** PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 18**

KS09 Hyvä että sinullakin huumoria löytyy,kun tämä toiveilu/haaveilu/testailu vie kuiteskin aika paljon voimia..Mutta tota mun piti kysyä vielä tällasta että miten se kemiallinen raskaus sitten niinkun todetaan?Tarkoitan että silloin tulee verta,vai?Niinkun ajattelin että jos sulla ei ole tullut meinaas verta niin mistä tunnistaa sen raskauden päättymisen sitten? Niin ja mites sen raskaushormonin sitten käy,että häviääks se niin nopeesti sitten elimistöstä?

Selvä viivahan tuossa minunkin silmiini näkyy,vaikka katsonkin tältä"ruudun toiselta puolelta",vai miten sen nyt sanois.Mitä muuten aiot nyt tehdä,testaatko vielä?
 
Mä oon ymmärtänyt että kemiallinen raskaus on sellainen, että hedelmöittynyt munasolu vain hipaisee kohdun seinämää, mutta ei kiinnity. Eli näyttää siksi testissä hailua plussaa, mutta keskenhän se ei oikeastaan voi mennä kun ei kiinnity. Eli sitten vaan normisti alkaa menkat. Korjatkaa jos olen väärässä!
 
heikku Niin, no itseasiassa, sinäpä sen sanoit... Kemiallinen raskaus on sillon, kun tärppi on käynyt, mutta menee niin varhaseen kesken, ettei menkat juurikaan myöhästy. Eli parjaatteessa, jos menkat ei ala maanantaihin mennessä, eihän se silloin voi olla kemiallinen.. Yleensä tuo todetaan niin, että plussa on tullut testiin, mutta menkat alkaakin joko hiukan etuajassa, ajallaan tai hiukan myöhässä.
Hmm, mietitäänpä. Joskus keskenmeno on, en muista sanaa, mutta sellainen, ettei alkio/sikiö tule itsestään ulos kohdusta, sikiö on kuollut, muttei vuotanut ulos. Voi ei, voiko näin aikasin joutua kaavintaan :eek: Mutta eihän siellä pitäis vielä mitään edes näkyä :eek:

täh, mä menin nyt ihan sekasin :LOL:

Kyllä, sen täytyy olla nyt virheellinen erä muka herkkiä testejä kun ei mitään näytä, eihän tässä muita vaihtoehtoja ole :LOL: :headwall:

Joo, mulla on kaks testiä jäljellä, apteekista meinasin hakea muutaman herkän lisää, että riittää maanantaille asti, ja testaan niin kauan, kunnes menkat alkaa , pääsen neuvolaan ja verikokeisiin tai kunnes siihen testiin pärähtää kunnon plussa! Muuten mä vaan mietin ja pähkäilen, josko se plussa olis kuitenkin tullut tänään siihen, kun en testannut.

muoks* tai tuollain miumukan mainitsemalla tavalla vain hipaissut, kemiallinen siis
 
Moikka jälleen!
Mut voisi siirtää takaisin mukana olijoihin. Clomiresepti odottelee kassissa, joten tosi toimiin pääsee taas :D Jos vaikka nyt niistä olisi apua, kun työstressi on poissa (ainakin toistaiseksi)

muoks: tänään siis kp19/28-30
 
KS09 Tarkoittanet keskeytynyttä keskenmenoa? Se onki sit eri juttu. Mut tuossa vaiheessa et kaavintaan joudu. Kemiallinen raskaus ei vaadi toimenpiteitä, koska vuoto alkaa ajallaan ja uusi kierto käynnistyy. Mut harmi jos siule semmonen tuli :( Tuo viivako tuli kummiskin testiajan sisällä? Harmillista :( Toivottavasti ensi kierrossa tärppäis, kiinnittyis ja pysyis mukana! :hug: Toki parahin vaihtoehto olis se, että aiemmin oisit testannu esim. aamuvirtsasta ja nyt sit sillain, ettei virtsassa olis ollu tarpeeks hormonia verrattuna aiempiin testauksiin. Mut mä koitan aina ennemmin olla realisti ku ne pettymyksetkin on aika ikäviä :( Oliks testit muuten yhtä herkkiä siis?
 
Suukkosuulle Juu, tuo viiva tuli melki heti testiajan alussa... Ja keskeytynyttä keskenmenoa tarkoitin, kiitos... Tänään olis menkat päivän myöhässä, ja niitä ei kyllä näy eikä kuulu. Aamupissasta mä olen noita yrittänyt testailla ja testien pitäis olla yhtä herkkiä. Tosin ihan eri merkkisiä, joten mietin, että josko sittenkin nuo viimesimmät ei olis niin herkkiä kun väittävät? :eek:
Mä en yhtään tajua taas mikä tässä mättää! Kuvotus kuitenkin jatkuu ja voimistuu ja rinnat edelleen kihelmöi.
 
KS09... hmmm... Ja menkatki myöhässä.. Jos testaisit apteekin omalla raskaustestillä? Se ainaki o mu mielest tosi luotettava. Tosin kaiken jären mukaan nii pitäis noidenki olla, jos kerran on testiajan sisään het tullu viiva. Kyl sun pitäs olla raskaana. Paljos siis noiden testien teossa on väliä ollunna?
 
Nyt alkaa menkat olla lopuillaan ja päästään yrittämään uudelleen. Toivon niin kovasti, että tästä kierrosta tärppäisi, perusmalttamattomana ihmisenä taidan tulla hulluksi, jos tätä yritystä kestää monta kiertoa... Ja tavallaan taustalla jyllää sekin ajatus, että ehkä ikä tekee jo tehtävänsä, enkä raskaudukaan enää niin helposti kuin ennen...

Kovasti nyt plussatuulia kaikille!
 
Tänään mies sanoi saunassa, että mulla on ihan erilaiset tissit ku ennen,.. että oon aika varmasti raskaana :) Lämpöä oli tänäänkin 37,2, tissit edelleen arkana,.. hyvältä näyttää. Jos ei kuuden päivän kuluttua ala menkat, teen r-testin. Voi, miten saisi ajan kulumaan hiukan nopeemmin :p

Koitetaan jaksaa näitä epävarmuuden hetkiä!
 
KS09 kylläpäs sua koetellaan, voimia :hug: Mä kyllästyin noihin sittarin halpistesteihin, kun niissä näkyi vain TODELLA haalea viiva.. Kävin illalla sitten apteekista ostamassa Clearbluen herkän testin ja siihen pamahti aivan selkeä + . Fiilikset on aika sekavat ei tiiä miten päin olis :heart: Onkohan tämä tottakaan, no varovaisesti yritän olla onnellinen. =) Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja plussaonnea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja miinuliinu:
KS09 kylläpäs sua koetellaan, voimia :hug: Mä kyllästyin noihin sittarin halpistesteihin, kun niissä näkyi vain TODELLA haalea viiva.. Kävin illalla sitten apteekista ostamassa Clearbluen herkän testin ja siihen pamahti aivan selkeä + . Fiilikset on aika sekavat ei tiiä miten päin olis :heart: Onkohan tämä tottakaan, no varovaisesti yritän olla onnellinen. =) Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja plussaonnea!
Onnea,miinuliinu!!! :flower: :heart:
 
miinuliinu onnea!!

suukkosuulle mä olen tehnyt apteekin testejä, muita testejä ja apteekin herkkiä testejä. Tuohon tuli tuo plussa (kuvassa siis sama testi, vain kaksi eri kuvaa, kun olivat mun mielestä niin epäselviä) maanantaina, keskiviikkona olis menkat pitänyt alkaa. Apteekin testit on tuon jälken antanut vain ja ainoastaan roskihaamuja testiajan jälkeen. Nyt ei herkät testit anna mitään. Ja testejä mä olen ton plussan jälkeen tehnyt joka aamu uskollisesti :D

Soitin neuvolaan ja selitin, että kun en saa enää plussaa testeihin. Sanoi, että todennäköisesti jos kerta pos on tullut, raskaus on alkanut, mennyt kesken ja vuoto alkaa sitten joskus, verikokeisiin en pääse, koska se yksi pos. tulos on tullut. Tekee vielä testin mulle maanantaina, mutta ihmettelen miten siinä voi mitään näkyä, kun en saa kotona näkymään mitään aamullakaan ja tuo aika on vasta klo 13... :eek:

Mä jo pähkäilin, että jos se raskaus ei vaan näy mun pissatesteissä, mutta oon silti raskaana, ja ne viime menkatkin oli vaan vale menkat kun oli niin vähäset, ja sitten olisinkin jo paljon pidemmällä raskaana, kun tää pahoinvointikin on NÄIN voimakasta :D Juu, mahdotonta toiveajattelua. Oireet voi ilmeisesti tulla, jos on käynyt noin niinkun neuvolatäti sanoi, ihme vaan, että jos on mennytkin kesken melki viikko sitten jo, että miten nää oireet voi vaan voimistua ja pahentua :eek:

Pöh, alkais nyt se vuoto, niin ei tarvis mun kehitellä mitään typeriä harhakuvia :kieh: Kyllä sen sitten puolen vuoden päästä huomaa, jos oliskin tärpännyt ja asia ei vaan näy mun pissatesteistä, esikoisesta ainakin kasvo maha niin valtavasti, että ei olis voinu olla huomaamatta :LOL:
Olis ne neuvolassa ihmeissään ;)
 
Jes nyt mä sain sen lihavoinnin näköjään tossa ylläällä päälle,wohoo!
Ostin eilen verkosta sieltä Halpatestistä sitten raskaustestin,onko se tänään perillä siis?Eilen yritin kysellä sitä tuolta yleiseltä puolelta,mut en saanu vastausta.Jotain niitten sivuilla luki että jos ennen klo 19.30 tilaa niin lähtee samana päivänä,tai jtn.Miten teillä ollut?Mun sydän hakkaa ihan samperisti,kun mietin vaan sitä testin tekoa ja vedän tässä koneella kahvia kiduksiini(ei taida jännitykseen olla paras mahd.lääke)..tulis nyt se posti mutta kun täällä perämettässä se tulee niin hemmetin myöhään :headwall:

KS09 hmm..en ees tajunnut että mä sanoin kerrankin jotain järkeenkäypää,hyvä niin että välillä pelittää täälläkin päässä :xmas: Mites muuten,kuinka säännöllinen kierto sulla on?Ajattelin vaan että kyllä on aika kummallista,kun tilanne nyt tavallaan "seisoo paikoillaan"..Mä en tiiä miks mutta mä jaksan vieläki uskoo siihen sun plussatestiin! =)
 
Moikka kaikille,
Olen ollut tässä vähän hiljaiselossa, huomasin, että on helpompi olla ajattelematta tätä vauvan hankintaa KOKO ajan, kun pidin muutaman päivän taukoa.

Mulla on ollut tässä ovis(?) kipuiluja tiistaista asti, en tiedä mikä juttu tämä nyt on, kun yleensä kestää yhden päivän. Eilen olin kuin ilmapallo, vatsa turposi ihan muodottomaksi. Näytin siltä kun olisin kolmannella kuulla raskaana :LOL:
Ovishan mulla oikeesti pitäis tulla nyt tänään/huomenna.

Multa on myös yksi KP hävinnyt yuolta listalta, voisiko päivittää sinne täksi päiväksi KP14.
 
Heikku Mä kun tilasin halpatestistä, oli parin päivän päästä perillä. Se riippuu ihan maksutavasta ym. Jos maksoit ennakko laskulla, paketti lähtee kun maksu on kirjautunut, eli jos eri pankki ja vielä viikonloppu, voipi tulla vasta ens viikon puolessa välissä. Jos laskulla tai visalla maksoit paketin olis pitänyt lähteä samana päivänä. MUTTA sulle pitäis olla tullut sähkikseen vahvistus, kun paketti on lähetetty. Jos se vahvistus on tullut klo 17 jälkeen, ei kerkiä paketti enää tämän päivän postiin, eli todennäkösesti tulee vasta maanantaina :( Jos vahvistus on tullut ennen tai vähän jälkeen 17 niin sitten voi olla todennäköstä, että kerkiää tän päivän postiin =)
Juum tää tilanne todellakin seisoo!! Ihan suht säännölinen on ollut n. 40 päivää synnytyksen jälkeen. Tässä kierrossa sain ovisplussan ja siitä laskettuna kierto olis ollut toi 34 päivää, kun mulla on ollut joka kierrossa ovisplussasta 14 vrk niin vuoto on alkanut, ainakin jollakin tavalla... Ja kun mäkin tavallaan jaksan uskoa, näiden mun oireiden perusteella, mutta sitten taas kun testit ei näytä mitään, vaikka kyllä pitäis jo ihan tavan testienkin näyttää, niin palauttaa aika hyvin maantasalle... Ja sitten mä teen teidät kaikki muutkin hulluks tällä mun vatvomisella :LOL:
 
Jeps,taisin tulla jo hulluksi..ei se ollut se paketti tuolla postissa,kerta oli jo noita virastojen kirjeitäkin tullut..joten.. :headwall: :headwall: :headwall: -ärsyttävän pitkä viikonloppu edessä,taikka sitten mä käyn hakee parintunnin pääst apteekista miehen kanssa,kun tulee himaan.Mä kerkesin jo sen kans olla puhelimessa ja ulvoin että ei se tullukaan,että nyt pitäs sitte lähtä apteekkiin kun tuut.niin tai hei,viel parempi jos hän tois sen mulle kotimatkallaan!Joo!Taidan soittaa uudestaan,että käypäs kuule apoteekissa,muuten ei oo kotio asiaa. :kieh: :kieh: ..Onneks mulle on siunaantunut noin kultanen mies että jaksaa mun hulluja juttuja vaikka soittasinkin. :heart: :heart:

No mut juu,mää lähren nyt suihkuun ja tuun takas palstalle pyörimään kun ei mulla nyt muutakaan,vaikka eilenkin olin tääl aika paljon niin silti sain imuroituu ja pestyy lattiat ja esikoinenkin hengissä viel.Nyt nukkuu noit kuuluisia kolmen tunnin päikkäreitää niin mitäs mulla muutakaan siis ois kun tul takas tänne :LOL:
 
miinuliinu:Jee, onnea paljon!!! :flower:

heikku:No hitsit, nyt tartutit muhunkin jännityksen :D Tuut sitten heti kertomaan mitä testi sanoi ;) Plussatuulia sinne puhkun!

KS09:No onpas nyt kummaa ettei plussa vahvistu :/ Pidetään kovasti peukkuja, että oireet puhuu puolestaan ja sulla vaan nousis hcg hiukan hitaammin näin alussa. Ainakin kuullostaa kovin lupaavalta :)

Mousse:Mulla kesti viime kierrossa oviskivut pari päivää.Kp18 se oli nega ja kp19 plussa. Masukipu oli vain tosi kovaa plussapäivänä ja turvotti.

Tähdenlento1:Kuullostaa OIKEIN lupaavalta!!! :)

ON:Ei kummallista.Pientä masukipuilua, enteilee ehkä lähestyvää ovista...Kp nyt 15 ja vielä en ole edes jaksanut testailla ovista.Testaan sitten kun masukipu selkeää, niin viimeksikin tuli vasta plussa. Greippiä litkin ahkeraan :D No totta jos puhutaan niin olen heittänyt kirveen kaivoon luomu raskautumisesta. Mutta nytpä ei tarvitse ainakaan stressata kun tiedän, että pääsen aloittamaan clomit heti joulun jälkeen ekasta mahdollisesta kierrosta :) Toki tässä heilutellaan peittoja, noin niin kuin harjoitukseksi :LOL: Mun äiti tulee joulun jälkeen tänne ulkomaille meille kylään ja on jonkin tovinkin täällä niin saas nähdä pystynkö salaa napsimaan clomeja ja sitten vielä mennä sinne munasolu ultraan... B) Onneksi mies voi sitten pitää tyttöä ja minä salaa hipsiä "kauppaan" ;)
 
Ihan nolottaa kun mä olen keskittynyt vaan tähän oman navan vatvomiseen :ashamed:
Tähdenlento1 Juu, oikein lupaavalta kuulostaa =)
toive81 Se voipi pia vaikka tärpätä luomusti, kun stressi jää taka-alalle ;) Mutta ei ne "hoitolapset" yhtään sen huonompia ole :) :heart:
heikku Juu, tulet sitten hetki kertomaan!!
 
miinuliinu, onnea! :flower: :heart:

Täällähän nyt niin moni jännäilee! Mä olen hengessä mukana! Nyt viikonloppuna en muuten pääse päivittelemään, olemme reissussa.

Täällä kp 22 ja tasaista ja tylsää. Alaselkää on särkenyt tänään, outoa. Ajattelin testata ensiviikon lauantaina eli kp 30 mikäli mitään siihen mennessä ei tapahdu. Nimittäin limojen perusteella ovis on ollut varmaan jotain kp13-17 välisenä aikana. Plääh... turhaudun...
 
Miumukka:Jumankeka nainen! Jos plussa pärähtää niin voin jo ilmoittautua seuraavaksi päivittäjäksi :D Siinä on sitten pakko olla jotain taikaa... ;) Plussatuulia sinne oikein paljon :)

Oma napu vielä:Sain verikoe tulokset ja niissä ei ollut mitään ihmeellista. Käskivät soittaa kun menkat alkaa niin heti ekana päivänä. Luulevat varmaan, että ostin jo clomit, mutta soitan sinne kun alkavat ja kerron, että clomit aloitan vasta joulun jälkeen kun kerran lääkkeitä kuitenkin vielä tallessa. Mutta onneksi tulokset oli ok :)

KS09:SItähän varten täällä ollaan, että saa kirjoitella omista jutuista :) Ja juu, hoitolapset ovat yhtä ihania ja toivottuja kun luomustikin tulleet, tietysti :) Sitä vaan harmittelen kun menee vähän hohto kun olisi ollut niin ihanaa saada tjot meiningillä toinen, mutta elämä ei aina menekään niin kuin sitä haluaisi..harmillista!
 
Eltzie: On siulla kyllä rautaiset hermot, mie oisin testannu noilla päivillä jo monta päivää sitte :whistle:

KS09: Juu, ei ne varmaankaan ala kaapimaan, vaikka olisikin kkm. Miulla todettiin kkm viikolla 12, sikiö vastasi viikkoja 7-8 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Vaikka monet sitä moittivatkin, niin ainakin miun kohdalla toimi hyvin. Kemiallinen oli vähän sen jälkeen. Plussa (haalea tosin) tuli herkällä testillä ja menkat alkoi siitä parin päivän päästä. Sen jälkeen saikin pieni rakkaani alkunsa :heart: . Ei kannata luopua toivosta ennenkun menkat alkaa :hug:

).( Ei mitään tunnetta mihinkään suuntaan :/ Varmaankin on käytävä tänään apteekissa ja testattava ihan varmuuden vuoksi, sillä lauantaina pitäisi mennä iltaa istumaan ystävien luo (lapsi menee mummille). En kylläkään aikonut mitään kännejä vetää, sillä mie varmaankin ajan, mutta voi sitten ottaa hyvällä omallatunnolla lasillisen punkkua ruoan kanssa :D

Ja jos päivittäjät plussaavat noin tiheään ni mie voin ilmoittautua heti Toiveen jälkeen seuraavaksi päivittäjäksi B)

Niin ja isot onnittelut miinuliinu :flower:
 
SuukkoSuulle Eihän sitä ikinä tiedä, vaikka tärppäiskin imetyksestä huolimatta :) Ei se oo tääkään kivaa kun on imetyksen lopettanu 1,5 kk sitte (sitä ennen oli kuukauden päivät aika olematonta imetys, kun neiti ei suostunut syömään kun aamulla ollessaan unenpöpperössä ) ja menkkoja vaan ei kuulu eikä näy... :kieh:
 
SuukkoSuulle snowball:ia peesaten, sitä ei tiedä vaikka tärppäis imetyksestä huolimatta! Etkä sinä tiedä, että imetys ei ole luotettava ehkäisykeino ;) :D Tiedän tapauksia, joille ei ole tullut edes yhtiäkään menkkoja raskauksien välissä...

Haha, ei mulla pakkomielle tähän asiaan ole mutta, laskeskelin tossa, että mulla on 1 ajallaan tullut haamu, 5 roskishaamua, joista 3 apteekista ostettuja testejä (2 apteekin testiä ja 1 first signal) ja kaksi muita testejä. Ja näissä roskishaamuissa on selvä värillinen viiva, joka tosin on tullut vasta testiajan jälkeen (pitkäänkin osa)

Ja asia oli se, että ei kai se mikään ihme ole, että sekoan tämän asian kanssa? :headwall: :LOL: :kieh:
 

Yhteistyössä