**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinkerbelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kp 24/28, 11 dpo ja nega testattu. Roskishaamun mä nyt saan aina joka s-tanan tikusta mutta sehän nyt vaan on kurjuuden maksimointia. :headwall:

Tää päivä on mennyt ihan alusta saakka päin helvettiä. Olen niin pahalla tuulella että tekis mieli huutaa suoraa huutoa ja vetää tuo esikoinenkin vessanpöntöstä alas. Se on huutanut nyt 1,5 h suoraa huutoa eikä suostu päiväunille. Kaikista päivistä se päättää hillua sellaisena päivänä kun mä olen taas täysin epätoivon vallassa.

___tu.

Tällä palstalla onkin tosi karnevaalitunnelma tällä hetkellä.

Onneksi on teitä muitakin.
:hug:

ensin :hug: kaikille negan saaneille ja tädit saapumisesta..

ON: mun tissisärky tullu takas, mutta nyt tuntuu siltä tuo särky, et muka maitoa nousis :o ...
Tilasin r-testejä...eli kun ne saan niin teen heti testin...

Hei vain!

Olen vähäväliä seuraillut teidän juttuja ja toivottelen teille kaikille nyt kovasti onnea uusiin kiertoihin ja onnea piinailijoille db db db

Poika täytti lauantaina vuoden :heart:
Meidän pikku nassukka ei ole enään vauva vaan virallisesti taapero :D

Täällä kaikki mennyt ihan ok ja maha sitten päätti tulla esiin jo nyt.
Edelleen joudun odottamaan ultra aikoja, eli kaikille jotka nyt plussaatte (olen varma että niitä plussia tulee) niin jos olette menossa naistenklinikalle tai Kätilöopistolle, niin varautukaa, sillä ruuhka on näköjään kova.

Vielä kerran hurjasti onnea yritykseen ja tosiaan, kuten mainittiin niin kyllä ne lapset saadaan eikä niitä tehdä, joten ainakin siltä osalta täällä olevat ovat suotuisassa asemassa :D

paapelo+poju+Tiuhti 9+2

Hei taas pitkästä aikaa! Säännöllisesti oon kyllä käyny teidän jutut ja kuulumiset lukemassa, en vain ole saanut aikaiseksi sisään kirjautua.

Uusiakin kuumeilijoita oli seuraamme liittynyt. Heille ISO :wave: . Plussanneille oikein paljon onnea :flower: ja tädin yllättämille :hug: .

On ollut puhetta myöhäisestä oviksesta ja täytyy kyllä sanoa että raskautuminen on siitäkin mahdollista. Täällä juoksee elävä esimerkki myöhäisestä oviksesta. Tai sehän nyt riippuu ihan siitä että mikä lasketaan myöhäiseksi. Esikko on meillä saanut alkunsa viikkoa- 4 päivää ennenkuin menkkojen olis pitäny alkaa ja sillon kierto oli mulla lähempänä 36 kuin 30 päivää.

On tuota mullekin jo vihjailtu että olisko jo aika saada pikkusisarus tytölle. Tästä meidän yrityksestä kun ei kukaan muu tiedä. Tuumaan aina että voi kun se oliskin niin helppoa.

).( Ei ole oireita ehtiny katellakaan kun on ollu niin paljon kaikkea muuta. On ilmeiseti se flunssa tulossa mulle kun aivastuttaa koko ajan. Tässä kerrossa tuo peittojen pöllyytys on jäänyt hieman vähemmälle, joten ootellaan taas sitä loppukiertoa. Näyttäis vähän siltä että taas kierto pitenee.:(

Ensiksi tsemppiä kaikille meille epätoivoisille. Mulla tosin vasta se kuuluisa yk1, mutta ovistestit on nyt sitten näyttänyt kohta viikon melkein yhtä paksua viivaa kuin kontrolliviiva. mikä ihme vika mussa on? Päätin jo heivata ne tikut h....ttiin kun ei niistä yhtään viisaammaksi tule. Mä plussasin viimeksi yk2, mutta nyt on vahvasti semmoinen tunne, että tällä kertaa tullaan tarpomaan suossa pitkään ja lujaa. Perusnegatiivinenko minä, ei kai sentään... :kieh: Mutta kun munkin kaikki kaverit vaan plussaa ja plussaa niin pakkohan se jollain on mennä vaikeimman kautta.

oho, olipas taas tullut uusia viestejä. luen ne sitten paremmalla ajalla. ;) Mä oon taistellut meidän koneen kanssa kohta kolmepäivää, jotain viruksia oli päässyt koneelle, ja se takia jouduin olemaan täältäkin poissa.. :snotty: Mutta nyt tällähetkellä ei mitään uutta, viel tarvis ainakin sunnutaihin asti jännäillä, tai miks ei maanantaihinkin.. :whistle:

Me ollaan miehen kanssa vähän mietitty et sitten kun joskus tärppää ni pidetään se salassa mahollisimman pitkään. Kerron varmaan vaa mun parhaalle kaverille ja ehkä äitille. Mut ei nappais kertoa sitte ollenkaan anopille koska esikoisen raskausaikana oli ihan kamalaa kun se höösäs ja hössötti ihan koko ajan.

odottelen r-testejä jotka tilasin babyplussasta.... :kieh: huomenna sit varmaan tulee postiluukusta... :D .....
Kyllä negan saan ku ei oo oireita minkään moisia enään...eli tarkistan vaan oman tajunnan vuoksi...

Stinksi :hug: Onneksi toivoa ei ole vielä menetetty, eihän? Mites ne luget, olikos niissä joku aikaraja mihin asti niitä käytetään, ja sitten pitää testata ja jatkaa vielä jos näyttää plussaa? Tai siis onko sulla nyt ne käytössä?

Sydis sama sinne, peliä ei ole menetetty ennen kuin täti oikeasti saapuu!

Hei!

En minäkään ole jaksanut/ehtinyt kirjoittaa vaikka kuulumisia olen päivittäin käynyt katsomassa ja vauvahaaveet pyörii päässä kokoajan..

En nyt sitten muista mitä kaikille kuuluu, enkä jaksa kaikkia tekstejä uudestaan lukea mutta päällimmäisenä on jäänyt mieleen ainakin että t77, voi harmi tädin saapumista! Odotin jo että sulle ois se plussa paukahtanut kun oli kuukautiset kuitenkin myöhässä! Voi pöh! Onko vielä *itutus päällä vai katse jo seuraavassa kierrrossa?
Sitten sitä mietin että te jotka olette odottaneet plussaa kauan ja puhuitte siitä kuinka harmittaa kun kuulee plussa uutisia, en varmaan edes pysty ymmärtämään miltä se tuntuu mutta ymmärrän kyllä että se varmasti tuntuu pahalta! Mutta ajattelin kysyä teiltä, että miten te toivoisitte että ihmiset plussauutisensa kertoisivat? Että jos itse tulisin raskaaksi suhteellisen nopeasti niin miten kertoisin lapsettomuusongelmista kärsiville tutuille? Ja ymmärrän kyllä täysin että lapsia saadaan eikä tehdä ja että voi viedä kauankin että itse tulee raskaaksi jne.. mutta jos se plussa tulisikin nopeasti (Olen aika peruspositiivinen luonne :D ja elättelen toivoa jo ekasta kierrosta :headwall: ) Mutta siis ihan vakavasti kysyn, koska toivoisin että mahdollinen raskautuminen hiertäisi mahdollisimman vähän ystävien välejä, ja tietyst!!! toivon koko sydämestäni että te ja he ehtisivät plussa uutistensa kanssa ensiksi!

On: Ollaan nyt puuhattu se 2 kertaa tässä kierrossa kp15 ja kp21, ja toi kp 15 han ois laskennallisesti just siinä hollilla mutta vasta sen jälkeen on ollut limailuja n. kp18-kp21, eli limailuja oli vielä eilen jolloin myös puuhasteltu, ja tänään limat loppu. Joten jotain mahkuja kait ois, vaikka saattaa olla että ovis oli esim just kp 19-20 jolloin ton ekan puuhastelun satsi ei ois varmaan säilynyt siihen asti ja tän tokan puuhastelun simpat ois ollu myöhässä.

muttamutta..nyt tänään on kuitenkin tuntunut sellasia "virkkuukoukun vetäisyjä" just tuollakohdun suunnalla mitä oli esikosta n. viikko oletetun oviksen jälkeen.. mutta jos ovis olikin vasta eilen jos ylipäätään olikaan niin sitten noi koukkasut on vaan saakelin pieruja :D

Ja suurin ongelma on se että miten sen kärsivällisyyden sais riittämään että testailis vasta tästä päivästä (Kun limat loppu) niin sen 14 päivän päästä, jollei täti ennätä ennen sitä..ja jos testi ois negaa ja täti ei silti saapuis niin miten pää kestää sitä epätietosuutta kun siis ei ole mitään säännöllistä kiertoa johon vois tukeutua vaan on ihan ulalla kaikki :headwall: Että siis hermoilen täällä etukkäteen siitä miten piinalliset viikot tässä on edessä:) Toisaalta yritän kyllä ottaa sellasta asennetta että positiivisin mielin tarkkailen kehoa ja hymyilen mahdollisille oireille, mutta testaan vasta jos menkkoja ei kuulu kolmen viikon päästä (Just joo..te kaikki tiedätte että toi oli niin itsepetosta :saint: )

No nyt iltapallalle!

Ja plussa tuulia puhaltelen jännääjille!!!

Ja tinkerbelle: Mä testasin esikosta haaleen haamun vaikka oli jo yli sen päivän kun kuukautiset piti alkaa, eli voi hyvinkin vielä iloksi muuttua !!

Unis ja Ina kiitos tsempeistä :hug: Onhan se varmaankin niin että joskus plussa ei vielä tässä vaiheessa näy. Jos kp:ita katsotaan niin mähän olen TODELLA aikaisessa, tänään vasta kp 25/28 eikä periaatteessa pitäisikään näkyä testissä mitään! Mutta sitten kun ajattelen että ovis oli jo kp 13 niin tulee masentunut olo ja ajatus että pitäishän sen jo näkyä...

Esikoisesta plussasin kp 27/28 ja 12 päivää oviksen jälkeen (12 dpo). Muistatko Ina tai muistatteko te muut noita päiviä ekan raskautenne suhteen? Jos vähän toivoa vielä löytyisi...

tinkerbelle sulla siis ei ole vielä täti tullut kylään? Eli siis toivoahan on. mullakin muuten ekassa raskaudessa tuli eka haaleaplussa, seuraavana päivänä ei mitään ja sitten lopulta tuli plussa. Ehdin jo luulla, että eka testi oli virheellinen. Eli täälläkin pidetään peukut pystyssä, todellakin.
ina voihan sitä testata huvikseen parin päivä'n päästä ja sitten uusiksi myöhemmin. :saint:

Terve, nyt kun ehdin pari sanaa kirjottaa niin kirjotan. Hanat ei oo vielä auenneet,mutta pikkiriikkisiä veriviiruja tulee. Kyllä se täti sieltä perille taas osaa. :ashamed:
Koitan huomenissa lukasta noi kirjotukset kun nyt väsyttää niin pirusti. öitä kaikille! :wave:

Kyllä se yläkerran ukko taas koettelee...
Reilu viikon ollu oloja alakerrassa, sellasta ihme jännitystä koko alavatsa.
Ihan varma oon ollu, että kohta alkaa...mut ei. Eilen ostin testin valmiiks ja heti sen jälkeen kävin vessassa, niin tuli pikkasen vaaleenpunasta. Aattelin, et no ni nyt alko, mut ei...
Illal tuli toisen kerran pikkasen vaaleenpunasta ja niitä alavatsa oloja on...ei kipuja, mut sellasta ihme tuntoa ja jännittyneiyyttä.
Äsken tein testin ja nega tuli, niinkuin arvelinkin...
No katotaan perjantaihin ainakin, ennen ku uutta teen. Eiköhän ne tänään jo ala...näköjään pitkä kierto.

Listasin muuten kaikki kierto pituuden tältä yhdeksältä kuukaudelta.
28, 34, 27, 27, 27, 29, 23, 28 ja nyt menossa 31. Eli onhan ne periaatteessa myöhässä. Täytyy kaikkialta kaivella niitä toivon kipinöitä...

Nyt laihdutus projekti -5,5kg =) Mul on pe aina punnitus, joten enköhän saa 6kg rikki kun tsemppaan.
Tuli vaan mieleen, ettei ne menkat oo ton laihdutuksen takia myöhässä... Mut mulla paino pudonnu kuitenki aika hitaasti, joten en ihan usko.

Mukavaa keskitsiviikkoa kaikille :flower:

Tinkerbelle Toivottavasti vielä tulisi plussa. :hug:

On tää kyllä niin raskasta välillä, sitä yrittää ajatella muita asioita välillä, enimmäkseen siinä onnistuenkin, pakkokin on ollut kun yrityksen alkamisesta on jo vuosi. Mutta sitten on niitä hetkiä kun kovaa kipua siitä, ettei vieläkään ole onnistuttu, ja vielä enemmän siitä, että merkit alkais viittaamaan siihen, ettei pitkään aikaan onnistutakaan. Erityisesti kun sitä ovulaatiota sadannen kerran odottaa turhaan pitkällä kierrossa, alkaa tajuta, ettei tässä ole realistisesti kovin hyvät mahdollisuudet. Ja jos tässä nyt johonkin tutkimuksiinkin täytyy mennä, niin meneehän siinäkin varmaan aikaa ennen kuin syy löytyy ja homma saadaan pelaamaan, ja sitten on vielä se ihana tuuri-asia, että pitää olla myös onnea. Huoh. Tässä on ollut pakko hyväksyä se, ettei sitä vauvaa ole saatukaan, mitä muita vaihtoehtoja olis ollut. Mutta silti en tiedä miten jaksan kohdata esimerkiksi isomahaisen ystäväni, jolla tärppäsi toinen lapsi ekasta ovulaatiosta ja ikäeroa tulee 1,5 v. Kun se sydän huutaa siellä sisällä, miksi, miksi, miksi, miksi ei meillä?

Täällä myös itkukohtaus läpikäyty eilen. Olen kovin ihmetellytkin, miten tunteet eivät mulla tässä vaiheessa ole tämän enempää tulleet pintaan. Eilen sattui sopivasti, että mies kertoi televisiossa miltä hänestä tuntui kun koira lopetettiin. Siitä se alkoi, esikoinen söi keittiössä ja minä väänsin itkua olohuoneessa. Kyse ei siis luonnollisesti ollut koirasta, meillä ei ole koskaan ollut koiraa, vaan sopivasta tilanteesta jossa tämä kaikki pettymys, suru ja kiukku tulivat ulos.

Nega tänäänkin. Tää kierto on tosi kummallinen. Toisaalta olen ylittänyt normaalin luteaalivaiheeni jo mennen tullen (lugejen ansiosta todennäköisesti) ja dpo on jo 13, mutta kp:t silti vasta 26/28. Mä en oikein tiedä mitä tästä ajattelisi, onko mulla periaatteessa menkat myöhässä jo vai olenko tosi aikaisessa?

Nyt tuntuu mahassa pieniä nipistyksiä. Toivottavasti menkat alkaisi pian niin saisi taas tilanteen nollattua. Ei tässä oikein muutakaan mahdollisuutta ole kuin hyväksyä realiteetit. Hitto että se ottaa koville välillä.

Pahintahan tässä melkein on se, että mulla on asiat niin tavattoman hyvin ettei tosiaan pitäisi valittaa oikein mistään. Ja silti näinä hetkinä mikään ei tunnu miltään ja kaikki on päin helvettiä.

:headwall:

Tinkerbelle: Mulla oli silloin kun testasin aconin kympillä haalean haamun niin 14 dpo.. en tikutellut, mutta oli tosi selkeät ovis oireet silloin kp 14 jolloin myös simpat sisään. Eli uskon että ovis oli tuolloin kp 14 ja siis testin tein kp 28. Ja myöhemmin ultrauksissa oli just tuo kp14 luultavin hedelmöittymispäivä.. Älä vielä heitä toivoa!!!

äityli75 onpa jännät paikat sielläkin. Pidetään jännitystä yllä.
Mulla taisi se ovis nyt sitten viimein olla eilen. toivotaan näin, sillä meillä oli vielä hyvin ajoitettu hellä hetki eilen illalla. :D

:hug: sitä tarvitseville! Stinkkis ja Sydis toivotaan parasta, että olis tarttunut pikkunen matkaan :) Mä en tiedä yhtään millon mulla oli ovis sillon kun esikoisesta plussasin. Testasin muistaakseni 1-2päivää oletettujen menkkojen jälkeen ja tuli vahva plussa. Ja jos ultria oli uskominen niin hedelmöittyminen olisi tapahtunut noin 14-16 päivää ennen kun menkat olisi pitänyt tulla. Mutta tästä tosin ei ole mitään hyötyä, kun ei ollut oireita oviksesta tai en niitä tunnistanut.

).( Vielä viikko piinailtavaa ennen kun tietää suuntaan tai toiseen enkä tosiaan aio testata ennen kun tädin pitäis saapua. Alavatsa on ollut vähän omituisen tuntunen ja yleensäkin olo on ollut hieman outo. Sori ällötys yksityiskohdat, mutta ovista seuraavana päivänä tuli pyyhkiessä pari punaista veriviirua ja siitä alkaen mulla on ollut maha sekaisin. Nyt vähän helpotti kun jätin multitabsit pois, mutta jatkuu edelleen aamuisin ja helpottaa joskus puolen päivän jälkeen. Rinnat on myös hieman arat, mutta voi taas olla menkkoja enteilevää. Odotukset on aika alhaalla, kun kuitenkin imetän vielä aamuin illoin ja gynen mielestä se haittaa raskautumista.

+++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia puhkun ja puhallan! :)

Yhteistyössä