Hei!
En minäkään ole jaksanut/ehtinyt kirjoittaa vaikka kuulumisia olen päivittäin käynyt katsomassa ja vauvahaaveet pyörii päässä kokoajan..
En nyt sitten muista mitä kaikille kuuluu, enkä jaksa kaikkia tekstejä uudestaan lukea mutta päällimmäisenä on jäänyt mieleen ainakin että
t77, voi harmi tädin saapumista! Odotin jo että sulle ois se plussa paukahtanut kun oli kuukautiset kuitenkin myöhässä! Voi pöh! Onko vielä *itutus päällä vai katse jo seuraavassa kierrrossa?
Sitten sitä mietin että
te jotka olette odottaneet plussaa kauan ja puhuitte siitä kuinka harmittaa kun kuulee plussa uutisia, en varmaan edes pysty ymmärtämään miltä se tuntuu mutta ymmärrän kyllä että se varmasti tuntuu pahalta! Mutta ajattelin kysyä teiltä, että miten te toivoisitte että ihmiset plussauutisensa kertoisivat? Että jos itse tulisin raskaaksi suhteellisen nopeasti niin miten kertoisin lapsettomuusongelmista kärsiville tutuille? Ja ymmärrän kyllä täysin että lapsia saadaan eikä tehdä ja että voi viedä kauankin että itse tulee raskaaksi jne.. mutta jos se plussa tulisikin nopeasti (Olen aika peruspositiivinen luonne

ja elättelen toivoa jo ekasta kierrosta :headwall: ) Mutta siis ihan vakavasti kysyn, koska toivoisin että mahdollinen raskautuminen hiertäisi mahdollisimman vähän ystävien välejä, ja tietyst!!! toivon koko sydämestäni että te ja he ehtisivät plussa uutistensa kanssa ensiksi!
On: Ollaan nyt puuhattu se 2 kertaa tässä kierrossa kp15 ja kp21, ja toi kp 15 han ois laskennallisesti just siinä hollilla mutta vasta sen jälkeen on ollut limailuja n. kp18-kp21, eli limailuja oli vielä eilen jolloin myös puuhasteltu, ja tänään limat loppu. Joten jotain mahkuja kait ois, vaikka saattaa olla että ovis oli esim just kp 19-20 jolloin ton ekan puuhastelun satsi ei ois varmaan säilynyt siihen asti ja tän tokan puuhastelun simpat ois ollu myöhässä.
muttamutta..nyt tänään on kuitenkin tuntunut sellasia "virkkuukoukun vetäisyjä" just tuollakohdun suunnalla mitä oli esikosta n. viikko oletetun oviksen jälkeen.. mutta jos ovis olikin vasta eilen jos ylipäätään olikaan niin sitten noi koukkasut on vaan saakelin pieruja
Ja suurin ongelma on se että miten sen kärsivällisyyden sais riittämään että testailis vasta tästä päivästä (Kun limat loppu) niin sen 14 päivän päästä, jollei täti ennätä ennen sitä..ja jos testi ois negaa ja täti ei silti saapuis niin miten pää kestää sitä epätietosuutta kun siis ei ole mitään säännöllistä kiertoa johon vois tukeutua vaan on ihan ulalla kaikki :headwall: Että siis hermoilen täällä etukkäteen siitä miten piinalliset viikot tässä on edessä

Toisaalta yritän kyllä ottaa sellasta asennetta että positiivisin mielin tarkkailen kehoa ja hymyilen mahdollisille oireille, mutta testaan vasta jos menkkoja ei kuulu kolmen viikon päästä (Just joo..te kaikki tiedätte että toi oli niin itsepetosta :saint: )
No nyt iltapallalle!
Ja plussa tuulia puhaltelen jännääjille!!!
Ja tinkerbelle: Mä testasin esikosta haaleen haamun vaikka oli jo yli sen päivän kun kuukautiset piti alkaa, eli voi hyvinkin vielä iloksi muuttua !!