**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

runttipulla,täytyy siis meidänkin jatkaa duunailua pitkin viikkoa mutta kiitos vain joka toinen päivä :LOL: ja sekin tekee välillä niin tiukkaa,kun tätä toivomista on jo niin kauan takana.
Esikoinen tärppäsi 1.5 vuoden yrittämisen jälkeen kierrossa,jossa oltiin vain kerran.
Intoa teillekin vielä ainakin huomiselle =)
 
Tänään kp 26 nega testattu eli tätiä odottelemaan. Ei oo kyllä mitään oireitakaan. Oli pakko testata kun huomenna töissä jatkuu rokotukset. En ottaisi raskaana tuota rokotetta, mutta nyt pitää kai sit harkita. En kyllä yleensä ole koskaan kipeänä ja tuosta rokotteesta tuli meillä ainakin moni kipeeksi. Pitääköhän sitä ens kierto sit mennä ehkäsyllä? Onko kellään tietoa kauanko yleensä rokotuksen jälkeen pitäs odotella?

Tsemppiä kaikille yritykseen! Plussia pitäis todellakin alkaa tulemaan!
 
Päivää naiset! B)

Millasia ovulaatiotuntemuksia teillä on?Ja mites se menee...kun tuntemukset tulee niin onko ovis tulossa vai just menossa vai mennyt, voisko tämän epäselvemmin nyt kysyä? :LOL: Mulla lorahti eilen kunnon satsi valkovuotoa (SORRY ÄLLÖ KUVAILU), eikä ollut sitä toista juttua kun ei oltu 4 päivään edes viuhuteltu ;) Tänään masu vähän menkkamainen, mutta piru vie kun testit loppu niin en tiedä missä mennään. Kp taitaa olla nyt, ööh, 17? Eilen kyllä sitten hyödynnettiin...

Äiskä80Plussapeukkuja kovasti!!!

Ja muille kans tietysti!! :heart:
 
Mulla on ainakin synnytyksen jälkeen ovistuntemukset kovemmat kuin sitten kun menkat tulee. Ei siis epäilystä, eilisiltana ja viime yönä tämä juttu tapahtui. Illalla touhuttiin ja myöhään illalla ja tänä aamuna/aamupäivällä olin kuin olisin ollu tosi kipeäksi tulossa. Ja nyt muutama tunti myöhemmin ei mitään, siis kurkkukipu ja kuumeinen olo ja kaikki on poissa. Aamulla oli ihan huono olokin, olin satavarma että kipeeksi olen tulossa ja kunnolla. Hö, nyt sit en tiiä olenko vaiko enkö... mietin vaan tossa urheilemaan lähtöjä.. mennäkö vaiko eikö. Tänään vielä varmaan aktivoidutaan, mutta aamulla jo mietin että apua, jos tämä tärppääkin jo nyt niin olen jo ensi kesänä taas mammalomilla... pomo tykkää varmaan kovasti kun parin viikon päästä olen menossa töihin... :whistle: noo, mutta jos on tullakseen niin sitten sille vauvalle oli oikea aika tulla :) katellaan! Ja plussatuulia suuntaa ja toiseen ja Äiskä80:lle toivotaan että plussa on tärpänny!
 
runttipulla:kiitos nopeasta vastauksesta :) Mittaan juuri lämpöä ja se on koholla!Ja kipiäksi en ole tulossa kun juuri olin ;) Eikös tää taida kertoa, että ovis ois ehkä tapahtunut? Voi kettu kun mulla loppui ovistestit...No tää masukipu ainakin on tutun tuntusta eli ehkä se ovis sitten on juuri ollut :) Toivotaan, että eilinen viuhtutus riitti ;) Ehkäpä tänään vielä ihan varmuuden vuoksi :D
 
Heippa!! Mitäs kuuluu? Meillä viikonloppu menny tosi mukavasti, neidin kans puuhasteltu kaikkea hauskaa Mulla nyt menossa tänään kp 30/28-40. Mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ole.. siis ei tunnu et täti olis tulossa mut ei myöskään mitään raskauteen viittaavia oireita.. Odotellaan.. eiköhän tuo täti kohta kuitenki tule.. Jos ei niin testaan joskus ens viikon puolivälissä uudelleen :)
 
Jonetta:Pidän edelleen kovasti peukkuja, että sieltä pärähtää plussa tauluun :D

Hmm...turhaan taisin innostua lämmönnoususta.Loppupäivän mittaillut ja ihan normaali lukemat. Alamassu kyllä menkkamainen ja piruvie jos päättävät jo nyt alkaa...Sitten kyllä iskee suuri ihmetys :eek: Ja mun tuurilla apteekki oli tänään kiinni niin en saanut sieltä ovulaatiotestiä ja meidän superkauppa ei myy mitään ,mur :kieh: Mutta huomenna haen o-testin ja katsotaan mitä siihen tulee. Mies hirnunut mua koko päivän kun hiihtänyt kaapilla hakemassa mittaria ja istunut se kainalossa vähän väliä, epätoivoista, tiedän :LOL: Nyt kyllä tarttisin jostain kasan jäitä päälleni. Mihin se mun "tulee kun on tullakseen" päätös jäi? |O
 
Hei vaan kaikille!

Tänään kp 20/28-31... edelleen ajoittain pientä pistelyä mahassa.. mutta vähemmän kuin pari päivää sitten. Edelleen hirvee turvotus päällä.
Sovittiin miehen kanssa, että jos nyt heti ei tärpänny niin siirretään yritystä myöhemmälle, koska muuten la tulis pelottavan lähelle meidän syyshäitä. Ja häitä emme aio siirtää.

Hmm, millonkahan sitä uskaltaisi testailla... ootteko muut testailleet r-testiä vasta lähempänä kp 28??
 
Huomenia! Nuin, on ovikset hyödynnetty ja jäädään odottelemaan ja unohdetaan koko juttu pariksi viikoksi, eikös? Jos mulla pitäis 8. päivä alkaa kurapäivät niin testailla voi varmaan jo silloin... sopivasti isänpäivänä ;)

 
Toive81, meillä vähän sama juttu että kun on sovittu että joo, nyt voi tulla niin jotenkin se unohtuu että tulee sit kun on tullakseen. Ja jos JÄRJELLÄ osais ajatella, keväällä olis parempi vasta plussata niin olis tuo esikkokin jo reilun vuoden sitten... nyt jos napsahtaa niin ei tule ikäeroa edes kahta vuotta, ja se tarkoittaa kahta vaippapyllyä sitten yhtäaikaa.. huh :LOL: Mutta kun taas ei voi luottaa siihen että kerralla menee kun esikkoakin tehtiin reilu vuosi, niin tässä voi vielä mennä aikaa... jäitä hattuun vaan ainakin mulle :D
 
Ovista odottelin perjantai-lauantai akselille ja minkä sain? Virtsatietulehduksen! :kieh:

Ei oiken tehnyt mieli puuhailla, ei. Sain sunnuntai aamuna lääkkeet ja iltapäivillä alkoi masua kuumottamaan -> ovishan siellä. Illalla sanoin sitten miehelle, että siemenet sisään ja nopean kaavan mukaan kiitos :LOL:
Siitä oli romantiikkka kuulkaa kaukana. :D Onneksi miehellä ei iskenyt suorituspaineet, muuten olis homma saanut jäädä minunpuolesta B)

Että näin herkkää meillä.
 
Mousse:Höh pissatulehduksesta, mutta jes ovisplussasta =) Esikoista yrittäessä oli välillä kanssa romantiikka muilla mailla, mutta nyt on ollut sillai onneksi erilaista.Peukkuja pidellään, jotta simpat tekee tehtävänsä =)

Copper:Peukkuja plussaan, clomikierrosta testailin jo kp26 todella haamun plussan ja kp28 jo selkeän.Erittäin herkällä tein.Muuten mulla ollut kierrot superpitkiä luomuna niin testannut arviolta kaksi viikkoa bongatusta oviksesta ja aina näyttänyt silloin jo plussaa vaikkakin haaleaa...

runttipulla:Täti jääkööt pois ja oiskin ihana isäinpäivälahja!!!Puuuh... :whistle: Ja ollaan järjettömiä molemmat :D Onneksi täällä saa purkaa tuntojaan...

ON: Kävin ostamassa tänään oikein digitaalisen ovistestin ja...NEGA :( En sitten osaa lukea kroppaa yhtään. Nyt kp18 ja voin vain elätellä, että ovis olisi sitten jo ollut.On noita testejä vielä 6kpl jäljellä joten ehkä testaan sitten jos massu muuttuu oikein kipiäksi. Oon tainnut vaan syödä jotain sopimatonta. tosin mittari kainalossa ja paukuttaa 37 (norm.36,6) niin ehkä se ovis tosiaan tuli ja meni. Eikös se pitäisi näkyä testissäkin vain tyyliin 12h? Viisaammaat kertokott jos tiiätte!!!Mutta simppoja ollaan täälläkin eilen ihan varmuudeksi ahkeraan kylvetty joten en usko, että ois ainakaan ohi mennyt... :p
 
Heippa kaikille! Pitkästä aikaa! Puolistoistaviikkoa lähes poissa netin ääreltä, rupeaa jo tulemaan vieroitusoireita, heh! Täällä on nyt kp 32 ja eilen olin huomaavinani ovislimoja, tosin huomasin niitä myös viikonloppuna. Mulla ei ole minkään näköistä hajuakaan mistään enää. Ovista tikuttelin tuossa pari viikko ja en siitä tullut hullua hurskaammaksi. Sylkistestissä pientä hedelmällisyyden merkkiä, tosin silläkään en ole nyt joka päivä muistanut testailla. Koko kierron ajan ollaan harrastettu joka toinen päivä seksiä, ihan vaan varmuuden vuoksi ja mieskin alkaa olla jo väsynyt. Plääh. Eilen illalla ihan hirvittävää menkkakipua hetkellisesti ja pientä nipistelyä tuntuu nytkin. Ei kai tässä auta kun odottaa vaan....
 
No huh huh. Täällä kp 27/26-35 ja viime lauantaiaamuna alkoi kovat menkkakivut ja samalla pieni ruskea tuhruttelu. Minulla kyllä yleensä alkaa menkat aina muutamaa päivää aikaisemmin tuhruttelulla, mutta ei kyllä olisi pitänyt alkaa noin aikaisin, kun oletetun ovulaation perusteella arvioisin menkkojen alkavan vasta nyt torstaina. Menkkakivut ja pieni tuhuttelu jatkui koko sunnuntain ja eilen aamullakin tuli vielä ihan hiukan, mutta sitten se on loppunut kuin seinään. Tänään ei tähän mennessä ole tullut yhtään mitään edes vessakäynnin yhteydessä :eek: Mitään ihmeempiä raskausoireita ei kyllä ole ja pientä menkkakipuiluakin on edelleen. Tai no, rintoja viiltelee etenkin iltaisin tosi paljon ja tänään on alkanut nippailla alavatsaa. Ei hitsi, en kyllä uskalla toivoa, että olisi tärpännyt. Ajattelin odotella perjantaihin (kp30) ja teen sitten aamulla testin, silloin olisi menkat päivän myöhässä.
Mites Jonetalla?

Muilla taitaakin olla ovulaation metsästyspäivät tai hyödyntämispäivät meneillään :)
 
Sparkille paljon peukkuja :flower:

Yritin eilen vielä saada miestä kellistettyä, mutta ei onnistunut. Taitaa olla hieman turnausväsymystä :LOL:
No, lupasin, että jätän sen rauhaan, jos se sitten lohduttaa mua kun menkat alkaa :p
 
Täällä alkanu yk3, kp:t on nyt 6/28-35.. Mulla tuli joku ihme helpotuksen tunne ku menkat alko, ku ei tarvi päättää että ottaako sikainfluenssarokotetta vai ei.. Toki kyl haluaisin raskautua, mut vähän kyl vaivaa toi tauti.. Ovista ootellessa .. Tsemiä, niille joilla on vielä toivoa tällä kierrolla :flower:
 
Tein äsken jälleen ovulaatiotestin cb:n digitaalisella ja sain HYMYILEVÄN naaman eli minä OVULOIN, JEEEEEIII! :D :p B) Kp19 nyt...ja sanoin miehelle, että seuraavat 3 päivää ei muuta tehdäkään kun viuhutella kunhan saadaan esikko unille ;) Lämmöt oli aamulla normia alemmat. En tiedä mistä sitten johtui eilinen kohouma, mutta kainalosta vaan mittaillut niin ei taida kovin varma tapa olla. Ja mittaillen milloin siltä tuntuu niin ei voi kyllä niihin luottaa...Vitsit oon ihan liekeissä!Ja vaikkei tärppäisikään niin kaiken järjen mukaan saisin menkat kohtuu ajoissa alkamaan.Sais täti kiertää mut nyt kaukaa...

Siksi nuo 3 päivää koska anoppi tulee meille kylään ja lähtee vasta tiistaina pois...Asumme ulkomailla miehen työn vuoksi, mutta vakikoti Suomessa...

Spark:Jännää!Kovasti peukkuja, ettei täti tule ja saat plussan testiin =)
 
Sparkilla on varmasti tärpänny, pidetään peukkuja :)
Mä olen täällä jossain kummallisessa semi-flunssassa, siis on ihan tukkonen olo mut ei kuumetta (tai lämpöö 37 oli), kurkku on karhea ja kutiseva ja korvat on ihan kuin lukossa, ja sit semmonen vetämätön olo. Ärsyttää olla viimeiset lomapäivät kipeenä, kun tässä haluis nauttia vielä kiireettömistä päivistä tytön kanssa. Uloskaan ei jaksa tänään lähteä, saatikka illalla jumpalle. Grrh, olis saanu tulla tää flunssa vasta parin viikon päästä töissä... hmpfh.
 
Onnea ja tsemit kaikille, miten päin sitten sitä tarvitaankaan =)

Ite yritän käydä täällä lueskelemassa, mutta kun omaan oloon ei ole oikein mitään sanottavaa, tuo kirjotus jää vähän heikolle :ashamed:
Noh, samat "raskausoireet" kuin alkukierrostakin, ainoo, että lisäks tullut tuo paine alamahassa... Onko ovista, sitä ei voi tietää. Katsotaan sitten kp 40 miltä näyttää ja ihmetellään siihen asti (ja heilutellaan peittoja ) :D
 

Yhteistyössä