**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Kiitokset teille vastauksista :) Täytyy kattella noita testejä ja tilata jostain. Mä oon kans niin malttamaton testaaja että taidan tilata jostain halpoja herkkiä testejä ja sit jos jotain näkyy niin käyn apteekista ostaan sit kunnollista.. :snotty: Aikoinaan, kun esikoista yritettiin niin äitipuoli mulle joskus naureskeli että mun pitäs hommaa niitä testejä jostain tukusta ni ei tulis niin kalliiks :LOL: :LOL: Sillon tuli kans testattua herkästi, mulla ku saatto menkat siirtyä ihan sen takia et toivoin sitä raskautta niin kovin, sit ne alko vuorokauden kuluessa negatestistä. Paitsi sen yhden ainoon kerran :D

Mä oon täällä ihan pelko persiissä että millaset lähipäivät mulle tulee :| Nyt on tuntunu eilen ja tänään sellasta vihlovaa ja repivaa, kovaa kipua aina välillä. Ja se on lähinnä tossa keski/ylävatsalla joten ei varmasti liity mihinkään mahdolliseen raskauteen. Mutta pelottaa vaan että tuleeko taas pahat kivut. Näin se alko sillon joulukuun alussaki ku sinne naikkarin osastolle jouduin :/ Ja nyt ei pysty sairastaan, ei kertakaikkiaan ku äijäki lähtee keskiviikkoaamuna kahden päivän duunikeikalle |O

Noh, nyt sit vaan ootellaan ja kuullostellaan että mitä tässä tapahtuu..

Ja suuret onnittelut multa kans kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :flower:
 
Onnea kovasti Menhitille :flower:

Mä tääl "nautiskelen" endon kivuista, aamulla meen yksityiselle ja kipulaastari on olkapäässä. Toivottavasti se paha olo ei ehdi tulla ennen lekuria, tuosta laastarista ku tulee TOSI paha olo vaikka mulla on pahoinvointilääkityski.

Blaah..
 
KS09 Juu, tosiaan ekasta yrityskierrosta tärppäs, en voi ymmärtää että kävi näin hyvä tuuri. Olin kyllä varautunu paljon pitempää odotteluun. Nyt kyl tuntuu just siltä, et varmasti menee kesken, koska ei tää vaan voi käydä näin helposti..

Pitää vaan toivoo parasta.

Ja kiitos kaikille onnittelijoille :) Niin ja jos jotain kiinnostaa se plussakuva ni sain sen laitettuu mitäs nytille, löytyy miun profiilin kautta, yhäkään en saa aijaahin sitä ladattuu ja se kuva mikä siel on niin iso etten kehtaa sitä tähä laittaa :D
 
Menhit Ihanaa! Paljon tarrasukkia nyt vaan matkaan :)

En voi mitään, pakko munkin on testata vaikka herkkiä testejä kaapissa nolla :D JA nekin mitä tilasin tulee vasta monen päivän päästä :headwall: No mutta ajattelin käyttää sen toisen predictorin, koska en luota siihen enää yhtään. Jos se antaa samanlaisen väärän plussan kun saman paketin toinen testi, niin ei harmita niin paljoa, kun jos se tulee sillon kun "oikeesti" pitäis testailla...
Väsyttää ihan vietävästi! Yölläkään en herää enää ennen kun poika huutaa ihan kunnolla, mikä on kyllä sillai ihan hyvä, sillä herra puhuu paljon myös unissaan... Ja toinen rinta edelleen aristaa :)

Muoks* Niijuu, ja vertakin mulla on tullut nenästä vaan raskausaikana :LOL:
 
Hei kaikille!
En ole päässyt kirjoittelemaan sen jälkeen kuin ilmoittauduin koska olemme olleet matkoilla.

Mulla on vähän epäselvä tilanne, en oikein tiedä mitä ajatella. Viikko sitten testasin tosi tosi haalean plussan (päivän tai parin kuukautisten myöhästymisestä ) sen jälkeen olen testannut varmaan 5 kertaa ja joka kerta tulokset on yhtä haaleita.
Viimeksi esikoista testatessa sain TOSI selkeän tumman viivan tuloksena jo ennen menkkojen myöhästymistä.

Olen yrittänyt soittaa neuvolaan mutta siellä ei sitten IKINÄ vastata puhelimeen. ..
 
Onnea Menhit!!! Minä ajattelen myös, ettei kaikki voi mennä näin helposti tällä kertaa. Koko ajan ramppaan vessassa tarkistamassa ja pyttyyn pitää katsoa pissatessakin. On tämä hirveää! :LOL:

Täällä röyhtäilyt ja pahaolo jatkuu. Tein testin nyt aamulla ja oli se hieman vahvempi viiva kuin sunnuntaina. Menkkojenhan pitäisi tänään alkaa eli kp34/34 meneillään. Ei mulla kyllä esikoisestakaan ollut yhtäpaksuja viivoja vielä näihin aikoihin. Onko teillä muilla plussanneilla ollut yhtäpaksut viivat heti? Oisin kuvan laittanut, mutkun tuo aijaa ei toimi taas.

Sain lisättyä kuvan!!

http://yfrog.com/6fimgp6449zj
 
Oho, kiitos toive kun huomautit :D Mä ihmettelinkin eilen, että miks ne muutamat oli hypännyt ihan eri riville :LOL:
Toivottavasti nyt on oikein :D

Juu, ei enää predictoreita tähän taloon! Antoi samanlaisen viivan (toiselta puolelta vahvemman mutta selvästi värikkään ) kun v iimeks, joka ei sillon tarkottanut yhtään mitään :headwall: Ovistesti sen sijaan oli vahvempi, josko siis ovis olis vasta tulossa...
Tosin lämmöt mulla on hypännyt jo yli 37 :whistle:
 
Oho, miten nää nyt on näin sekasin? :LOL: Kohta puoliin laitan kyllä uuden pinon pystyyn, että nykyset osallistujat saa sitten ilmottautua sinne. Vois mennä ehkä jotenkin oikeinpäin noi listatkin :D Ja ei olis uusilla taas miljoonaa sivua selattavana :)
 
KS09 huomasin, että minun ilmoittautuminen silloin tammikuun alussa on tainnut jäädä huomaamatta. Siis Manna......tyttö11/08.....ja valaiskaahan mitä päivä tosta kuukautiskierrosta pitäis merkitä?? Ja voit siis laittaa kans haamuilijaksi.

Soitin muuten just Neuvolaan ja yrittävät varata mulle labra ajan että saadaan tulos vahvistettua.
 
Voi ei manna- Anteeks! Kyllä mä muistan sut, eli olen pistänyt merkille ilmottautumisesti, mutta jostakin syystä jäänyt listasta uupumaan :ashamed:

Noi kiertopäivät merkataan niin, että kauttaviivan vasemmalle puolelle tulee kiertopäivä, joka nyt on menossa, eli kp1 on se päivä kun menkat alkaa, ja sitten oikealle puolelle ne päivät, kuinka monta oäivää se kierto yleensä on...
 
KS09:Uusi pino ei olisi yhtään hullumpi idea! Sais samalla tosiaan päivitettyä kuka on vielä mukana ja kuka ei :)

ON:Meidän 1v. mimmillä todetttiin tänään eka korvatulehdus :( Nukkunut yleensä yöt tosi hyvin, mutta nyt viime 4 yötä olleet todella risaiset ja itkuiset ja yskäiset ja nuhaiset ja, ja...Lääkäri sanoi, että voidan odottaa 48h ennen ku aloittaa lääkkeen jos tarvis, mutta me ei todellakaan enää odoteta kun yöt vaan pahentuneet. Vai mitä te tekisitte??? :attn: Tiedä, turhia antibiootteja ei kannata ottaa, mutta jos toisella huono olla ja ei saa nukuttua (mikä taas lisää kurjaa oloa) niin olis kyllä mun mielestä järkevää jo ottaa lääkkeet. Kipulääkettä ja nenätippoja otettu tähän mennessä ja ei ne noita öitä hirveästi ole pelastanut. HUOKAUS! :ashamed:
 
Mä teen sen uuden pinon sitten kun aijjaa taas joskus toimii, tulisi niin tylsä ilman kuvatuksia :D

toive Kyllä mä alottaisin sen kuurin, jos lapsi selvästi kipuilee sitä korvaa... Kun sitten taas jos se ei lähde itestään, niin se on kaks päivää lisää tuskaa pienelle ja kaksi yötä lisää valvomista teille vanhemmille... Teillä ei ilmeisesti noita antibiotteja ole paljon jouduttu käyttämään, joten ei se yksi "mahdollisesti turha" kuuri siinä mitään vaikuta.
Ja mitä meillä on ollut jo kolme korvatulehdusta, ei yksikään ole parantunut ilman lääkkeitä.
 
Voi kakka!!
Äsken lorahti melkoinen määrä valkkaria housuun, joka oli ruskeeta taas vaihteeksi. Tää on niin hirveää olla koko ajan epävarma. Joko tulis ne kuukautiset tai loppuis tuo ruskeahko valkkari. Valkkarilta sen koostumus näyttää. Tuhru ei kai olis noin limaista (älkää oksentako).
Taitaa kesken mennä jo ihan alussa. Turhan hätähousu olen tekemään noita testejä. Miksi sitten tämä pahaolo? Aikakin vaan matelee...
 
Haikara Monelle tulee tuota tuhru vuotoa tai lievää menkkavuotoa oletettuna menkkaajankohtana, vaikka tukevasti raskaana oliskin. Ainakin esikoisesta mulla tuli tota rusehtavaa monena kuuna, ja aina säikyin (kerran ihan kirkasta vertakin) Mutta silti kaikki oli aina hyvin :) Joten älähän nyt vielä ajattele sitä pahinta :hug:
 

Yhteistyössä