Minä luulen että kilttimiehen tarina on temmattu tuulesta

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomessa on paljon epäsosiaalisia inceleitä jotka käy normaalisti töissä. Se vaimo vähän paljastaa tarinan. Ei oikein ole mahdollista että ulkomaalainen, tuoreeltaan naimisiin mennyt nainen löytää hyvän työpaikan ilmeisesti kotimaansa yliopistotutkinnolla niin helposti kun tuossa tarinassa kävi. Se ei vaan tapahdu kun ihan kantasuomalaisetkin tappelee työpaikoista kynsin hampain.

vierailija
Nytkö sinä sen vasta tajusit? :D Koko tarinahan on ihan bullshittiä... Monesti todettu. Mut "kilttis" ei vaan jostain syystä itse tajua, että on paljastunut ajat sitten ja jatkaa vaan tätä tyhmää satuilua. Tyhmä on hän. Tai toki, kun ihmiset vastaa sille, niin se jatkaa, mutta kun kukaan ei vastais mihinkään, niin ehkä se tajuais jossain kohtaa lopettaa.

vierailija
Joo täysin keksittyjä tarinoita. Ihmettelen vain, minkälainen ihminen käyttää niinkin paljon aikaa niiden rustaamiseen ja miksi. Luulisi pipipäilläkin olevan muuta tekemistä.

vierailija
vierailija
Kilttimies on itsekin ihmetellyt miksi näin hyvä mäihä on käynyt. Monella entisellä opiskelukaverilla on vaikea työllistyä ja itse olen uraputkessa. Voi johtua siitä että minulla oli neljän vuoden yhtäjaksoinen työhistoria yhdessä yrityksessä ennen nykyistä duunia. Aika monella on silppuinen ja epämääräinen työhistoria kun on valmistunut.

vierailija
Kilttimies on itsekin ihmetellyt miksi näin hyvä mäihä on käynyt. Monella entisellä opiskelukaverilla on vaikea työllistyä ja itse olen uraputkessa. Voi johtua siitä että minulla oli neljän vuoden yhtäjaksoinen työhistoria yhdessä yrityksessä ennen nykyistä duunia. Aika monella on silppuinen ja epämääräinen työhistoria kun on valmistunut.
Luulisi, että olet sitä ureaputkea pitkin kulkemassa juuri nyt, etkä mammapalstalla kirjoittamassa omituisia tarinoitasi.

vierailija
jos on temmattu tuulesta niin pakko sanoa että hyvin temmattu

tuskin itsekkään pystyisin parempaan
No jos et muka ole huomannut, niin täytyy kyllä olla sinunkin ymmärryksessä joku vika... :D Jos jopa minä, monessa asiassa helve..n tyhmä ihminen tän tajuaa, niin luulis muidenkin. Ja kun tää ei ole edes hyvä tämä tarina. Junnaa pahasti paikoillaan, heittää tarinana aiheet päivän polttavista asioista mediasta ja jos meinaa kommentointi loppua, niin välillä koittaa saada siihen tulta taas alle eniten keskustelua herättäneillä postauksilla, kuten se "villikissa ongelma". Tietää, että saa ko. aiheella porukat raivon partaalle, niin on pakko koko ajan suoltaa "uusia" postauksia aiheesta. Että siinä hän kyllä on onnistunut, että saa porukan kommentoimaan arkoihin aiheisiin. Mutta muuten... booooring... Ja huonosti käsikirjoitettu satu. Ja se on kestänyt liian pitkään --> jo sekin paljastaa huonon tarinan / provon.

vierailija
No jos et muka ole huomannut, niin täytyy kyllä olla sinunkin ymmärryksessä joku vika... :D Jos jopa minä, monessa asiassa helve..n tyhmä ihminen tän tajuaa, niin luulis muidenkin. Ja kun tää ei ole edes hyvä tämä tarina. Junnaa pahasti paikoillaan, heittää tarinana aiheet päivän polttavista asioista mediasta ja jos meinaa kommentointi loppua, niin välillä koittaa saada siihen tulta taas alle eniten keskustelua herättäneillä postauksilla, kuten se "villikissa ongelma". Tietää, että saa ko. aiheella porukat raivon partaalle, niin on pakko koko ajan suoltaa "uusia" postauksia aiheesta. Että siinä hän kyllä on onnistunut, että saa porukan kommentoimaan arkoihin aiheisiin. Mutta muuten... booooring... Ja huonosti käsikirjoitettu satu. Ja se on kestänyt liian pitkään --> jo sekin paljastaa huonon tarinan / provon.
Jep. Ihmettelen, millainen on ihminen, jolla on tarve moisia tarinoita kyhäillä.

Yhteistyössä