**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Mjaahas....
Mulle voi sitten päivittää kp 1/25-28 * yk 4
Kierto on venynyt nyt joka kierroksella yhden päivän pidemmäksi. Ensin oli 25, sitten 26, viimekierto 27 ja nyt 28. Mistäköhän moinen johtuu?

No, tädin kunniaksi korkkasin lonkeron :LOL: Vituttaa kuin pientä oravaa.
 
No huh. Apua. Testasin ja plussaviiva - TOSIN HAALEA - tuli testiin parissa minuutissa. Tein toisen ja siihenkin tuli vaalea viiva, mies oli eka että ei tossa mitään ole :D Mutta sit katto tarkemmin että oho, no onhan siinä vaalea viiva. Noniin, nyt kipasen kyllä apteekkiin vielä hakemaan sen digitaalisen testin... en uskalla vielä kyllä tuuletella, sit vasta kun tulee kunnon viivat. Uskomatonta jos tämä pitää paikkansa, mä join eilen siiderinkin kun olin NIIN vakuuttunu etten ole raskaana. Voi rähmä mua... plussatuulia kaikille, olen ihan hämilläni täällä... :whistle: :whistle: :heart:
 
Nää kaikki lyhenteet sun muut on mulle aivan vierasta, esikoinen on 6-vuotias, enkä häntä odottaessani netin mammapalstoilla luuhannut. Katsotaan siis osaanko laittaa näitä meidän speksejä edes lähimainkaan oikein:

Nyt siis menossa kp 18/28 yk 1

Sovittiin miehen kanssa että lopetan tupakoinnin nyt kun annettiin vauvalle lupa tulla, jos on tullakseen. Jäljellä on viimeisen askin neljä viimeistä tupakkaa, joita yritän kovasti säästellä. Olen jo varoitellut miestä, että saatan olla huonotuulinen ja kipakka kun ne tupakat on poltettu pois, eikä enempää enää saa, toivon kovasti että hän jaksaa venyttää pinnaa ja tukea. Onko täällä muita (entisiä ) tupakoivia kuumeilijoita? Vertaistuki ei olisi lainkaan pahitteeksi...

Esikoinen tuli aikoinaan hieman yllättävästi ehkäisyn läpi, ja silloin lopetin plussatestin jälkeen kuin seinään, eikä ollut vaikeata. Nyt on jotenkin eri fiilis, kun eihän sitä tiedä milloin tässä tärppää, jos nyt tärppää ollenkaan.
 
heips, täällä siis menkat alkoivat torstaina ja nyt enää tiputtelua , eli kolmas yritys kuukausi lähtee aluilleen piakkoin keskenmenon jälkeen ja nyt masentaa jo joka kuukautinen pettyily :'(

kierto on pysynyt siinä 28 pvä ssä nyt.

oikein paljon onnea plussanneille :hug: :heart: toivottavasti perästä tullaan ja lujaa!!!
 
Kiitos kiitos, ei vielä uskalla kovin ilakoida, mutta tietysti kävin apteekista sen digitaalisen testin ja sieltä tuli "raskaana 1-2 vko" eli kaipa sitä sitten ollaan kun se selkeällä suomen kielellä noin on sanottu. Monta viikkoa on vielä edessäpäin ja ollaan vähän hölmistyneitä kun tämä NÄIN helposti onnistui. Huh, tytön ja tulevan vauvan ikäero jää reilusti alle kahteen vuoteen, jos kaikki menee hyvin.

Nyt muutkin perässä vain plussailemaan :hug: :heart: :heart:

 
Sutinaa muuta en osaa tohon vastata kuin että luteaalivaihe tarkoittaa aikaa oviksesta menkkoihin...

Mä en jaksa enkä malta!! Mä en malta odottaa, että puoltoista viikkoa menis, jotta pääsisin testaamaan johtuuko nää mun "vaivat" ja oireet siitä mitä mä toivon, raskaudesta, vai siitä mitä mä pelkään, ei tietoa!

Tämä tekee ihmisen niin hulluks :(
 
:attn: kp 3 tänään... vuoto ollu erittäin niukkaa ja jo loppumassa näillä näkymin. Outoa mulle kyl kun yleensä holovaa oikein kunnolla sen 5-6 pv. Mut noi clomithan voipi vissiin tehä sen et limakalvot ohentuu ja sen myötä falskaukset niukkenee.

kohtalotovereille :hug: ja plussanneille paljon onnea!!! :flower:
 
Voih, haleja ja tsemppiä ja kaikkea mahdollista nyt kaikille. Mulla on ihan huono omatunto kun näin helpolla päästiin, toivon todella että kaikki tässä pinossa kirjottelevat tulee perässä nopsaaan plussatuulten kera :) Mun on pitäny käydä toljottamassa sitä testiä vessassa jo monta kertaa, en vieläkään oikein usko todeksi tätä... huuh...iiks.
 
runttipulla elä omasta onnestasi tunnehuonoa omatuntoa, olet sen ansainnut :)

Mulla alkaa toivo hiipumaan tän kierron suhteen. Vaikka viime ke sain tikkuun ovisplussan, ei mun olo ole muuttunut mitenkään, ei lämmöt noussut, kn on lähes saman tuntunen, rintojen aristuskin alkanut hiipumaan...
Noh, yritän ajatella positiivisesti, että vielä seuraava kierto, ja sitten saa varata ajan lääkärille, josko hän jotain keksisi ja osais auttaa meitä.
 
Hei kaikille ja paljon onnea plussanneille! Täältä yksi "uusi" ilmoittautuu mukaan. Uusi siis palstalla mutta pikkukakkosta on odoteltu puolisen vuotta. Ensimmäistä yriteltiin luomuna vuoden verran ja sitten laparoskopian jälkeen tulin raskaaksi. Neiti syntyi lokakuussa -07 ja pikkukakkosesta on haaveiltu siitä asti.
Yritys aloitettiin keväällä -09 ja tarkoitus oli satsata kaikki voimat heti alkuun ennenkuin endo ehtii pahaksi yltyä mutta hormonitoiminta oli niin sekaisin pillereistä että ensimmäisen ovulaation bongasin vasta heinäkuussa. Ja nyt siis ihmetellään joka kuukausi, että miten niin en oo raskaana vaikka ihan selkeitä oireita on :D Tikuttelen ovulaatiota koska haluaisin raskautua ilman leikkauksia ja mahdollisimman pian. Ennen ekaa raskautta lääkärit sanoivat että tilanne ei näytä hyvältä ja laittoivat lähetteen lapsettomuuspuolelle. En halua vielä ajatella lapsettomuushoitoja vaikka lääkärille ajan varasinkin, joten jos sallitte osallistun tähän ketjuun. Tuntuu niin lohduttavalta lukea toisten kirjoittamana omia ajatuksiaan :) Peukkuja pystyyn kaikille ja plussatuulia!
 
Ei helkkari, sylkitesti taas aivan sen näköinen kun oviksen aikaan pitäisi olla. Mikähän mussa on vikana? Hormooni varmaan ihan sekasin. Täytyy ehkä ottaa yhteyttä jonnekin. Kylläpä nyt masentaa... :ashamed:
 
Onnea runttipulla! =) :flower:
Tervetuloa mukaan uudet!

Kysyn taas, olisiko kenelläkään mielenkiintoa jatkaa pikkukakkos-pinon ylläpitämistä perustamalla vol 17-pinon?
Se ei vie aikaa kovinkaan paljoa kun siihen tottuu, kirjautuu vaan aina kun ehtii ja muokkaa aloitusviestiä lisäämällä kp:t ja itse olen siirrellyt leikkaa-toiminnolla uuteen kiertoon joutuneet listan alkuun. Mielelläni luovuttaisin jo pinon hoidon eteenpäin kun vähitellen hiippailen täältä tonne odotuspuolelle, teitä "kohtalotovereita" tietenkään unohtamatta - tulkaa pian perässä! =)
 
Vihdoinkin tullut plussia tähänkin pinoon! Onnea kovasti Mininalle, Copper, Spark ja Runttipulla :flower:

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Täällä ovisoireita viikonloppuna, vähin tuli hyödynnettyä... enemmänkin olis voinut. En oikein jaksa uskoa, et ois tärpänny. Nyt alkoi sit piinaviikot.

Plussatuulia kaikille!
 
Minusta ei ainakaan pinon jatkajaksi ole.. :ashamed:

Mutta jos ja kun joku aktiivisempi kakkoslainen tehtävän vastaanottaa niin minulle voi merkata yk 5 ja kp2 / 28-34. Jos seuraavalla eli puolen vuoden yrittämisen jälkeen ei tärppää niin sitten alan ottamaan yhteyttä yksityiseen gynikseen..
 
Heippa!! Täällä ei mitään sen kummempaa.. kp 14/28-40 menossa ja tosiaan nyt ilman terolutia. En edelleenkään tunnista mitään ovisoireita, en siis koskaan ole tuntenutkaan. Nyt on ollu paljon rauhallisempi olo ku en ole tikutellut, ja jotenki osannut nyt aatella jotai muutaki. Koulussa on ollu raskasta niin seki vieny ajatuksia muualle.
 

Yhteistyössä