** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

sen voin sanoa että ennen kun tein testin ainut raskausoire tällä erää oli hiki-kylmä hiki-kylmä jotka vuorotteli tosi paaaaljon , edellisessä keskenmenneessä raskaudessa oli jano, paine alavatsalla, pissahätä jne-..väsy...nyt ei muuta siis kun toi ihme vaihdevuosi olo ja ehkä väsyäkin jonkin verran, oireitten vähyys pelottaa! toivon nyt että testi näyttää edelleen huomenna plussaa tai haamua :heart:
 
Huomenta,me ollaan puol 11 herätty tänään.Eilen kerroin että neiti vedellyt unia kunnolla,no se näköjään jatkuu sitten vaan meinaa kertaakaan ei yöllä heränny ja tänään sitte heräsin kun toinen höpöttelee sängyssä..PUOL 11.Huh!

Saisinkohan lihavoinnin päälle(tai siis päälle sen TOD.saan)-mutta poiskin..,kokeillaan,öhöm:
jennik kiva kun sain sua piristettyä!Tuli itelle tosi hyvä mieli,kun toista voi piristää oikeesti :heart:
Huisi varovaiset onskut minultakin !

Ja vielä onnittelut miumukalle,kyllä se nyt on siun uskottava että plussa tuli !
:flower:
 
Huisi:Varovaiset onnittelut, hienoa!!! :flower: :flower: :hug:

Hei kukas tätä pinoa alkais nyt päivittämään? KS09??? :wave: Miumukkahan lähti nyt odotuspuolella. Mä ottaisin roolin ilomielin, mutta lähden ensi viikolla Suomeen ja siellä en pääse välttämättä lainkaan koneelle niin jäisi päivitys ihan hunningolle. Voin kyllä mielelläni ottaa päivittäjän roolin vastaan joulun jälkeen jos vaikka seuraava jo kohta plussaa... ;)
 
Ai siirtykö se miumukka jo? :eek: Mulla meni ihan ohi, mutta voin alkaa kyllä päivittelemään, jollei ihmisiä haittaa, että etenkin viikonloppuisin saattaa tulla ihan mihin aikaan päivästä tahansa tuo päivitys ja joskus saattaapi jäädä välistä :ashamed:
 
KS09:Tämän sivun alussa Miumukka luovuttaa paikan :D Ota ihmeessä jobi vastaan! Mua ei ainakaan haittaa missä kohtaa päivää kp:t päivittää ja ei varmasti haittaa jos ei joka päivä ehdi. Aloitatko nyt uuden pinon? :heart:
 

Yhteistyössä