heikku:KÄÄKS!Tulis jo se testi niin pääset plussaamaan
Suukko suulle:Toivotaan, että se ois se ovis kun siellä oireilee
Uusille tervetuloa kuumeilemaan!
Oma napu:nyt tää nainen ei ymmärrä...Missä mun enteilevät ovistuntemukset on? Jos siihen lääkäriin on uskomista niin ovis tapahtuisi tänään tai huomenna, mutta ei mitään masukipuilua, limoja yms mitkä oli viime kierrossa! Tahtoo ne nyt tänne, heti!
Ja oudointa...eilen lämpö sahasi 36,7-36,9 maastossa ja äsken lämpö oli taas 36,9.Yleensä mulla normilämpö 36,5-36,6. Masukivut oli viime viikolla keskiviikkona, torstaina ja perjantainakin, mutta vain pe testasin ja se oli negaa. Ei hitto vie, olikohan mulla sittenkin ovis viime viikolla? Mutta kp ois ollut silloin "vasta" 13-14.Kai se lääkäri ois ultrassa osannut arvioida jos ois jo sillo tapahtunut.Mä kun ymmärsin, että se ei ollut edes tarpeeksi iso vielä maanantaina.Hmm...Noh, jos ovis on jo tapahtunut niin ei varmaan ollut kyllä priima munasolu, siis tarpeeksi suuri.Ollaan onneksi kuitenkin peittoa heiluteltu viime keskiviikosta asti joka toinen päivä niin ei varmaan olla ainakaan missattu sitä. On kyllä nyt varuiksi heiluteltava tääkin viikko
Tuskin mun kannattaa nyt tuhlata digitaalisia o-testejä ellei masukivut yllätä. Ja sit saa taas jännätä koska ne menkat taas alkaa. Jos noudattaa edelleen sitä 10 päivää oviksesta niin lauantaina varmaan sitten padot aukeaa, prkl! |O