**PikkuKakkosta toivovat VOL20**

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************* Sunnuntai 18.4.2010 **************

MUKANA:





waaka...................esikoinen 09/08............kp 58/28 * yk 2
manna-.................esikoinen 11/08.............kp 58/31 * yk 3 (km.yk2)
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp 41/29 * yk 3
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 35/29-34 * yk 6
Heathy..................esikoinen 12/08...........kp 35/26 * yk 3
mimma86..............esikoinen 06/08...........kp 31/28 * yk 2
Memmu86..............tyttö 03/08..................kp 28/28- * yk 10
snowball................tyttö 05/09..................kp 28/?? * yk 3
dada....................esikoinen 09/09............kp 27/??.. * yk 1
Lumikuningatar.........................................kp 26/28-36 * yk 26
Minsku82................poika ??/04................kp 21/29 * yk 28
Dakota Paws.........esikoinen 08................kp 16/?? * yk 2
maria-08................esikoinen 12/08..........kp 13/33 * yk 1
ina21.....................poika 6/07...................kp 8/26-30 * yk 2
Sannuliini..............tyttö 10/08...................kp 5/29 * yk 5
Ruusis...................esikoinen 12/05...........kp ??/?? * yk 8
yllätysvauva.........esikoinen ??/07.............kp ??/?? * yk ?
Dindei..................................................................... * yk ??
Hyzenthlay............tyttö 06/09................................. * yk 0
niiskunenä-78....................................................
spica....................................................................... * yk 1


TAUSTAILEMASSA:


Kuu-mami
toive81 (KM 03/10)
riina82
Peppioliina
miimuli24
Kristen


HAAMUILIJAT




Coreline................tyttö 01/09...................kp 47/32 * yk ?
..

PLUSSANNEET :



2010

Huhtikuu: Teargas (yk 2), Neito84 (yk 1)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31),

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)


Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1587633
 
:wave: Täälläkin ollaan mukana edelleen. Kp 30/32, yk1 ja tyttö 05/09 voisi päivittää tietoihin. Hyvä idea aloittaa uusi pino =)

Omaan napaan ei mitään uutta. Ei oloa mihinkään suuntaan. Tosin nuo kp:t on aika "viitteelliset", sillä ei ole mitään käsitystä onko kierto muuttunut synnytyksen jälkeen, vai onko vielä sama vanha... Kohta se varmaan selviää suuntaan tai toiseen :D Olen nyt toista päivää mammaloman jälkeen töissä ja voi vitsit, miten nautin tästä :D Siirryin tosin tekemään vajaata viikkoa ja tuntitöitä jotta ei tarvitse vielä laittaa tyttöä hoitoon. Huomenna ja Perjantaina olenkin sitten kotona ja torstaina teen vajaan päivän töitä. MII LAIK :heart:
 
Täällä ollaan edelleen mukana eli mulla esikoinen 08/05, nyt meneillään kp 14/28-37 yk4.

Hmm mitä nyt edellistä pinoa kattelin tässä, niin aika kivasti jo plussanneita tänä vuonna
=) Toivottavasti tulee vielä paljon plussia keväälle!

Tänään ovulaatiotesti näytti positiivista joten pitää käyttää hedelmällinen aika hyväksi! Olen niin iloinen ovisplussasta, kun kunnon plussaa se nyt ei ole viimekuukausina selkeästi näyttänytkään.. Olen ihan varma että parin viikon päästä on taas toiveet korkealla..
 
Voi, ette ikinä usko! Mä odottelin sitä lapsettomuuspoliaikaa jonnekin syys-lokakuulle, mutta arvatkaa, tänään tuli kirje kotiin, että meille on aika JO 12.3 :D
Voi että mä olen nyt niin onnellinen!
Peruutan sen yksityisen gyneajan, koska noilla ei olis kun kuukausi väliä, ja jos sieltä jotakin lääkkeitä saisin, en kuitenkaan vois seuraavassa kierrossa niitä vielä alottaa. Eli sillon se on muuten ihan sama käynkö siellä vai en, paitsi että hintaa tulis aika paljon enemmän.

:D :heart:
 
KS09: Minäkin edelleen messissä, tän vuotosekoilun takia vaan vähäks aikaa feidasin. Eli kp 5/28-31 ja yk 2 imetyksen loputtua. :) Ja tähänkin pinoon onnittelen lääkäriajasta, toivotaan että ykkösen syntymäpäivä olisi onnentuojana ja saisit hyviä uutisia jo ennen tuota käyntiä!

Onneks muuten se mun työterveyslekuri laitto gynelle, se mies ei oikein tiennyt näistä asioista.. tuli nimittäin tosi hyvä mieli kun se kyseli kuukautisten ajankohtia, ja varmaan viis kertaa sitä että koska alko synnytyksen jälkeen. Sanoin että synnytys 12/08, ekat menkat 11/09. Päivitteli ääneen "NIINKÖ KAUAN MENI?"... :kieh: Sanoin, että imetin vielä yölläkin ja imetys loppui lapsentahtisesti vasta 12/09. Oli hiljaa... naistentautien erikoislääkäri puolestaan sano että hyvin normaalia, monilla menee vielä pidempään.
 
täällä tyttö 10/08 kp 28/33? ja muistaakseni 3. yritys

Kauhee jännitys nyt, kun tällä viikolla täytyy testailla.. Oon jo monesti meinannu mennä testaamaan, mutta oon sit alkanu tehä jotai muuta et ajatukset sais muualle.. Oloja on mielialan heittely, oudot tuntemukset mahassa, hajut ottaa nenään erilailla ku ennen... Eilen jopa pillitin, ku katoin sinkkuelämää ja en ennen oo tv- ohjelmalle pillittäny :LOL:
 
Heathy mulla alko menkat vasta pikkase reilu vuos synnytyksestä ja imetin reilun vuoden.. tosin loppuajasta imetin vaa illalla ja yöllä.. sillo sen imetyksen aikana tein parikin kertaa testiä, kun olin nii epävarma...
 
Täällä edelleen taustalle, vaik kohta vois laittaa varmaan ihan aktiiviseksi... Koko ajan nimittäin käyn täällä teidän juttuja lukemassa :D Ja jännittämässä ja iloitsemassa :heart:

Täällä nyt kp 32-28/38 & yk 3 ja eilisestä asti ollu ihan 100varma menkkatunne :ashamed: No jospa toi kierto edes vähä lyhenis tosta 38sta niin sekin ois kiva, vois alkaa ens kierros testailee ovistakin, ku sitä en ole vielä tehnyt :p

Plussia plussia!!! =)
 
Minäkin olen vielä mukana. Eilen tuli tosiaan sitä tuhrua ja illalla vähän lisää. Lämpöjä mittailin ja ensin sain 36,6. Sit mittasin heti uudestaan: 36,8, 36,9, 36,8 eli otappa nyt selvää. ??
Tänään pitäis siis menkkojen alkaa, joten kriittistä aikaa eletään. Eilen käytiin kavereilla kyläilemässä, joka kans eli kriittisiä hetkiä ja arvatkaa ottaako mua päähän jos se on raskaana ja minä en. Ei ois pitänyt testailla ollenkaan. Tämä on varmaan joku kemiallinen raskaus. :headwall:
Miehelle ei uskalla enää puhua asiasta, koska sen mukaan mun pitäis kaiken antaa mennä omalla painollaan ja ajallaan. Hermoilu ei kuulemma auta. Ai ei vai :kieh: :LOL:
 
Haikara Olikin tuolla haamuilijoissa :) Toivotaan, ettei se täti nyt kuitenkaan tulis kylään :hug:

Tänään todistettu, että tuo predictori oli ihan susi. Apteekin omalla testasin ja tyylipuhdas nega. Ja noiden kun pitäis olla saman herkyyksisiä, eli olis pitänyt jotain näyttää, jos predictorin viiva olis ollut oikea... Nyt mä yritän ottaa iisisti loppukierron ja suunnata ajatukset jo sinne polille :)
 
Täälläkin jännitys tiivistyy :D Just tossa tilasin Mammaksi.fistä niitä herkkiä liuskatestejä, voin sitten tiputella loppuviikosta taas itteeni huolella maan pinnalle. Kauhistuttaa jo ajatuskin menkoista :| Kun ne ei nyt alkais!! En mä kyllä yhtään ees usko raskautumiseen ja lääkäriki just sitä sano että aika epätodennäköstä se on. Ku oon niin huonossa kunnossa nykyään. Mutta siltihän sitä toivoo :) Realisti vaan täytyy olla ettei sit tipu liian korkeelta...

Mutta koska mä ny oon noita testejä tilannu, en mä varmasti osaa olla testaamatta :LOL: Ja muutenki mun täytyy tietää se asap jotta osaan lääkkeitä varoo sit. Periaatteessahan kauheen suurta riskiä ei oo ennen ku on istukka kehittyny mutta silti.. Vaikka oon mä nytkin joutunut yhden kovan lääkkeen ottaa.. On tää sellasta jatkuvaa puntaroimista |O
 
Lillikka
Täällä ois yksi uusi kuumeilija! Poika 01/09, yk taitaa olla 3, kp jotain 25/26-28. Oon repinyt hiuksia, kun menkat on alkanut viime aikona lähes järestään ihan minimaalisella tiputuksella ja muutaman päivän päästä hana on auennut. Ota siinä sitten selvää, mikä on oikea kiertopäivä... Mammaksin tikkuja on testailtu eikä ne oikeen pelittäneet, clearbluehun investoin tammikuussa ja se ainakin oli kovin selkeä!

Menkkoja siis odotellessa ja ***kele taitaa ne nyt sitten taas alkaa....!

Tsemppiä ja peukkuja meille siis!!
 
Lillikka:Tervetuloa! =) Mä oon ymmärätänyt niin, että kunnon vuoto lasketaan kp 1. Toivotaan, että menkat ei ala! :)

KS09:Ihana ylläri :heart: Siis tuosta poli ajasta :) Ja kiitos kun vastailit mulle vanhassa pinossa :) Me aloitettiin tytölle eilen se antibiootti ja tuntui, että alkoi heti puremaan kun yö meni pitkästä aikaan todella hyvin!!! Teki tytölle hyvää saada nukkua kokonainen yö :heart: Ainoa pulma on vaan se, että meinaa oksentaa lääkkeen ja sen anto on yhtä taistelua! Ja sunnuntaihin asti pitäis sitä ottaa. Raskasta, mutta pakko antaa kun auttaa :) Tää ois varmaan kuulunut Lapset puolelle, mutta en ole siellä kirjoitellut niin ahdistelinpa täällä ;)

ON: KP 7 ja vimppa clomi otettu. Mä oon jo toivon heittänyt jo oikein etukäteen tärpistä. Toki koitetaan jos ovis löytyy, mutta en usko raskautuvani täällä Ruotsissa. Oon niiiiiin vit....tunut joka päivä ja ajattelen vain ja ainoastaan tätä pirun vauvakuumetta. Toki likka pitää kiireisenä, mutta siinä se. Täällä ei ole mulle mammakavereitakaan...Joten toiveet tärpistää jää huhtikuulle kun saan miehen kotiin ja pidän paussin clomeista tän kierron jälkeen ettei mene hukkaan. Eikös sitten mun yk:kin paussaa kun ei ole miestä? :attn: Näyttää sitten kivemmalta tilastoissa :LOL:
 
Tein sit tänää jo sen testin ja negahan se oli :kieh: En kuitenkaan aijo heittää toiveita vielä, kun eihän se välttämättä viel näy.. Maanantaina ois menkkojen alkamis päivä niin sitten sen näkee, täytyy nyt hierojalle sanoa että jättää nyt varuilta kohdun alueen hieromatta.. Ollaan kyllä miehen kans peittoja heiluteltu joka vkl, ni on kumma jos ei tärppää... Viikolla siis meillä on nii erilainen rytmi, kun mies tekee yötyötä nii sillo ei kerkee vaikka mulla haluja ois :) Tulempa sitte maanantaina kertoilemaan miltä tilanne sit näyttää..
 
KS09 Ompa kiva, että saitte poli-ajan noin nopeasti =)

Toive81
Juu, mitä sitä turhaan clomeja tuhlailemaan ;) Ja hienoa, että kuuri tehoaa.

Heathy
: Mulla alkoi menkat tammikuussa ja likka syntyi toukokuun 22pv. Imetin suunnilleen lokakuun puoleen väliin, joten ei ne mullakaan kovin aikaisin alkaneet...

Haikara:
Helppohan se on miesten noin kommentoida... Kuulostaa ihan meidän isännän sanomalta :)

Täällä ei mitään oiretta edelleenkään mihinkään suuntaan. Muuta kun että on "kepuli" olo. Uskon sen kuitenkin johtuvan siitä, että flunssa tulee kohta. Tyttö on flunssassa ja mies valitteli eilen huonoa oloa. Tosin kun aloin odottamaan tyttöä, niin ensimmäinen oire oli juuri kipeä olo... hmmm... :whistle: Nyt niitä oireita sitten alkaa löytymään :LOL:
 
Voi kauhea kun poika aiheutti mulle taas sydänkohtauksen :x |O Löi päänsä päivällä tuolin jalan kulmaan, ja kun heräs päikkäreiltä toinen poski ja korva oli kuivaneessa veressä! Huolellisen puhistuksen jälkeen totesin, että ehkä se veri tuli korvan ulkopuolelta, kun siinä on sellanen pieni tihkuttava nirhauma, mutta kyllä mä taas säikähin!!!
Loppu hyvin kaikki hyvin.
Mä en jaksa enää edes pongailla mitään oireita, kun niitä tulee joka tapauksessa, olin raskaana tai en :( Nyt vaan vyöryttelen tätä kiertoa loppua kohden ja odotan seuraavan käynnistyvän. Käyköhän taas niin, että käydään polilla kerran näytillä, laittavat lähetteen verikokeisiin seuraavien menkkojen aikaan ja kappas niitä seuraavia menkkoja odotellaankin hyyyvin pitkään :D :heart:
 
Tänne ei ole vielä täti löytänyt (sormet ja varpaat ristissä). Eilen hulahti eniten tuhrua ja tänään sitä on tullut taas valkkarin seassa. Onko valkkari ennen menkkoja ihan normaalia? Milloin niitä kuiviakausia pitäis olla. On tämäkin yhtä arvuuttelua.

Toinen arvuuttelu on noi testit. Kp 32/34 tuli siis tällainen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5670428.jpg

ja kp 34/34 eli eilen tällainen:
http://yfrog.com/6fimgp6449zj

Anteeksi, kun toistan itseäni täällä, mutta olo on niin epävarma ja pelokas etten tiedä mihin purkaa. Tiedän tippuvani korkealta, jos verta alkaa tulemaan.

[/b]KS09: Onneksi kaikki meni hyvin säikähdyksestä huolimatta. Kyllä pojille sattuu ja tapahtuu jos jonkinlaista aina :)

Ninnu-87: Älä vielä heitä toiveita kaivoon. Testaa sitten, kun kuukautisten pitäisi alkaa ettei tarvi arpoa kuten minun nyt pitää. :headwall:
 
haikara Kyllä tuo eka ainakin ihan plussa on, toista kuvaa en saanut vielä auki... Mutta varotuksen sanana, mä sain ton näkösellä testillä sillon saman näkösen plussan, mutta se raskaus oli kemiallinen tai tosi varhanen keskenmeno tai joku muu sellanen. Että älä vielä ihan kauheasti luota, ettet sitten putoa ihan niin korkealta, jos verta alkaakin tulemaan :hug:

Mutta siis jos on oikeesti kiinnittynyt niin tosi lupaavalta vaikuttaa!! :heart:
Toi löysä valkkari on kyllä yks raskausoire :) Tosin mulla tulee monesti ennen menkkoja muutenkin...
Peukut pystyssä :)

muoks* nyt aukesi toinen kuva ja näyttää kyllä tosi hyvältä, kyllä mä jo luottaisin :D Varovaiset onnittelut :flower: :hug:
 
Haikara ihan selkeitä plussiaha nuo on :heart:

Miulle tuli tänään ihan normiraskaustestiinki selkee haamu :D Testailen varmaan vielä rv 42 :D

Nyt on vaan tosi epäselvää et millon toi hedelmöitys on oikeein tapahtunu, kun ekan selkeen plussan sain sillo maanantaina, ja jos ovistestin plussasta laskis hedelmöittymisen, niin plussa ois tullu jo rv 3+3 o_O Ja mitä ihmettä sanon sitten neuvolatädille tosta kun jos sitten parin viikon päästä sinne kävis soittelemaan, mikäli siis kaikki menee hyvin.. Enkä ees vielä uskalla siirtyä plussanneitten ketjuun vaan tuskailen täällä teidän riesana :D

KS09
Meillä säikähdettiin reilu viikko sitten kans henkihieveriin. Oltiin tytön kanssa saunassa, ja hupsis keikkaa silmän räpäyksessä likka tippu lauteilta alas, pää osu kivilattiaan ja lasioven alareunaan, kuhmu oli aivan kamala ja sitten lähettiiinki kauheella vauhilla päivystykseen. Noh, täysin säikähdyksellä selvittiin, tosin pieni kuhmu on vieläkin otsassa ja mustelmat valu silmien alle :ashamed:
 
Haikara:Ihan selkeitä plussia ovat ja tuhruttelu voi olla ihan normaalia alkuraskauden juttuja :) Usko nyt vaan, raskaana olet ja pikkuinen siellä masussa :heart:

Menhit:Ja sinäkin siellä, nyt luottoa kehiin ja hyvin kaikki menee :)

KS09:voih, tuo tunne on kamala :/ Meidän tyttö on tässä viikon aikana kolhinut itseään ties minne ja kuhmua löytyy sieltä sun täältä :(
 
No ei tästä kauaa ole, kun kiipesi poika pahvilaatikon päälle ja tipahti pää edellä alas. Kyllä hyppäs sillonkin sydän kurkkuun, mutta riitti onneks soitto tk:hon, että antoivat seuranta ohjeet. Tuo on just siinä iässä, kun alkaa menemään, mutta järkeä ei ole varoa yhtään...

Illan aikana on alkanut lorahdella valkkaria housuun :x kn on aika ylhäällä ja tosi kova... Voi mä niin toivoisin, että tää olis sitä, vaikka epäilys on enemmän kuin suuri!! Olisipa edes jotain ovisoireita :ashamed:
 

Yhteistyössä