ettei meille asti ole koskaan tullut edes tietoa, että miehellä mitään hammaslääkäriä edes on ollut! No, eihän siinä mennyt kun sen 67e taas kankkulan kaivoon, jos mies ei saa selvitettyä tätä sotkua :headwall:

Pojalle tuli esitietopäivä allergisille ilmottautuminen. Huvittais kyllä mennä, mutta jollei mies lähde mukaan, en viitsi lähteä koko päiväksi istumaan yksin väsyneen ja kiukkusen lapsen kanssa sairaalan kokoustiloihin...

Kyllä mä alan olemaan taas niin täynnä tätä kaikkea, että hammasta pitää purra yhteen :kieh:

Haikara Hyvältä kuulostaa! Toivotaan, ettei sieltä mitään vuotoa koskaan alakaan :)

Ihanan paljon taas tullu plussia :heart: paljon onnea :flower: :flower:

Mie oon ihan pönttö, alotin jo eilen testailunki, vaikka ovis oli viime viikonloppuna -_-
on se kumma ku ei osaa pitää itteään aisoissa. prkl. Nytkin istun tässä testi kädessä :D
ja luulotautisena luulen että tuossa on haamujen haamu, vaikka se on varmaan ihan vaan viivanpaikka -_- Voisko joku läpsii vähän järkee päähän!? Ei hitto, pakko varmaan kaivaa roskiksesta se eilinen testi ja kattoo näkyyks siinäkin viivanpaikka "noin hyvin" :D

heavyfreak raskauskeiju.fi on yksi halpa paikka, mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin en suosittele kenellekään noita halpis herkkiä testejä! NE antaa niin herkästi viivanpaikkoja, että tulee vaan paha mieli. Ja tän voin sanoa kokemuksesta :D

Menhit Ihana sinä, mä olin ihan samanlainen vielä jokunen kierto sitten :) Oli pakko hommata tosi herkkiä testejä ja heti kun viikko oviksesta tuli täyteen, alko testailu, ja niitä viivanpaikkoja sitten tulikin ;) Toivotaan, että sulla olis kyse ihan oikeesta haamuviivasta, joka sitten vahvistuu. Eli älä testaa joka- vaan joka toinen päivä, niin antaa todellisemman kuvan :)

Heavyfreak: Minö suosittelen mammaksin testejä. Ne paksut herkät testit ei ole antanut viivanpaikkoja ainakaan mulle. Mammaksi.fi siis on osoite ja heti seuraava päivänä tulevat.

Menhit: Tuollanen hätähousu minäkin olen. Tein testin muka kp27/34 ja sain puhtaan negan. Nyt kp 32/34 se oli haamuplussa. Huomenna kp34/34 ja uus testaus. En ole siis vielä hehkuttanut.

Taitaa olla aika testi kohtanen, mikä noitaviivoja antaa. Mulla taas nimen omaa mammaksin testit on antanut lähestulkoon vahvimmat viivanpaikat ikinä!
Eli mitä tästä opimme, mikään testi ei ole niin varma, ettäkö joka ikiseen viivantapaseen kannattais luottaa :)

Ja kävinhä mie roskista tutkimassa, koitin sitä eilistä liuskaa etsiä, niin eka osu käteen puikkotesti, joka oliki selvä plussa, no roskisplussiin en kyllä luota :D Niin no ei siinä eilisessä liuskatestissä näkyny edes viivanpaikkaa. Huoh, ei auta muu ku ostaa herkkä raskaustesti, kun en saa vaa itteeni pidettyy aisoissa |O |O
Varsinki ku miul on jo mukamas raskausoireitakin

KS09 Mie en oikeesti usko että pystyn olee testaamatta, miut pitäs sitoo kiinni varmaan sängyn päätyyn :D |O

Haikara hatun nosto siulle, ku oot pystyny olee välissä testailemattakin :laugh: mie oon ihan toivoton tapaus :ashamed: Toivottavasti siulla näyttäs huomenna jo selkeetä plussaa!

Menhit No pakko munkin kai on myöntää, että kyllä tuli tilattua taas niitä herkkääkin herkempiä testejä :D Ei sille testi hullu mitään voi, mutta kieltämättä vähän rauhotti ne pari viimestä plussaa, jotka sain monta päivää ennen oletettua menkkojen alkua, ja jotka sitten normaaliin aikaan vuotivat pihalle :ashamed:
Mutta noi testifirmat kiittää kun on tällasia hulluja olemassa :D

Kiitos kaikille onnitteluista! Vieläkään ei meinaa uskoa, että kuukautiset ei alkaisi. Valkkaria tulee tosi paljon ja töissä vähän väliä ajattelin, että tässäkö tää nyt oli.
Toivon teille kaikille kovasti, kovasti onnea!

Ollaanpas täällä oltu aktiivisina :D Tervetuloa uusille!

Onnittelut Cleopatralle ja Aislalle plussista, teillä se kävi ihanan nopeasti. Onnea myös Himputille kauan odotetusta plussasta :flower: :flower: :flower: Haikaralle
varovaiset onnittelut! Muistinkohan nyt kaikki...

Heavyfreak: mä oon tilannu testejä kotitestiltä ja raskauskeijulta. Eihän niitä voi kehua, mutta hinta on halpa. Itse ainakin olen niiiin malttamaton testaaja, että olisin konkurssissa jos testaisin apteekista ostettavilla testeillä. Jos noi halpistestit alkaa jotain näyttämään niin haen sit apteekista kunnollisia, ennen kuin uskon raskauteen.

ON: Ei se ovis ollutkaan täällä vasta kuin tänä viikonloppuna eli hieman myöhässä. Limainen vuoto alkoi ja toiseen munasarjaan sattui ihan kauheesti. Ovistestikin näytti plussaa jälleen... Tuli hyvin hyödynnettyä, vaikkakin vähän väkinäisesti kun munasarjaan sattui ihan hirveesti touhuillessa. Nyt kn korkeammalla kuin koskaan. Kierto siis tulee olemaan pari päivää pidempi.

Mistä päivästä noi dpo:t lasketaan? Jos sain ovisplussan perjantaina, nii onks nyt menossa dpo 3 vai 4?

KS09 mulla olis kp 18 menossa jos viitsit korjata, kiitos!

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia raskautuneille!

Ovistesteillä testailtu, mutta en oo saanut muuta kuin toissapäivänä heikon testiviivan. Siis paljon kontrolliviivaa heikomman. Muuten on ollut ihan negaa. Alkaa usko mennä noihin kapistuksiin! Kuitenkin nyt jo kp 19/29-34.

No, pukkas tähän mahataudin sekä pojalle että itselle, joten saattoi muutenkin mennä hedelmällisimmät päivät sivu suun (kun en oo kuumeisena ja oksentelevana, pojan ripuleita siivoilevana ollut ensimmäisenä sänkypuuhat mielessä, nukkumista lukuunottamatta) :headwall:

Korvissa kuuluu iso TIK TAK, kun se "kahden vuoden ikäero" -kello tikittää.

Joka tapauksessa lämpimät onnittelut raskautuneille! :flower: Luotte mulle toivoa, että kyllä tämä tästä jossan kuussa tärppää!

Yhteistyössä