Onnea kaikille plussanneille!!!Ihanaa kun alkaa tapahtua
Mininalle:Tsemppiä täältä paljon ja varmasti kyse nyt ihan oikeasta plussasta. Mulla oli tässä kierrossa ovis JO kp19
Ennen esikoista ovis tuli muutaman kerran vasta kp24 ja kerran peräti kp28 ja molemmista raskauduin! Tosin kesken ne meni, mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei se johtanut keskenmenoihin koska molemmissa ehdittiin sykekin nähdä...Niin olin nyt tosi tyytyväinen kun ovikseni tuli nyt ihan luomuna jo kp19
Clomeilla saatiin aikoinaan ovis jo kp13 ja siitä esikoinen syntyi.Mutta tulehan kertomaan sitten uutisia!!! =)
Ovis tuli ja meni ja nyt olo ettei ole kyllä tärpännyt... :| Koko ajan tunnustelen mahdollisia nipistyksiä sun muita, mutta ei mitään. Ja pelottaa pirusti jos jää luteaalivaihe lyhyeksi kuin viime kierrossakin :/ Mä ovuloisin viime kierrossa vasta kp29 ja plussa oli monta päivää, mutta menkat alkoi jo 10 päivää ovisplussasta eli ei olisi ollut mitään mahkuja :ashamed: Nyt on menossa dpo 8 ja hiukan menkkamainen fiilis masussa ja voin sanoa, että tulee vi....maan kuin pientä oravaa jos täti kurvaa taas kylään 10 päivää oviksesta! Jotenkin olisin toivonut, että nyt mun kroppa vois alkaa toimia. Ennen ei ollut ongelmia luteaalivaiheen kanssa, vaan jos ei tärpännyt niin menkat alkoi kahden viikon kuluttua.
Kuinka kauan kannattaa tällasessa tilanteessa vaan odottaa?Tämä on vasta tosiaan yk2, mutta turhaahan on yrittää lasta jollei kroppa edes toimi
Anteeksi valivali viesti, masentaa vaan. Ei näytä riittävän se, että oli aiemmin keskenmenoja vaan nyt sitten vielä tällaset onglemat. Mies ei sano juuta eikä jaata kun kysyin kannattaisko mennä vaikka gynelle perus tsekkaukseen ja samalla kysellä lugeja (jos nyt käy taas samalla lailla)...Ärh! |O