**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

Heips, minä luulisin että kun on yksi jo aikaan saatu, niin voisi mennä nopsempaankin kuin vuoden yrittämisen jälkeen? Jos meillä ei ennen kesää ala kuulua, niin varmaan painelen eka perheneuvolaan ja sit jos sieltä ei apuja tule, niin sit yksityiselle. Eli puolisen vuotta...?
 
Onnea plussasta Spark!! :flower:

Täälläkin jänniä aikoja eletään, kierto lopuillaan kp 27... Nyt sit ootellaan tuleeko täti vaiko eikö.. Negan testasin tänään..

Turvotus menny ohi, ajoittain pieniä nipistelyjä mahassa mut taitaa olla ihan vaan jotain normaalia... Enpä kyllä tiiä miten sitä reagois jos plussa pärähtäis tikkuun, huh huh.. en jotenki uskalla edes ajatella... Ihanaahan se on mutta kyllä siihen ajatukseen pitäis tottua jonkin aikaa :LOL: Ja varsinkin nyt kun päätimme siirtääkkin vauvanteko tuonnemmaksi jos ei nyt heti sattunut tärppi tulemaan... Mut oishan se kuiteski ihana juttu :heart:

Tsemiä vaan kaikille loppukierron jännittäjille ja uuden kierron aloittaneille!
 
Jonetta Meille sanottiin, että toisen kanssa täytyy odottaa vaan puol vuotta, että saa nauvolasta ajan lääkärille =)

Täällä ihan outoa edelleen. Raskausoireet sen kuin voimistuu (pahoinvointi, pyörrytys, närästys, mahakivut) vaikka kp:t on vasta noin vähäset. Ajattelin huomen aamulla vielä VARULTA testata r-testin, vaikka tuloksen tiedänkin.
Mutta tiedön hakeutua sitten hullujenhuoneelle :LOL:
 
Testi oli odotetusti nega. MUTTA en suosittele noita vilja testejä kenellekään.
Taas piirtyi testiajan sisässä aivan selvä viivan paikka! Jollen tietäis, että pitäis näyttää jo vahvasti jos olisin tai en olis aikasemmin saanut myös viivanpaikkaa tuosta testistä, sitä luulisin jo haamuplussaksi.
 
Mä tein tänään testin ja negahan se. Vuotoa on nyt taas ollut vähän enemmän, mutta hädin tuskin siteeseen asti. Mut kai se uskottava on että menkathan nämä. Hypoteettisesti kuitenkin, että jos olisinkin raskaana niin koska se testi näyttäisi plussaa vai pitäiskö jo näyttää? Outoa on myös että sylkitestikin näyttää "ovista"....
 
Mä mietin, että voiskohan testata jo huomenna kun lauantaina pitäis alkaa ne kurapäivät.. toisaalta voi olla vähän tuhlausta mut olis mukava testata jo :D

KS09, harmin paikka kun sitä plussaa ei nyt näkyny, mutta ehkä tällä kierrolla kuiteskin tärppää :) :hug:
 
Heipähei kaikille täältä taustalta :wave:

Imetys on lopetettu viikko sitten, joten mahdollisuudet raskautua nousivat heti kohisten =) Tätiä ei ole vielä kylään saapunut, mutta enkähän mie pääse kohtapuolin täältä taustalta ihan yrittävien listalle :D (Toivossa on hyvä elää sanoi lapamatokin...) Miulla on tuolla kaapissa yksi vilja-testi, mutta täytyy ilmeisesti jättää käyttämättä, jos noin väärän tuloksen antaa :eek: Oon tässä malttamattomana jo testaillut, mutta ylläri-pylläri negaa tuli. Lähinnä testaisin kun olin lähdössä viihteelle, että uskaltaako sitä sidukkaa ottaa vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Miumukka, kyllähän joskus ne negatkin vaan syntyä putkahtaa, eli pitäiskö käydä otattaan verikoe? PIdetään vielä peukkuja että plussa sieltä tulee :)
No niin sehän voi olla että liian aikaisin testailin, kun kummiski noi edelliset kierrot on ollu niin pitkiä. Edellisessä raskaudessa plussasin vasta kp 42/31, mutta la:kin siirtyi 2 viikkoa eteenpäin. Haluiais pitää toivoa yllä, mutta toisaalta taas pettymyskin on suuri. Kai sitä täytyy vaan odotella ja katsoa miten käy.
 
miumukka Toivotaan parasta, että se plussa sieltä vielä pärähtäisi! Mutta oma kokemus: mulla on ollut aina tosi runsaat menkat, viimesimmät alkoi just noin, että hyvä kun sidettä edes tarvi, pikku hiljaa voimistui, mutta ei muuttunut kunnon kauheaks monsuuniks missään vaiheessa. Sitten hiipuikin jo pois ja vuoto kesti kaiken kaikkiaan 7 päivää...

snowball Voihan se olla, että tossa erässä oli joku häikkä.. Mutta jos teet sen vilja testin, niin älä luota haamuihin, ennen kun ne on selvästi nähtävissä ja kunnolla punasävyisiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
miumukka Toivotaan parasta, että se plussa sieltä vielä pärähtäisi! Mutta oma kokemus: mulla on ollut aina tosi runsaat menkat, viimesimmät alkoi just noin, että hyvä kun sidettä edes tarvi, pikku hiljaa voimistui, mutta ei muuttunut kunnon kauheaks monsuuniks missään vaiheessa. Sitten hiipuikin jo pois ja vuoto kesti kaiken kaikkiaan 7 päivää...
Kyllähän se todennäköisempää on etten ole raskaana. Mulla on taas aina ollut aika niukat menkat eikä koskaan ole alkanut tuollalailla kun nyt. Viimeksi alkoi kyllä pinkillä, mutta jo tunnin sisällä tuli ihan kunnolla verta siteeseen. Mutta kai tää meikäläisen kroppa on nyt jotenki sekasin.

Mulla on ollu jo jonkin aikaa aina välillä sellasia "vauvan potku" tuntemuksia, että sellasta kai se vauvakuume teettää :LOL:

Mikähän hitto tässä lainauksessakin nyt mättää?
 
Mikä on viljatesti? ...mulla on mammaksin testejä kasa odottamassa ja sit yks apteekin oma, sillä sain edellisen plussan niin ajattelin että josko siihen sit uskaltaa luottaa jos joskus tuohon mammaksin liuskaan tulee jotain elonmerkkejä..

Jeeh, täällä on muuten kans päivät kuin olis kestokrapula. Ärsyttää kun ens vkolla menen töihin ja pitäis tällä viikolla touhuta vielä vaikka mitä, ja nauttia tytön kanssa viimeisistä päivistä yhdessä kotona, ens viikolla jääkin sitten isukki kuukaudeksi tyttöä hoitelemaan.
 
Mä en luota enää mihinkään testiin, ennen kun siinä näkyy ihan selvästi punanen tai testistä riippuen sininen viiva, ei mitään haaleita haamuja tai sellasia, sillä sain tuommosen jopa APTEEKIN testiin :eek:
 
Tein äsken aamulla herkällä testillä selvän, haalean mutta värillisen plussan!
Tänään on oviksesta 10-11 päivää eli tosi aikaisin olin testin kanssa liikkeellä. Oli vaan pakko kun kierto nyt jatkui sen tavanomaisen 27 päivän yli (aik. liian lyhyt luteaalivaihe) ja yöllä heräsin ja oli niin menkkamaista kipua ja polttelua että olin varma tädin olevan jo housuissa. Aamulla täti loisti vielä poissaolollaan niin päätin kokeilla ja sieltä se tuli! =)
Nyt täytyy pysyä jalat maassa, testailen muutaman päivän päästä uudelleen.
Siirsin itseni tuohon haamuilijoihin, plussanneeksi en uskalla vielä. Voihan tässä olla kemiallinen kyseessä mutta vuoden yrityksen jälkeen sekin olisi jo positiivista edistystä. =)
 
Onnea mininalle!! :flower: :D

Täälläkään ei vielä tätiä näy... Ihan selvästi pinna kireellä ja muutenkin äreyttä ilmassa , mutta muuta menkkoihin liittyvää ei ole. Aamukahvi ei kyl hirveesti maistunu tänää :eek: mut sitten kun mietin tarkemmin niin eihän mulle yleensäkkään maistu mikään jos on menkat tulossa... että silleen..

Jotenkin nyt on heränny taas toivonkipinä et jospa se sieltä oiskin tulossa... Kyllähän tuo ukkokin toivois niin :) Jos ei menkat ala parin päivän sisällä niin testiä tekemään..
 
Onnea mininalle!!

Mä mietin jo kans tässä aamulla, että jokohan tekis testin, mutta en vielä. Vasta kuitenkin tiistai ja lauantaina olis kurapäivien alkupäivä. Tosin noissa testeissä sanotaan että näkyy jo vaikka kuin aikaseen jos on ollakseen.. hmm... no, ehkä mä maltan mieleni. Oliskin aikamoinen juttu jos vkl testais plussan, sunnuntaina on isänpäivä ja maanantaina alotan työt vajaan vuoden kotonaolon jälkeen... huh!

:) plussatuulia lisää vain!! :whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Nyt oli kyllä telepatiaa MININALLE! Satuin kurkkaamaan tänne vanhaan, minulle hyvin tutksi tulleeseen ketjuun (plussa yk 14...) ja AIVAN HUIMIA UUTISIA TÄÄLTÄ LUEN!

PALJON ONNEA MININALLE!!! :flower: :flower: :flower:

Suosittelen digitestin tekemistä heti huomenna, jos siinä lukee "raskaana" niin voit jättää tikuttelun ja olla asiasta toistaiseksi varma! Itse tein juuri näin, mökillä testasin tavallisella tikulla ja sitten heti kotiin päästyäni digillä (9-10 dpo!).

Toivottavasti saavut pian pikkukakkosodottajiin!

Muillekin toivotan onnea matkaan, tässä elävä esimerkki siitä että ilman mitään lääketieteellistä vikaa voi raskautumiseen joskus mennä vähän pidempään :)

:heart: Stinkkeri, pikkuneiti 2 v 5 kk ja Snadi 19+1 :heart:
 
onnea mininalle Ihana, että tänne saatiin plussauutisia!!

Meillä tais tämä kierto olla tässä. Olen aika varma, että eilen oli ovis, oli niin vahvat kivut ym. Ja peittoja heiluteltu torstaina :'(

Noh, positiivista trässä olis se, että kierto olis tällä kertaa lyhentynyt ihan normi mittoihin, joten mahdollisuudet, jos tällasena pysyy, kasvaa huimasti.

Nyt vaan parin viikon odottelu, että täti tulee, ja uus kierto kuvioihin.
 
Ihanaa Mininalle! =)

Mulla edelleen niukkaa vuotoa, tää on nyt jo viides päivä, yleensä menkat ei kestä näin kauaa! Sylkitestissä näkyy nyt täysin sellainen kuvio, kun ovulaation aikaan pitäisi, tälläistä ei varmaan aiemmin ole ollutkaan. Siis näin selkeää kuviota! Kyllä on outoa sanon minä.
 
Mä tein äsken testin ja negaa se kyllä näytti, pitänee malttaa vielä sunnuntaihin ja jos ei ole alkanu kurapäivät niin sit teen uusiksi, etukäteen. Tänä aamuna oli jotenkin semmonen olo taas vaihteeksi, etten olisikaan. Hö, ota tästä nyt selvää :D Ei vaan, onhan tässä aikaa ja jos nyt kesään mennessä tärppäis niin olisi hieno homma.

Miumukka varmasti odottaa jo :) :) :heart:
 
Kävin hakemassa clear bluen herkän r-testin kaappiin muka "odottamaan"... enhän malttanut olla tekemättä sitä :D ja plussa tuli!!!!!!! :heart: :heart:
Toinen plussan viivoista on haaleempi kuin toinen, mut kyllä se silti ihan selvä plussa on...

kylläpä kädet tärisi testiä tehdessä :LOL:
 

Yhteistyössä