**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 12**

Kiitos kiitos....

Lääkärikin sanoi että spermatulos oli loistava,yleensä inssi tehdän jos siittiöitä on yli 2miljoonaa.

Ja limakalvokin oli 9mm joten luulis jotain siihen käyvän kiinni.Ja johtava folli oli jo 24mm eli hyvänkokoinen.

Ovulaation testaamisesta
Mulla on ihan liuskatestejä ja niitä clearbluen digitaalisia ovistestejä.Se digitaalinen on tosi hyvä niin ei tartte miettiä että onko viivat tasavahvuiset vai ei.Kallishan se kyll on.

Mä aloitan tikuttamisen yleensä kp 10 ja nyt on tullut aina kp 11 ovisplussa.Ennen femaria mun kierto oli n. 32 pvää ja silloin ovisplussa tuli kp 17-18.

Ja tosiaan mennään sillä joka toinen pvä systeemillä koska siittiöt elää kuitenkin sen 2-3pvää.Seuraavaan 2 kiertoon syön femaria mutta ajattelin vähentää tuota stressiä ja heivata ovistikut mäkeen.Se tulee jos on tullakseen.
 
Kiitos ovisavuista. Ostan ensi kiertoon sen CB:n testin. Pyöritin sitä jo käsissä, mutta kun hinta oli niin hirveä (täällä norjassa 39 euroa) niin otin sitten halvempia. Mä tosiaan luulen, että ovis lähestyy pian, kun se viiva oli niin tumma. Täytyy siis vaan panostaa hellyyteen tänä ja huomisiltana ainakin. Onneksi tuo viikonloppukin lähestyy...
 
Yllättävän pian saankin palata takaisin! :)
Nyt siis saisi mut laittaa takaisin "aktiivisesti kuumeilijoihin". :D ja kp:t on tänään niin paljon kun 3/?

Toivottavasti nyt alkais tää kroppa pelittää normaalisti.

Hirveästi oli tekstiä tullut, lueskelen tarkemmin kun ehdin!
 
Oltiinpas taas tiputtu alas ;)
Muhun iski tää vauvakuume eilen ihan tosissaan..siis,että ei oikeesti malttas odottaa millon sitä raskautuu,vaikka miehen kanssa sovittiin,että tulee kun tulee eikä hermoilla :ashamed:
Menis nyt nopsaa nää menkat ja pääsis taas tosi toimiin :LOL: Hirmu pitkä vaan aina tää kuukaus on :kieh: ja tiedä sitä sitten kuinka monta kuukautta tässä menee...
 
Eipä oo mitään ovisoireita vieläkään. Kp 14. Yleensä, siis silloin kun kierto vielä oli normaali, oli ovis kp 16-17. Vielä on kuivaa kuin Saharassa, onkohan mitään toivoa että voisi tulla noin yhtäkkiä vielä ajallaan? Yleensä mulla on limailut sun muut jo kauan ennen ovista.

Noh, mua ottaa tällä hetkellä ukko niin päähän, että ihan hyvä, ettei tarvii vielä petipuuhiin ryhtyä, saa kiukutella ja pihdata rauhassa! :LOL:
 
Mulle vois päivittää kp2/35 yk7.Onneks kierto lyheni metujen ansiosta :)

En oo pitkään aikaan täällä käyny.
Onnea kaikille raskautuneille :flower: :heart: .

Tinkerbelle ja muut jännäilijät,rutkasti onnea tähän kiertoon. :D
 
kp3, uuteen yritykseen vaan nokka pystyssä..

kävin ostaan greippimehut, etsiskelin foolihappoa, en löytäny, mut näköjään noissa mun monivitamminitableteissaki on 100% pvn saantisuosituksesta, joten tuskin tarvii enempää..
ovistikkuja tilaan kans, nyt pannaan tärppään vaikka väkisin..
:LOL: saahan sitä haaveilla.. |O
 
mimmeli welcome back!! :flower:

Nennu ja t77 voihan pieru, isot halit :hug:

Kellis luinpa hyvällä mielellä sun reipasta ja raivokasta viestiä uuteen kiertoon lähdöstä! Oli tosi piristävää ja ihanaa että suuntaat nokka pystyssä uuteen yritykseen - noin sitä pitää :hug: Jos ei tuolla asenteella tärppää niin sitten ei kyllä millään!

Omaa tikkua - tänään pregnyl on virallisestikin poistunut kropasta häiritsemästä testituloksia (10 days past piikki! ) , joten tästä eespäin plussa on perkele plussa :D !
 
aargh... oon terkkulas töissä. on aika raastavaa antaa aikoi raskauden keskeytyst varten ja samal toivoo että itse ois raskaana... :/ aina välil noit tuleepi... en siis kyl syyllistä ketään, jokainen tekee niinku parhaaks näkee, mutta kun toivoo että vois olla itse raskaana ja toiset sit on raskaana vaikkei haluiskaa...
 
moikkelis...ensin isot :hug: kaikille tädin yllättämille...on se kumma kun sen pitää tunkea sinne mihin se ei ole kutsuttu.

Ja sit teille kauan yrittäneille, mä sain eilen kuulla ilouutisen, parsikunnasta joka on yrittäny 2½v esikoistaan, nyt hän on raskaana...Mulla tuli ilonkyyneleet ku kuulin että sillä masu jo vähän pömpöttää ja nenän kasvanu.. :D ...eli toivoa on vaikka joskus tuntuu todella vaikeelta.
En sitten tiedä onko ne saanu apuja vai raskautuko luonnollisesti...

ON: mulla eilen illalla, klo22, kun menin nukkumaan niin, oudosti rinnat aristi vähän...siis ihan pikkasen, ja nyt aamulla niin kun tunnustelen nänniä niin edelleen sellasta todella todella pientä arkuutta...hmm...jaa-a...saa nähdä mitä meinaa...
 
:hug: kaikille negan testanneille.
aippaliini uskon, etta on rasittavaa tuollainen. Sita varmaan valilla oikeasti ottaa paahankin, vaikka ei muiden ratkaisuja muuten arvostelisikaan.
oviksen testaamisesta taas siis oikeasti. Nyt kolmatta paivaa pukkaa lahes testiviivan varista ja paksuista viiva. Ei tummene eika haalene, eli meinaako siis, etta ovis on kohta tuloillaan vai, etta mulla on kesto-ovis paalla vai mita ihmetta?
 
Pahoittelut t77:lle pettymyksestä. Uuteen yritykseen ja häntä pystyyn!

anskuliini kiva että olet taas mukana!! :flower:

Vatukka
osanotto km:stä :hug: - tervetuloa mukaan tähän porukkaan! Laita noita muitakin tietoja kun ehdit niin laitetaan sut päivityslistaan.

katrinainen mulla on joka kk tuo sama juttu, 3-4 päivää näyttää ovisplussaa...siksi mä sainkin pregnyl-piikin kun lääkäri epäili että siinä on jotain häikkää. Tosin sanoit että näyttää lähes kontrolliviivan vahvuista - mulla on kyllä selkeästi saman vahvuinen tai sitten reilusti vahvempi. Luulenpa että sun plussa on vasta tulossa.
 
Jeeps eli poika 05/07 yk1 (siis keskenmenon jälkeen kai ne yrityskierrot aletaan taas laskemaan ) Kesken mennyt pieni tarttui ekasta kierrosta mukaan eli periaatteessa yk2... xD kp:tä en tiiä et miten alotetaan laskemaan keskenmenneen jälkeen... alotetaanko se päivästä 1 ? eli sit olis 1/? (kierron pituutta en tiedä kun kierukan poistamisen jälkeen ei kerennyt tulemaan kuukautisia ennen raskautumista) Olenpas minä taa sepäselvä/tietämätön :D
 
vatukka :hug: mulla on neljä km:ää takana ja en oo kyllä nollannu noita yk:ja vaan jatkanu esim. viimekuussa oli yk16 ja siinä välissä 2km:ää mutta sitten oon jatkanu niitten laskua kun on ensimmäiset kuukautiset alkaneet.. esim. meillä periaatteessa vieläkin yk16, koska viikko sitten sain taas keskenmenon jne.. en tiedä osasinko yhtään selittää sitä mitä tarkoitin..
 
Tervetuloa uusille!

heh, kerroinhan kuinka en aio yrityksestä kertoa kenellekään, etteivät ala kysellä. noh, yk 1 vasta lopuillaan niin kolme tietää jo :D Lähimmät ystävät joiden haluankin tietävän. Toivon että he pitävät sen sisällään, en kuiten halua koko pitäjän tietävän (näin pienessä paikassa se on äkkiä kaikkien tiedossa). Tosin eka jolle kerroin asuu 600 km päässä ja toinen italiassa. Kolmas jolle tänään kerroin on työkaverini joka ei tiettävästi tunne yhtään ketä minä tunnen, eli sekin tieto taitaa jäädä hänelle itselleen.

Limaa tulee koko ajan kamalasti. Koko ajan pitäs olla suojat housuissa, tai sit vaihtaa housuja jatkuvasti.. Mutta en todella usko se mitään sen kummempaa ku eka kierto ilman pilsuja. Aika näyttää :)
Olin siellä ystävälläni (jolle kolmantena kerroin) tänään pojan kanssa koko päivän. Siellä oli sitten hänen lapsensa (2,5 ja 1,5 vuotiaat), hänen miehensä siskon lapset (3v ja 5v) sekä entinen työkaveri lapsineen (4v ja 5v). Siinä jäimme sitten sen entisen työkaverin kanssa hetkeksi kahdestaan pöytään istumaan sen 1,5 vuotiaan kanssa, ja kauhea hässäkkä tietty taustalla. Tämä entinen työkaveri sitten kysyi minulta haluanko minä vielä lisää lapsia. Nauroin vain hänelle "ajattelit sitten nyt kysyä" (viittasin lapsimäärään ja meluun/hässäkkään. Asia loppuun käsitelty. Olen maailman huonoin valehtelemaan!

Kertoisin vielä vaikka ja mitä, mutta kun ne ei liitty vauvan tekoon niin taidan odottaa et mies tulee kotiin ja kertoa hälle (ellen nuku ennen sitä). En oikein ole päässy vielä yrittämisen iloon ku tosiaan vasta eka kierto. Minä edelleen odotan että täti tulee.. Enkä aio mitään ovista alkaa vahtaamaan, en ainakaan vielä ;)
 
vatukka :hug: osanotto. ja lämpöisesti tervetuloa mukaan.
t77 :hug:
tinkerbelle mäkin luulen, että on vasta tuloillaan. En vaan ymmärrä, että miten mitään muutosta ei näy tikuissa. Toisaalta kyseessä eka kierto raskautumisen jälkeen, elikäs saattaa olla muutenkin hiukan ylihormonaalista ja outoa menoa. :LOL: Pakkohan tämän on tästä johonkin muuttua.

Täytyy siis varmuuden vuoksi olla tänäänkin aktiivinen. :p
 

Yhteistyössä