Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hmm.. Jos yhtään tuntuu siltä, että kaipaus on saanut hieman suureellisia piirteitä, niin kannattaa hillitä ensinnä innostustaan. Tavallaan ottaa sellanen liiallisista tunteista pidättyvä asenne. Sellaiset tunteet, jotka saavat kirjoittamaan kuin tuuliviiri vuoroin hyvää ja vuoroin pahaa ovat liiallisia. Tunnepohjainen viestintä on pahimmillaan aika järeä keino rakkaudessa.

Ja kaivatulleni soisin milloin tahansa lepotauon tästä palstailusta. Parempi kun ei olisi täällä lainkaan. Se mikä tulee on tullakseen ja se mikä ei niin ei.
Yksi varteenotettava keino on myös lopettaa eri viestien yhdistely ja olettaminen, että ne kaikki olisi omalta kaivatulta itselle. 😉

vierailija
Hmm.. Jos yhtään tuntuu siltä, että kaipaus on saanut hieman suureellisia piirteitä, niin kannattaa hillitä ensinnä innostustaan. Tavallaan ottaa sellanen liiallisista tunteista pidättyvä asenne. Sellaiset tunteet, jotka saavat kirjoittamaan kuin tuuliviiri vuoroin hyvää ja vuoroin pahaa ovat liiallisia. Tunnepohjainen viestintä on pahimmillaan aika järeä keino rakkaudessa.

Ja kaivatulleni soisin milloin tahansa lepotauon tästä palstailusta. Parempi kun ei olisi täällä lainkaan. Se mikä tulee on tullakseen ja se mikä ei niin ei.
Kiitos neuvoista. En ole pahaa sinusta kirjoitellut. Itse varon tuuliviirejä, enkä koe olevani sellainen. Mitä pahaa tunnepohjaisessa viestinnässä, jos on positiivista? Mitkä niistä saivat sinut ahdistumaan?

vierailija
No olipa outo mielikuva. Sivusta
Sellane räkis. 😃

Oli mun hyvä kaveri ja ois varmaan vieläkin, mutta tää maailma oli luonu siitä ihmisen joka tulis joutumaan kiusaamisen kohteeksi ja nää Ai kommentteja kirjoittelevat ja välistä pelkkää vänkäämistä hakevat tuo mulle aina mieleen sen stereotyypit. Nään näiden viestien takana sen ilkeämielisen pahantahtoisen possun katseen. Enkä mä voi sille mitään. Se on tääl kaikkialla.

vierailija

Mistä päättelet että hän olisi palstoilla ollenkaan? Älä laita hänen kontolleen ja suuhunsa asioita, jotka perustuvat vain suurella todennäköisyydellä palstaharhaan tai osaharhaan

vierailija

Tää se tulee mikä on tullakseen on niin ärsyttävä lause. Kertoo siitä, ettei toinen aio tehdä mitään asioiden eteen vaan odottaa saavansa kaiken valmiina. Se, että asiat saatetaan tapahtumaan jää sitten kokonaan sille toiselle. Kuinka kätevää, että asiat vaan 'tulee'.

vierailija
👋Klo 17.40 eilen [ 31.10. ]
on minun viimeisin kommenttini, en ole osallistunut lainkaan
edellisyön kommentointeihin.

Toistan: EDELLINEN YÖ
ei sis. minun kommentointiani.

~

Eilen vauva.fi kaipuuketjuun 2x
viestiä, ne selvästi minulta ja tunnistettavissa. Ei kaipuuterveisiä, vaan minuun pakkomielteen kehittäneelle 'reversed faneille' pyyntö lopettaa trollaus kustannuksellani.

Se pieni ero.
Ilmiö: (V)ihailu.
Kaksi asiaa tavallaan sekoittuu.
Ihminen puhuu aina siitä,
joka/mikä hänen mielensä on vanginnut, vaikkakin hieman kieroutuneesti, kuten näillä anopalstoilla.

Täällä on hlöitä, jotka keskittyvät
nimenomaan hoikkuuteni
tai muun fyysisen habitukseni
vähättelyyn; mikä viittaa nimenomaan kateuteen.
En ymmärrä miksi nämä seikat,
kuten tikki kroppa,
freesi olemus, [mahd. huomio
nuoremmilta miehiltä]
jne - voivat ketään niin suunnattomasti ärsyttää,
enhän julkaise missään
kuvamateriaalia julkijakoon.

Maskuliinien huomio on jäänyt yksisuuntaiseksi; en ole
kenenkään kanssa suostunut edes tapailuasteelle paikkakunnallani. En siis ole kenenkään miestä 'kaapannut' tai vietellyt, lol. Ei siksikään
kenelläkään naisella yhtään mtn syytä minulle vihoitella.

En ole lainkaan kiinnostunut ulkonäköön keskitt. somettamisesta ylipäätään.
'Tuu-tsekkaan-mun-päivän-selfiet-peukkujunkie'-
huom.hakuisuus ei kuulu
henkilökuvaani/persoonaani.
Sometus ylipäätään on osaltani tällä hetkellä tauolla kaikilta osin. Mikäli vielä julkaisen; tulee sisältö reflektoimaan omia kiinnostuksen kohteitani omalla uniikilla, hiukan eksentrisellä tyylilläni.
Taide, metafysiikka/hengellisyys, holistinen lääketiede päällimmäisinä intresseinä.
Olen hyvin esteettinen, se
näkyy kaikessa.

🩵💙🤍(⁠◠⁠ᴥ⁠◕⁠ʋ⁠)🤍💙🩵

Hyväntahtoiset &
hengelliset,
onko ketään
siellä? 🤗
Saa lähettää
rukouksia ja
kauniita ajatuksia,
nappaan ne..

>>> Tervetuloa marraskuu.

E ©®

vierailija
✨E l i s ä ä:

Olen keski-ikäinen eli yli 35,
mutta en sentään > YLI 50! 🙈
[Ihmiset ensinäkemältä
arvioivat ikäni todella alakanttiin].
Päihteettömyys ja savuttomuus näkyy koko elämän jatkuttuaan sillä tavalla, voisin väittää. Menopaussi tulevaisuudessa
tulee ehkä minutkin 'rupsahduttamaan', saa nähdä.
*self irony*

Jos näin, niin olkoon, sen armollisesti hyväksyn. 🥳
Käymään me tänne tullaan
vaan jokainen, jokusen vuosikymmenen
parhaamme räpiköimme,
kunnes tuhkauurnaan tai
multiin päädymme jokaikinen.
Se on hyväksyttävä.

-----

Jokaisena päivänä:

Teen parhaani

niillä resursseilla,